SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Ruda, no w sumie racja. Mam dość własnych problemów. Koniec spamu. A gówniara -o tym, że chciałam pomóc pamiętaj, jak w niedzielę będziesz spać z moim Mężem:))

    Odpowiedzi: 101 Ilość wyświetleń: 10738 Data: 4/26/2013 6:41:53 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] tluszczu. Mozesz sprobowac z pasem neoprenowym (10zł) + rozgrzewajacymi masciami na brzuch. Smarujesz brzuch i po 5 minutach nakladasz pas + zaczynasz aeroby. Zauwazysz zwiekszona termogeneze + mocna potliwosc na brzuchu. Powinno choć troche pomoc. No ale zgadzam sie, cycuszki wazna rzecz i mam nadzieje ze ci nie zmaleja;) Pozdrawiam serdecznie.

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 6010 Data: 8/9/2009 11:35:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Kaffior dzięki serdeczne za zainteresowanie :), dam Ci soga za pomoc :P znalazłąm taki interesujący temat, facet dosyć przekonywująco pisze, przynajmniej mnie a o medycynie trochę wiem... :) http://cyber-sport.us/viewtopic.php?t=31657 pozdrawiam Ori

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 6010 Data: 8/10/2009 11:19:15 AM Liczba szacunów: 0
  • DT noory

    Post
    Ladies SFD

    [...] i odwodzicieli. Czym mogę zastąpić te dwa ćwiczenia? MISKA Ciągle nie wiem, jaki przyjąć rozkład... Gdyby wpadł tu ktoś kompetentny to będę bardzo wdzięczna za pomoc! warzywa: sałata, ogórki, pomidory, rzodkiewki, papryka 1 l wody, 2xzielona herbata http://oi58.tinypic.com/2rc4zzr.jpg 2 posiłek to zupa + migdały jako "przekąska", a [...]

    Odpowiedzi: 89 Ilość wyświetleń: 9459 Data: 5/19/2014 8:45:40 PM Liczba szacunów: 0
  • DT noory

    Post
    Ladies SFD

    Witam wszystkich bardzo serdecznie! :) Jeżeli wpadłby tu ktoś z szefostwa, będę bardzo wdzięczna za pomoc w ustawieniu rozkładu i za wskazówki, czym zastąpić odwodziciele i przywodziciele na ginekologu. TRENING Dziś w teorii treningu niet. W praktyce znów bawiłam się w ogródku. Przetruchtałam też 4 km w ok. 27 min. Miałam ambitniejsze plany, ale [...]

    Odpowiedzi: 89 Ilość wyświetleń: 9459 Data: 5/20/2014 6:43:54 PM Liczba szacunów: 0
  • DT noory

    Post
    Ladies SFD

    [...] bawiłam się w unoszenie nóg w leżeniu z hantlą na udzie, ale za dużo było z tym zabawy, więc robię po prostu przysiady. Jeżeli ktoś mądrzejszy tutaj zajrzy, to proszę o pomoc, czy mogę tak robić ;) Postanowiłam, że nie będę biegać na bieżni, wolę w terenie, ale zaczął padać deszcz |-) Z konieczności poskakałam przy dywanówce z serii Focus [...]

    Odpowiedzi: 89 Ilość wyświetleń: 9459 Data: 6/4/2014 9:07:19 PM Liczba szacunów: 0
  • DT noory

    Post
    Ladies SFD

    [...] nie mam na razie żadnych długoterminowych planów. Uzupełniłam lodówkę prawdziwym jedzeniem,więc od jutra w misce będzie czysto. Nie wiem, jaki przyjąć rozkład, liczyłabym na pomoc którejś z szefowych, ale nie wiem, czy ktoś mnie odwiedzi :) Muszę też poczekać kilka dni, aż "odpuchnę", bo niestety przez większość wyjazdu miałam wzdęcia ;/ Zaczęłam [...]

    Odpowiedzi: 89 Ilość wyświetleń: 9459 Data: 7/15/2014 7:41:56 PM Liczba szacunów: 0
  • DT noory

    Post
    Ladies SFD

    [...] a ja, jak na prawdziwą sowę przystało, dopiero zaczynam życie i przede mną jeszcze sporo godzin pracy. Poważnie zastanawiam się nad tym rozkładem, byłabym mega wdzięczna za pomoc w jego ustawieniu. Aktywność niestety zerowa, nie licząc biegania między budynkami uczelni^^ http://i60.tinypic.com/2vb0cas.png + 1,5 l wody + papryka czerwona, żółta, [...]

    Odpowiedzi: 89 Ilość wyświetleń: 9459 Data: 3/11/2015 9:08:44 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] głównie ze względu na zobowiązania zawodowe (podpisany kontrakt) muszę osiągnąć wagę ok. 55 kg, wymiary brzuch = ok. 60 cm i biodra = ok. 90 cm. Mogę liczyć na Waszą pomoc? :) Załączam jadłospis na jutro. Jutro upiekę też więcej kurki na wędlinkę :) /SFD/Images/2015/5/15/a739807fef884663ba9030c3cf63177b.jpg Zmieniony przez - pu w dniu [...]

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 5616 Data: 5/15/2015 6:36:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Lejdis, głównie ze względu na zobowiązania zawodowe (podpisany kontrakt) muszę osiągnąć wagę ok. 55 kg, wymiary brzuch = ok. 60 cm i biodra = ok. 90 cm. Mogę liczyć na Waszą pomoc? :) A Ty wiesz na jakim forum jesteś? bo my tu nie pomagamy w odchudzaniu z kości na ości ;-)

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 5616 Data: 5/15/2015 7:28:35 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] głównie ze względu na zobowiązania zawodowe (podpisany kontrakt) muszę osiągnąć wagę ok. 55 kg, wymiary brzuch = ok. 60 cm i biodra = ok. 90 cm. Mogę liczyć na Waszą pomoc? :) A Ty wiesz na jakim forum jesteś? bo my tu nie pomagamy w odchudzaniu z kości na ości ;-) Hetavel, wiem na jakim forum jestem :) i wiem też, że w moim przypadku to [...]

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 5616 Data: 5/15/2015 7:47:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Lejdis, ze względu na przygotowania do wyjazu i bardzo napięty weekend, nie byłam w stanie uzupełniać dziennika na bieżąco. Niemniej dziękuję Wam bardzo serdecznie za pomoc i wsparcie na początku rewolucji. Z rzeczy ważniejszych - zrezygnowałam z kontraktu, ale to nie znaczy, że odpuściłam kompletnie. Zaczęłam drugie opakowanie proszków [...]

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 5616 Data: 5/26/2015 1:59:44 PM Liczba szacunów: 0
  • @ Siarczan22 : A skąd jesteś i czy chciałbyś pomóc ? @ Responsive : I dalej sądzisz że to nie ma sensu ? podejrzewam, że jak by tylko powstało MT w Krośnie z dobrym trenerem to bez problemu znalazło by się 20 osób, i by były zapłacić przykładowo te 60 zł miesięcznie - tyle to mniej więcej internet kosztuje ok 2mb a jest on prawie w każdym domu :) [...]

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 7325 Data: 6/19/2010 8:33:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Rozmawiałem z kilkunastoma osobami i wiem, że 2 z nich na 75% w to wejdzie. Jest jeszcze w sumie czas. Ja piszę się na 1000%, więc spokojnie możecie mnie dołączyć A co do kosztów to o ile nie wiem, czy z trenerami negocjować się jakoś da (jak co mogę pomóc - uczę anglika prywatnie i wiem co to znaczy reklama/zachęcenie; tu w odniesieniu do ulgi [...]

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 7325 Data: 7/8/2010 12:06:35 AM Liczba szacunów: 0
  • TRENING NA MASE DO OCENY

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok,dzięki za plan..ćwiczę tym do wiosny :) i daję po sogu za pomoc

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 3120 Data: 10/5/2011 11:30:57 PM Liczba szacunów: 0
  • TRENING NA MASE DO OCENY

    Post
    Trening dla początkujących

    skaxskax facet! w czym mam ci pomoc,skoro juz sam zaczales kombinowac? wg mnie powinienes pojechac wystarczajacy okres czasu(pare m-cy MINIMUM!) tym prostym programikiem,ktory podaje przy kazdej okazji(stosujac go dokladnie tak,jak zostal opisany!)....i zwrocic jeszcze wieksza uwage na kwestie odzywiania. amen

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 3120 Data: 10/13/2011 7:21:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Nadrabiam zaległości.. W końcu wróciłam do żywych, wtorek i środa wycięte z życiorysu. Od wtorku od 6 rano do środy do 17 bez snu. W związku z czym środę noc i większość czwartku odsypiałam :-( we wtorek o 1 ruszyłam z koleżanką na zakupy, o 7 byłyśmy już po, a o 10 na miejscu. A że dziewczyna miała kilka worków towaru to cóż.. Postanowiłam pomóc [...]

    Odpowiedzi: 951 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/5/2015 8:59:56 AM Liczba szacunów: 0
  • PATRYCJA BOLDA - DZIENNIK TRENINGOWY nabór 1

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Dasz radę.Przychodzą dni kiedy trzeba się bardziej spiąć i wtedy staraj się dokładnie zaplanować dzień. Jak masz chwilę -nawet 15min przerwy to zawsze przeznacz to na szybki odpoczynek. W chwilach deficytu nawet 15 min.z przymkniętymi powiekami nawet na siedząco potrafi wiele pomóc. Zawsze tak robię bo wiem że już za chwilę nie będzie czasu nawet [...]

    Odpowiedzi: 406 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/11/2014 9:06:48 PM Liczba szacunów: 0
  • PATRYCJA BOLDA - DZIENNIK TRENINGOWY nabór 1

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    [...] fotki do innego tematu, ale dla tych, którzy tam nie zaglądają dodaję również tutaj: http://i60.tinypic.com/8x0779.jpg I tutaj jeszcze podziękowanie dla Artura i Sylwii za poświęcony czas u pomoc :-) :-) Mam nadzieję, że uda mi się wpaść do Was znowu za jakiś (możliwie niedługi) czas :-) Zmieniony przez - Franii w dniu 2014-08-15 10:52:47

    Odpowiedzi: 406 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/15/2014 10:51:08 AM Liczba szacunów: 0
  • PATRYCJA BOLDA - DZIENNIK TRENINGOWY nabór 1

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    [...] http://i62.tinypic.com/28b7ct5.jpg http://i61.tinypic.com/2afy2df.jpg http://i61.tinypic.com/2ahwjgp.jpg http://i61.tinypic.com/2886tjq.jpg I poza ;-D http://i58.tinypic.com/x4eud1.jpg http://i57.tinypic.com/2i27a1i.jpg http://i60.tinypic.com/16acnsj.jpg I oczwiście... Bardzo dziękuję za pomoc w przygotowaniach Arturowi i Sylwii :-):-)

    Odpowiedzi: 406 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/27/2014 9:50:55 PM Liczba szacunów: 0