SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Odżwyki dla sprintera

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] Własnie zaczynam sie przygotowywac. Mam troche oponki na brzuszku i chcialbym to szybko zrzucic. No i chce miec jak najlepsze wyniku. To dla mnie bardzo ważne. Prosze o pomoc. Jakie suple stosowac? Siłownia nie wchodzi praktycznie wogole w gre - klasa maturalna trzeba sie uczyc. I tak juz poswiecam czas na basen i bierznie. Z gory dzieki za [...]

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 5078 Data: 1/30/2006 11:44:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Kilka pytań

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie mogę dać SOGa jakoś, ale dzięki wielkie za pomoc. Pewnie będę jeszcze się wpisywał w temacie bo ze mnie taka ciemnota, jak zauważyliście. Na dniach podam swoja dietę wg. 10WŻ, taka "mniej więcej" pzdr

    Odpowiedzi: 65 Ilość wyświetleń: 3262 Data: 8/22/2010 11:50:29 AM Liczba szacunów: 0
  • Plan Trenigowy do oceny na mase

    Post
    Trening dla początkujących

    nie żartuje a o co chodzi? Ćwiczę z tym planem juz 3mc. Jak powinien wygladac paln dla mnie.Możecie mi pomóc? Zmieniony przez - wayne123 w dniu 2011-03-04 17:49:07

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 682 Data: 3/4/2011 5:31:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Epidemia poprzeziebieniowa

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Moderator pewnie też faszerowany lekami na tzw oko, zobaczymy czy coś pomoże, proszę brać powinno pomóc, jeśli ten nie pomoże zapiszę coś silniejszego etc..?

    Odpowiedzi: 97 Ilość wyświetleń: 7061 Data: 1/22/2009 3:07:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Epidemia poprzeziebieniowa

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Saida... No po co miałbym ścieme walić... Chyba każdy z nas chodź raz łykał polopirynę i aspirin c... I wiadomo, że działania są podobne, ale nie do końca... Aspirin C nie wypaca.. W takim razie po co by produkowali ten sam lek, tej samej firmy... Bez jaj. Widzę, że jesteś zasłużona, ale to nie znaczy, że zawsze musisz wszystko wiedzieć lepiej i [...]

    Odpowiedzi: 97 Ilość wyświetleń: 7061 Data: 1/25/2009 12:19:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Czas zacząć ćwiczyć

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] 1.Czy plan jest zrobiony dobrze, czy może coś jest do zmiany? (przyznaję się ponownie - chodzi mi głównie o wygląd - wielkość > siła) 2. Po jakim czasie zmieniać obciążenie? 3. Chciałbym też porobić jakieś ćwiczenia na klatkę (na razie zbieram na sztangę i ławeczkę), więc pomóżcie mi zrobić jakiś plan z hantlami. Z góry dzięki za pomoc.

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2546 Data: 7/27/2009 9:27:36 AM Liczba szacunów: 0
  • jaki plan po fbw

    Post
    Trening dla początkujących

    No nie , nie mam czasu aż tyle , a wydaje mi się że to ile biegamy w tygodniu to baardzo dużo , ale dobra nie wypytuj o szczegóły tylko mi sprubuj pomóc :D

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 571 Data: 11/16/2012 7:18:33 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW do oceny i poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    kolejnosc ulozylem wg artkulu od georgu http://www.sfd.pl/%5Bart%5D_FBW-_Full_Body_Workout_by_georgu-t364504.html cwiczenia dalem podobne tylko nie wiem czy dobra ilosc seri i powtorzen prosilbym o dalsza pomoc od fachowcow ;)

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1190 Data: 12/24/2009 5:53:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta + trening + Suple :)

    Post
    Trening dla początkujących

    1. Nie zaczynaj tak ostro z treningiem (dorzucaj w trakcie cyklu) 2. Nie ucinaj aż nadto kcal na początku 3. Spalacz Ci teraz nie potrzebny. 4. Jest sens dorzucić ZMA ze względu na to że Ci podbije testosteron który trochę Ci zmalał przez ostatnie lata, a to powinno pomóc.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 664 Data: 7/26/2012 4:59:26 PM Liczba szacunów: 0
  • ED to niestety duzy problem i nie wiem czy ktokolwiek jest w stanie pomóc ci internetowo, Jeżeli chcesz jednak próbować proszę poczytaj regulamin działu i wypełnij wymagana ankietę przynajmniej tyle. Robienie mięśni zawsze jest tez połączone z tyciem więc nei ma problemu w tym temacie, o ile on jest w twojej głowie utrzymywany w ryzach

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 559 Data: 4/27/2014 6:18:07 PM Liczba szacunów: 0
  • bieganie w domu + zakwasy łydek

    Post
    Trening w domu

    Makaron wcale nie jest taki zly ( zalezy tez jaki ). Wydaje mi sie, ze bieganie bedzie jak najbardziej ok. Co do lydek to sprobuj je rozciagnac delikatnie (!) po treningu. Powinno choc troche pomoc.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 4199 Data: 12/29/2010 5:05:50 PM Liczba szacunów: 0
  • bieganie w domu + zakwasy łydek

    Post
    Trening w domu

    Bieganie w domu moze co najwyzej pomoc w spalaniu tkanki tl. i moze troche podniesc wytrzymalosc. Ale na dluzsza mete niewiele daje. Tak mi sie wydaje :)

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 4199 Data: 12/31/2010 1:28:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Nitrobolon II + Cell Pump

    Post
    Odżywki i suplementy

    @ Wielkie dzieki dla kojot'a15 i arval'a za tak szybka pomoc:) oraz za przydzielonego sog'a (kojot15) - staralem sie dobrze wypasc w I poscie :) @ BPL-G & Franio1989 oczywiscie w/w srodki mam zamiar zaczac stosowac po okolo 1-1.5miesiaca po "rozgrzaniu sie" na silowni. Na poczatku bede stosowal sama diete + witaminki, w pozniejszym [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 5772 Data: 8/27/2006 6:32:10 PM Liczba szacunów: 0
  • ok trudno widze ze mi nie pomozecie dzieki za pomoc pozdrawiam

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1537 Data: 5/24/2010 9:28:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Chłop 187 cm wzrostu cel- masa mieśniowa.

    Post
    Trening dla początkujących

    Kur*a liczyć tu na kogoś pomoc to tak jak liczyć na obniżenie podatków przez rząd.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1547 Data: 3/25/2011 10:23:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Chłop 187 cm wzrostu cel- masa mieśniowa.

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] skos górny Podciaganie sztangi do brody Wioslowanie sztangielka biceps mlotkowy Pompki w podporze tyłem przedramienie nachwytem jesli chodzi o nogi to nie mam takiego sprzetu zeby robic inne cwiczenia,ewentualnie wykroki ale nie umiem tego poskladac,jesli chodzi o plecy i podciaganie to dopiero sie tego ucze bo ciezko mi to idzie.prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1547 Data: 4/13/2011 2:54:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening do sprawdzenia :)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Ok dzięki za pomoc , postaram się robic te ćwiczenia. ;)

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 622 Data: 11/29/2012 8:17:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening na siłe do sprawdzenia

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Staż 2 i pół roku. Ale coś mi się wydaje, że próbuje mi pomóc osoba, która ma niewielkie pojęcie w tej kwestii...

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1952 Data: 3/30/2008 7:30:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening na siłe do sprawdzenia

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Staż 2 i pół roku. Ale coś mi się wydaje, że próbuje mi pomóc osoba, która ma niewielkie pojęcie w tej kwestii... Osoba ktora nie ma pojecia?? lol... dlaczego bo nie mam sogow?? bo nie mam abona?? lol, skoro tak myslisz to nie bd sie wypowiadal na temat twojego planu dodam tylko ze:Ten plan ktory rozpisales nie ma nic wspolnego z sila, nawet ze [...]

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1952 Data: 3/30/2008 7:48:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening na siłe do sprawdzenia

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Kilka cytatów z Bery89: o nie bd sie wypowiadal-to miał być temat, w ktorym użytkownicy mieli pomóc pettersonowi a nie obrażać się wzajemnie, więc najlepiej będzie jak zrobisz tak jak napisałeś w temacie Trening na sile ogolnie powinien byc oparty o polaczenia parti i dobranie cwiczen wspolgrajacych ze soba-tak jak inni: sądzę że LEKKI martwy [...]

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1952 Data: 4/1/2008 2:55:21 PM Liczba szacunów: 0