SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Witam. Planuję wziąć 10 strzałów Deca, 10 Sustanol i na koniec 8 Winka. Ale nie mam pomysłu na plan. Myślałem nad FBW ale to tylko 3dni w tygodniu. Nie wiem jak musiałbym to brać. Proszę o pomoc.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 979 Data: 6/20/2009 1:40:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Pytanie pomoc Wazne !!!!

    Temat
    Trening dla początkujących

    Siema mam takę pytanie .Chodzi mi o to ćwiczę już 8 miesięcy i zmieniam treningi co 3 miesiące ale tylko trening a ciągle ćwiczę 3 razy w tygodniu czy mogę dalej ćwiczyć 3 razy w tygodniu czy to tez muszę zmienić na np 4 dni Dziekuje za odpowiedzi

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 454 Data: 2/12/2012 7:26:25 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc przy kreatynie

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    krótko mam 2 pytania 1. czu po cyklu ćwiczeń na kreatynie (monohydrat) mieśnie opadają ? w sensie że będę ćwiczył i brał kratynę a później skończę ćwiczyć 2. co kupić na przyrost masy mięśniowej myślałem nad monohydratem co o tym myślicie

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 383 Data: 10/29/2013 4:45:31 PM Liczba szacunów: 0
  • PoMoC

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Jak najszybciej spalić tłuszcz t brzucha???Poprzez odpowiednią diete czy przez treningi??Jeśłi by to kogoś interesowało to mam 16 lat waże 60kg i mam 173 cm wzrostu!

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1357 Data: 1/1/2005 8:27:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc :(:(

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Siemka mam 15lat, waze 62kg mam 175cm. i nic nie moge przytyc:(:(. Pomuszcie bo juz niewiem co zrobic moze macie jakas dietke dobra?? Bo ja jestem tak ze jak przytyc nie moge to odrazu mnie ciagnie do kox-u :(:(.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 947 Data: 12/29/2006 4:31:31 PM Liczba szacunów: 0
  • znawcy proszeni o pomoc

    Temat
    Odżywki i suplementy

    jako ze nie chce wydac za duzo kasy a za bardzo na spalaczach tluszczu sie nie znam. moglby ktos wybrac z tej stronki jakis w miare tani i dobry tak do 20f ? http://phoenixathletic.com/store/Weight-Loss-cat38.htm

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 927 Data: 5/2/2007 10:30:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o Pomoc w Planie

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Witam wszystkich... Moja Kolezanka ma 170cm i wazy 63kg uwaza ze jest gruba choc tak nie jest... Prosila mnie abym napisal jej jakis plan na uwydatnienie miesni U kobiety zeby ladnie wygladala... Pomozcie bo sie kapletnie na tym nie znam

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 727 Data: 7/13/2007 9:31:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Mała pomoc

    Temat
    Sztuki Walki

    Witam, zaniedługo ide do wojska, wiedz prosze byście mi pomogli ułozyć trening na kadycję, wytrzymałość, i siłę :) z góry dziękuje... :) pozdrawiam :)

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1427 Data: 12/10/2008 7:20:20 PM Liczba szacunów: 0
  • proszę o pomoc

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    jestem raczej szczupłej budowy ciała i mam pytanie jaki jest najbardziej skuteczny środek na przyrost mięśni i w jaki sposób mogę go zamówić.Bardzo proszę o szybką odpowiedż.W internecie jest wiele takich środków ale nie wiem jaki będzie naprawdę skuteczny

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 311 Data: 2/19/2011 8:35:28 PM Liczba szacunów: 0
  • 2 treningi pomoc

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam. Cwicze na silowni a od miesiaca chodze na MMA i pytanie czy w dni treningowe MMA moge chodzic na silke? Znaczy najpierw silka i pozniej mam MMA. MMA mam w pon srd i czw. A w pon i srd cwicze na silce i pytanie czy mam sobie odpuscic silke w treningi MMA??

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 476 Data: 4/11/2011 4:47:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w rozpisaniu treningu pod zawody w wl

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Witam, chciał bym prośić o pomoc w rozpisanie treningu pod zawody w wyciskaniu leżac które odbedą sie w pazdzierniku, bede przygotowywał sie do zawodów pierwszy raz więc nie do konca wiem jak sie za to zabrać. Z góry dzieki za pomoc.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 647 Data: 6/24/2011 5:32:13 PM Liczba szacunów: 0
  • 1-4 500 mg enan/week 5-6 500 mg enan + 100 mety 7-11 300 mg prop/week 12-18 500 mg enan/week 18-20 300 mg prop/week + 100 mg enan/week bede wdzieczny za pomoc i wskazowki!

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1107 Data: 6/8/2014 8:12:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc odnośnie cyklu

    Temat
    Doping

    Witam wszystkich jestem tu nowy, mam takie pytanie. Czy mógłby mi ktoś doradzić jak dobrze rozpisać cykl jak połączyć koks żebym najlepiej na tym wyszedł? Posiadam 20 strzałów susty 10 winstrolu i 10 deki. No i odblok do tego.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 656 Data: 10/30/2016 1:39:04 AM Liczba szacunów: 1
  • Pomoc w ułożeniu planu treningowego!!!

    Temat
    Trening dla początkujących

    Mam 17 lat masa około 85 kg posiadam w domu atlas, ławkę i dużo ciężarów. Potrzebuje planu treningowego ponieważ takie ćwiczenia jakie ja robie nie mają sensu najlepiej plan na 3 dni w tygodniu. Pozdrawiam i proszę o pomoc.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 740 Data: 12/5/2007 11:55:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc wymiar drązka :)

    Temat
    Po siłowni, o siłowni

    witam prosze mi podac ten wymiar zaznaczony na czerwono jaką ma mniec ok. dł nietypowe pytanie ale chce wiedziec

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 905 Data: 9/17/2008 2:04:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Co wziąść po kreatynie??-prosze o pomoc

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Cześć. Zaczynam się martwić, bo nie wiem jakim suplementem ograniczyc spadki. Co byście doradzili??, czy zmieszczę się w 100 zl, aby kupic dobry suplement po zakończeniu cyklu?

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1240 Data: 9/28/2009 5:10:41 PM Liczba szacunów: 0
  • co wybrać???Prosze o pomoc.

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    mam 14 lat 178 cm i 80 kg wagi chce zaczać Sw ale nie wiem co do mnie pasuje Lubie low kicki troche rękoma moge pracować jestem powolny i mało zręczny myślę nad kik boxingiem ale tam są te cholerne wysokie kopnięcia i trzeba byc szybki Co mi poradzicie?

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 415 Data: 12/27/2010 5:00:53 PM Liczba szacunów: 0
  • prosze o pomoc z redukcją

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    potrzebuje dziennie 2580kcl, przyjmuje sie ze trzeba ich 200 mniej, czy jest to prawda? Mógłby mi ktoś pomoc rozpisać dzienna dietę? Jestem w tym zupełnie zielony dopiero zaczynam. Prosze o pomoc pozdrawiam. Wiek 20 lat Wzrost 174cm Waga 70kg

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 560 Data: 1/31/2011 7:34:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Kupiłem: -Anabolic Amino 5500 mega caps (400caps) -NitroBolon-II (550g) -AAKG 1250extreme mega caps (120caps) Nie wiem czy można to połączyć wszystko za jednym razem, zebym nie kopnąl w kalndarz. Prosze o pomoc :-)

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 725 Data: 6/26/2012 10:54:15 AM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Prosze o podpowiedz jak najlepiej wykorzystac nastepujace suplementy.Cwicze juz 5 lat,z przerwami,ale nigdy nie przyjmowalem suplementow.Teraz kupilem l glutamine, bialko serwatkowe, nitrobolon, max carb.Jak to najlepiej przyjmowac??

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 764 Data: 8/14/2007 4:35:08 PM Liczba szacunów: 0