SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • redukcja i straszny spadek wytrzymałości

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Hej jej Konkretnie to muszę sobie pomóc samemu. Obiecałem soga za konkretną pomoc. to że coś mam źle to wiedziałem. Sobie soga nie dam :)) Jeżeli bym nie powiedział że dam soga to byś mi nie pomógł ?? Z tego co wiem to można dac tylko jednego soga na atykuł tak ?? Jak wrócę z dieta to czym podziękuję za poprawki i pomoc. Jak będę miał juz [...]

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 2707 Data: 6/7/2006 1:20:25 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] schowała ksiazke i znowu nudy.... ogolnie co mnie wkurviło to to ze jechałą tez niewidoma dziewczyna, i specjalnie jak wysiadłęm to czekałęm az podejdzie do drzwi zeby jej pomoc wyjsc ewentualnie odprowadzic i co zauważyłem ze ludzie ktorzy wychodzili za nia zamiast jej pomoc bo ciezko takiej osobie w busie orjentacje złapac to sie przepychali [...]

    Odpowiedzi: 4783 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/7/2006 2:12:14 AM Liczba szacunów: 0
  • Poza tym ilości, które podałaś, dla kobiety są bardziej bilansem tygodniowym, niż dziennym - o jakiej kobiecie piszesz? w takim razie nalezy pogratulować takiej oto świadomości w tak młodym wieku, widocznie jednym z nielicznych jesteś :) skoro piszesz że jedzenie sniadań jest dużym sukcesem to... właściwie od czego masz zamiar zacząć?? sorry ale [...]

    Odpowiedzi: 78 Ilość wyświetleń: 5794 Data: 2/28/2013 11:41:14 PM Liczba szacunów: 0
  • maxwell&piotrooo dziennik treningowy start 128s.

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] poszedł na dobre 100% jedynie drążek odstawał jak nigdy, od reszty... http://images.tinypic.pl/i/00355/zv5kd7n7lfhw.png 1.Drążek szeroko nachwytem 3x 3x 3x 3x 3x 3x 3x pomoc 3x pomoc REGRES: 4x Faza negatywna lekkie podciąganie 4x Faza negatywna lekkie podciąganie 3x Faza negatywna lekkie podciąganie Słabo poszło, ale myślę że przez te [...]

    Odpowiedzi: 1400 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/27/2013 10:57:34 PM Liczba szacunów: 0
  • DIETA PRZY REDUKCJI-podstawy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] , taki wzrost! no to mam motywacje Zrob prosze zdjecia porownawcze -przed a pozniej po... Zdjec ci u nas dostatek, ale wole nie patrzec jak na nich wygladam I jeszcze tylko, czy masz w domu sprzet do aero, tj np rower stacjonarny? Mam orbitrek. Dzieki za zainteresowanie i pomoc Pzdr. Zmieniony przez - yummy w dniu 2007-02-03 12:48:55

    Odpowiedzi: 135 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/3/2007 12:43:26 PM Liczba szacunów: 0
  • DIETA PRZY REDUKCJI-podstawy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wielkie dzieki Jacku za pomoc Ruszam od jutra. W tygodniu zamowie tez Whey'a i EFA Precision. Poinformuje o efektach na biezaco . Pzdr.

    Odpowiedzi: 135 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/5/2007 2:51:02 PM Liczba szacunów: 0
  • DIETA PRZY REDUKCJI-podstawy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    bóg zapłać za pomoc apropo w święta chyba se pozwolę na batona białkowego zamiast jakiegoś posiłku, bo mnie ciśnie na słodkie... Wesołych! Lepper w rządzie? To nie bajka! Wielkanocna to PISanka!!! Bez wyroku nie masz szansy By z kaczkami wejść w aliansy!!! Rydzyk już się z prawem buja... Wesołego Alleluja!!!

    Odpowiedzi: 135 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/6/2007 8:15:10 PM Liczba szacunów: 0
  • DIETA PRZY REDUKCJI-podstawy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dzieki za rozwianie watpliwosci. Chyba przestane liczyc na pomoc trenera i sama zaczne wprowadzac zmiany w treningu. Jacku, czy moglbys rozpisac mi przykladowy trening obwodowy, ten ktory obecnie mam ma az 14 cwiczen w jednym obwodzie i z ledwoscia wyrabiam sie, aby zrobic dwa obwody w ciagu 40min.

    Odpowiedzi: 135 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/10/2007 10:12:49 PM Liczba szacunów: 0
  • DIETA PRZY REDUKCJI-podstawy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Yummy,przypomnij ten trening, postaram sie pomoc.

    Odpowiedzi: 135 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/10/2007 10:34:40 PM Liczba szacunów: 0
  • DIETA PRZY REDUKCJI-podstawy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] cwicze jedyniez hantlami 4kg mata pilka. Mam 168cm, 54kg, lat 30. Teraz siedzacy tryb zycia i generalnie widze w oczach jak znowu wszstko idzie mi w tylek i uda co zjem. Prosze jesli mozesz cos zasugerowac pomoc bede Ci widzieczna. Jakas dieta ile jesc jak jesli chodzi o wspolczynnik ruchu to 1 pewnie tylko czekam na odpowiedz i pozdrawiam

    Odpowiedzi: 135 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/1/2007 8:23:38 PM Liczba szacunów: 0
  • ale jak chodzi o wyniki siłowe to bez kreatyny ani rusz. Co z tego że diete trzymam i trening dobry jest jak siła w miejscu stoi. Ale głupotki wypisujesz.... Jeżeli obsewujesz brak postępów to: - zmień trening - przeanalizuj diete - popraw regeneracją Nie ma innej opcji... Suple moga pomoc ale TYLKO pomoc nie zastapia w/w elementów

    Odpowiedzi: 95 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/30/2008 5:57:35 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW na masę do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] odpowiedzi czy uzasadnienia. Poleciłeś mi to FBW Tomasz co teraz robię i było zaj**iście, dobrze mi się nim ćwiczyło (i dalej ćwiczy), nikomu nie trułem na forum o pomoc a teraz cały czas nie możemy dojść do porozumienia. Niby sami piszecie, że w przypadku treningu na masę to trening to tylko dodatek a najważniejsza jest dieta a jak [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1148 Data: 11/9/2012 4:53:21 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] Biniu + Drifter, ja i jeszcze kilku zdolnych ludzi!... Musimy coś wykombinować, aby lepiej promować naszą wiedzę i zdolności kompilatorskie. Tu możemy cały czas liczyć na pomoc Olego. Ale inicjatywa leży po Naszej stronie. Np. aż się prosi o jakieś podsumowanie aktualnego stanu wiedzy w temacie: tlenek azotu a wspomaganie wysiłku. Ja zrobiłem [...]

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 7788 Data: 2/13/2007 8:23:57 PM Liczba szacunów: 0
  • http://www.fight24.pl/wp-content/Khamzat-Chimaev4-1024x576.jpg Jeff Bottari/Zuffa LLC via Getty Images Khamzat Chimaev idzie jak burza i chce tworzyć historię, ale nie zamierza być Floyd Mayweather czy Conor McGregor Khamzat Chimaev (8-0), który ma aktualnie niezbyt imponujący bilans 2-0 w UFC, zaczyna wyrastać na młodą gwiazdę organizacji dzięki [...]

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 3217 Data: 7/27/2020 10:27:26 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] że mieszkam w centrum Białegostoku i gdybyście Państwo potrzebowali noclegu w Białymstoku to zapraszam śmiało mam dużo miejsca. Ewentualnie gdyby była potrzebna inna pomoc jak podwiezienie gdzieś czy tym podobne proszę o kontakt .Znam też dobrego neurologa w Białymstoku : dr Sobaniec i Dr Wołk . Z całego serca życze zdrowia dla maleńkiej [...]

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 19387 Data: 3/26/2010 9:52:37 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] to tak się wkurzam, że przestaję pisać :) Wiem, że to głupie, ale w każdym razie wtedy dziennik traci swoje "magiczne" właściwości... Reasumując: w temacie redukcji czuję się jak dziecko we mgle i będę ogromnie zobowiązana za pomoc ekspertów. Albo chociaż Wasze przypuszczenia ile może mi zająć powrót do formy. Z góry dziękuję za pomoc.

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 5934 Data: 11/8/2010 12:44:35 PM Liczba szacunów: 0
  • CZy mam wpływ na swój wzrost??

    Post
    Inne dyscypliny

    [...] i jasne pewnie nie pomoze ale moze jednak?? dlatego powinienes miec diete jesc tran itd. tak samo polecam rozciaganie oraz wiszenie na drazku napewno nie zaszkodzi a moze pomoc na niektorych nie dziala ale na niektorych dziala tutaj oczwiscie beda sie odzywac co poniektorzy ze to mit tak fajnie tylko chyba it w ich glowach ze cos jest mitem [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 8918 Data: 9/28/2008 2:04:57 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] czyli estetykę, urozmaicenie itd. jednak moim zadaniem jest zrobienie jak najlepszej formy na lato dzięki wskazówkom trenera IneTheEnd, któremu dziękuję za dotychczasową pomoc i liczę, że dalej wszystko będzie tak jak do tej pory. Piszę to ponieważ takie jest moje zdanie a ćwiczę właśnie dlatego, żeby mieć swoje zdanie i ludzie je szanowali. [...]

    Odpowiedzi: 293 Ilość wyświetleń: 12103 Data: 5/11/2014 10:16:49 PM Liczba szacunów: 0
  • szczegoly diety..

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    5g starcza, dobrze sie uzmazyl.. bez tluszczu w sumie prosze o pomoc/porade - bardzo chce zredukowac sie - problem jest dla mnie dosc dziwny, i nie moge go zrozumiec : - jestem na diecie na redukcje, 1700kcal (dieta sprawdzona przez paru specjalistow) - cwicze 4x w tyg, 16 dzien A6W chodzi mianowicie o to.. ze sie objadam, po prostu niektore [...]

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 2898 Data: 4/27/2005 10:28:12 PM Liczba szacunów: 0
  • pomozcie dopracowac trening :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] ;) od jutra chce zaczac spowrotem cwiczyc, przerwa byla spowodowana urlopem i wyjazdem za granice, urlop udany spadki duze, wiec trzeba sie brac do pracy, i tutaj prosze o pomoc w ulozeniu nastepnego treningu. trening: Dzien1, Dzien2, przerwa, Dzien3, przerwa, Dzien1, Dzien2, przerwa, Dzien3, przerwa ... Poniedziałek (dzień1) Wtorek [...]

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2516 Data: 8/1/2004 11:36:31 PM Liczba szacunów: 0