SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • może węgiel pomoże - jak nie to jakies probiotics powinny pomóc

    Odpowiedzi: 603 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/24/2007 6:16:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.5

    Post
    Inne dyscypliny

    [...] Jaki z rozbiegu/naskoku?: naskok około 105 8. Chcesz poprawic wyskok z jednej nogi czy z dwoch?: z dwóch Przez całą zimę skupiałem się na budowaniu siły. Chciałbym prosić o pomoc w doborze treningu ukierunkowanego przede wszystkim na szybkość i moc. Mam dostęp do siłowni oraz hali (skrzynie gimnastyczne, piłki lekarskie, materace,płotki,) z [...]

    Odpowiedzi: 551 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/24/2015 9:23:33 AM Liczba szacunów: 0
  • Witam :) Cchiałem sie zwrócić do Was z prośbą o pomoc w sparawie : co muszę jeść ? :) jak musze ćwiczyć i ile ćwiczyć? i jakie odżywki będą dobre na sam początek? mam 15 lat :) 184 cm wzrostu i 90 kg :) WITAM - NA DZIEN DOBRY NIE ZAJMUJ SIE ODZYWKAMI A SPROBUJ RACZEJ ZDOBYC PODSTAWY RACJONALNEGO ODZYWIANIA POZWOLA CO ONE POZNAC ZAROWNO PODSTAWOWE [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 18763 Data: 5/18/2003 1:31:47 AM Liczba szacunów: 0
  • oki oki :) dzieki wielkie za pomoc pzdr.

    Odpowiedzi: 794 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/8/2010 8:13:43 PM Liczba szacunów: 0
  • dzięki za pomoc sog jak wejdzie nie wszedł już

    Odpowiedzi: 794 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/22/2010 2:29:10 PM Liczba szacunów: 0
  • radwisnia cieszę się że mogłem pomóc

    Odpowiedzi: 794 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/8/2010 7:18:32 PM Liczba szacunów: 0
  • spam skasowales moj temat chociaz nie lamal on zadnych regulaminow jezeli ktos potrzebuje pomocy to wypadalo by pomoc a nie walic teamt, napisalem zeby podali propozycje posilkow po i przed treningiem kazdy swoje to chyba nie jest lamanie regu CO

    Odpowiedzi: 794 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/24/2010 7:15:33 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] nie sądzę aby w pobliżu był hiper/supermarket gdzie mógłbym się zaopatrzyć w wiele różnorakich, wysokobiałkowych produktów. I tu moja prośba do Was (licznych ekspertów) o pomoc Co byście mi polecili/doradzili kupować, przygotowywać i jeść w takich warunkach aby bardzo nie 'ukruszyć' diety i jakoś z tej całej sytuacji wybrnąć? Z góry dziękuję [...]

    Odpowiedzi: 794 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/22/2010 2:36:53 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] różnie posiłkami w szkole się nie przejmuje ale jak pogodzić te rożne godziny kończenia lekcji, bo w busie się nie da jeść bo zawsze tłok jak nie wiem. Jeszcze raz proszę o pomoc Rano w busie proponuje pieczywo razowe z mięsem jakims jak dojedziesz do szkoły warzywa i orzechy po ok 2-3 godzinach pojemnik z makaronem razowym mięsem i warzywami [...]

    Odpowiedzi: 794 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/27/2010 9:38:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam, Czytam na temat diet i czym więc ej czytam tym mniej wiem :) Prosze o porade i wyrozumiałość dla nowego na forum :). Troche informacji: mam 26 lat, ćwicze 3 lata, wzrost 178cm, waga 85kg. Staram się jadać zdrowo, choć nigdy ścisłej diety nie trzymałem, teraz chciałbym to zmienić. Możecie mi pomóć dobrać odpowiednią dietę a raczej ile czego [...]

    Odpowiedzi: 794 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/8/2010 9:03:44 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] nie powoduje sie odkladania tkanki tluszczowej wnajbardziej w okolicy brzucha oczywiscie miesiac po operacji zapisuje sie spowrotem na silownie i zaczne juz cwiczyc systematycznie + aeroby. Jezeli ktos mi moze pomoc , doradzic zapraszam na gg bo z powodu pracy zadko bywam na forum. 12959328 Zmieniony przez - Pakerek315 w dniu 2010-12-01 13:56:33

    Odpowiedzi: 794 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/1/2010 1:55:38 PM Liczba szacunów: 0
  • s.m.p.a. mógłbyś pomóc mi ułożyć dietę do szkoly? jakos nie mam pomyslu... a pojemnik na zarcie bd nosil z chęcią do sql ;) 90% mojej klasy to dziewczyny,hee one się malują na lekcjach itp to ja sobie kurczaka zjem a co

    Odpowiedzi: 794 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/2/2011 3:18:15 AM Liczba szacunów: 0
  • ok;) dzięki za pomoc ;) a jak do tego dorzuce mega mass to mi cos wyjdzie z tego? moj cel to 75kg... da rade to osiagnac do wakacji...? heeeh mi tez sie noga powinela ;D ;D ;D

    Odpowiedzi: 794 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/4/2011 12:37:49 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] i mam mozliwosc przygotowania sobie takich posiłków tylko zbytnio nie mam na to czasu( jezeli bedzie trzeba to go znajde). Chce zapytac przez jaki czas mozna stosowac koktaile proteinowe(z białkiem serwatkowym) i jak intensywnie. Chciałbym tez wiedziec jak dobrac trening i jaki bedzie dzienny koszt mojego posiłku. Z góry dziekuje za pomoc.

    Odpowiedzi: 794 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/7/2011 4:08:51 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] warzywa lub kilknanasie kanapek dobrze zrobionych zastapi to pelne rozlozenie ? bo powinno sie jesc wiecej jak dieta ale no nie jestem wstanie ;x i stad pyt czy oplaca sie ukladanie dokladnej diety czy po prostu jesc zdrowo czesto i dobrze , bo przy tym co jest zyciu ze szkola to dieta na kilka posilkow ciezko ;) prosze o pomoc z gory dziekuje;)

    Odpowiedzi: 794 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/9/2012 7:26:03 PM Liczba szacunów: 0
  • ok dziekuje ;) no to powoli ta diete zrobie nie taka jak powinna byc ale szkoly nie przeskocze ;) raczej kazdy przez to przechodzi;) dziki domerek za pomoc ;) pozdrawiam ;)

    Odpowiedzi: 794 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/11/2012 2:03:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam. Jestem początkująca i może będę pisać nie na temat, ale bardzo zależy mi na pomocy. Codziennie biegam od 40 do 60min. Chciałabym jakoś dodatkowo wzmocnić i zwiększyć moją tkankę mięśniową. Zastanawiam się nad odżywką - [...]

    Odpowiedzi: 794 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/25/2012 12:17:38 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] Nie chodzi tu tylko o szkole czy o pracę ale tez o jedzenie w domu. Aby przybierać na masie potrzebuje bardzo dużo kalorii przez swoja przemiane materii. Szukam jakiegoś pożywienia którego niekoniecznie trzeba gotowac przyrządzać takie kurczaki czy cos odpadaja. Kaszki itp mogą być. Zależy mi na produktach bogatych w białko. Prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 794 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/2/2013 5:37:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Jeżeli masz jakieś pytania z tym związane to śmiało pisz. Postaramy się pomóc.

    Odpowiedzi: 794 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/6/2017 11:00:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam , http://www.sfd.pl/Tomsonpl__HST__Goni%C4%85c_za_Robo!-t682365.html Mam problem z kolanem, proszę o pomoc :) Rozpisałem wszystko w moim dzienniku dzienniku. STR 6 Z góry dziękuję za pomoc.

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1634 Data: 1/24/2011 12:38:05 PM Liczba szacunów: 0