SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • pomoc dla stawów

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam, od pewnego czasu strzelaja mi ramiona, czasami przy biegu czuje kolanka. Potrzebowalbym dobrego naoliwienia stawow. Staż treningowy 5 miesiecy. Aktualnie suplementacja witaminowo, mineralowo, kreatynowo, aminokwasowa + zma na noc. Jakie produkty polecacie? Wiek 22lata (19 luty) :D . zwiekszyc przyjmowanie galaretek itp?

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 548 Data: 2/11/2016 9:15:02 AM Liczba szacunów: 3
  • Proszę o pomoc w doborze odżywek

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam , z góry proszę o wyrozumiałość , ponieważ jestem zielony w tym , dopiero zaczynam.A więc tak : około miesiąc temu zacząłem ćwiczyć na siłowni i chciałbym się prosić Was o pomoc w doborze jakiś odżywek.Zależy mi na straceniu trochę brzuszka i zbudowaniu mięśni.Mam 16lat , wzrost 188cm , waga 100kg.Z góry dziękuję!

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 378 Data: 6/22/2011 12:16:56 AM Liczba szacunów: 0
  • Iniekcja-pomoc

    Temat
    Doping

    Mam omenadren 250 :D,mam igły rozmiar .0,7 i .0,9 i niewiem ktora wstrzykiwac a ktora pobierac z ampułki.I mam jescze jedno pytanie chce sobie wbic szczala gdzies w łape,i pytania ,jak mam daleko wbic igłe?czy jak bym omke wstrzyknoł do zyły do cos zaszkodzi??to jest moj pierwszy cykl saa

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 852 Data: 11/5/2009 6:27:49 PM Liczba szacunów: 0
  • POMOC KOLCE ŚREDNIODYSTANSOWE

    Temat
    Inne dyscypliny

    Pomocy ! Wiecie gdzie kupić w Krakowie Kolce Nike Średniodystansowe? Potrzebuje szybkiej odpowiedzi

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1441 Data: 1/8/2010 2:16:00 PM Liczba szacunów: 0
  • prosze o pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Mam problem!!Cwicze sobie elegancko na silce 4 razy w tygodniu ale niemam pojecia jak ulozyc diete!!i to jest moj problem!mam 180 cm wzrostu waze tylko 65 kilo.wiem suchcielec ze mnie ale pracuje nad tym zeby to zmienic.jezeli ktos ma odpowiednia dla mnie diete to prosze aby dal mi znac z gory wielkie dzieki.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 725 Data: 12/3/2006 3:12:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam wszystkich, na wstępie się przywitam bo jestem tu świeży :) A teraz do rzeczy, zakupiłem Xpanda + Nitro Pro Gena + Mass XXL i do tego na pobudzenie łaknienia DIABENCOZIDE. Proszę o pomoc jak najlepiej to brać, co w jakich porach... Z góry dzięki za odp.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 665 Data: 3/13/2010 1:53:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Pytam od roku i nikt mi nie odpowiedzial , PRosze o pomoc !

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Wrzucam zdjecie . Chyba każdy bedzie wiedzial oco chodzi , jak to zwalczyc ???? Moze jakies spalacze ? Wszystko. Mam to już 2 lata i Ch*j mnie z tym trafia a JESZCZE MI NIKT NIE ODPOWIEDZIAŁ /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/395b9d6cb0704e08b3899026fd3abd32.JPG

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1069 Data: 3/27/2012 10:02:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Co wy na to ??? prosze o pomoc !!!!

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Mam pytanie chce zrzucic pare kil tak z 6kg ...mam ulozona diete redukcyjną 3 razy w tyg siłownia raz basen i aeroby tzn jazda na rowerze 40min dziennie ...Chcialbym zapytac czy moge uzyc Zielonej herbaty Olimpu i czy ona mi pomoze ?? czy ona ma jakies skutki uboczne ???chyba nie ;]?? a moze polecicie mi cos innego??

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 643 Data: 8/2/2007 2:03:09 AM Liczba szacunów: 0
  • Witam wszystkich Chciałbym abyście mi doradzili jaka wziąć omke i odblok. Proszę o Doradzenie jak najlepszych produktów Mam zamiar na początek zażyć 10 strzałek :] Z góry Dziękówa :]

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1362 Data: 4/29/2009 10:28:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc-referat

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam! W sumie to nie wiedzialem czy to nadaje sie do tego dzialu. Mam ogromna prosbe, potrzebuje jakichs informacji na temat odyzwek dla niemowlat ( sklad chemiczny,proces produkcji ) od kilku dni nie moge tego znalezc. Bede wdzieczny.Z gory dziekuje i sorry, jesli nie trafilem z dzialem.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 926 Data: 5/14/2005 4:36:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w ułożeniu planu

    Temat
    Trening w domu

    Witam, nadszedł czas aby coś poćwiczyć, kompletnie się na tym nie znam, więc jak ktoś będzie uprzejmy niech ułoży mi plan:D Mam jedną hantle 13,5 kg Wiek 15 Waga 56 Wzrost 169 Cel do osiągnięcia Rzeźba Aktywność fizyczna: z 4 razy na tydzień gram w piłkę nożną po 2 h. Z góry dzięki.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 656 Data: 6/6/2009 7:09:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w rozpoczęciu treningu

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam, 2 tygodnie temu zapisałem się na siłownie, staram się chodzić 3 razy w tygodniu, niestety problem mam przy wybraniu treningu. Tu też moja prośba do was. Czy może mi ktoś w skrócie rozpisać 3 dniowy plan treningowy na spalanie tłuszczu i rzeźbę ? dodam że ważę 100 kg, 182 cm wzrostu. Co dziennie staram się biegać. pozdrawiam

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 326 Data: 2/25/2013 1:11:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Tatuaż, proszę o pomoc

    Temat
    Po siłowni, o siłowni

    witam, chciałbym sobie zrobić tatuaż, trenuje boks i ćwiczę na siłowni więc myślałem o rękawicach bokserskich lub sztanga czy hantelki, mogłoby być też połączenie rękawic z sztangą:) bardzo prosiłbym o pomoc, propozycje mile widziane:)

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 830 Data: 10/4/2010 4:51:28 PM Liczba szacunów: 0
  • mam ogromną prośbee , bardzo prosze o pomoc .

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    czytałem inne posty ale nie znalazlem czegos dokladnego dla mnie , bede robil 20 strzałów propa , prosze mi powiedziec jaka igla , strzykawka itp to moj pierwszy cykl , pomijajac mete . mam duze udo , troche miesni i troche tłuszczyku .. i prosze powiedziec jakie mieliscie efekty po propie , wiem ze na kazdego inaczej działa. pozdrawiam

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 405 Data: 6/1/2011 7:48:58 PM Liczba szacunów: 0
  • kto chce mi pomoc??

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    moja kolezanka z ktora wybieram sie na 100dniowke musi zrzucic troche zbednych kilogramow to konca grudnia.. nie moze za duzo cwiczyc..tzn na silce bo nie ma czasu... chce ktos jej ulozyc jakas diete ktora jej pomoze szybko pozbyc sie zbednego dluszczyku z nozek raczek i brzuszka??

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 969 Data: 11/14/2005 2:48:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Rozdaje sogi za POMOC !

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam, proszę o rade jak oduzależnić się od fast-foodów, albo chodziaż dobre rady ? Nie jestem jakiś gruby itp. normalnie trenuje, cwicze, ale FAST FOOD zawsze popsuje mi diete... w sensie mam diete, zjem pizze... juz juz ta diete piere*ole... Pomocy !

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 654 Data: 6/13/2011 12:36:17 AM Liczba szacunów: 0
  • Witam Zastanawiam sie nad kupnem trenu z bałkana albo boldka z alphy pytanie brzmi ktory z tych środków jest pewniejszy na dzień dzisiejszy ktory bedzie działał tak jak powinien ? Wiem że to zupełnie różne 2 środki ale może ktoś je tutaj stosował i wypowie sie o efektach i odpowie na moje pytanie

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 659 Data: 5/30/2012 8:09:41 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc z Muzyką !! !! !!

    Temat
    Scena MMA i K-1

    SieMa. Czy poznajecie moze albo wie ktoś jak nazywa sie PIERWSZA piosenka w tym filmiku ?? Jest to filmik z walk Ju-Jutsu z Bytomia. http://rapidshare.de/files/3650183/High1_www.sportywalki.pl.avi.html Dzieki

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1528 Data: 8/22/2005 7:17:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Cześć. za miesiąc będę miał 15 lat. Właśnie mam kupioną laweczke-znaczy kolega ma.i Zamierzam ćwiczyć czy to za wczesnie nie mowie tu o duzych ciezarach narazie malutko tak na klate tylko te 20 kga tak to bed rrobil rozpietki i inne trening 3 razy w tygodniu czy to dobry wiek do zaczecia??

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 813 Data: 7/18/2006 10:28:51 PM Liczba szacunów: 0
  • jak lepiej kiedy rano bioro krete to brac do tego 25g dextro juice i po treningu tak samo czy rano nie brac dextro a po treningu 50g aha i czy w dni nie treningowe zmniejszac dawke krety do 5 g czy pozostawic taka samą??? prosze o pomoc ludzi co sie na tym znają

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1162 Data: 2/28/2006 7:09:33 PM Liczba szacunów: 0