SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Czemu wycofują Buildup ??

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    ok dzieki. w sumie dziwne ze hi-tec nie wyjasnil dokladnie na opakowaniu jak uzywac tej miarki, czy "5" na miarce oznacza gramy czy jednostki, powinni przynajmniej na stronie hi-tec'a wyjasnic dokladnie o co biega. Tak czy siak dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 3491 Data: 11/15/2009 7:00:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Z czego adaptować? Z diety ketogenicznej? :-) Nie ma takiej potrzeby. Węglowodany w okresie treningu wydają się najlepszym rozwiązaniem. Zależy też kiedy ten trening jest wykonywany. Można trenować np. rano na czczo. Wtedy osobiście dałbym całość po treningu, a w dni wolne w ostatnim posiłku. Na diecie ketogenicznej z reguły samopoczucie nie jest [...]

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 2311 Data: 11/29/2019 3:08:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Niestety nie da się określić czy i jaka dieta/strategia żywieniowa przyczynie lepsze efekty, czy samopoczucie. Tak jak jednak pisałem, dla większości osób trudniej będzie budować masę mięśniową przy spożywaniu bardzo małej ilości węglowodanów. Poza tym określenie o szybszym budowaniu masy mięśniowej nie jest słuszne. Mięśni nie buduje się szybko a [...]

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 2311 Data: 12/1/2019 9:33:51 PM Liczba szacunów: 0
  • ból tyłu głowy ! pomóż

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] głowy. Nigdy tez nie miałem problemu z cisnieniem. Ale ostatnio gdy robiłem klate przy wyciskaniu cos mi ******* z tyłu głowy że mnie niezle przymroczyło. Od tej pory przy klacie albo superseriach boli jak cholera nie da sie wykonać ćwiczenia nie wiem co jest! Biore HMB i Animal Paka od 3 tygodni. Czy może to mieć jakis wpływ? Proszę o pomoc!!!

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 8879 Data: 5/5/2007 3:05:31 PM Liczba szacunów: 0
  • ból tyłu głowy ! pomóż

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    postaraj sie trenowac wg. wskazowek, które ci wymieniłem- to powinno wiele pomoc. ból jednakże jeśli nie ustąpi to niestety bedziesz zmuszony odwiedzić gabinet lekarski

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 8879 Data: 5/5/2007 11:10:23 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] w posiłkach przed i po TRN, a w pozostałe dni pozostać przy 137gww. I ostatnie zapytanie: czy mam kiepski treningu i sam siłowy, rower, aeroby to jest zbyt mało? Proszę o pomoc i wasze zdanie, będę wdzięczna za krytykę i radę. W załączeniu zrzut z dziennika z dwóch różnych dni: moje śniadania są zazwyczaj takie same, lubię placki omlety i [...]

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 4466 Data: 10/19/2015 7:21:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Przygotowania do diety, pytania i dieta (pozniej)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Rozumiem, czyli zadnych odzywek czytam Twoje tematy, jutro bede ukladal diete dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 182 Ilość wyświetleń: 14471 Data: 1/30/2008 12:00:33 AM Liczba szacunów: 0
  • Przygotowania do diety, pytania i dieta (pozniej)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] zapotrzebowanie na tluszcz? Liczylem i wyszlo mi: kcal - 110 x 24 x 1,2 = 3168 odejmuje od tego 300 na poczatek, wiec mam 2868 Bialko - 2 x 110 = 220g Wegle - 30g Tluszczy nie umiem wlasnie obliczyc, z postu Quazara nie moge jakos tego zrozumiec Mozesz mi pomoc? PS: Mysle ze CKD bedzie dobre, czyli co tydzien albo dwa mam robic ladowania?

    Odpowiedzi: 182 Ilość wyświetleń: 14471 Data: 1/30/2008 4:02:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Przygotowania do diety, pytania i dieta (pozniej)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ok, wiec zgadamy sie za tydzien. Dzieki jeszcze raz za pomoc

    Odpowiedzi: 182 Ilość wyświetleń: 14471 Data: 2/6/2008 12:54:24 PM Liczba szacunów: 0
  • POGRUBIENIA / MODERATORZY / DZIAŁY

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    [...] potrzebny jakis mod w modach??? skoro zawsze tu jest jakis mod i moze moderowac jak ja widze jakies zbieznosci z regulaminem i nawet nie jestem u siebie w dziale to probuje pomoc i wywalam post na zbity pysk albo banika dam no ale sie nie pogniewam jak Amazone bedzie modem w modach trzeba twita troche podenerwowac 'The only thing to fear is [...]

    Odpowiedzi: 760 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/31/2002 2:28:44 PM Liczba szacunów: 0
  • POGRUBIENIA / MODERATORZY / DZIAŁY

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    MaTEO - jezeli to nie problem - pogrub prosze Tommygun oraz PTAQ. Chlopaki udzielaja sie w dziale i bardzo im sie nalezy. Jest tez pare innych osoba ale niestety nie moge wyroznic poniewaz sa juz pogrubieni w innych dzialach. Dzieki za pomoc! Pozdrawiam M. Moderator dzialu Prawo, Ekonomia i Gospodarka. http://www.e-stacja.pl

    Odpowiedzi: 760 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/19/2003 6:16:57 PM Liczba szacunów: 0
  • POGRUBIENIA / MODERATORZY / DZIAŁY

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    Boofi jest tam sam, przydałaby mu sie pomoc.

    Odpowiedzi: 760 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/30/2005 1:33:55 PM Liczba szacunów: 0
  • POGRUBIENIA / MODERATORZY / DZIAŁY

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    ja dla Bacy tez moge pomoc hmm Vieira ty moglbys pomagac tam dla Bacy bo sie duzo tam udzielasz

    Odpowiedzi: 760 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/1/2006 10:41:49 PM Liczba szacunów: 0
  • 1 PSK Lubliniec

    Post
    Sztuki Walki

    [...] linki albo tytuły i autorów książek. A tak apropo balistyka zajmuje się też szybkością lotu pocisku czy to już jest co innego, bo z tego co mi napisałeś to wnioskuje, że chodzi o tor lotu, odległość, ale i chyba szybkość:>?? Coś czuje że czeka mnie parę nocy z nosem w książkach. Za pomoc i wiedze dostajesz dzisiaj punkta, bo ci się należy.

    Odpowiedzi: 440 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/13/2004 10:40:55 AM Liczba szacunów: 0
  • 1 PSK Lubliniec

    Post
    Sztuki Walki

    Dzięki za pomoc w temacie zdjęć. A teraz do rzeczy. REMOV mówiłem o tej odmianie AK jaki trzyma osobnik o psudo "PALIVEC". Opisywałem ten drewniany chwyt przedni. W moim poście również zawarłem informacje iż w WP też występują takie odmiany AK. Mam nadzieję że chodź trochę wyjaśniłem sytuację.

    Odpowiedzi: 440 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/19/2005 1:35:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Sprawdzenie i poprawka planu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Napiszę to tutaj jeszcze raz jakby co.. znalazłem taki plan, CYKL 15 STEK Martwy/przysiad 2x Wyciskanie góra 1x Wyciskanie dół 1x Wiosłowanie sztanga 1x Wyciskanie żołnierskie 1x Przyciąganie drążka wyciągu górnego nachwytem 1x Unoszenie sztangi 1x Cykl 10tek Martwy/przysiad 2x Wyciskanie góra 3x Wyciskanie dół 2x Wiosłowanie sztanga 2x [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1425 Data: 11/26/2010 7:34:12 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] przez - rarytas1 w dniu 2017-02-03 22:28:55 Bardzo popieram ten pomysl choc zalozyl bym tylko temat "Dla tych,ktorzy odeszli" Vadim,Mocny i inni.Forum zarabia tysiace wiec niech moderatorzy wezma dupe w troki szczegolnie Ci z dopingu i postaraja sie o to,aby Ci uzytkownicy ktorzy odeszli byli zapamietani poprzez swoja pomoc na tym forum

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 14214 Data: 2/4/2017 5:58:17 PM Liczba szacunów: 1
  • Ocena i korekcja planu treningowego

    Post
    Trening dla początkujących

    Rozumiem, dziękuję za pomoc. Dodam sobie jeszcze przysiad do planu C jako drugie ćwiczenie, bo ten dzień jest dość lekki a zauważyłem, że gdy dodałem większą objętość do głównych bojów to mimo pojawienia się lepszych zarysów mięśni obwody drastycznie nie spadają a lekko poprawia się sylwetka. Mam jeszcze jedno pytanie, czy zrzucenie 5-8kg wagi to [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 513 Data: 7/5/2018 1:23:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Ocena i korekcja planu treningowego

    Post
    Trening dla początkujących

    Teraz rozumiem, cóż mam nadzieje, że zejdę do około 15% BF zrzucając jeszcze te 8kg. Dziękuję za pomoc. Zmieniony przez - Anonimek00 w dniu 2018-07-06 14:46:08

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 513 Data: 7/6/2018 2:45:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Szafir - nieoszlifowany brylant (redukcja)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    To do ilu mam podnieść kalorie jeżeli mógłbyś mi powiedzieć ? I czy dodać tylko WW czy też B,T? I rozłożyć posiłki tak jak kolega podał wyżej ? Ten tłuszcz jest taki jak by to powiedzieć płynny, a nie zbity. Dziękuję za pomoc :)

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 6272 Data: 8/14/2010 9:06:36 PM Liczba szacunów: 0