SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Przerabiamy zdjęcia nad NiCkA

    Post
    Galeria Zdjęć

    Hej :) Jestem tu z Wami od dawna..ale dzisiaj postanowiłam dodać w końcu swoje zdjęcie..i jakos mi nie wychodzi :(. Czy ktoś może mi pomóc?

    Odpowiedzi: 10102 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/13/2004 10:03:14 AM Liczba szacunów: 0
  • Przerabiamy zdjęcia nad NiCkA

    Post
    Galeria Zdjęć

    Hugo_82 dostalem wielkie dzieki za pomoc(dalem soga mam nadzieje ze w jakis sposob wynagrodzilem Twoj trud)!!!Fotki sa idealnie zrobione Ps.Hugo_82 jezeli bede potrzebowal jeszcze jakis przerobek obrakow o takich wymiarach to czy moge sie do Ciebie zglosic? Zmieniony przez - muffa w dniu 2004-07-03 15:52:21

    Odpowiedzi: 10102 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/3/2004 3:49:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Przerabiamy zdjęcia nad NiCkA

    Post
    Galeria Zdjęć

    nie ma sprawy. sogi nie są w tym wszystkim najważniejsze... ważne że moja pomoc się przydała Zmieniony przez - Tanner w dniu 2004-07-29 13:04:59

    Odpowiedzi: 10102 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/29/2004 1:04:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Przerabiamy zdjęcia nad NiCkA

    Post
    Galeria Zdjęć

    Spox-ciesze się, że mogłem pomóc.

    Odpowiedzi: 10102 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/26/2004 9:57:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Przerabiamy zdjęcia nad NiCkA

    Post
    Galeria Zdjęć

    Dzięki LukaszF i curf za pomoc sog dla was

    Odpowiedzi: 10102 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/4/2004 12:59:56 AM Liczba szacunów: 0
  • Przerabiamy zdjęcia nad NiCkA

    Post
    Galeria Zdjęć

    Dzięki za pomoc.Pozdro koleszko:)

    Odpowiedzi: 10102 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/3/2004 3:36:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Przerabiamy zdjęcia nad NiCkA

    Post
    Galeria Zdjęć

    ok, dziekuje sog za pomoc ...

    Odpowiedzi: 10102 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/6/2004 10:22:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Przerabiamy zdjęcia nad NiCkA

    Post
    Galeria Zdjęć

    nie moge wstawic, jak to zrobic? i moze jakies inne tło? sog za konkretna pomoc

    Odpowiedzi: 10102 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/25/2004 10:57:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Przerabiamy zdjęcia nad NiCkA

    Post
    Galeria Zdjęć

    a ja jako kobieta chce cos kobiecego moze mi ktos pomoc bo juz mam dosyc tego znaku zapytania Z gory dziekuje

    Odpowiedzi: 10102 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/26/2004 1:39:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Przerabiamy zdjęcia nad NiCkA

    Post
    Galeria Zdjęć

    mozecie mi pomóc ?

    Odpowiedzi: 10102 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/2/2004 9:09:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Przerabiamy zdjęcia nad NiCkA

    Post
    Galeria Zdjęć

    chce komus wyslac zdjecie na mail aby mi przerobil na ava ale nie bardzo wiem komu czy ktos zechce mi pomoc?

    Odpowiedzi: 10102 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/4/2004 10:38:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Przerabiamy zdjęcia nad NiCkA

    Post
    Galeria Zdjęć

    tak kolega mi podał takie były wymagania zeby umiescic to w avatarku na forum dolmelklub wiec nie wiem jak nie da rady to nic dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 10102 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/12/2004 12:32:36 AM Liczba szacunów: 0
  • Przerabiamy zdjęcia nad NiCkA

    Post
    Galeria Zdjęć

    Witam! Nie mialem sie z tym do kogo zwrocic i mam nadzieje ze ktos z was mi pomoze, chodzi o to ze chce rozjasnic otoczenie na zdjeciu a osoby ktore sie na nim znajduja zeby pozostaly w takim kontrasci jakim sa,jakiego programu do tego uzyc i jak to zrobic? Z gory dziekuje za ewentualna pomoc

    Odpowiedzi: 10102 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/14/2004 11:41:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Przerabiamy zdjęcia nad NiCkA

    Post
    Galeria Zdjęć

    i jeszcze to za pomoc dam soga

    Odpowiedzi: 10102 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/20/2004 7:19:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Przerabiamy zdjęcia nad NiCkA

    Post
    Galeria Zdjęć

    moglby mi ktos pomoc z tym zdjeciem?

    Odpowiedzi: 10102 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/14/2005 12:56:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Przerabiamy zdjęcia nad NiCkA

    Post
    Galeria Zdjęć

    a moze mi ktos to pomóc przerobic...

    Odpowiedzi: 10102 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/24/2005 5:36:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Przerabiamy zdjęcia nad NiCkA

    Post
    Galeria Zdjęć

    aha to spox dzieki za pomoc :) POZDRO !!! P.S. to czekam na fachowców

    Odpowiedzi: 10102 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/18/2005 10:10:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Przerabiamy zdjęcia nad NiCkA

    Post
    Galeria Zdjęć

    Bawie sie trochę GIF Animatorem i zaraz sobie zrobie nowy avatar. Dzięki za pomoc.

    Odpowiedzi: 10102 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/9/2005 5:11:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Przerabiamy zdjęcia nad NiCkA

    Post
    Galeria Zdjęć

    udało mi sie jednak jesli ktos potrafi lepiej prosze o pomoc : ] Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 10102 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/9/2005 10:53:07 AM Liczba szacunów: 0
  • Przerabiamy zdjęcia nad NiCkA

    Post
    Galeria Zdjęć

    Moge liczyc na wasza pomoc??Prosilbym o przerobke tego zdjecia

    Odpowiedzi: 10102 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/22/2005 5:00:46 PM Liczba szacunów: 0