SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

    Post
    Doping - zdjęcia
    PRO

    Pomożecie ? Oryginał czy fake ? Z góry dzięki za pomoc P.S Hologram na Enanie lekko zdrapany ,gdyż chciałem sprawdzić jakość naklejki /SFD/Images/2016/3/20/b0c0ea569822433a9079b2f266eb4f4b.jpg /SFD/Images/2016/3/20/75a44d4ad7644297b235c51c9340a39f.jpg /SFD/Images/2016/3/20/3717e613acb942ae99845fbcf44341d2.jpg [...]

    Odpowiedzi: 25754 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/21/2016 1:02:59 PM Liczba szacunów: 0
  • ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

    Post
    Doping - zdjęcia
    PRO

    [...] z ,,apteki? kupowałem sam wieć orygi100%. Różnica jest w odcieniu czcionki. minimalna ale jest ;] reszta identyczna. butelki,pasek brązowy naklejki to samo. Proszę o pomoc,bo chcę zrobić zapasy /SFD/Images/2016/4/29/02e0a06128f640659c77f6bdf6e35696.jpg /SFD/Images/2016/4/29/7792b9ac857143c1b7970db6d91edd28.jpg [...]

    Odpowiedzi: 25754 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/29/2016 6:56:03 PM Liczba szacunów: 0
  • ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

    Post
    Doping - zdjęcia
    PRO

    [...] /SFD/Images/2016/5/11/514e910342654de4bcdc627854ef1b3d.jpg /SFD/Images/2016/5/14/997d9449db6645448a218ef5a4277509.jpg Zmieniony przez - InnyPustelnik w dniu 2016-05-11 17:23:12 Dzieki za ''pomoc'' sam doszedłem do tego co to jest i zdobyłem opakowanie. Rumunski Nolvadex, Tamoxifen Citrate 20 mg

    Odpowiedzi: 25754 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/14/2016 7:28:37 PM Liczba szacunów: 0
  • ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

    Post
    Doping - zdjęcia
    PRO

    Ok, to elegancko. Dzieki za pomoc.

    Odpowiedzi: 25754 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/3/2016 10:09:38 PM Liczba szacunów: 0
  • ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

    Post
    Doping - zdjęcia
    PRO

    Dzięki panowie za pomoc

    Odpowiedzi: 25754 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/21/2016 11:12:12 AM Liczba szacunów: 0
  • ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

    Post
    Doping - zdjęcia
    PRO

    Dziękóweczka za pomoc.

    Odpowiedzi: 25754 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/6/2016 4:57:11 PM Liczba szacunów: 0
  • ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

    Post
    Doping - zdjęcia
    PRO

    [...] dojechac... ale jak mowie apteka jest jego, on sam jest dentysta, co innego jak jakis ziutek zatrudniony za 1300 zeby pracowac za lada to moze i miec wyj**ane %-) a to akurat pjerdolenie, nie chcial Ci pomoc. Tyle. wiec obsrac się mógł tak jak napisane tam wyzej. bedac faramceuta nie masz problemu z 90% lekami na recke, bo sam ją mozesz wypisac.

    Odpowiedzi: 25754 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/31/2016 12:16:29 AM Liczba szacunów: 1
  • ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

    Post
    Doping - zdjęcia
    PRO

    Witam panowie proszę o pomoc . Oryginał czy fejk ? /SFD/2016/12/17/7375f3a3168f4214acb5df723ca25b0e.jpg

    Odpowiedzi: 25754 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/17/2016 11:46:12 AM Liczba szacunów: 0
  • ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

    Post
    Doping - zdjęcia
    PRO

    Witam panowie proszę o pomoc . Oryginał czy fejk ? /SFD/2016/12/17/7375f3a3168f4214acb5df723ca25b0e.jpg Wygląda standardowo, jak towar Biosiry także jest ok. Brałem tą oxe, 10tyg po 60mg dzień. Fajnie robił, dobra oxa. W środku żadnego syfu, badania robiłem po tym i flaki w stanie idealnym były a łącznie na oralach Biosiry poleciałem 20tyg.

    Odpowiedzi: 25754 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/17/2016 11:56:54 AM Liczba szacunów: 1
  • ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

    Post
    Doping - zdjęcia
    PRO

    Witam panowie proszę o pomoc . Oryginał czy fejk ? /SFD/2016/12/17/7375f3a3168f4214acb5df723ca25b0e.jpg Oryginal. Bardzo milo wspominam przy dawce juz od 40mg.

    Odpowiedzi: 25754 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/18/2016 3:14:19 PM Liczba szacunów: 0
  • ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

    Post
    Doping - zdjęcia
    PRO

    [...] tabsy i na ulotke, ale nie zrobilem juz fotki na biegu robilem. na 100% kupione w tajlandi w aptece, paragon dostalem- ale wole wrzucic do oceny Waszej. z gory dziekuje za pomoc /SFD/2017/1/5/0357cfd25bd0442eaa690414b412acc3.jpg /SFD/2017/1/5/da1abcb01ae240268d0ca087f8e972ac.jpg /SFD/2017/1/5/88879e417df54524b0d3af8a2ac85a42.jpg [...]

    Odpowiedzi: 25754 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/5/2017 11:42:33 PM Liczba szacunów: 0
  • ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

    Post
    Doping - zdjęcia
    PRO

    [...] na tabsy i na ulotke, ale nie zrobilem juz fotki na biegu robilem. na 100% kupione w tajlandi w aptece, paragon dostalem- ale wole wrzucic do oceny Waszej. z gory dziekuje za pomoc /SFD/2017/1/5/0357cfd25bd0442eaa690414b412acc3.jpg Ocena jest taka, że byśmy Ci go chętnie porwali z sami zjedli :-) Świetny koks, szkoda że w PL o niego trudno.

    Odpowiedzi: 25754 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/6/2017 12:00:35 AM Liczba szacunów: 0
  • ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

    Post
    Doping - zdjęcia
    PRO

    zastanawiam sie wlaasnie nad masterem e z andro ;-) ja też myślałem nad dorzuceniem teraz do deki i testo , i nie wiem czy jest sens :-D Nie zaszkodzi, a może pomóc %-) wrzucaj i daj znać jak smyra bo też bym zapodal na wiosnę na redu

    Odpowiedzi: 25754 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/7/2017 12:16:58 PM Liczba szacunów: 0
  • ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

    Post
    Doping - zdjęcia
    PRO

    prosze o pomoc jak jest z tym srodkiem działa ? /SFD/2017/1/12/d7dc3fe35e374ccf80d350b3783f224d.jpg

    Odpowiedzi: 25754 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/12/2017 3:46:38 PM Liczba szacunów: 0
  • ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

    Post
    Doping - zdjęcia
    PRO

    [...] ogarnij się trochę, bo czytać się nie da tego co wypisujesz. Chyba te treno npp Cię tak skrzywdziło. Moderatorzy powinni porządek zrobić z takimi ludźmi jak Ty, bo normalni użytkownicy przychodzą tu po pomoc i poradę, a nie słuchać takich właśnie bredni. Hamuj trochę. Zmieniony przez - zioekt w dniu 2017-02-22 12:15:14

    Odpowiedzi: 25754 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/22/2017 12:13:45 PM Liczba szacunów: 1
  • ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

    Post
    Doping - zdjęcia
    PRO

    [...] się nie da tego co wypisujesz. Chyba te treno npp Cię tak skrzywdziło. Moderatorzy powinni porządek zrobić z takimi ludźmi jak Ty, bo normalni użytkownicy przychodzą tu po pomoc i poradę, a nie słuchać takich właśnie bredni. Hamuj trochę. Zmieniony przez - zioekt w dniu 2017-02-22 12:15:14 Masakra. To już kolejna wpadka i tej osoby. Modzi [...]

    Odpowiedzi: 25754 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/22/2017 11:49:48 PM Liczba szacunów: 1
  • ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

    Post
    Doping - zdjęcia
    PRO

    Siema , na ampułkach susty z GEP która ma stężenie 350mg /1ml ja mam napisane 50mg/1ml. Czy to oznacza fejka? Mam tez enana i tam już jest na ampułkach 250mg/1ml. Dzięki za pomoc /SFD/2017/3/3/2d9b638576814fda83c5ea3fa1fef416.jpg

    Odpowiedzi: 25754 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/3/2017 6:37:07 PM Liczba szacunów: 0
  • ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

    Post
    Doping - zdjęcia
    PRO

    Siema , na ampułkach susty z GEP która ma stężenie 350mg /1ml ja mam napisane 50mg/1ml. Czy to oznacza fejka? Mam tez enana i tam już jest na ampułkach 250mg/1ml. Dzięki za pomoc /SFD/2017/3/3/2d9b638576814fda83c5ea3fa1fef416.jpg GEP takie błedy? Lab skreślony, tumany jakieś go robią. Takie błedy są nidopuszczalne %-)

    Odpowiedzi: 25754 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/4/2017 7:33:19 PM Liczba szacunów: 2
  • ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

    Post
    Doping - zdjęcia
    PRO

    Siema , na ampułkach susty z GEP która ma stężenie 350mg /1ml ja mam napisane 50mg/1ml. Czy to oznacza fejka? Mam tez enana i tam już jest na ampułkach 250mg/1ml. Dzięki za pomoc /SFD/2017/3/3/2d9b638576814fda83c5ea3fa1fef416.jpg GEP takie błedy? Lab skreślony, tumany jakieś go robią. Takie błedy są nidopuszczalne %-) Sprawdzilem w domu, schodzi [...]

    Odpowiedzi: 25754 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/7/2017 1:06:42 PM Liczba szacunów: 0
  • ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

    Post
    Doping - zdjęcia
    PRO

    Siema , na ampułkach susty z GEP która ma stężenie 350mg /1ml ja mam napisane 50mg/1ml. Czy to oznacza fejka? Mam tez enana i tam już jest na ampułkach 250mg/1ml. Dzięki za pomoc /SFD/2017/3/3/2d9b638576814fda83c5ea3fa1fef416.jpg GEP takie błedy? Lab skreślony, tumany jakieś go robią. Takie błedy są nidopuszczalne %-) ale gape strzelili. a na [...]

    Odpowiedzi: 25754 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/7/2017 11:53:38 PM Liczba szacunów: 2