SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • HMB + Thermo Speed Extreme ?

    Temat
    Odżywki i suplementy

    [...] niewiem czy takie polaczenie byloby dobre ? Chodze od 3 tygodni na silownie 4x w tygodniu poniedzialek ,wtorek , czwartek , piatek po 60-80 min oraz aeroby w srody i soboty po 30-40 min , ale mysle zeby pobiegac lub robic aeroby 20-30 min zaraz po treningu na silowni ? Co myslicie , moze inne suple , moze inaczej cwiczyc ? Czekam na pomoc :)

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 5481 Data: 12/26/2006 7:27:17 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • SCITEC NUTRITION 100% Whey protein professional. Kupiłem dzisiaj te białko 2350g jak najlepiej je stosowac?? Brak mi odpowiedniej diety a w sklepie dowiedziałem sie ,ze rano na czczo i wieczorem przed snem. Jest to moje pierwsze białko jakie stosuje,wiec prosze o pomoc. Szamał je ktos kiedys? Znaczy pił

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 6826 Data: 3/12/2010 9:27:10 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • wiczenia na siłownie ktore nie obciazaja kregoslupa

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    [...] czym ból po 2-3 dniach ustąpił. Moje pytanie: czy jest opracowany jakis plan dla ludzi z moim problemem? i czy są cwiczenia które mogą zastąpi te podstawowe wszystkim znane, bo jak będe wygladała ciagle robiąc tylko klate na ławce poziomej. A barki, biceps czy np. podstawowe cwiczenia nóg( przysiady ze sztangą)Jak je zastapic?Prosze o pomoc!

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1021 Data: 1/11/2011 12:18:21 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Jaki spalacz polecicie ?

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] jeszcze nie siegnalem. Moim celem jest zbicie tak do 12% do wakacji. Jaki byscie spalacz mi tutaj polecili ? Od razu mowie ze chce cos takiego, wspomagajacego ale z rozsadkiem, zeby watroba przetrwala ? Myslalem o Man Scorchu poki co, ale gdzies juz przeczytalem pare razy, ze za te pieniadze sa lepsze reduktory ? Bede wdzieczny za pomoc, pzdr.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1156 Data: 11/30/2011 6:13:15 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • prosze o dobry cykl

    Temat
    Doping

    [...] DO LYSIENIA LUB POROSTU OWLOSIENIA: nie 15.WYNIKI SILOWE 16.PPM podstawowa przemiana materii: chyba dobra klata : 140 martwy ciag : nie sprawdzalem przysiad :120 siema bardzo prosze o pomoc chce sobie zapodac konkretny cykl po ktorym moge sie spodziewac naprawde dobrych efektow. Prosze tylko o konkretne odpowiedzi z gory dziekuje pozdro.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1080 Data: 11/22/2007 11:17:27 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • [...] :D jaka oslonka do tego i czy potrzebny odblok jesli tak to czy 24tab clomidu wystarcza + dolozenie po skonczeniu syklu kreatyny do utrzymania efektow z gory dziekuje za pomoc. :) ps. Dodam, ze ostatnio zaglebilem sie w te forum ja i inne czytalem duzo na te tematy ale chcialbym poznac wasze opinie poniewaz duzo osob zna sie na tym bardzo [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 3360 Data: 2/10/2013 5:30:38 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • czy warto brac dece?

    Temat
    Doping

    siema wszystkim. pakuje juz od kilku lat. w tym czasie udalo mi sie osiagnac 108kg przy wzroscie 190cm. w klacie mialem 132, w lapie na sucho okolo 47, na cieplo 49.to bylo po kilku cyklach z ruskiej metki(niezle na mnie dzialala od poczatku). od 2 lat nic nie bralem, a poniewaz nie cwiczylem tak intensywnie jak kiedys troche zjechalem.jakies [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1819 Data: 2/7/2004 12:56:56 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • PYTANIE I PROSBA

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    [...] B : -plecy,barki-sciaganie drazka wyciagu za glowe -uda-przysiady ze sztanga -lydki-wzniosy na palcach siedzac ze sztanga na kolanach Poniedzialek-Traning A Wtorek-Trening B Sroda-wolne Czwartek-Trening A Piatek-Trening B Sobota-wolne Niedziela-wolne kazdecwiczenie bede wykonywal w sposob o ktorym napisalem na poczatku dzieki za kazda pomoc.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1159 Data: 4/15/2006 9:47:43 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • [...] juz 40 tab tamoxa teraz dalem exe 2 tabs zobacze co dalej chcialem jeszcze byc 5 miechow on jak gino nie zejdzie przerwac cykl ? i czy tamox i exe bardzo szkodzi ? jakie zrobic badania na trzustke bo mnie troche boli ale bardzo delikatnie a wole wiedziec co jest grane ? dzieki za pomoc Zmieniony przez - romekGit w dniu 2016-04-26 19:49:25

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 3969 Data: 4/26/2016 7:44:41 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • ulozenie planu..

    Temat
    Trening w domu

    [...] 16 wspiec 3 serie wystarczy. trening ten cce wykonywac codziennie o ile moge go treningiem nazwac. Moje pytanie do was ... czy to ma sens? moze pomozecie w ustaleniu liczby serii tych pompek badz zaproponujecie cos innego. Z góry dziekuje za pomoc:) a no i biegi wchodza w gre 4 razy w tyg. Zmieniony przez - Philosof w dniu 2008-11-22 09:00:32

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 908 Data: 11/22/2008 8:59:32 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Trening + dieta dla początkującego

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] Staram się 3x10-15.Ważę 72kg/180cm. Chciałbym wyrobić głównie górne partie ciała(najbardziej klatkę brzuch,łape) dolne też ale na w takim samym wymiarze. Jeżeli chodzi o odżywki myślałem o spalaczu( l-karnityna) + białko.(serwatka) Co warto zmienić w diecie oraz treningu? Co z suplementacją? Czekam na wasze propozycję i pomoc. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 773 Data: 3/23/2014 8:58:50 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • obgryzanie paznokci ;-/

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    dziendobry.. kolejny probelm->paznokcie a mianowicie ich obgryzanie.Czy macie jakieś sposoby na to aby przestac obgryzac paznokcie, oduzależnić sie od tego, czy przynajmniej sprobowac jakos przestac to robic ?? Wiem że przedewszystkim potrzebna jest silna wola, ale gdy ktos nie ma takiej, to co moze pomóc ?

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 7317 Data: 1/19/2006 6:45:18 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Trenig do poprawek i Oceny

    Temat
    Trening dla początkujących

    Klata: Wyciskanie na ławce poziomej 3x8 Wyciskanie na ławce skośnej 3x8 Rozpiętki 3x10 Biceps: Uginając sztangę stojąc 3x10 Leżąc na ławce skośnej hantelkami 3x10 Na kolanie 3x8 Barki: Sztangą za głową 3x8 Arnoldki 3x10 Hantelkami lekko ugięte ręce i unosząc tak bokiem do góry(własnymi słowami to pisze więc może być niezrozumiałem) 3x8 Triceps: [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 772 Data: 11/21/2007 7:54:56 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Dieta redukcyjna

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] 100g Po treningu 16.00 ryż biały 100g pierś z kurczaka 100g mieszanka warzywna chińska 100g Kolacja 19.000 Ser twarogowy półtłusty 150g warzywa : rzodkiewka ogórek Co wyrzucić , zostawić czy dodać , dziękuję z góry za pomoc , pozdrawiam. Zmieniony przez - beyond65 w dniu 2011-11-20 20:23:48 Zmieniony przez - beyond65 w dniu 2011-11-20 20:25:38

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 732 Data: 11/20/2011 8:12:50 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • [...] okresie bywa. Chodzi mi o kreatyne - monohydrat. Zawsze brałem po 10g dziennie (przed treningiem i po), ale przeczytałem o tzw. "ładowaniu" - 0.3g kreatyny na kg masy ciała przez 4-7dni podzielone na 3-4 dawki, a potem po 5 g dziennie. Stosował ktoś coś takiego? Czy lepiej brać normalnie? Liczę na pomoc bez zbędnych komentarzy. Pozdrawiam :)

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 5472 Data: 3/30/2015 7:35:24 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Mięsień barku

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    [...] nie dało. i nakłuwać bark aby ukrwić ten mięsień.Robiłem tak i nic mi to nie dało do dzisiaj.Max 10 pompek i 2 podciągnięcia i znowu boli. Nie stać mnie na fizjoterapeute ,i chciałbym się spytać co bym mógł jeszcze zrobić z tym barkiem ? myślałem nad bańkami ale nie wiem czy cokolwiek to da. czy jakiś suplement może pomoże mi ? Proszę o pomoc

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1357 Data: 10/14/2018 3:49:00 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Czy taki sprzęt wystarczy aby ćwiczyć z efektami ?!

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] 2 miesiące. Czy z takim sprzętem jak będe ćwiczył to będe miał widoczne efekty ? i bardzo bym prosił jakby ktoś mi ułożyłby plan pod ten sprzęt do ćwiczenia... chciałbym ćwiczyć każdą partię mięśni jeżeli jest to możliwe z moim sprzętem, albo prosze o rady czego niekupywać a co kupić innego... pozdrawiam serdecznie i bardzo prosiłbym o pomoc!

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2786 Data: 1/14/2007 1:19:22 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Nowy cyykl.

    Temat
    Odżywki i suplementy

    [...] (jakies 4kg,co w moim przypadku jest super wynikiem,zwlaszcza,ze fatu za bardzo nie odnotowalem). Tak wiec mam pytanie,co w tym przypadku? Mam white flood,wiec powinien pomoc,ale nie wiem,czy powinienem pocwiczyc jeszcze z 2-3 tygodnie bez kreatyny,zeby spadki byly jak najmniejsze,czy przerwa nie bedzie miala tutaj wplywu..? Czy przerwa [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 751 Data: 2/18/2010 2:20:07 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • [...] dni treningowe jem na śniadanko jajka) *** Mam również uszykowane suple na 2gi cykl i jest wśród nich UNIVERSAL SHOCK THERAPY ( w zestawie ze stormem) tak myślę czy nie byłoby spoko zacząć go brać już do tego 1 cyklu) Jeszcze raz wielka prośba o dokładną rozpiskę co i jak DNI TRENINGOWE I TE 3 pozostałe ;). Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 931 Data: 1/26/2012 11:40:51 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Zero kaloryczne

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] Czy jeżeli wejde na dodatni bilans to czy nie przytyje za duzo i zdaze jeszcze zredukowac do wakacji. Do wakscji 2.5 miesiac i nie wiem co robic czy zredukowac z 2 kilo zeby brzuch byl lepiej widoczjy czy tez trztmac sie na zero i beda fajne efekty. Ponizej zdjecie sylwetki . Prosze o pomoc /SFD/2020/4/5/634f54b3c7614e31aa811877d60aa42b.jpg

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2661 Data: 4/5/2020 12:44:12 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)