SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • [...] staje mi normalnie penis musze sie meczyc z tym, chce jutro zrobic bania testosteronu ogolne prolaktyka i estradiol czy bedzie mozliwosc byscie mi pomogli jak bede mial wyniki do lekarza nie ma sensu isc z tym od momentu zaczelem brac przez 3 dni zaczelem brac 4 tabletki clomidu teraz zmiejsze na ta chwile o seksie ciezka sprawa prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1626 Data: 2/18/2018 2:32:58 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Skąd Energię

    Temat
    Inne dyscypliny

    Cześć.Czy ktoś może mi pomuc i powiedzieć jakie suplementy kupić aby dawały maksimum energii na trening.Zacząłem trenować kosza i treningi są wykańczające proszę o pomoc. Czy kreatyna zwiękrza wydolność Eddy

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 6069 Data: 12/4/2001 2:54:12 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • zmiany w diecie

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] ryz(100g) z kurakiem(100) po godzinie trening odrazu po treningu gainer bcaa z hmb 4 tab jak wyzej i po 40 min bialko i przed samym snem hmb 4tab ZMA tak wlasnie wyglada moja dieta prosze o poprawke co moze byc nie tak .Trening 4 dni w tygodniu środa,sobota,niedziela waga 85 kg wzrost 180h wielkie dzieki za pomoc poradzcie co dokupic z odzywek

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 895 Data: 7/24/2006 4:03:45 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Czy mogę się przebiałkować?

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] ode mnie ) ale przewarznie jakaś zupka, ziemniaki, surówka i zawsze mięso. to jest to co zjadam codziennie nie licząc różnego typu przekąsek(batony itd itp) i podjadanie między posiłkami;p no i jeszcze zamierzam od jutra brać CREATINE MONOHYDRATE MEGA CAPS 1250 Olipmu Wszyscy w domu mnie strazą, że przesadzzam z tym białkiem... prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 2930 Data: 5/4/2009 9:10:51 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Dieta w UK -> POMOCY

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] Anglia A wiec... jak widac u gory mam problem z nabraniem masy... Pracuje 5 dni w tygodniu oraz uczeszczam na silownie 3x w tygodniu... Szukam juz na forach diety/pomocy ponad 2 miesiace ale nadal nic mi nie pomaga... ostatnio panowie z tego forum kazali mi sie dostosowac do 10 wzkazowek zywieniowych, no i jako tako sie do tego [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1025 Data: 1/18/2011 2:57:13 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • brak efektów po kreatynie

    Temat
    Odżywki i suplementy

    [...] osoby zajmujacej sie walsnie tym .Ostatnio poczatkiem wrzesnia zaczolem swoj 1 cykl kreatyny mono z vitalmaxa. Jestem juz po ponad miesiacu stosowania a poza wzrostem sily np na klate 77.5 - 82.5 zadnych innych przyrostow nie zanotowalem a szczegolnie na nich mi zalezy. prosze o pomoc moge wstawic swoja diete trening jezeli potrzeba

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 3035 Data: 10/7/2012 8:16:55 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Plan pytanie

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    [...] serii wykonuje te 8x65 i tu jest problem bo nie mogę progresować ciężaru bo wykonuje 6 powtórzeń. A w 2 tygodniu też wykonuje w sobotę klatkę ale górną i środkową cześć czyli na skośnych ławkach i tu również nie mogę progresować w ostatniej serii bo wykonuje np 6x60 a chce te 8 powtórzeń wykonać. Proszę o rade . Z góry dziękuje za pomoc :)

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 930 Data: 10/11/2015 7:51:46 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Redukcja trening !

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] , 80g tłuszczów, i reszta g to węgle ( jesli macie uwagi co do tego prosze o korekte) i moje pytanie jest takie: Jakie ćwiczenia mam wykonywać , prosiłbym tu o dokladną pomoc ponieważ jestem zielony w temacie redukcji , ćwicze 4 razy w tygodniu pon, śro, pt, sob. Jakie treningi wykonywać czy jakieś cardio itd? i jakie suplementy stosować [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1759 Data: 4/18/2016 11:06:32 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Witam.od września chce zaczać ćwiczyć MUAY THAI. chciałbym sie dowiedzieć co zrobić by zwiększyć swoją mase, wytrzymałość oraz siłe. waże 70kg przy wzroście 187.słyszałem że waga(w sportach walki) powinna być odpowiednia dla wzrostu. czy to prawda?? z góry dzięki za pomoc pozdro

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 5274 Data: 8/1/2008 1:11:26 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Koleżnka ;)

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] czy te informacje potrzebne są, ale podaję już :) Czytałem trochę na internecie i nie ukrywam znalazłem dużo ćwiczeń, lecz sam nie umiem poradzić sobie z połączeniem ich i ułożeniem planu treningowego. Dlatego chciałbym prosić was o pomoc, wiem że tutaj jest dużo osób, których się zna na tym i mam nadzieję, że pomożecie. Pozdrawiam Adrian :)

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 669 Data: 12/3/2013 4:21:34 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • 2 cykl

    Temat
    Doping

    [...] Zrobię odblok, spale tłuszcz i chciałbym zrobić 2 cykl ale już konkretniej, Z tego co mam to mam testosteron, omnadryn, vinstrol i deke. Jak mam to zaczoac tak aby się nic nie stało i oczywiście po redukcji wchodzę na dietę na masę razem z treningami. Nie jestem zbyt obeznany w tych tematach dlatego proszę o pomoc. 27 lat 82kg 176cm Pozdro

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1904 Data: 4/25/2018 10:51:08 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • [...] wody przed treningiem, może to przeszkadzać, bo zawsze się mówi, że przed treningiem i podczas nie pije się za dużo. Tak więc proszę o odpowiedź czy wziąć mniejsza ilość wody i kreatyne i bcaa razem wziąć na przykład z 200-300 ml wody. Czy może 150ml z bcaa i kreatyne po treningu z tą większą ilością wody czyli 375ml. Proszę o pomoc. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 784 Data: 7/16/2019 11:25:06 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • watpliwosci

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    [...] tygodniu ( nie wiem jeszcze po ile serii ) i do tego cwiczenia 1 raz w tygodniu na pozostale partie ze sztangielkami ( np bic, tric etc ) czy lepsze efekty da mi dotychczasowy trening 1 raz w tygodniu klatka czyli pompeczki z plecakiem jak by bylo troche zawile napisane to postaram sie szybko wyjasnic :) pozdrawiam i z gory dzienkuje za pomoc :)

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 763 Data: 10/2/2004 10:58:59 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • PLAN dla zupełnie zielonego

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] "zbudowałem" podobnego sprzeciora http://www.sfd1.republika.pl/10.jpg, mam jeszcze dwie sztangielki 3,5 kg problem polega na tym ze nie zupelnie sie lapie i prosilbymbym pomoc w rozpisaniu planu, wlasciwie konkretnych cwiczen na dana partie, ktore mógłbym wykonywac, jaka ilosc serii i powtorzen ... Czytalem duzo postow ale niestety nie moge [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1027 Data: 4/16/2005 10:29:24 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • cykl

    Temat
    Doping

    [...] problem. moim zamairem jest kolejny cykl moze juz nie tak hardcorowy :) mnie wiecej akei cos: 1-12omka (500-750) 1-4 antek (50-100mg) 1-10 - boldek albo deca ( i tu prosze o pomoc) 10- 14 tren (75mg ewd lub 50mg ed) 1-14 winko (50mg ed lub e2d) + arimidex nie wiem czy to wystarczy czy dorzucic cos jeszcze ;) prosze o jakies sensowne porady

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2333 Data: 3/24/2007 10:39:01 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Ostra redukcja ze 140-150kg o_O

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] o ulozenie diety (posilkow na oko) oraz jakie cwiczenia wykonywac by nie zrobic sobie krzywdy. Kolega jest bardzo sprawny jak na swoja wage, cwiczy 3x w tygodniu na silowni i 2x w tygodniu gra w siatkowke. Wzrost: 192/193cm Waga: 140-150kg Tak wiec prosze o ulozenie diety oraz jakie robic aeroby, moze jakies suplementy. Wielkie dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 3853 Data: 9/6/2009 9:01:27 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Witam poszukuję szybkiej odpowiedzi. Kończę cykl 10omy i 100 mety serbskiej mam Clomid na odblok. Pytanie brzmi kiedy zacząć brać Clomid i w jakich dawkach. Fakt jest taki że następny cylk ma być testosteron plus deka. Jak byście to czasowo rozłozyli. Po omce i mecie przytyłem 10 kg, a w bicepsie plus 4 centymetry więc wynik dobry nie chce tego [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2898 Data: 11/2/2010 6:23:33 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Profesionalne Podejscie Dieta do Oceny :)

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] masy mięśniowej - powiększeniu jej. Zamierzam wystartowac 19 Maja i podejsc do tego profesjonalnie , będę prowadził dziennik, robił zdjęcia itp.Przyda sie profesjonalna pomoc :) Kupiłem kilka Suplementów które mam zamiar stosować przez cały czas. - Białko izolat - Vitaminy i minerały - Kwas Omega 3 - Forsen - Garlicin Poniżej DIETA: [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1833 Data: 5/11/2014 8:28:57 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Harmonogram domowy

    Temat
    Trening w domu

    [...] Aktualnie jadę 3 serie po 10, 11 i 12 powtórzeń... Między głównymi dniami ćwiczeń robię brzuch, lecz nie wiem czy te ćwiczenia które mam są efektywne, jeśli możne to proszę również je zmienić i dodać nowe. Z góry dziękuję za pomoc Zmieniony przez - M4TT w dniu 2015-04-24 13:31:01 /SFD/Images/2015/4/24/761070dd87c541c393e9188e5723871a.jpg

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1208 Data: 4/24/2015 1:28:31 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Witam, zacznę od tego że aktualnie jestem na pierwszym cyklu na który składa się metanabol firmy Royal pharma 30mg ed oraz propa firmy clinic pharmax 1ml e2d Mety pękło już 130/200 tabsow oraz 17/40 strzalow propa Mój problem polega na tym że sutki zaczęły mi strasznie puchnac i wygląda to na prawdę nie przyjemnie. Do tego pod prawa brodawka [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 978 Data: 8/6/2018 6:39:59 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)