SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • prosze o pomoc !

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] HIIT. Chcialbym zrzucic okolo 10 kg do wakacji, moze nawet wiecej niz 10. Ulozylem sobie diete. Jesli ktos mialby jakies rady lub zastrzezenia to z gory dziekuje i prosze o pomoc. I posilek 6.00 : 3 jajka 100 g - platki owiane 200ml. mleka orzechy 40g. II posilek 9.00 : ser bialy 100g ogorek, pomidor lub inne warzywa 1 kromka chleba razowego III [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 701 Data: 2/14/2010 8:55:06 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Co robie źle? bardzo proszę o pomoc...

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] ważne to 2 razy dzinnie chodze do kibelka za wiele tam nie zostawiajac nie wiem jak to sie dzieje.. mimo tych kilogramów jedzenia... Pomocy!!!! fajnie było by przytulić dziewczyne tak żeby wiedziała że to facet ją przytula ... jestem gotowy zastosować sie do wszelkiej pomocy... chciałbym jakieś efekty widzieć chociaż po 4 miesiącach.. da rade?

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 786 Data: 5/11/2011 3:12:24 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Siema, Mam do Was pytanie bez którego nie mogę ułożyć sobie poprawnej diety. Chciałbym, abyście pomógli mi dobrać proporcje (w ciągu dnia na 6 posiłków ) białek, węgli, tłuszczy i kalorii tak aby w jak najbardziej efektywny sposób mogły wpłynąć na wzrost mojej masy mięśniowej ;) Mam 24 lata, 180 cm wzrostu i 67 kg wagi. Typ budowy: ektomorfik [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 4156 Data: 7/8/2014 12:06:16 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Prosze o Pomoc : Dieta i Bialko po treningu

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] częściej wzywa i to dużo częściej bardzo często a jem tylko pelnowartosciowe produkty może to przez te witaminy w tabletkach ? Czy moja dieta jest odpowiednia? Co ile jeść wliczając se trening robię ok godziny 19-20 ? I czy serio mam za dużo białka w diecie ? Proszę o pomoc pokochałem ten sport i podchodzę do sprawy poważnie z góry dziękuję !

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 910 Data: 5/2/2016 1:59:12 PM Szacuny postu: 3 (cały temat: 0)
  • [...] a nie mam sie kogo doradzic. W czasie pierwszego cyklu mialem wysokie estro i prolaktyne jak mozna to zbijac w czasie cyklu? Jeszcze jedno miedzy ostatnim strzalem a odblokiem mialem strasznie wrazliwe i swedzace sutki czy to znaczy ze mam tendencje do gino? Jak temu zapobiegac w przyszlosci? Serdecznie dziekuje za pomoc i pozdrawiam wszystkich!

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1247 Data: 10/15/2018 2:35:36 PM Szacuny postu: 1 (cały temat: 0)
  • Prośba o pomoc w doborze suplementów

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Cześć, Trenuję od pół roku metodą obwodową oraz bieganie. Obecnie układam plan treningowy na rok czasu i chciałbym prosić o pomoc w doborze suplementacji. Mam 178cm wzrostu, 80kg wagi, 20% tłuszczu (trochę dużo). Moim celem jest : 1. Solidne zwiększenie wytrzymałości siłowej i dynamiki 2. Redukcja tkanki tłuszczowej 3. Solidna poprawa rzeźby [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 923 Data: 7/20/2009 9:27:04 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Pomoc, Dieta, trening , odżywki

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Witam, Na początek troszkę o mnie. Mam : 20 lat Mój staż to 51 miesięcy Wymiary obecne to: Biceps: 39cm Klatka : 104cm Przedramię : 31cm Waga: 70Kg Rekord wyciskanie : 95Kg Wymiary na starcie Biceps: 27cm Waga: 55kg Jak widać obecnie zaczynam 3 rok i nie satysfakcjonują mnie moje osiągnięcia , konkretnie to od jakiegoś czasu mam straszą monotonie [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1112 Data: 3/5/2011 7:15:52 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • FBW - rady i pomoc

    Temat
    Trening dla początkujących

    Plan A - przysiady ze sztangą // x3 - wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej // x3 - martwy ciąg // x3 - wznosy barków „szrugsy" // x2 - podciąganie sztangielki w opadzie (wiosłowanie) // x2 - wyciskanie sztangi sprzed głowy // x2 - uginanie ramion ze sztangą stojąc podchwytem // x2 - wyciskanie „francuskie" sztangi w siadzie // x2 - [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1361 Data: 2/13/2009 4:46:49 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Prosze o pomoc w dobraniu dobrego treningu

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] sztangi przodem 3x8 -Podnoszenie sztangi stojac w zdluz tulowia do brody 3x8 Po barkach mam dzien przerwy i w niedziele mam dzien przerwy a tak to ciagle trening Prosze o pomoc : jak mam dalej cwiczyc na sucho? czy siegnac po jakies suplementy z gory dziekuje jesli mozna prosze odezwac sie na GG 11621193 Płeć: Mężczyzna Wiek: 15 Waga: [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 760 Data: 7/22/2008 11:31:18 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Początkujący na siłowni - potrzebna pomoc

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    [...] wyrobieniu masy. Dieta zostala przygotowana, odzyweczki do tego rowniez, chce podejsc do tego z "glowa" i aby nie narobic sobie klopotow zdrowotnych, chcialem Was prosic o pomoc przy planie na mase. Plan jako taki mam.. zostal zrobiony przez kolege ktory juz jakis czas cwiczy, ale widze i wiem ze jest on zly - nie dla poczatkujacego. Poczytalem [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 9728 Data: 10/27/2007 10:43:35 PM Szacuny postu: 1 (cały temat: 0)
  • Mutant mass pomoc

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Siema co możecie mi powiedzieć o tej masówce Mutant mass czy jest dużo lepsza od mass xxl dzięki

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 19031 Data: 9/9/2007 6:46:52 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • [...] 92 cm brzuch 66 cm Jak widać rozmiarowo jest jak wyrośnięte dziecko z podstawówki. Jakieś 4 miesiące temu postanowiłem coś zrobić z moją straszną niedowagą. Dzięki pomocy forumowiczów miałem rozpisaną dietę i odżywki. Moja dieta wyglądała następująco : Śniadanie Omlet z 3 jaj z płatkami owsianymi Owoc i orzechy Śniadanie 2 Pieczeń [...]

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 3583 Data: 2/15/2011 3:21:29 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Początek na siłowni; poprawa sylwetki - bezsilność. Proszę o pomoc!

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Witam serdecznie, (z góry przepraszam za długi esej, ale bardzo proszę o przeczytanie i pomoc) Jestem pierwszy raz na tym forum, wiele poczytałem, wiele się dowiedziałem, ale postanowiłem jednak założyć swój wątek. Tak więc witam was na sam początek. Mam 18 lat, 184 cm wzrostu, ok 68-9 kg. Nie jestem gruby, ale jednak taki minimalny "brzuszek" [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 926 Data: 9/28/2013 10:20:35 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • POMOC DLA KOLEGI

    Temat
    Aktualności - Sporty Siłowe

    [...] 100kg i przysiad.... no właśnie na treningu na ostatnią serie robił 130kg*6 ale robiliśmy zawsze takie ćwiartki a dziś przygniotło go 80kg(pełny siad)!! wstał z moją lekką pomocą(słaba dolna faza wybicia).Wogóle to nogi robiliśmy raz na 2-3 tygodnie po 5s na te ćwiartki przysiadów czyli prawie nic:P Niewiem jaki dac mu trening dlatego że nogi i [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2190 Data: 6/21/2007 9:21:53 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Pomoc w treningu

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Witam chcialbym uzyskac pomoc od was w ulozeniu planu treningowego glownie skupionego w duzym stopniu na mse w mniejszym na siłe,aktualnie szykuje cykle oparte na: a)xpand+nano vapor b)matanabol jelfa 200tab.+animal pump przed treningiem c)po cyklu saa storm+shock i po nowym roku planuje mocniejszy cykl saa interesuje mnie plan ktory pomorze mi [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 790 Data: 10/27/2008 6:36:59 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Plan do oceny/poprawki/pomoc

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] mam jak zrobić diety, jakie polecalibyście odżywki w podobnym działaniu jak dieta (oczywiście ograniczam tłuszcze i spożywam dużo białka i witamin) -Mam problemy z podciąganiem się na drążku w szerokim uchwycie, wiec jakie polecalibyście ćwiczenie zamiast tego -Czy nie jest za mało ćwiczeń , serii na niektóre partie mięśni ? Proszę o pomoc ;]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 716 Data: 10/13/2009 7:16:27 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Dieta w internacie prosze o pomoc !

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] sie kilka dni na ten post, ponieważ nie wiedziałem czy jest sens takie cos pisać czy kto kolwiek mi pomoże, ale mam nadzieję, że tak. do rzeczy: potrzebuje konsultacji, pomocy i poprawek w moim planie odżywiania w internacie. Jak wiadomo internat rządzi sie włąsnymi prawami, nie mozna w pokojach miec mini kuchenek ani nic z tych rzeczy, wiec [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1145 Data: 11/11/2011 11:55:15 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Pomoc w odbloku po TRT

    Temat
    Doping

    Witam. od prawie 3 lat jestem na htz. bralem dawki 100-125 testa co 6 dni. W ciagu tego okresu co 8 tyg lecialo hcg 5k rozlozone na 3 porcje co 3 dni. rok temu na 3 miesiace weszlem na typowa bombe czyli 500 mg testa i 400mg bolda. po tym okresie jeszcze 2 miesiace bralem testa 250 mg/tyg a pozniej wrocilem na htz czyli 100 mg co 5-6 dni. Badania [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 393 Data: 10/31/2023 4:04:44 PM Szacuny postu: 1 (cały temat: 0)
  • Przemiana planu , Proszę o pomoc.

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    [...] aby nie doszło do znudzęnia się nim i aby zaskoczyć czymś nowym mięśnie. Dlatego terz pisze ten post ponieważ nie jestem jeszcze tak dobry w zmianie planu. Proszę was o pomoc. Oto mój plan : Poniedziałek: Klatka,Triceps KLATKA: 1.Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 4s. 12,10,8,6 2.Wyciskanie sztangi na ławce skośnej 4s. 12,10,8,6 3. [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 787 Data: 10/16/2007 7:21:58 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Kilka prostych pytań - bardzo proszę o pomoc...

    Temat
    Trening dla początkujących

    Cześć! Mam kilka pytań dotyczących treningu: Pierwsze, ćwiczę 4x w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek, sobota). Czy na każdym treningu mogę ćwiczyć przedramiona (dodam, że mój zestaw ćwiczeń na tą grupę mięśniową jest naprawdę intensywny (po każdym takim treningu nie mogę zacisnąć pięści przez kilka minut))? Drugie, nieco podobne do pierwszego, [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1100 Data: 11/18/2007 8:50:44 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)