SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Dieta na mase!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    postaram sie Ci jakos pomoc w sumie mozesz napisac na gg to cos sie rozkmini tylko ja juz to pisz jutro ja moze bede na gadu o 16 nie wiem. cos sprobuje Ci pomoc jesli chcesz..

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1292 Data: 4/4/2010 12:05:14 AM Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczenia stosowane w treningu wyciskania

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    [...] ilosc ruchow , potem zwiekszylem obciazenie kolega lekko mi pomog dygnąć ze stojakow i wyszlo ze z wiekszym ciezarem bylo latwiej i stad moje pytanie czy tak mozna a jezeli tak to czy warto na treningach ta pomoc brac, a jezeli nie to moze ktos wie jakiej dlugosci najlepiej mogly miec stojaki do wyprostowanych rak moze jest jakos proporcja

    Odpowiedzi: 104 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/14/2005 10:50:31 AM Liczba szacunów: 0
  • problem ze skórą dłoni

    Post
    Szybkie pytania bez logowania

    Jeśli dermatolodzy nie byli w stanie pomóc my też nie będziemy w stanie pomóc .

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 705 Data: 5/7/2011 2:46:37 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] na podwyższenie, to może też sobie wrzucę? I jakieś unoszenie bioder może bym chciała... Nie chcę tylko przeładować nieproporcjonalnie i dlatego BARDZO BARDZO potrzebuję pomocy drogich moderatorek. Jaki rozkład mam przyjąć? Czy przyjąć różny w DT i DNT? Jak zawsze na siłownię chcę poświęcić 3 x w tyg, do tego mam gumy w domu i piłkę i [...]

    Odpowiedzi: 164 Ilość wyświetleń: 16219 Data: 12/12/2013 11:28:20 AM Liczba szacunów: 0
  • No wreszcie powrót do treningów i regularnych odwiedzin na forum :) 17.12.2013 DT Dzień 1. Trening 1. Rozgrzewka 6 minut na orbim. 1. Martwy ciąg 8x20kg/10x25kg/10x30kg/10x35kg 2a. przysiad z nogami szeroko - przysiad plie - 15/12/8 * 16 kg Kettlebell 2b. wyciskanie suwnicy 3x 12-15 90sek przerwy - 15x50kg/12x60kg/15x60kg 3. wyciskanie sztangielek [...]

    Odpowiedzi: 164 Ilość wyświetleń: 16219 Data: 12/18/2013 9:06:19 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] Kolejne numerki to kolejne treningi. UWAGI W MC boję się o swój kręgosłup - Martucca, czy mogę wysłać Ci filmik do oceny? Czy dotarły do Ciebie moje maila z wołaniem o pomoc? W ostatnim treningu nie brałam się za 40 kg - facet ćwiczący obok zauważył, że robię koci grzbiet, więc dopóki nie dam rady robić dobrze tego ćwiczenia - dopóty nie [...]

    Odpowiedzi: 164 Ilość wyświetleń: 16219 Data: 1/4/2014 9:45:32 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] takie jak ploter które pracują na profektach w grafice wektorowej mi to obsłużyły , oraz żebym mógł sobie to powiększać bez utraty jakości( w .jpg niestety nie da rady, potrzebny corel) Mam nadzieje że da sie coś zrobić jak juz wyjdzie to możę od razu uda sie coś takiego: z góry dzięki za pomoc Zmieniony przez - NoCu w dniu 2007-04-10 23:09:19

    Odpowiedzi: 1433 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/10/2007 10:57:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Puar napisał: "Mam pytanie do wszystkich ćwiczących krav mage i inne combaty: jeśli kiedyś zdarzyło Wam się walczyć, to - często kończyliście walki zagrywkami typu kop w jaja, palce w oczy czy jakimi technikami" Kraver nie powinien dać się wziąć z zaskoczenia od tyłu aby agresor mógł cię zacząć dusić, po to jest skanowanie (rozglądanie [...]

    Odpowiedzi: 1433 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/24/2010 11:17:00 AM Liczba szacunów: 0
  • aeroby 2 razy dziennie?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dzięki panowie za pomoc, sogi poszły Jak ktoś chciałby jeszcze pomóc to będę bardzo wdzięczny, pozdrawiam!

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 10892 Data: 8/16/2007 10:22:14 AM Liczba szacunów: 0
  • THERM LINE DRINK NOWOŚĆ

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    to glownie pomoc w redukcji a nie podstawowy napoj ale ciesze sie ze smakuje :)

    Odpowiedzi: 156 Ilość wyświetleń: 12701 Data: 2/18/2010 2:09:20 PM Liczba szacunów: 0
  • w technice dążę do perfekcji,tego uczy kulturystyka,nie mam sil,coś nie tak,sciagam ciężar lub proszę o pomoc a nie zawalam technikę;-)

    Odpowiedzi: 359 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/27/2012 2:43:57 PM Liczba szacunów: 0
  • w technice dążę do perfekcji,tego uczy kulturystyka,nie mam sil,coś nie tak,sciagam ciężar lub proszę o pomoc a nie zawalam technikę;-) a co ma to wspólnego z "dążeniem do perfekcji" ? to o czym mówisz to jest unikanie dyskomfortu, w ten sposób nie wykorzystasz całego potencjału treningu. Wojtek walczy o kolejne powtórzenie, nie wychodzi - trudno, [...]

    Odpowiedzi: 359 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/27/2012 10:02:12 PM Liczba szacunów: 0
  • CO Z WAMI LUDZIE ??????????????

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] bo to właśnie może być poważny problem w którym możecie pomóc , na tyle poważny że autor nie potrafi go nawet nazwać proszę abyście zwracali na to uwagę i wydaje mi się żo to właśnie za pomoc w takich nietypowych problemach powinny być wyróżnienia anie za powtażanie tych samych faktów szacuneczek dla wszystkich co przy klawiszach ... LOGAN

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1877 Data: 8/19/2001 12:18:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzieki S.m.p.a:D i znowu moglem liczyc na Twoja pomoc. Mam tylko pytanie czy sugestia zebym na sniadanie jadl jajka zamiast twarogu ma na celu to zeby posilki byly rozne i zeby w tym przypadku danie ze sniadania nie bylo takie same jak na kolacji; czy jest jakis inny powod? A czemu na drugim sniadaniu rybe lub miso zamiast jajka sory ze o to pytam [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1247 Data: 1/2/2010 11:26:21 AM Liczba szacunów: 0
  • wolny przyrost/ zastoj ramion

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    dzieki za pomoc Alchemik, dzisiaj byl pierwszy trening nowego planu,zrobilem biceps dokladnie jak napisales wyzej, dodalem obciazenie na nogi i na podciaganie. Trening trwal 2h, ale nowy plan, wiec inne ciezary itd. po pierwszym FBW bardzo pozytywnie, jeszcze raz wielkie dzieki za pomoc ;)

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1096 Data: 5/30/2012 10:38:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Nie daję już rady... :(

    Post
    Trening dla początkujących

    to chyba będę tylko na drążku ćwiczył bo podobno to pomaga na to każda odpowiedź w tym temacie mi pomoże bo podłamany trochę jestem jedyna osoba która może mi pomóc to tylko ja i to forum więc dzięki :( to wszystko przez komputer bo grałem w złej pozycji a rodzice oczywiście nic olewali to zawsze olewają wszystko nawet ojca nie miałem bo on mnie [...]

    Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 3260 Data: 6/23/2016 8:45:10 PM Liczba szacunów: 1
  • Cos o kolanie i rekonstrukcji ACL

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Fajnie, dzięki jestem nadgorliwy - jak tyle razy to przeczytałeś to znaczy, że osiągnąłem swój cel - ludzie to widzą i czytają :) Koleś ja chcę pomóc, sam jestem po rekonstrukcji 6 lat, wiem jak to wygląda, a jak czasem czytam, o jakie rzeczy ludzie tutaj pytają to ręce załamuje nad lekarzami i fizjoterapeutami - do ich obowiązków należy [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 5331 Data: 6/6/2009 10:49:47 PM Liczba szacunów: 0
  • lodzianin dzięki twoja odpowiedz jest konkretna, znalazłem taki art. co potwierdza twoją wiedzę i dzięki za pomoc Podstawowe odblokowanie: dawki i trwanie hCG - ludzka gonadotropiona kosmówkowa wykazującą praktycznie identyczny do LH wpływ na jądra. W celu maksymalnego uwrażliwienia jader na endogenny LH, nawet po stosunkowo krótkich 8-10 tyg [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 781 Data: 5/5/2011 10:47:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Ale mi nie chodzi o to by małpować kogoś plany ponieważ w moim jest np. ćwiczenie dynamiczne PuszPress które ma mi pomóc w sztukach walki. Ale dobra, poradzę się w odpowiednim dziale. Dziękuję za pomoc. Prosiłbym Cię abyś nie odpisywał tutaj na temat treningu. Nie chcę "beknąć" za offtop.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 964 Data: 6/22/2011 7:56:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening na siłę. Pomocy!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Od czasu jak założyłem ten post troche zmądrzałem:) i teraz już nie chce ćwiczyć każdej grupy mięsni codzinnie:) Dzięki wszystkim za pomoc Mam teraz takie pytanie: Czy do danego sporu można ułożyć odpowiedni trening? Chodzi mi tu o piłkę ręczną. Nigdzie nie znalazłem takiego treningu. Chodzi mi głównie o wypracowanie przyszpieszenia wytrzymałości [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 5366 Data: 2/18/2007 1:55:23 PM Liczba szacunów: 0