SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Trening na siłe

    Temat
    Trening dla początkujących

    Prosze o pomoc przy dobraniu treningu Coś o sobie lat 16 wzrost 184 cm staż 1.5 roku Cel siła Pytałem się kumpla bardziej doświadczonego co mam robić na siłe i mi powiedział Pon: Klata Nogi Sr Bark Tric Pt Bic Plecy Czy to dobre rozwiązanie ?? i mi powiedział żeby robić piramidalnie 5 serii 8/6/4/4/2 i coraz większy ciężar. i jakie robić [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1474 Data: 3/24/2008 4:21:37 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Przybranie na wadze

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] wazyc co najmniej 80 kg i zaczac cwiczyc. Bo teraz chyba nie ma sensu zaczynać ćwiczeń jeśli nie mam z czego tych mięśni wykształtowac, prosilbym bardzo serdecznie o pomoc. Dodam ze jem nieregularnie i jem syf. Czyli. Sniadanie paczek, obiad jakis filet z kurczaka a kolacji wcale. Albo na odwrot. Nie mam ustalonych por jedzenia. Proszę o [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 553 Data: 1/22/2014 10:52:38 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Dieta do korekty !! /// 81 kg ///

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] na poczet gainera? Już sam sie w tym pogubiłem:/ Doradźcie proszę! Mam również 571 kcal do rozdysponowania! Niestety na same obiady nie mam wpływu dlatego nie zamieściłem tego posiłku w diecie! Z góry dziękuję za pomoc! P.S Ta przerwa między 2 śniadaniem a 2 obiadem jest chyba zdecydowanie za długa! Może opóźnić 2 śniadanko o godzinkę?

    Odpowiedzi: 0 Ilość wyświetleń: 776 Data: 10/6/2007 6:24:10 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Dieta redukcyjna do oceny, 80kg

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] więc ostatni posiłek dnia to dla mnie posiłek potreningowy choć wydaje mi się, że lepiej by było spróbować upchnąć trening między dwa główne posiłki. Z góry dzięki za pomoc. Edit: Dodatkowo postaram się dodać warzywa do diety żeby wyrównać kalorie. Myślę o utrzymaniu się na poziomie 3200-3300 kcal żeby troszkę tłuszczu zrzucić i [...]

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 4556 Data: 7/26/2017 10:32:41 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Dieta masowa ocena/poprawa

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam Planuje nabrać masy mięśniowej, stworzyłem swoją pierwszą dietę masową i byłbym wdzięczny za jakąkolwiek pomoc w jej poprawieniu. Jestem typem ektomorfika z oponką tłuszczową na brzuchu. Ćwiczę trzy razy w tygodniu, niestety nie o stałej porze, zazwyczaj są to godzinny popołudniowe. Z góry dziękuje za pomoc. [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 835 Data: 10/21/2013 7:10:50 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Dieta

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] silowe , glownie chodzi o wyglad mam 16 lat i cwicze aby ciwczyc , mysle , ze tak to mozna nazwac , poniewaz jakie to cwiczenie bez diety , mam pytanie , czy moglby kto mi pomoc w napisaniu diety ? 1.waga 79kg 2.wzrost180 3.wiek : 16lat 4.cwicze 3 x w tygodniu ( niedziela , sroda , czwartek) 5.lubie wszystko co sie da zjesc , blagam o pomoc ! [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 894 Data: 5/10/2008 12:22:30 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • [...] i wspomagaczy i zamierzam takie brać: Beta-alanine endurance max Creatine muscle max Vitaminall Czy taki zestaw będzie ok aby mi pomóc rownież zdrowotnie? Czy trzeba może białko do tego i BCAA? Jestem zielony w tych sprawach i nie mam trenera... ćwiczę sam... P.s. Zdrowy w 99% jestem. Bardzo dziękuję za każdą pomoc i opinię... Pozdrawiam....

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 568 Data: 9/4/2017 12:54:44 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Bardzo proszę o ocenę treningu. Z góry dziękuję.

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] x 8 powt. - unoszenie sztangielek w opadzie 3 x 8 powt. - podciąganie sztangielek wzdłuż tułowia 3 x 8 powt. -szrugsy 6 x 8 powt. Dziękuję wszystkim za zainteresowanie i pomoc. Płeć : Mężczyzna Wiek : 21 Waga : 95 kg Wzrost : 184 cm Cel treningowy : zbudowanie postury Staż treningowy na słowni : 6 miesięcy [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 577 Data: 3/9/2010 8:25:53 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • [...] celem jest sucha masa i zpalenie troche tluszczyku wyrzezbienie sie i wlasnie tu jest moj problem nie wiem co kupic myslelem nad 20 strzalach winka i nad trenem i nie wiem wlasnie czy moze ktos pomoc mi co mogl bym kupic ?? i jak brac z gury dzieki podkleslam to nie moj pierwszy cykl i nie pierwszy raz bede sie spotkal z winkiem prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1220 Data: 4/5/2008 9:31:21 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Dieta na masę (do oceny)

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] dzień mam zamiar zamiast twarogu spożywać tuńczyka/łososia w takiej samej gramaturze. Do posiłku 6 dodaję trochę kukurydzy i groszku z puszki, jednego ogórka kwaszonego, pół pomidora, trochę szczypiorku i łyżkę majonezu, gdyż spożywam to w formie sałatki na zimno. Będę wdzięczny za dokładne przeanalizowanie i pomoc w ewentualnych poprawkach.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 805 Data: 1/22/2011 9:53:57 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Połączenie Suplementów

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam Chciał bym was prosić o pomoc połączenia Suplementów L-karnityna Softgel Termo Fat Burner Max CLA SoftGel Proszę O pomoc w polączeniu ich w Dni Treningowe i nie treningowe Chodzi mi o to Ile brać w Dni Treningowe przed treningiem,przed Posiłkami I o dni nie treningowe ile brać przed posiłkiem i o ktorej MAM DIETĘ CWICZE 3-4 Razy w Tygodniu [...]

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1165 Data: 2/5/2013 4:46:39 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • H-Drol i odblok

    Temat
    Doping

    Witam, małymi krokami przygotowuję się do cyklu na ph jakim jest H-Drol, jako ,że nie mam dostępu do środków typu clomid proszę o pomoc co będzie dobre na odblok po H-drolu ? chodzi o środki które można kupić bez recepty. Jakie inne środki powinienem mieć do cyklu? dokupie jeszcze essentiale forte w trosce o moją wątrobę :D Proszę o pomoc, będzie [...]

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1589 Data: 8/26/2013 11:56:50 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Dieta redukcyjna do oceny +pytania

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] jeszcze to, że zwykle się kładę ok. 1-2 w nocy czy w takim wypadku dołożyć jeszcze jeden posiłek ok 24 (lub 23 z przesunieciem wczesniejszych) Pozdrawiam i dzięki za wszelką pomoc i komentarze. Zmieniony przez - Alinor w dniu 2012-02-17 00:04:52 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/8e8d953c82db4a2eb53a74c83f42c703.png Zmieniony przez - Alinor w dniu [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1748 Data: 2/17/2012 12:01:34 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Witam serdecznie Piszę pracę dyplomową dotyczącą błędów żywieniowych wsród mężczyzn trenujących rekreacyjnie na siłowni. Byłbym serdecznie wdzięczny za pomoc w badaniu. Zachęcam do wypełnienia ankiety osoby zarówno zaczynające swoja przygodę z siłownią, jak i te bardziej doświadczone. Z góry dzięki serdeczne za pomoc. Link do ankiety: Ankieta do [...]

    Odpowiedzi: 0 Ilość wyświetleń: 598 Data: 3/14/2016 12:03:53 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Potrzebuje pomocy w sprawie dawkowania supli.

    Temat
    Odżywki i suplementy

    [...] * L-glutamina extreme 1400 * Taurine * HMB * BCAA stosuje teraz rowniez Clouta. Zastanawiam sie czy brac te wszystkie odrzywki naraz czy jakos to podzielic. prosze o pomoc w dawkowaniu. Jak narazie robie tak: 1x cloute rano i przed silownia 2x HMB rano 2x po silowni 2x przed snem 2x L- glutamina rano 2x po silowni 2x przed snem 3x miedzy [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 670 Data: 5/15/2011 3:03:25 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Kiedy? Ile?

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam. Zwracam się do was z prośbą o pomoc. Mianowicie chciałbym abyście mi doradzili jak stosować suplementy, które posiadam. Są to produkty ActivLab; białko serwatka, kreatyna i NoBooster. Dokładnie chodzi mi o to żeby dowiedzieć się co przed treningami, co w trakcie, a co po. Posiadam również Vita-Min Multiple Sport. Trenuję siatkówkę, a także [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 714 Data: 3/6/2016 6:30:11 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • pytanie

    Temat
    Sztuki Walki

    Jest w wawie jakis szop gdzie dostane spodenki do VT? szukalem ale nic nie znalazlem.Wiem ze w poznan ma jakis sklepik ale jechac tam po spodenki srednio mi sie chce dajcie jakies namiary gdzie szukac,ewentualnie jezeli ktos moze mi pomoc w zakupie w innym miescie to bardzo bym prosil o pomoc. pozdro

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1836 Data: 8/30/2004 2:49:45 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • pytam tutaj bo tylko tu moge znalezc pomoc od fachowca. mam chorobe genetyczna o nazwie ataxia friedreicha. w mim kodzie DNA jest zgnojona informacja o produkcji energii ATP. wcinam suplement 'idebenone' w duzych dawkach 2x dziennie po posilkach. wcinam tez kreatyne z trec'a - po przebudzeniu i przed treningiem (nie wiem czy dobrze biore). i [...]

    Odpowiedzi: 0 Ilość wyświetleń: 372 Data: 7/25/2013 8:44:20 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Doradźcie co wybrać :) SOG'i

    Temat
    Odżywki i suplementy

    [...] trzaby zakupic 3 cykl - no i tutaj mam wiele pomyslow, czytajac tak wiele opini na temat tych roznych wynalazkow mozna sie na prawde pogubic i w tym momencie licze na wasza pomoc a)Xpand - bralbym go wciemno na 3 cykl bo malo kto nie chwalil starego XP ale gdy pojawila sie nowa formula zaczelo pojawiac sie sporo slow krytyki wiec jakos nie [...]

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 3821 Data: 6/15/2006 2:00:45 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Trening Piłkarza

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    [...] na siłowni od 1.5miesiąca ale ostadnio zaczełem sie zastanawiac zeby meic tzw.trening pilkarski który jest jakbyto nazwac przeznaczony dla piłkarzy bardzo bym was prosił o pomoc w ułozeniu takiego treningu bardzo mi zalezy abym znał odp na moje pytanie. Cwicze w domu mam sztange 2hantle i 55kg obciazenia za pomoc z gory wielke dzieki pozdro

    Odpowiedzi: 0 Ilość wyświetleń: 1257 Data: 2/14/2006 11:29:01 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)