SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • ODCHUDZANIE - POJEDYNCZE PYTANIA CZĘŚĆ IV.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] poszczególne dni ? Sporo czytałem na ten temat, ale mam już mętlik w głowie. Pon, śr, pt będę ćwiczyć siłowo, wt, czw interwały, sb, nd wolne. Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc. 1. Podział jak najbardziej rozsądny. Swego czasu jak redukowałem na IF (okno miałem od 13-21), to mialem dwa schematym jedzenia. Jak do pracy chodzilem na 6-14, to: [...]

    Odpowiedzi: 1170 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/22/2015 1:28:15 PM Liczba szacunów: 0
  • ODCHUDZANIE - POJEDYNCZE PYTANIA CZĘŚĆ IV.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Serdecznie dziękuje za pomoc :)

    Odpowiedzi: 1170 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/7/2015 2:28:46 AM Liczba szacunów: 0
  • problem z stopą. paluch sztywny?

    Post
    Zdrowie i Uroda

    raczej nie ma opcji, zebym obecnie odpuscil treningi. Na dniach pojde do lekarza po skierowanie na przeswietlenei i przejde sie do ortopedy (pewnie prywatnie) i zobaczymy co powie. Jesli ktos jednak mial taki sam przypadek jak ja to prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 7153 Data: 4/17/2012 8:39:41 PM Liczba szacunów: 0
  • eeeeeeeee dziwny plan 4 dniowy:/

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    17 lat, staż ok. 8 miechów, cel rozbudowa masy i zwiększenie siły, późnijesza rzeźba ( w ok. stycznia ), poprzedni plan dałem, dieta jest, odrzywek nie biore. Kulturystyka to niekącząca walka z sobą, ale nagroda jest wielka Chcesz mi pomóc Kliknij: http://sisco.pl/cgi-bin/ref/ref.pl?ID=482639 SFD FIGHT CLUB Profesional Sport Club

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1257 Data: 11/13/2003 9:52:07 PM Liczba szacunów: 0
  • eeeeeeeee dziwny plan 4 dniowy:/

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Wydaje mi się, że się troche spóźniłem Dni które są tam proponowane też nie bardzo mi leżą, a po za tym już sobie ustaliłem od stycznie jazde na rzeźbę, do cykliczne przyłącze się, ale dopiero w przyszłym roku Kulturystyka to niekącząca walka z sobą, ale nagroda jest wielka Chcesz mi pomóc Kliknij: http://sisco.pl/cgi-bin/ref/ref.pl?ID=482639 SFD [...]

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1257 Data: 11/14/2003 4:06:04 PM Liczba szacunów: 0
  • eeeeeeeee dziwny plan 4 dniowy:/

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Najwcześniej od stycznia, bo dopiero wtedy będę duysponował czasem na 6 treningów rzeźbbionych + 5 treningów KK. Teraz mam trudny okres w budzie i nie mogę sobie na to pozwolić Kulturystyka to niekącząca walka z sobą, ale nagroda jest wielka Chcesz mi pomóc Kliknij: http://sisco.pl/cgi-bin/ref/ref.pl?ID=482639 SFD FIGHT CLUB Profesional Sport Club

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1257 Data: 11/14/2003 10:41:55 PM Liczba szacunów: 0
  • eeeeeeeee dziwny plan 4 dniowy:/

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    W jakim sensie zniknę Nie będe się rzeźbił cały czas, tylko dojde do jakiegoś tam stopnia i styka, a to nie szczególnie będzie styczeń, ale dopiero od stycznia będę mógł Kulturystyka to niekącząca walka z sobą, ale nagroda jest wielka Chcesz mi pomóc Kliknij: http://sisco.pl/cgi-bin/ref/ref.pl?ID=482639 SFD FIGHT CLUB Profesional Sport Club

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1257 Data: 11/15/2003 12:39:13 AM Liczba szacunów: 0
  • eeeeeeeee dziwny plan 4 dniowy:/

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    No, ale ja się nie będę rzeźbił caly czas, tylko np. od stycznia zacznę układać dietę, zakupie suple, ułoże plan, gdzieś od lutego zaczynam i np. do maja jazda i tyle Kulturystyka to niekącząca walka z sobą, ale nagroda jest wielka Chcesz mi pomóc Kliknij: http://sisco.pl/cgi-bin/ref/ref.pl?ID=482639 SFD FIGHT CLUB Profesional Sport Club

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1257 Data: 11/15/2003 5:15:50 PM Liczba szacunów: 0
  • eeeeeeeee dziwny plan 4 dniowy:/

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dobra no to jak z tym planem, dobry on jest??? Ja bym go troche zmienił: I Klatka + Biceps laweczka pozioma 4x12/10/8/8 Hantle na skośnej w górę 5x12/10/8/8/6 Rozpiętki 4x8-12 Hantlem stojąc 3x12/10/8 O kolano 3x12/10/8 Młotkowato 3x12/10/8 II Plecy + Triceps Ściąganie z góry 4x12-15 ( Rozgrzewkowe ) Wiosłowanie hantlem lub sztangą [...]

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1257 Data: 11/16/2003 10:39:48 AM Liczba szacunów: 0
  • eeeeeeeee dziwny plan 4 dniowy:/

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Wypowie się ktoś jeszcze??? Kulturystyka to niekącząca walka z sobą, ale nagroda jest wielka Chcesz mi pomóc Kliknij: http://sisco.pl/cgi-bin/ref/ref.pl?ID=482639 SFD FIGHT CLUB Profesional Sport Club

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1257 Data: 11/16/2003 3:03:13 PM Liczba szacunów: 0
  • eeeeeeeee dziwny plan 4 dniowy:/

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    No puki co zaproponowałeś mi jedynie cykliczny Kulturystyka to niekącząca walka z sobą, ale nagroda jest wielka Chcesz mi pomóc Kliknij: http://sisco.pl/cgi-bin/ref/ref.pl?ID=482639 SFD FIGHT CLUB Profesional Sport Club

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1257 Data: 11/17/2003 10:46:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase + pomoc w ułozeniu diety

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witam. W pierwszym tyg ćwicze A, B w nastepnym. Znajomy mi plan układal bo ja sie na tym nie znam, wiec licze na pomoc a nie na krytyke :D Celem oczywiscie jest masa :D Co do diety masz racje. Sorka Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 2297 Data: 8/5/2006 1:31:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Dobry Dietetyk wita :-)

    Post
    Dietetyka ogólna

    Witam mam na imie Maciek wiek 20 lat 177cm ok.97 kg (slodycze brak ruchu)Chcial bym poprosic o pomoc w dobraniu jakiejs racionalnej diety lub treningu moim najwiekszym zmartwieniem jest ogromny brzuch z ktorym jak wiadomo zawsze jest problem.nie jadam sniadan moje posilki ograniczam do dwoch dziennie obiad i kolacja okolo godziny 22.2 razy w [...]

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 8564 Data: 1/13/2011 11:21:30 PM Liczba szacunów: 0
  • 100mety razaka zaraz po nim 100 winka razaka

    Post
    Doping

    jestem pakerem a nie kulturystą dla tego nie przestrzegam,apropo diety to wiem mnie wiecej co i jak jem rano musli odzywki białkowe itd, ale nie jestem takim maniakiem diety zeby to sprawdzac i pisać prosiłem o pomoc w rozpisaniu ale widać że jeśli coś Ci nie pasuje w moim ćwiczeniu to mi już sensownie na temat nie odpiszesz

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1827 Data: 1/29/2010 12:28:31 AM Liczba szacunów: 0
  • masówka

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    wcisne, wcisne ;) choć po ostatniej redukcji i dawkowaniu clena mój apetyt zmalał, no ale trzeba się 'masować' na zimę by mieć co rzeźbić, dzięki wielkie za pomoc !

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1025 Data: 7/26/2010 1:45:50 PM Liczba szacunów: 0
  • trening HIIT i wolna zmiana tetna

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] wlaczac zeby nie zasnac ;) W kazdym razie wiem jak cwiczyc poki co - jak nie umre to sie jeszcze odezwe na forum. Moze podziele sie moja dieta - jak mi pomogla to moze ktos jeszcze skorzysta ;) Tylko nie wiem czy wszystkim ona bedzie dobrze wspolgrac z treningami. Dzieki wielkie za pomoc. Chyba musze rozszerzyc konto zeby Ci soga oddac :) Lukasz

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1488 Data: 7/30/2008 1:08:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc w Treningu piramidalnym!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    BARDZO PROSZĘ O POMOC!. DZIŚ MAM TRENING KLATKI I CHCIAŁBYM WYKONAĆ GO MOŻLIWIE NAJLEPIEJ JAK SIĘ DA...

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 818 Data: 12/25/2009 4:20:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o sugestje w związku z planem

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] a może taki trening,czym to uzasadniasz,Zauważyłem ze na forum czesto zdaża sie że ktoś tak pisze,wprowadza to zament w glowie.Ne oczekuje gotowego planu ,ale konkretnych odpowiedzi"Ziomuś to jes k... żle,to zmeń i tak dalej" Pianie moze tak jak pisalem wprowadza zament,nie pokój bo niewiem co napisałem żle.Dziekuje za pomoc

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 797 Data: 1/25/2010 3:08:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja i zespół policystycznych jajników

    Post
    Ladies SFD

    Ciężko to skomentować skoro nie wrzucać rozpisek treningowych ani dietetycznych @@-) Może popełniasz jakieś błędy, o których nawet nie wiesz. Skoro nie prowadzisz dziennika, to jak mamy pomóc?

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1927 Data: 9/24/2015 11:31:38 AM Liczba szacunów: 0
  • Dylemat/y. Postanawilem wziąć się za siebie :).

    Post
    Trening dla początkujących

    dzieki za pomoc ;p. Tak tez myslalem, ze ten atlas mi duzo nie da :p. Aha i jak cos to dodam, ze drążek tez mam. Ale nadal oczekuje na odp - czy jezeli cwicze 100pompek to nie moge niczego innego robic ani sie wysilac? tylko wtedy co musze to pompki a potem tylko sam odpoczynek : X? Bo ja chcialbym w miedzy czasie np walic w gruche, podciąganie [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 462 Data: 11/7/2009 6:37:00 PM Liczba szacunów: 0