SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Akop Szostak

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Dzięki Akop za pomoc, a powiedz jak długo powinno się brać kretke oraz czy zwiększyć spożycie wody na cyklu czy zostawić na dotychczasowym poziomie?

    Odpowiedzi: 1491 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/23/2011 8:31:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Akop Szostak

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Moi drodzy, chciał bym zaprosić wszystkich na aukcję, na której można kupić mój medal z Mistrzostw Europy, gdzie zdobyłem pierwsze miejsce ! Pieniądze dostanie mały Kuba, który urodził się 24.03.2005 r. z ciężką wadą wrodzoną serca -HLHS- niedorozwojem lewej komory (oznacza to, że żyje tylko z jedna komorą serca). [...]

    Odpowiedzi: 1491 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/21/2011 4:56:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Akop Szostak

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    lewylife akurat tego leku nie znam, i na jego temat wole sie nie wypowiadać. Co do leków z tej grupy, nie polecał bym Ci poniewaz są one mocno kataboliczne dla mięsnie, i stracisz za dużo masy. Są ludzie co z nich korzystają, lecz mają mocne antykataboliki. Również hormony tarczcy sa groźne, i łatwo mozna uszkodzić swój własny gruczół. Jeżeli [...]

    Odpowiedzi: 1491 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/28/2011 9:27:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Akop Szostak

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    [...] tylko podczas i po treningu czuję ból). Jak zrobię tydzień, dwa przerwy, to wszystko jest ok i tak w kółko. Biorę Animal Flex i trochę pomaga + smaruje Fastumem. Generalnie chciałbym się dowiedzieć jaka może być przyczyna tego bólu i ew. jakieś skuteczne metody jakimi mógłbym go trochę zmniejszyć." Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam. :)

    Odpowiedzi: 1491 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/9/2011 12:13:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Akop Szostak

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Witam wszystkich ! Nie odpisywałem, ponieważ byłem na Mistrzostwach Polski w kulturystyce i fitness, na których startowała moja dziewczyna w fitness gimnastycznym, oraz parę osób którym pomagałem się przygotowywać. dobryludz po treningu polecam carbo, bcaa i aminokwasy Białko to są aminokwasy, które muszą się strawić. Mięśnie zawsze nadbudowują [...]

    Odpowiedzi: 1491 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/2/2011 11:43:18 AM Liczba szacunów: 0
  • Akop Szostak

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    [...] I jakie studia skonczyles/konczysz sa one zwiazane z kulturystyką ? i pomagaja ci w tym? Przymierzam sie też na warszawski awf ale to za jakis czas i jakie kierunki sa najbardziej zwiazane z kulturystka i moga pomoc mi w rozwijaniu swojej wiedzy i ciala bo widze ze natalia tam studiuje;) Zmieniony przez - wladek0o w dniu 2011-11-19 22:49:10

    Odpowiedzi: 1491 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/19/2011 4:01:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Akop Szostak

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    [...] jesteś, masz czas ;-) A z takim podejściem, wiedzą i zaangażowaniem jestem pewien, że osiągniesz jeszcze wiele w tym sporcie. Sam bym się bardzo chętnie zgłosił do Ciebie o pomoc bo moim marzeniem jest start w jakichś zawodach. Mam nadzieję, że kiedyś mi się uda. Narazie niestety nie stać mnie po prostu ;/ Przyjeżdżaj do Białegsotoku 15 [...]

    Odpowiedzi: 1491 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/5/2012 11:07:17 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] Podsumowanie Białko 199,5 gram (2,6 gram na 1kg masy ciała) Tłuszcz 89,0 gram (1,16 gram na 1kg masy ciała) Węgle 123 gram (1,6 gram na 1kg masy ciała) Kcal = 2090 Dzięki za pomoc od środy zaczynam, spalacze doszły, dziś uzupełnie lodówkę, trening na brzuch stworzę i tyle. Lniany dam raz dziennie zamiast którejś oliwy - obojętnie której, być może [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1244 Data: 8/3/2010 2:10:27 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] pupy. Cellulit jest dużo mniejszy (na porównanie zdjęcie z wakacji 2012).8-) Ale niestety uda nadal się o siebie ocierają - i w tej kwestii miałabym prośbę do Szefowych o pomoc! Zdjęcia końcowe są robione po całym dniu obżarstwa, zakończone do tego wzdęciem - które męczą mnie od jakiegoś czasu.. Kalorie jakie miałam były za wysokie w stosunku [...]

    Odpowiedzi: 109 Ilość wyświetleń: 11517 Data: 7/7/2013 9:39:18 PM Liczba szacunów: 0
  • [Fit Przemiana Konkurs] Papito

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Też sprawdzę carrefourze :) Krótkie podsumowanie pierwszego tygodnia na keto: Pomiary: Najniższa waga i najniższy pas kiedykolwiek. /SFD/Images/2016/4/25/14ef34d622364d5dbf5cdf7386ea829f.png Pomimo wysokiej nadwyżki w poprzednim tygodniu, wyglądam dobrze, pomiary też zadowalające. W poniedziałek "pożegnałem" się z węglowodanami i podjadłem ich [...]

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 7551 Data: 4/25/2016 2:10:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan i pytania.

    Post
    Trening w domu

    Właśnie to czytałem ;) Dobra nie będe krytykować dopóki nie spróbuje ;) Poćwiczę trochę tym planem i zobaczę jak to będzie. A co ze skakanką, mogę używać jej do rozgrzewki ? Mi osobiście wydaje sie, że skakanka należy do Aerobów więc ma na celu pomóc zrzucać kg i rzeźbić ciało a ja w obecnej chwili chce łapać a nie gubić kg.

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1752 Data: 9/16/2011 10:49:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan i pytania.

    Post
    Trening w domu

    Sorry że mnie nie było ostatnio, miałem wesele i sie trochę przedłużyło ;) Dzięi wielkie za pomoc, wybiorę jakieś ćwiczenie w zamian rozpiętek i biore sie za cwiczenie.

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1752 Data: 9/20/2011 9:49:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Zakłady Bukmacherskie (I)

    Post
    Piłka Nożna

    i ze schwindlerem sie zgodze z tym ze gra sie za tyle na ile gogos stac, u mnie ostatnio tez nie za wesolo z funduszami qwa Youzhny mial mi pomoc rozkrecic sie ale frajer wdupil ale damy rade

    Odpowiedzi: 1420 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/6/2005 11:26:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Zakłady Bukmacherskie (I)

    Post
    Piłka Nożna

    [...] 1 Empoli-Milan 2 Hearts-Kilmarnock 1 Lazio-Chievo 1 Boję się trochę o to Lazio, ale pożyjemy zobaczymy Mam pytanie, istnieją takie internetowe zakłady bukmacherskie (nie żadne typery!), w których można po prostu potrenować, bez wydawania kasy, po prostu obstawiać za fikcyjną kasę i fikcyjną kasę wygrywać? Z góry dzięki za pomoc, pozdrówki.

    Odpowiedzi: 1420 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/26/2005 7:08:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Zakłady Bukmacherskie (I)

    Post
    Piłka Nożna

    miał szczęcie, ale znakomicie przyjoł piłke na środku boiska po długim podaniu, podciągnoł z nią i soczyście uderzył ... miał tyle pecha wcześniej, że taka pomoc opatrzności to przy tym nic

    Odpowiedzi: 1420 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/3/2005 3:19:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Poprawic sylwetke...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] i kreatyna, ktore niedlugo sie przeterminuja (kupilem je rok albo dwa lata temu, gdy systematycznie cwiczylem), a szkoda zeby mialy sie zmarnowac... Temat ten ma na celu pomoc mi w wyborze jak najskuteczniejszej diety i treningu, ktoremu dam rade podolac, a ktory mi nie zaszkodzi (jestem pewien, ze moglbym bez problemu wybrac jakikolwiek [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1249 Data: 2/21/2008 11:17:26 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] dużo ryżu w najlepszym wydaniu! Co do lajtowych spalaczy- w ich super moc nie wierzę. Ale scorch- mam nadzieje- nie jest zły i z powodu dobrych opinii, małą nadzieję na pomoc z jego strony mam. Dlatego przynajmniej placebo być powinno A poza tym- motywuje, a to w redukcji najważniejsze. Dietę mam IMO dobrą, treningi (jak na powrót) [...]

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 3022 Data: 12/3/2008 7:16:24 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] podkrecal pajacowanie,bo najwyrazniej nie robilo to na nim wiekszego wrazenia,po czym zrobil ten smieszny "Spider dance",no i dostal w takim momencie,ze juz nic nie moglo mu pomoc. wiec on zgodnie z Twoja rada "blaznowal kiedy oklepu nie bylo",nie pierwszy raz dostawal w pape ,do tej pory nie robilo to na nim wrazenia,no ale w koncu sie [...]

    Odpowiedzi: 595 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/8/2013 3:14:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Wracamy do boju.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Mysle o łaczonych a pisze superserie, 12h daje wznak, to dochodzimy do wniosku ze usuwamy, dzięki chłopaki za pomoc, sogi oczywiście poleca bo pracownik godzien swojej wypłaty (ale mi tam wypłata :-)), kazdy użytkownik powinien mieć umieszczone nr. konta bankowego w opisie ! ) Pozdrawiam jeszcze raz !

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 744 Data: 6/11/2014 10:28:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening mało doświadczonego.

    Post
    Trening dla początkujących

    Przeczytałem ten artykuł. Dzięki piękne za pomoc :-) Mam tylko wyrzuty sumienia, że właściwie straciłem czas i nieco pieniędzy na to świństwo, które mi polecono. Ale czy zdanie "Ustal odpowiednią ilość białka(2g optymalnie)/węgli(3/4g)/tłuszczy w odpowiednich proporcjach-tj. 1:1:1(jakiś 1g/1,5g starczy)" - jest kierowana do każdego? Przecież każda [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 636 Data: 7/29/2013 4:17:01 PM Liczba szacunów: 0