SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Już po pierwszym opakowaniu Biotebalu widzę różnicę na głowie. Zaczęłam 2 opakowanie. Amadi, dziękuję za pomoc :-)

    Odpowiedzi: 953 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/28/2014 7:45:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Przemyślana redukcja

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Fajny art. mysle ze moze na poczatek komus pomoc. Sog...

    Odpowiedzi: 129 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/28/2008 8:41:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Przemyślana redukcja

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Hej. Mam problem. 1. Moje tryb życia do grudnia 2008 wyglądało mniej więcej tak: - jadłam co chciałam, ile chciałam ok. 2500kcal dziennie (niewiele słodyczy - ok 2 batony czekoladowe w tygodniu) - ruch: 2x/tydzień ok. 1h (rower, bieganie, basen - w zależności na co miałam ochotę) - papierosy: ok. 4szt./dzień - alkohol: tak - średnia kondycja, [...]

    Odpowiedzi: 129 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/8/2009 9:37:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Przemyślana redukcja

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    BCAA może pomóc w zachowaniu suchej masy mięśniowej ale czy uchroni nie wiadomo. Ziemniaki są niskokaloryczne, nadają się do każdej diety. Problemem jest gdy je wzbogacamy polewając je tłuszczem z patelni, dodając masła, margaryny - wtedy ich kaloryczność znacznie wzrasta a wartość odżywcza maleje, zwłaszcza gdy polejemy je tłuszczem po wysokiej [...]

    Odpowiedzi: 129 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/5/2011 7:45:41 AM Liczba szacunów: 0
  • A teraz pierwsze mini zadanie... Tak zadanie Nie myślcie że będzie lekko Otóż osiąganie zadowalających efektów wymaga o wiele więcej poświęceń aniżeli by się wydawało I nie dotyczy to tylko stosowania się do rozpiski treningowej żywieniowej suplementacyjnej i chodzenia godzinę wcześniej spać niż zwykle Osiąganie stale zadowalających efektów [...]

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 5239 Data: 4/8/2011 8:50:27 AM Liczba szacunów: 0
  • Samoopalacz-jak to zrobic

    Post
    Zdrowie i Uroda

    [...] bluzkę wiazaną na szyję i odkrywaona moje plecy a że mam jasną karnację i nie jestem zbyt opalona tak wiec to nie najlepiej wygląda... i własnie chciałam użyć samoopalacza (pierwszy raz) i nie wiem co i jak. Kiedy mam uzyć samoopalacza - żeby efekt był widoczny, co ile mam się smarować, jaki mi polecacie? Ogólnie wszystko! błagam o pomoc!!!

    Odpowiedzi: 175 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/20/2006 11:51:50 AM Liczba szacunów: 0
  • Samoopalacz-jak to zrobic

    Post
    Zdrowie i Uroda

    a ktoś może ma opinie na temat samoopalacza z avonu "Pocałunek słońca" i tego z soraya który wybrać ? jakby ktoś mógł pomóc było by bardzo miło

    Odpowiedzi: 175 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/16/2007 2:23:53 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] słyszałem że podstawa, basmati pierwsze słyszę a ziemniaki są zakazane niczym słodycze, z tego wyciągnąłem wnioski twojej wiedzy w tym temacie (choć i tak dziękuje za chęć pomocy). 4. Do każdego posiłku są dodane tłuszcze, i wychodzi razem 1,2g to jest dobrą ilością gdyż chciałem się zmieścić w 1-1,5g/kg i się zmieściłem, oczywiście lepiej by [...]

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 10545 Data: 7/15/2012 9:07:43 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] 2 dni siłowe i 3 w domu. Z braku czasu zmodyfikowałam do 2 siłowych i 2 w domu, trening ułożony był na 6 tyg.(str .12) chciałam podziękować szefowej za ułożenie treningu,za pomoc przy diecie 4nn, Martucce, Zouzelinieza słuszne doradztwo w poprawności ćwiczeń, Yosis i Kocio 2009za pomoc w ułożeniu diety i wszelkie poprawki Oraz wszystkie [...]

    Odpowiedzi: 328 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/11/2011 12:16:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Hmm. Dziękuję za pomoc. Czytam forum od 2 dni. Jest tu tyle sprzecznych informacji- co, kiedy, ile jeść, w stosunku do treningów (zwłaszcza o różnych porach i zwłaszcza w przypadku kobiety) na dodatek niektóre rzeczy są niezrozumiale jak dla mnie-laika. Napisałam, prosząc o pomoc- wyjaśnienie po krótce wątpliwości, Jaki rodzaj posiłku o której [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1316 Data: 1/26/2010 12:11:34 AM Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    [...] dysponuje ławka, hantlami 2x20, drazek , guma, pasy itp . Nie ukrywam ze z nogami i plecami mialem najwiekszy problem wyszukac cwiczenia. A jak reszta??? Licze na pomoc bo chcialbym dobrze zaczac trening a nie jestem z tych osob co maja słomiany zapal wiec wasza pomoc napewno zostanie mocno uzyta.DZIEKUJE Zmieniony przez - monkey22 w [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1999 Data: 10/15/2015 6:39:56 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] przeciwnie. zycie polega jednak na tym, ze niczego nie mozna przewidziec. zdarzaja sie rozne sytuacje o ktorych nigdy wczesniej nie slyszelismy. dlaczego wiec nie pomoc czy poradzic takiej osobie. szczerze mowiac juz nie raz korzystalem z waszej pomocy za co jestem wdzieczny. na tym to chyba polega. a jesli to kogos oburza to czego tu [...]

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 6722 Data: 5/10/2003 12:22:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Mięśnie brzucha

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] do Si2uiela, jesli mozna. 1. Na czym konkretnie polega trening kardio? 2. Czy takie rzeczy jak jezdzenie na rowerku czy skakanka, to rowniez cwiczenia aeorobowe i czy moga pomoc mi w uzyskaniu "tary"? 3. Mam wyrobione tylko 2 srodkowe miesnie brzucha. Gorna czesc i dolna (pod pempkiem) raczej sa niewidoczne. Jak zredukowac roznice? 4. [...]

    Odpowiedzi: 456 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/1/2002 11:34:16 PM Liczba szacunów: 1
  • Mięśnie brzucha

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] spozycie mozebyc niedobre, jesli jednak dieta jest silnie redukujaca i poziom glikogenu w organizmie i tak jest niski, owoce (w umiarkowanej ilosci oczywiscie ) moga pomoc utrzymac diete nieco oszukujac organizm. W tym znaczeniu nalezy rozumic slowa duzo warzyw i owocow. Z przypadkami bowiem z ktorymi sie zetknalem dotychczas, bardzo [...]

    Odpowiedzi: 456 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/23/2002 10:47:55 AM Liczba szacunów: 0
  • Mięśnie brzucha

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] jest szkodliwy?? Acha, na domiar złego dowiaduje sie ze zwykłe brzuszki sa niezbyt efektywne, czyli musze sie przerzucic na spiecia... albo bede robił to i to? Nie wiem juz teraz czy powiekszac ilosc serii? Czy moze pozostac przy obecnej ilosci "tradycyjnych b" a oprocz tego dodac spiecia? Jestem absolutnym beginnerem. Prosze o pomoc.

    Odpowiedzi: 456 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/9/2002 12:16:13 AM Liczba szacunów: 0
  • Mięśnie brzucha

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Estepe dzieki, SOG to skrot od Suma Oddanych Głosów. W ten sposob nagradza się kogos za wartosciowe wypowiedzi lub fachowa pomoc. Wielej na ten temat polecam przeczytac regulamin. Przy okazji dowiesz sie o ogolnych zasadach forum, nie tylko SOG'ach. Czad wiecej znajdziesz w moim poscie na temat odzywiania, link umieszczam : [...]

    Odpowiedzi: 456 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/11/2002 7:28:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Mięśnie brzucha

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] jest za przyczyne tłuszczu na brzuchu, a jest nia w rzeczywistosci jakis tłusty posiłek jedzony w trakcie spozywania browara... Chciałbym sie dowiedziec ile ewentualnie moge stracic, przez przerwe w treningach na 2 tygodnie i zapijajac to piwem(o wodce nie wspomninam bo tego napewno nie tkne). Wiem ze to niezbyt sportowe:( ale prosze o pomoc...

    Odpowiedzi: 456 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/30/2002 3:18:24 AM Liczba szacunów: 0
  • Mięśnie brzucha

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] cel, wybierz te ktora bardziej Ci odpowiada. Mam nadzieje ze odrobine Ci sie rozjasnilo i zrozumiales idee oraz specyfike cwiczen tej czesci ciala. W razie watpliwosci sluze pomoca. lisek : Co do jadlospisu to w przypadku cwiczen na mase miesni brzucha nie odbiega on od klasycznego jadlospisu na mase. Zapraszam tutaj : [...]

    Odpowiedzi: 456 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/18/2002 1:40:26 AM Liczba szacunów: 0
  • Mięśnie brzucha

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Stara Ekipa, jeszcze jedno pytanko, konkretnie o te 3s: chodzi o czas przytrzymania brzucha w max spieciu?? i wielkie dzieki za pomoc:)) AHAAAA, no tak mialam spytac jakie znaczenie i jak dziala na miesnie brzuszka wciaganie go, czy to cos daje jezeli trzymamy wcagniety brzuch przez jakis czas??

    Odpowiedzi: 456 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/18/2002 9:00:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Mięśnie brzucha

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Oczywiście. Na początek małe sprostowanie. Jeśli dopiero zaczynasz ćwiczyć to 'masy' raczej nie masz. Używając słowa 'masa' mamy na myśli masę meśniowa a nie wagę całkowitą człowieka. Trudno będzie mi od razu Ci pomóc. Jeśłi masz na brzuchu sporo tłuszczu masz 2 wyjścia. Jeśli nie przejmujesz się tym i podchodzisz do ćwiczeń i osiąganych efektów [...]

    Odpowiedzi: 456 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/3/2003 7:46:44 PM Liczba szacunów: 0