SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • moj chloak pije

    Post
    Szybkie pytania bez logowania

    [...] lub sama tam idź i przedstaw swoja sytuację,alkoholizm to poważna choroba ,dla alkoholika nie licza sie uczucia,dom,rodzina itd... liczy sie tylko picie, przykro mi to stwierdzic ale tak to jest, twój maz musi chcieć aby mu pomóc,sama nic nie zdziałasz,więc tak jak pisałem wcześniej udaj sie z tym problemem do odpowiedniej instytucj o pomoc.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 561 Data: 10/25/2012 12:23:54 AM Liczba szacunów: 0
  • Super efekty! Kibicuję i dzięki za pomoc! :)

    Odpowiedzi: 525 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/30/2012 4:58:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Lecytyna - dawkowanie

    Post
    Odżywki i suplementy

    moze. ale nie w takim stopniu jak kreatyna. bedzie to nieznaczna pomoc, tak ze nie bedzie mozna tak naprawde ocenic czy to zasluga lecytyny, czy tez dobrego treningu, a ze odzywianiu i regeneracji (w ktorej tez moze pomoc lecytyna) nie wspomne. tak wiec jesli chodzi o koncentracje na treningu polecam na poczatek 5g przed treningiem z 30min. [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 9059 Data: 4/5/2010 4:13:27 PM Liczba szacunów: 1
  • zerwane miesnie - pomocy!!

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Dzieki za pomoc :) tzn. lekarz to [redni byB i nic nie powiedzaiB tylko tyle zeby nie przeciazac a o zadnyyhc cwiczeniach ani niczym nie powiedzial tylko ze to sie leczy miesiacami. Wkurza mnie to juz (zwlaszcza jak nie moge czasem normalnie isc tylko kulec a to tragicznie wyglada) dlatego chcialabym sie dowiedziec jak mozna sobie pomoc

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 6620 Data: 7/17/2004 11:18:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta i plan treningowy na masę

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] wroci Ci energia, a co za tym idzie -pozytywne nastawienie do siebie i ogolnie energia do zycia i zaczniesz normalne zycie :) qrde, wyszedl z tego maly wyklad, ale chcialam pomoc, bo czuje, ze to musi byc calkiem parszywe zycie na takich zasadach.. nic no, pozdrawiam i zycze powodzenia jak cos to pytaj, moze bede mogla pomoc jakos pozdroo chce [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 5471 Data: 8/5/2003 2:16:23 AM Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy cykl

    Post
    Doping

    [...] dzialam scisle wg waszych rad (juz chyba trzy cykle poszly w oparciu o wasza wiedze)ale wiem ze nie wszyscy sa na tyle rozsadni...ten moj kolega takze...dlatego wiem ze i tak przylozy cos mocniejszego (np tren)i tylko zeby mu pomoc poprosilem o pomoc przy tym cyklu...szkoda bo lepiej zeby juz cos zrobil pewnego niz sam cos bezsensownego...

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 3516 Data: 1/22/2014 10:42:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Pfffff... Jak zwykle ludzie sa bardzo pomocni i zamiast pomoc to z***ią chlopaczka z samego poczatku... Tak wyglada pomoc naszych za***istych specjalistow ktorzy najwyrazniej sami nie wiedza co maja pisac! Uslyszec taka formolke mozna na każdym forum! Sluchaj chlopaku mimo że nasi obecni specjalisci mowią to co uslyszeli od innych to jednak maja [...]

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 8481 Data: 5/3/2008 1:18:28 AM Liczba szacunów: 0
  • Ok dzięki za pomoc

    Odpowiedzi: 920 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/28/2006 2:55:46 PM Liczba szacunów: 0
  • obie strony-nom przeszkadza w codziennym egzystowaniu dosc intensywnie no wkuriw mnie ogolnie jak nie wiem i nie wiem dlaczego mnie prawy boli bo lewy był zwichniety spoko ale prawy nie mam pojecia czemu dziekuje bardzo za pomoc skontaktuje sie z tym gosciem na bank pozdr. tak tak rozwijajcie temat bo kozacki pozdrawiam

    Odpowiedzi: 920 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/24/2006 7:19:10 PM Liczba szacunów: 0
  • im szerzej tym latwiej, wiec kontroluj, wiedz po co robisz dane cwiczenie; chcesz wziac duzo, pracowac tylko barem ale w malym zakresie ruchu: zlap szeroko; chcesz szerszy ruch ale pomoc tricepsa: zlap wezej mowiac krotko: sprawdz

    Odpowiedzi: 920 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/1/2006 7:24:31 PM Liczba szacunów: 0
  • krzychu jak długo aleve jadłes ?? tzn. ja biore tylko po treningu jak boli ale sie zastanawiam jak długo ty ciagnełes kuracje a tak wogole to dziekuje bardzo za wszelka pomoc-wreszcie normalnie trenuje, i juz nawet unoszenie bokiem robie i nie boli i wreszcie wyciskam na skosnej-sztnagielkami oczywiscie i zero problemow pozdrawiam przepraszam [...]

    Odpowiedzi: 920 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/25/2006 10:58:37 PM Liczba szacunów: 0
  • mam 14 lat i waże prawie 80kg przy wzroscie 180cm. trudno mi się jest podciągnąć pare razy normalnie, a co dopiero tak jak Krzychu opisuje w tym poscie(nawet z pomocą partnera). wyciskam ok.75kg, co nie zmienia faktu, że podciąganie jest dla mnie ogromnie trudne nie weim jak sobie poradzić z tym problemem. co robić i jakie ćwiczenia wykonywać, aby [...]

    Odpowiedzi: 920 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/1/2007 12:46:18 PM Liczba szacunów: 0
  • sam sobie spróbuj pomóc- ustawiasz jakąs ławeczke z tyłu i delikatnie pomagasz sobie nogami- to b. proste acz skuteczne

    Odpowiedzi: 920 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/5/2007 12:37:16 PM Liczba szacunów: 0
  • przeciez sam ustalasz z jaka siła sobie pomagasz- to chyba nic trudnego- nie chodzi tu o pomaganie sobie gdy juz nie masz siły lecz o pomoc wcześniejszą- tzn. taka abys mógł wykonac zakładana ilość powt.

    Odpowiedzi: 920 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/7/2007 1:57:08 PM Liczba szacunów: 0
  • cześc jestem Kuba, mam 15 lat, jest to moj pierwszy post na tym forum mam 175cm wzrostu i 60kg wagi, postanowilem pomoc mojemu rosnacemu jeszcze cielsku w uzyskaniu fajnej figury, gdzie barki są najwazniejsze nie wiem jednak jakie cwiczenia dobrac, zeby nie przedobrzyc, i nie przeszkadzac naturze w dalszym naturalnym rozwoju moich barkow (ojciec [...]

    Odpowiedzi: 920 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/29/2007 6:11:58 PM Liczba szacunów: 0
  • maciek1993 - nie polecałbym ci raczej fazy negatywnej- ani nawet dłuższego opuszczania podczas normalnego podciągania. zastosuj -już wspomnianą- metodę, czyli pomoc nogami, ale rób to od początku i z wyczuciem- nie tak abyś robił ruchy oszukane lecz tak abys ujmowal sobie przez to obciążenia- obciązeniem jest bowiem waga ciała, a nogi zadzialaja [...]

    Odpowiedzi: 920 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/18/2007 7:31:31 PM Liczba szacunów: 0
  • musisz usttawic odpowiednio oparcie- tak aby nie było niwewygodnie i saby nie było ci cięzko pomagac sobie nogami- ta pomoc ma byc lekka- tzn. bez mocnego angażowanie nog- a osiągniesz to tylko wtedy gdy odpowiednio ustawisz oparcie.

    Odpowiedzi: 920 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/18/2007 8:17:44 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] sie na drazku i powiem ze w barkach moze szeroki nie jestem ale moj rekord to 134cm.niemam zaduzegopojecia o cwiczeniu bocwicze sobie po swojemu ale prosze Cie o to abys napisal mi od czego mam zaczycac barki aby nadal rozrastaly sie na poprzek i powiekszyly sie tzn byly z nich jeszcze wieksze pilki niz teraz :) pozdro iprosze o pomoc.

    Odpowiedzi: 920 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/20/2007 8:05:36 PM Liczba szacunów: 0
  • czyli masz ulozony calościowy trening, a tylko zasatawiasz się nad podciąganiem- to dobrze bo ono jest kluczowym ćwiczeniem w rozwoju najszerszych. spróbuj wykonywac 4 serie po 6 powt.- dobrze technicznie- a wmiarę wzrostu siły dodawać powt. w ostatnich seriach- dla przykladu; 6/6/6/6 6/6/7/7 6/6/7/8 itd. w razie niemożności wykonania zakładanej [...]

    Odpowiedzi: 920 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/13/2008 11:38:46 AM Liczba szacunów: 0
  • co masz na mysli mowiac "pomoc nogami"?

    Odpowiedzi: 920 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/13/2008 4:12:29 PM Liczba szacunów: 0