SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Mała pomoc z dietą i redukcją

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Siema, jestem Maciej. Mam 16 lat, 197 cm wzrostu i ważę około 100 kg. Trenuję lekką atletykę i mam siłownię 3 razy w tygodniu i 3 razy trening sprawnościowy (Trening układa mi trener, ale mogę go odrobinę zmieniać). 1. Treningi feralnie mam ułożone, gdyż są od razu po mojej szkole i nie jestem wstanie zrobić sobie przed treningowego posiłku. 2. [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 452 Data: 4/25/2014 11:41:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam mam zamiar zakupic nowy rower max 1200zl zalezy mi aby opony byly w miare waske poniewaz zalezy mi na szybkiej jezdzie , rama 21.5 najlepiej poniewaz mam 186cm wzrostu, jaki byście polecili model rowerku? prosze o linki poniewaz nie znam sie wogle na sprzecie rowerowym a nie chcialbym kupic jakiegos "syfu" :P Pozdrawiam i z gory wielkie thx! [...]

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2886 Data: 7/4/2010 5:16:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Rezba pomoc jak cos prosze o przeniesienie

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam! Mam pytanie dotyczące treningu na rzeźbę mam 18lat chodzę 2 lata na siłke ;) Teraz moze opiszę wymiary/waga; p Biceps-38,5cm Klata 103cm pas-79cm WAGA: 77KG I Mam pytanie dotyczące treningu na rzeźbę bo nie orientuję się trochę ;) Bo myślałem żeby teraz robić trening 4x dniowy: 1x klata-Plecy-predramie po 3 ćwiczenia po 10-12 seri po 12 [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 610 Data: 3/4/2012 7:57:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Początkujacy pomoc sumplementacja i masa

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] klatka 10 seri po 10 powtureń i biceps 10 seri po 20 powturzeń .Dodam też ze bym chciał przybrać mase zeby mieśnie stawałyn sie wieksze itd .Bardzo bym był wdzeczny jeśli ktoś by mi napisał jakie cwiczenia sa najlepsze na mase i ladna sylwetke ja wiem ze nie szybko teho nie osoagne , ale ja jestem cierpliwy .Wiec bardzo prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 789 Data: 5/10/2008 10:04:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam. Mam pytanie odnośnie wzrostu. Mam 183 i lat 19. Chciałbym te 5-7cm jeszcze wybić, wiem, że do 21 roku życia się rośnie, a po 19 roku zycia to juz slabiutko jesli chodzi o 5-7cm. Słyszałem, że są możliwości poprzez dawkowanie jakichś tabletek. Nie wiem dokładnie czym to jest, bo tylko obiło mi się o uszy. Czy są może jakieś aminokwasy, [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1499 Data: 1/29/2011 12:12:26 AM Liczba szacunów: 0
  • Współczynnik aktywności - pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Chcialbym ułożyć diete ale najpierw chce obliczyc zapotrzebowanie. Mam maly problem z tym współczynnikiem. Czy na podstawie opisania mojej dniowej aktywności dał by ktos rade określić ten współczynnik ? Przyklad pierwszy Praca lekko fizyczna ( zaklad , nie siedząca) dojazd 5km w jedna stronę rowerem. Reszta dnia w domu Przykład drugi Praca j.w. [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1109 Data: 5/8/2017 8:32:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Siemanko Pomozcie mi wybrac jakas w miare dobra rakiete na poczatek, ale zebym sie nie musial martwic o jej szybka wymianie :-) Ja sklaniamsie do tej http://allegro.pl/rakiety-tenis-rakieta-wilson-impact-6-pilek-i3082129831.html lub http://allegro.pl/tenis-rakieta-wilson-energy-xl-l3-2012-okazja-i3043308636.html Ewentualnie jesli byloby warto [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1768 Data: 3/14/2013 6:11:06 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] super sylwetki musze stracić 12kg) i podczas pracy z większymi ciężarami nagle braknie mi sił i nie mogę dokończyć serii, a to mnie boli. Proszę was obeznanych w temacie o pomoc w wyborze jakiegoś napoju energetyzującego, np: "Red kick" lub "Karnityne drink". Nie interesują mnie napoje uzupełniające braki wody i witamin, które stosuje się po [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 792 Data: 7/2/2003 11:52:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Masówka potrzebna rada. za pomoc sogi

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    [...] przedramiona? jedni mówią ze po 100powtórzen nawet powinno sie robić na przedramina w seri? jak poprawic połączenie nerwowo mózgowe? Lepsze wyczucie mieśni, wszczególnosci bicepsów i tricepsów przed treningiem? Czy znacie jakis sposób na maksymalne napomowanie barków? Z góry dzieki za rady. Za pomoc daje sogie wiec prosze o konkretne wypowiedzi

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1007 Data: 9/11/2006 7:30:21 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc dla nowego.

    Temat
    Odżywki i suplementy

    [...] zależy mi na masie opierając sie na ćwiczeniach bez specjalnej diety - oczywiście bym jadł tylko co jest wypisane zeby mase budować.I tu pytanie czy to bedzie dobry start? czy lepiej pochodzic miecha na siłce na hartowanie miesni pod mase czy od razu na odżywkach?trening 2 razy w tygodniu ale na max wyczerpujący?Bardzo prosze o pomoc. Pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1106 Data: 2/7/2007 3:13:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosba o pomoc..

    Temat
    Trening dla początkujących

    Siema. Chcialbym zeby mi ktos doradzil jak cwiczyc i jaka diete ulozyc zebym mogl uzyskac swoj cel czyli rzezba plus miecho..Chodzi mi o typ sylwetki wysportowanej ale umiesnionej. Nie wiem czy dobrze ,ze dodalem to dla poczatkujacych bo w sumie mam juz za soba przygode z silownia i cwiczeniami.Najgorsze jest to ze zawsze w ciagu roku przyjda [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 621 Data: 1/23/2009 8:21:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Potrzebna pomoc w zapotrzebowaniu ?

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam ! Mam kilka pytan. Mam 184 wzrostu, waze 78kg, lat 18. Cwicze 3x w tygodniu po okolo 60 minut, przy wysokiej intesywnosci. Oprocz tego gram w siatkowke raz w tygodniu i bardzo czesto jestem w ruchu, chodzi o spacery itp. Obliczalem TDEE i wyszlo mi ze potrzebuje 3300kcal o ile dobrze obliczylem. I teraz pojawia sie problem, poniewaz w [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 466 Data: 12/28/2011 7:26:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Witajcie Kochani, od dluzszego czasu staram się trochę zrzucić, nie zależy mi jakos bardzo na utracie kg, bardziej cieszylyby mnie mniejsze obwody (zwlaszcza w pasie) probowalam wszystkiego juz chyba, az w koncu kolezanka mnie opierdzieliła i poradzila wlasnie zbilansowana diete redukcyjna, z tym ze wyjechala a ja trochę poczytałam i powiem [...]

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1371 Data: 8/6/2012 1:51:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w rozpoczeciu ćwiczeń

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam chciał bym zacząć ćwiczyć tylko nie wiem czy powinienem nabrać najpierw masy potem zacząć ćwiczyć czy przy ćwiczeniach nabiorę trochę masy. Jedyne moje ćwiczenia które wykonuje teraz to są pompki. Mam nadzieje że mi dostane jakieś rady z góry dziękuje :) Płeć: Mężczyzna Wiek: 17 Waga: 50 Wzrost: 185 Cel treningowy: Siła/Masa Staż [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 540 Data: 5/4/2009 11:18:37 AM Liczba szacunów: 0
  • Trening dla Kickboksera! ( Porady i pomoc )

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam trenuje kickbosking i chciał bym zwiększyć siłe i szybkość uderzenia rękoma jak i nogami. Czy możecie mi poradzić jakis trening na poprawę siły i szybkości ciosów ? Oczywiscie zalezy mi na rozwoju całej masy ciała Płeć: Mężczyzna Wiek: 17 Waga: 84 Wzrost: 186 Cel treningowy: Siła Szybkość Staż treningowy na słowni: rok [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1235 Data: 6/28/2010 7:41:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Mięśnie brzucha! Pomoc!

    Temat
    Trening dla początkujących

    Cześć! Mam pytanie ćwiczę na siłowni dopiero od dwóch miesięcy. Mój poziom tkanki tłuszczowej : 6,38% Wskaźnik BMI wynosi : 19,41 Chciałbym wyrzeżbić/zbudować mięśnie brzucha tylko nie wiem co mam zrobić przy tej ilości tanki tłuszczowej brzuch mam płaski i jakieś zarysy już mam mięśni i nie wiem czy redukować go czy budować mięśnie ? [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2660 Data: 1/31/2012 10:20:57 PM Liczba szacunów: 0
  • PROSZĘ O POMOC!!!!

    Temat
    Odżywki i suplementy

    [...] ułozony) da oczekiwany efekt. Chciałbym przedewszystkim "zbic" brzuszek i zrobić klatke to jest moją najwieksza bolączka. Potrzebuje jakiegos suplementu ktory bedzie pomocny.. Myslalem o białku(Trec Ultimate Protein) ale czytałem iz przybiera sie na masie, a tego chciałbym uniknac gdyz waze juz dosyc. Chodziło by mi jedynie o schudniecie [...]

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1724 Data: 12/21/2009 5:02:22 PM Liczba szacunów: 0
  • DIETA PROSZE O POMOC!!

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] chodzi mi o to abym nabral masy.W temacie diet to jestem zielony i nie wiem co do czego..Prosze o udzielenie mi kilku wskazówek jak dobrze dobrac dietę z góry dzieki za pomoc ;) Płeć : Mężczyzna Wiek : 16 Waga : 59 Wzrost : 176 Cel treningowy : masa Staż treningowy na słowni : 6h Uprawiane inne sporty : piłka nożna , siatkowka... itd. Dostęp [...]

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1039 Data: 2/25/2010 4:11:03 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc przy ustalaniu diety

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] mam zielonego pojecia jak ja rozlozyc tzn co jesc i w jakich ilosciach..moja praca nie pozwala mi na odejscie od biurka i zajadanie sie kiedy mam na to ochote...a co za tym idzie wracajac do domu wcinam chamski objad ok 17 albo 19...jak moge rozlozyc posilki w czasie lub co moge "przegryzac" aby to mialo jakikolwiek sens?? prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 663 Data: 4/25/2011 3:44:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta - wskazówki/pomoc.

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Przyszedłem po jakieś wskazówki co zrobić jeżeli idzie mi masa 0,5kg na tydzień, ale jest to masa raczej najgorszej jakości. Tendencja do tycia też raczej jest. +3350 kcal jadę na tych kaloriach cały cykl i ciągle idzie te 0,5 nawet nic zwiększać nie muszę. Waga 80kg Wzrost 182 Dodam jeszcze, że od piątku robię aeroby 2x w tygodniu po treningu [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 607 Data: 1/15/2013 9:29:12 PM Liczba szacunów: 0