SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • jaki antykatabolik przy redukcji?

    Post
    Odżywki i suplementy

    dzieki za odp i pomoc w dziale odzywania tez sie zamelduje poki co trzeba sie troszke zdrzemnac. pozdro

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 3648 Data: 7/21/2010 1:55:12 AM Liczba szacunów: 0
  • Genotropin Apteka 100%

    Post
    Doping - zdjęcia

    czesc, gregor - wspominasz o podrobkach.. moglbys mi pomoc: na co zwrocic uwage,zeby poznac podrobke ? mam typa, chce sprzedac kilka fiolek genotropinu, 36iu / 12mg ,genotropin szwedzki produkowany w Anglii, chce puscic po 3 stowki, za 36iu. jak myslisz ? realna cena ? i na co zwrocic uwage,majac w reku staff ?

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 18277 Data: 1/21/2011 11:14:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Genotropin Apteka 100%

    Post
    Doping - zdjęcia

    napisalem typowi,czy ma to orginalnie opakowane: kartonik,wytloczka,itd odpisal mi: "" same fiolki, prosto z od producenta "" imo: wszystko jasne. dzieki wielkie za pomoc, omni juz sie konczy, diamond w drodze,wiec dobrze jest. a tamten niech szuka dalej... pozdrawiam

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 18277 Data: 1/22/2011 9:49:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Jakby to rozpisać - plan

    Post
    Sztuki Walki

    Sory że nic nie pisałem ale zapomniałem o tym temacie, a jak obiecałem pomóc, to i pomagam. Plan jak na moje oko nie najgorszy, na początku dynamiczne, później wielostawowe i tutaj zamieniłbym wiosłowanie renegata i pompki na poręczach z podciąganiem, wykonywanym podchwytem nie nachwytem, bo plecy i tak już po d*pie dostają. A te uderzenia ze [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1202 Data: 8/11/2013 12:45:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta - ekto (masa zamiast oponki).

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    "Bardzo proszę o pomoc w ułożeniu diety, dzięki której utrzymam wagę, spalę trochę brzucha i zbuduję masę. Wiem, że jest taka możliwość" Generalnie mozna sie spotkać z takimi tematami - kwiatkami jak spalenie tluszczu wraz z nabraniem masy ale tutaj utrzymac wage, spalić tluszcz i zbudowac mase na raz w jednej diecie -> :-? Bang!! nadchodzi [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2222 Data: 6/22/2014 10:04:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Odnośnie przygotowania do pierwszego startu bo większość z naszych kandydatów nie startowała jeszcze. Po pierwsze jeśli ma się podstawy genetyczne to jest dużo łatwiej osiągnąć swój cel. We wszystkich sportach sylwetkowych są kategorie w których do pierwszego startu nie są potrzebne aż tak duże nakłady finansowe jak np.bikini fitness i męska [...]

    Odpowiedzi: 102 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/9/2014 11:02:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Tak, tak zgadzam się z kolegą powyżej w 100%-tach! Jeśli komuś marzy się start w zawodach sylwetkowych, a jest zielony i szuka profesjonalnego trenera, to lepiej nie trafi. Artur zawsze pomoże, nigdy nie odsyła z kwitkiem. Pomoc od A do Z w przygotowaniach.

    Odpowiedzi: 102 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/22/2014 9:14:16 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    OK poczytałem parę tematów dotyczących RDL i już wiem ;p Obejrzę jeszcze raz filmik i będę wiedział na 100%. Dzięki wielkie za pomoc

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1389 Data: 7/12/2011 2:37:14 PM Liczba szacunów: 0
  • plan do oceny.

    Post
    Trening dla początkujących

    widze ze temat zostal zapomniany :( prosze o porade ktore z tych cwiczen powiniem wybrac i po ile robic powtorzen?? taka rozpiske podal mi kolega ale jakos chce sie upewnic specow ktorzy dluzej trenuja. wybierzcie mi z tych cwiczen co sa w 1 poscie tak jakbyscie to robili dla siebie. dziekuje z gory za pomoc

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 804 Data: 10/13/2008 9:24:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Mesomorph.

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dzięki wielkie za pomoc. Odezwałem się do Banana i elegancko załatwione. Będę zdawał relacje;)

    Odpowiedzi: 84 Ilość wyświetleń: 7729 Data: 9/2/2018 12:10:57 AM Liczba szacunów: 0
  • Trening Masa Do Oceny.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dziekuje wszystkim za pomoc.Pocwicze zobacze i napisze jak mi idzie.Ide na siłke tzeba sie spompac przed Sylwkiem. >>Szczęśliwego Nowego Roku<<<

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2371 Data: 12/31/2007 4:07:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Biceps- plan na rzeźbe.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] stopniowo im wyzęj to jesct coraz szerszy. Jeśłi chodzi o to czy nie mam duzo tkanki tłuszcozwej to mówie ze nie mam. Bruch mam ładnie wyrzęźbiony, klatkę tez, moztyl tez ładny, tylko bik taki jakieś dziwny nie widzać tej kulki za bardzo jak go napnę tzn widzac ale nie jest za mocno wypukła. Być moze źle ćwiczę, dlateog proszę Was o pomoc. Pozdr

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 19171 Data: 5/28/2005 9:51:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Staż 10 miesięcy, dobiegł kryzys. Proszę o pomoc

    Post
    Trening dla początkujących

    dziękuje za pomoc :))

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 816 Data: 12/4/2011 12:01:37 PM Liczba szacunów: 0
  • problemy z wbijaniem masy

    Post
    Trening dla początkujących

    Super, dzieki wielkie za pomoc Panowie :)

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1108 Data: 1/29/2011 9:54:12 AM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja tłuszczu

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dzięki za pomoc. A odnośnie treningu to trening aerobowy mogę robić np po siłowni co nie?

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 2408 Data: 6/28/2011 5:50:18 PM Liczba szacunów: 0
  • MALA RADA CHLOPAKI

    Post
    Doping

    chce sprobowac czegos mocniejszego i na pewno to zrobie ale chce to zrobic z glowa i wasza pomoca Jakies desperat, lepiej juz pomoc doradzic niz to zignorowac

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2447 Data: 7/27/2009 8:41:13 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] a reszta sie wycofala nie wiem jak ale zachowywalem sie w taki sposob ze tych 3 (w tym jeden co mi za***al z bani i sie szybko wycofal za pozostala 2ke) nie pobieglo na pomoc okladanemu kumplowi ****A W 3 kolesi jesli przeciwnik zwatpi w swoich kumpli i w siebie to nie bedzie ryzykowac pierwszego ataku moze sie to wydac smieszne i nie jest [...]

    Odpowiedzi: 80 Ilość wyświetleń: 11502 Data: 1/19/2004 2:11:56 AM Liczba szacunów: 0
  • HST 1st time

    Post
    Trening w domu

    tak tez zrobie, mam juz rozpisaną progresje , w pon pierwszy trening dam znac w miedzyczasie lub na koniec , ewentualnie jak bede mial jakies watpliowosci/pytania dzięki za pomoc

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 6291 Data: 8/14/2008 3:54:19 PM Liczba szacunów: 0
  • HST 1st time

    Post
    Trening w domu

    [...] nielada sukces, poza tym to nie miala byc praca doktorska ;) tylko pierwszy etap AWFu wiec licencjat, a to iż sie tak spodobała oceniającym i promotorowi, ktore obiecywał pomoc mi ją opublikowac na poczatku 2009 r. to już swoją drogą - nie w tym celu bynajmniej sie wzialem za ten temat, a dlatego iz to jest powiazane z moim hobby i pracą na [...]

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 6291 Data: 8/16/2008 5:37:56 PM Liczba szacunów: 0
  • HST 1st time

    Post
    Trening w domu

    [...] wyliczenia ;) czy moze jednak zostac na ciezarach z ostatniego trening 5tek i starac sie zrobic wiecej powtorzen w serii? Proszę o jakies porady co do samych negatywów i pomocy partnera, o ile na: ławce płaskiej , podciaganiu , czy nawet siadach przednich (chociaz tutaj istnieje pewna obawa) nie widze problemu jego POMOCY, o tyle na dipsach, [...]

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 6291 Data: 9/23/2008 3:33:42 PM Liczba szacunów: 0