SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Dieta do oceny.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Hehe dzięki :) Rzeczywiście, ryż jest w torebeczkach 100Gramowych, czy tak samo jest np z kaszą? i z ryżem brązowym, mógł byś mi jeszcze pomóc rozdzielić te posiłki na ilość gramów (z kasza i ryżej myślę ze nie bd problemu - 1 Torebeczka ;)) Co do ilości jajek, słyszałem że za dużo jajek szkodzi zdrowiu, lecz poszukałem trochę info na ten temat i [...]

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2341 Data: 6/19/2009 10:01:39 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    spoko cieszę się że mogłem pomóc

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2341 Data: 6/19/2009 11:25:14 PM Liczba szacunów: 0
  • może źle się wyraziłem. nie chodzi o to, że nie utrzymam diety, bo chcę utrzymać i taki jest plan. chodzi o to, że przy moim trybie życia mogę po prostu nie dostarczyć pełnej ilości składników, które są niezbędne, z samych posiłków. postaram się jak najwięcej, ale małe wspomaganie suplementami zapewne domknęłoby koło. dlatego chciałem się [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 584 Data: 5/4/2016 2:27:33 PM Liczba szacunów: 0
  • ~*~~*~A N K I E T A~*~~*~

    Post
    Odżywki i suplementy

    to wiem...a le nie mogę w pracy przytaczać przykładów konkretnych pozycji bo mi tego nie uznają. Dostałam pewne wytyczne i muszę się ich trzymać... ale i tak thx za pomoc :)

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 3378 Data: 10/21/2009 9:42:21 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] mało dni ;) @Kamiru Cały czas szukam nowych tego typu treningów, bo przypomniały mi one niektóre z ćwiczeń, które robili bokserzy na różnych filmikach jak chociażby Adamek. Jeszcze przeanalizuje to co napisaliście i postaram się w razie co odezwać. Dziękuje wam za pomoc. @edit sorry za double Zmieniony przez - mark13pl w dniu 2012-05-04 19:04:53

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1867 Data: 5/4/2012 6:46:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Suplementy ,sterydy rośline, na masę mięśniową, większy poziom testosteronu

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    [...] pytanko co lepsze... Tribulon black czy D.A.A nie wiem co daje lepsze efekty jeśli chodzi o siłę i masę mięśniową ;3 nie dziw sie, ze nie tyjesz z takim podejsciem, chca Ci pomoc a Ty sie upierasz, ze dieta jest dobra, a skoro przy tej wadze nie mozesz nabrac miesni to problem na pewno lezy w diecie/treningu a nie braku suplementacji Zmieniony [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2072 Data: 5/7/2015 10:18:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Suplementy diety

    Post
    Odżywki i suplementy

    Cześć Fiona188, mam podobny problem co Ty w sierpniu zeszłego roku. Mi również lekarka poradziła suplementy Nutrilite. Mi mają pomóc przytyć i ogólnie poprawić problemy z wchłanianiem. Ale mam pewene wątpliwości co do ich skuteczności i bezpieczeństwa, ponieważ jestem uprzedzona do firmy Amway i wogóle do łykania takiej ilości specyfików, zresztą [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 10020 Data: 5/27/2007 12:41:22 AM Liczba szacunów: 0
  • OhneDich/Dziennik/Trening WODYN'owy na siłe i mase

    Post
    Trening dla początkujących

    aha no spoko ;p dzieki za pomoc i do siego roku :D i sry za offtopic

    Odpowiedzi: 70 Ilość wyświetleń: 5303 Data: 1/1/2008 9:30:10 PM Liczba szacunów: 0
  • To już wszystkie.Proszę o pomoc! Z góry dziękuję:)

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 6358 Data: 12/24/2008 11:05:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Ok,wielkie dzięki za pomoc!Jutro wstawię więcej fot jak coś.Udam się na te usg.A w międzyczasie poczekam też na opinię innych,nigdy nie jest za mało informacji:) Dzięki i trzymaj sog'a.Pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 6358 Data: 12/24/2008 11:33:55 PM Liczba szacunów: 0
  • prosze ocenic moj trening na mase

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Jeszcze prosze o pomoc w doborze kolejnosci cwiczen. I czy w kolejnych seriach powinno sie zwiekszac ciezar, czy zmniejszac?? I jeszcze jedno pytanie. Jak zaczne cwiczyc mom trenigiem na mase, po ilu miesiacach cwiczen bede mogl zaczac cwiczyc nad rzezba??

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1867 Data: 9/16/2004 9:43:23 PM Liczba szacunów: 0
  • prosze ocenic moj trening na mase

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    czy jeszcze ktos oprocz Misiu007 moze mi pomoc??:( dzieki misiu007

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1867 Data: 9/18/2004 9:42:05 PM Liczba szacunów: 0
  • prosze ocenic moj trening na mase

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    no, prosze mi ktos pomoc. jaki ciezar mam podnosic na treningach, jesli moj maksymalny to cos pomiedzy 45-55?? bo po jednej stronie sztangi mialem zalozone 40 funtow, czyli cos okolo 18 kg. 18 razy dwa to jest 36, i to tego ile mogla wazyc sztanga?? dodam, ze sprawiala wrazenie bardzo solidnego, metalowego i grubego draga:D i byla dosyc dluga. [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1867 Data: 10/12/2004 7:12:44 AM Liczba szacunów: 0
  • Jaki trening wybrac

    Post
    Trening dla początkujących

    Prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 715 Data: 9/8/2012 10:08:22 PM Liczba szacunów: 0
  • No to może warto spróbować jeżeli już nie widzę efektów ćwiczeń będę trzymał dietę to powinna pomóc chociaż nie będzie aż takiego spadku mięśni na redukcji i jeżeli będę brał zalecane dawki to nie powinna być masa? Bo tego to nie chcę teraz na 1 miejscu mam redukcję ale chce jednocześnie ćwiczyć i mieć jakie takie efekty. ;)

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 3048 Data: 3/15/2014 10:10:16 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta do sprawdzenia, poprawy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] 318 // RAZEM: B: 206,8 T: 78,85 W : 303,7 kcal: 2800 WAGA 80kg B: 2.59/kg T: 1,0/kg W: 3,80/kg dzieki za pomoc, mógłby ktos jeszcze rzucic na to okiem i ocenic Zmieniony przez - dzejsson w dniu 2009-06-01 17:02:14

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 908 Data: 5/30/2009 6:39:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Wojsko 2009

    Post
    Sztuki Walki

    [...] kilku lat o tym aby wstąpić do wojska ale chciałabym jakoś bliżej zapoznać się z zasadami,wiem,że liczy się przed wszystkim dyscyplina,to logiczne.Byłam nawet kiedyś w jednostce popytać o przyjęcia,to tylko mnie wyśmiali,że kobiety są za słabe i itd...no i przez to nie miałam szansy na żadne info na ten temat.Proszę o jakąś pomoc.Z góry dzięki:)

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 2803 Data: 6/28/2009 10:04:05 PM Liczba szacunów: 0
  • 3 miesiące FBW, co teraz ?

    Post
    Trening dla początkujących

    OSTANIE PYTANIE To powiedz mi jeszcze kiedy mam sie zwrocic o pomoc w ułozeniu nowego planu ? Sam sobie nałozyc jakies cele ? Iles kg w siadzie,mc itp ? Czy czekac az przez dłuzszy czas nie bede mogł dołozyc obc ?(jezeli tak to jaki ma to byc okres).

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2771 Data: 8/17/2011 10:19:52 AM Liczba szacunów: 0
  • 3 miesiące FBW, co teraz ?

    Post
    Trening dla początkujących

    Ja nic na sile nie chce zmieniac, pytam tylko czy wszystko gra. Dobra dzieki za pomoc. SOG tak,jak napisalem wczesniej-moznaby zmienic parametry. rozgrzewka + 2s zasadnicze 6-10p(staly ciezar) Ale to dopiero jak całkowicie nie bedzie efeków(waga-sila)? Zmieniony przez - knorz w dniu 2011-08-17 12:11:07

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2771 Data: 8/17/2011 12:10:08 PM Liczba szacunów: 0
  • 3 miesiące FBW, co teraz ?

    Post
    Trening dla początkujących

    aha o to Ci chodziło, teraz wiem. Dobra dzieki wielkie za pomoc. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2771 Data: 8/18/2011 12:21:15 PM Liczba szacunów: 0