SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Gdybym chciał się licytować - zrobiłbym ankietę (swoją drogą w dziale treningu ktoś mnie uprzedził ). Obwód nadgarstka wskazuje na ogólne obwody kośćca a moje pytanie miało mi pomóc stwierdzić jak bardzo jesteś "drobnokościsty" (poza czystą ciekawością to może być wskazówka dla ewentualnie innych którzy będą starać ci się pomóc). Co do [...]

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 8937 Data: 11/9/2002 7:12:35 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] i ile fabryka da do przodu ;-) ale zobaczymy jak zdrowie pozwoli i czy te małe filipki ;-) nie bedą mnie drażnić za bardzo bo z tym tez różnie bywa dzieki kolego za pomoc muszę dzwonić dzisiaj do kumpla zeby to wszystko miał przygotowane Co do orali to jakos nie bardzo mnie to jara chyba jednak w ostateczności po to ruszę :-) Jeżeli [...]

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 2295 Data: 9/9/2018 11:35:39 AM Liczba szacunów: 1
  • Prosiłbym was o pomoc z dietą.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] w sosie własnym - 200 g / makrela wędzona - 150 g ( wymiennie ) pomidor - 50 g ryż brązowy - 150 g oliwa z oliwek BCAA ( tylko nie wiem ile tabletek wiec czekam na waszą pomoc ) Po treningu : (odrazu po treningu ) BCAA ( tylko nie wiem ile tabletek wiec czekam na waszą pomoc ) ( 45 minut po ) ryż biały - 200 g pierś z kurczaka - 150 g owoc [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1024 Data: 2/11/2008 11:32:01 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] drążka wyciągu górnego 2 x 8 5. unoszenie sztangielek bokiem 3 x 10 6. uginanie młotkowe 3 x 10 7. prostowanie z liną wyciągu 3 x 10 No to dzięki bardzo WPC_fan , adzik123 i Hubert81 za pomoc plan ułożony trochę go jeszcze zmieniłem ale ogólnie wasza pomoc przydała się jeszcze nie wiem co z dietą :/...ale jutro po pracy może przy tym siąde...

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 2258 Data: 4/25/2010 9:53:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy.

    Post
    Piłka Nożna

    Jeszcze raz ponawiam swoją prośbę o pomoc, bardzo mi zależy, a widzę, że są tu ludzie, którzy potrafiliby mi pomóc.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1746 Data: 7/23/2010 9:17:36 PM Liczba szacunów: 0
  • DT MissAvocadeux

    Post
    Ladies SFD

    Ja przy Twojej sylwetce nie rozumiem tak niskiej kaloryczności. Białko na marnym poziomie do tego. Zgadzam się z sugestią Tetiszerii, że nie potrzebna Ci redukcja na tak marnej misce. Masa dziewczyn ma tu piękne efekty przy redukcji na 1800-1900 kcal (nie wliczając warzyw) a Tobie nawet taka redukcja nie jest potrzebna a zmiana składu ciała. No, [...]

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1790 Data: 6/10/2016 10:45:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Fat Burner czy L-karnityna?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] bądz razie nie jem białego pieczywa,ziemniaków, ryżu i słodyczy, do tego po kopenhaskej zaczełam cwiczyc godz. dziennie na steperku. Po diecie Kopenhaskiej i wczesniejszych przygodach z ochudzaniem wiem ze łatwo schudnac mi nie bedzie (chociaz to tylko 4-5 kg) dlatego chciałam sobie pomóc jakimis suplementami. Czy ktos potrafi mi pomoc?

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 8419 Data: 9/4/2003 7:28:49 PM Liczba szacunów: 0
  • OMKA + Meta

    Post
    Doping

    [...] rzeźbę i siłę. Spokojnie nic mi się nie stanie, w razie czego jak zauważę jakieś niepokojące obiawy, odpuszczę i skontaktuję się z lekarzem :) W takim razie może ktoś pomóc mi stworzyć jakąś w miarę dobra dietkę? co jeść rano, na obiadek i po treningu na noc ? Z góry wszystkim dziekuję za pomoc, nawet tych co mi ubliżają bądź mają taki zamiar :)

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1378 Data: 5/2/2011 7:03:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja suple - spalanie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    cocaine tylko ze ja dziennie okolo tyle jem wiec gdzie efekt jojo ^^? dzieki bzyku wiec juz wszystko mam:) z gory dziekuje za pomoc soga dam ale w innym temacie ^^ na diecie wyszlo mi 2600 kcal :)dodalem do sniadania twarog + weglowodany po treningu w sumie to nie widze nawet tutaj zebym malo jadl:P normalne posilki jak na codzien:p chyba cos [...]

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 3266 Data: 5/4/2009 10:14:39 PM Liczba szacunów: 0
  • lodzianin1 zioekt krzykacz kamilplnk Aras84 Dziękuję Wam bardzo za nieocenioną pomoc 8-) Od 01.03.16 zacząłem iniekcję. Reasumując tak będzie leciało: - prolo 200mg e4d - hcg w 6 i 12 tyg 3x1666iu e2d (lub jeżeli cykl będzie trwał krócej niż 16tyg to tylko w 6 i na koniec) i na koniec 2500iu e3d (3 lub 8 dni po ostatniej iniekcji) - [...]

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 6975 Data: 3/4/2016 12:17:16 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] 3) Estradiol - robić coś teraz? czy na koniec w trakcie odbloku? 4) Testosteron nie jest za nisko? Zwiększyć ilość/częstotliwość testa? Będę niezmiernie wdzięczny za pomoc };-) Zmieniony przez - Sławków w dniu 2016-04-06 22:22:56 Zmieniony przez - Sławków w dniu 2016-04-06 22:27:09 Zmieniony przez - Sławków w dniu 2016-04-06 22:32:03 [...]

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 6975 Data: 4/6/2016 10:20:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Jest ok, lecz te wyniki nie są do końca takie jak mogą być w rzeczywistości, powtórz LH FSH i test za około 3 tyg. Jak ZWYKLE wielkie dzięki zioekt za pomoc / sugestię. W takim razie zrobię jeszcze badania za ok. miesiąc. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 6975 Data: 8/20/2016 9:33:23 AM Liczba szacunów: 0
  • bez komentarza:) 10 kg na tym można złapać, ale chodziło o zabezpieczenie masy, a nie robić masę co zejdzie lub będzie złej jakości... a co to za opinia że 4 miesiące trzeba na tym lecieć... ale widzę, że na tym forum sami koksiarze i trenerzy co poprawiają co kolwiek jak ktoś chce komuś pomóc:) ale sami napiszą tylko to źle, to stara metoda itd, [...]

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 4048 Data: 12/9/2011 9:41:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę do korekty, endo 3600/2700kcal

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] olej sezamowy - 6g RAZEM: B 27, T 17, W 32, kcal 380 KOLACJA - 20:00: twaróg półtłusty - 80g jogurt naturalny - 180g kalafior gotowany - 300g RAZEM: B 30, T 8, W 30, kcal 312 CAŁY DZIEŃ RAZEM: B 171, T 71, W 332, kcal 2612 Dzięki za dotychczasową pomoc, proszę jeszcze o chwilę uwagi :) Zmieniony przez - gremmly w dniu 2013-01-14 15:34:11

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2178 Data: 1/14/2013 3:32:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening Bruce Lee - Zmodyfikowany

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] sobie pomóc :P Jestem przekonany, że Tomasz wie czym się parał Bruce Lee. Przede wszystkim nie wszystko na raz ;) Pierw masa i siła, później redukcja, bo rzeźbić trzeba mieć co. Nie chcę zniechęcać, ale poziomu bf% raczej takiego nie osiągniesz. Jak już wspominałem, daj sobie pomóc i nie naskakuj na każdego, kto próbuje Ci tej pomocy udzielić.

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 2995 Data: 11/2/2012 7:45:32 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] skupić się na treningu, a nie na lataniu do kamery. Moim celem jest wyciągnięcie z cyklu masowego jak najwięcej, a że moje doświadczenie nie jest duże to z chęcią przyjmę pomoc od bardziej doświadczonych - szczególnie, że nigdy nie trenowałem pod okiem osoby wyszkolonej. Ćwiczę u siebie i jestem samoukiem. Moim dodatkowym celem jest "dobry" [...]

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 5830 Data: 10/9/2013 7:32:18 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] Od 2 tygodni robie masse i przytyłem 1kg i w obwodach sie troche pozmieniało ale nadal mam dużo pytań/ wątpliwości/ brak doświadczenia... I dlatego przydałaby mi sie pomoc z państwa strony. Jeśli mnie państwo wybiorą będę wykorzystywał wskazówki doradcy i stosował się do jego zaleceń. Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby. Dziękuję [...]

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 5830 Data: 10/12/2013 9:13:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Formularz zgłoszeniowy: ****DANE PODSTAWOWE*************************************** NICK: Hop PŁEĆ: Mężczyzna WIEK:17 (ur. 22.10.1995) WZROST: 173cm NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: 3 lata ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA: 74kg OBWÓD PRZEDRAMIENIA: 30cm OBWÓD BICEPSU: 34cm OBWÓD ŁYDKI: 39cm OBWÓD UDA: 60cm OBWÓD [...]

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 5830 Data: 10/16/2013 8:09:22 PM Liczba szacunów: 0
  • siemanko bardzo prosil bym was o pomoc z odpowiednim dobraniem ttuszczy do mojej diety redukcyjnej poje zapotrzebowanie to 3200cal przy 95kg 6 treningach tyg . (nie wiem czy wrzucac areoby , trening bedzie w systemie jeden dzien gora drogi dzien dol i dzien wolnego) ma byc 285 g bialka na kmc 256g wegli i 115g tluszczy zastanawialem sie nad [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1952 Data: 10/24/2008 1:48:01 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] ma się rozumieć. ;) Dziś byłam po skierowania, niestety na pobranie krwi etc dopiero w przyszłym tygodniu (bo nie w każdy dzień pobierają:() Będzie ciężko zmieścić to w terminie, bo matury mam od przyszłego tygodnia akurat godziny matur nakładają się z godzinami odbierania krwi. Coś się wymyśli ;) Dziękuje za pomoc i za dobre słowo. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 3215 Data: 4/30/2014 3:02:31 PM Liczba szacunów: 0