SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Cwiczenie na tylnie mięśnie ud

    Temat
    Trening w domu

    [...] mały problem bo przeglądając Atlas Ćwiczeń i inne portale nie mogę znaleźć sobie ćwiczenia na tylne mięśnie ud które mogę zrobić w swojej garażowej siłowni. Proszę więc o pomoc/odpowiedz. To co posiadam to ławeczkę z możliwością zrobienia ją na skośna. 4 hantle, gryf, i drążek mocowany do ściany z możliwością podciągania się nachwytem szeroko [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 3328 Data: 11/10/2008 9:52:06 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • [...] od 2006 do 2007 roku trenowałem po około 40 minut do godziny czasu z rozgrzewką ćwicze z 4-5 razy w tygodniu hmm posiadam hantelki, sztange i ławeczke i drązek chciałbym osiągnąć siłe i rzeźbe przeciwskazań medycznych nie mam jakby ktoś chciał daćmi jakąś porade na gg czy przez email to podam przez priva... będe wdziczny za udzielenie pomocy

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 667 Data: 10/1/2009 5:31:29 PM Szacuny postu: 5 (cały temat: 0)
  • suplementacja jak dawkowac

    Temat
    Odżywki i suplementy

    [...] UNS Wpc ECONO co do białka to problemów nie mam moje pytania to: 1] czy zalecane jest branie bcaa z glutamina. jesli tak to jak to dawkowac 2] jak dawkowac gainer tak zeby mialo to rece i nogi 3] w jakich porach to wszystko brac czyli bcaa glutamine bialko gainer kreatyne po czy przed treningiem rano czy wieczorem ? Bardzo prosze o pomoc:)

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1062 Data: 1/5/2011 8:49:49 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • jaki trening na poczatek, 18 lat...

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] przed 4 miesiacami podczas meczu zaczal bolec mocno kregoslup, musialem zaprzestac treningi... wiec mam ppytanie, co cwiczyc aby nie obciazac za mocno kregoslllupa... jak wspomoc kregoslup, gdyz nawet wna dniu codziennym mnie boli podczas wysilku... niestety teraz sie zaniedbalem okropnie, brzuch urósl i do mnei trafilo ze trzeba sie wziac za [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 717 Data: 7/2/2012 11:05:50 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Ból stawu łokciowego

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    [...] Jestem pewny , że żadna kość ani więzadło , ścięgno itd. nie pękło , ale od tamtego czasu mam problem z prostowaniem łokcia i jego zginaniem. Przez pierwszy tydzień ból ustępował , ale teraz tak jakby się zatrzymał w miejscu i nic nie przechodzi. Smarowałem łokieć różnymi maściami ale to nie pomaga ;/ . Prosze o pomoc. Z góry dzięki :)

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1297 Data: 11/3/2013 1:02:44 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Witam, proszę o pomoc speców, to prawdziwa deka czy wałek ? Zamieszczam zdjęcia /SFD/2016/9/5/72e2e55115b14a19b8c2c466e5d04915.jpg /SFD/2016/9/5/6c2a3bed55ce49639971e8d39811ba6d.jpg /SFD/2016/9/5/330c1ef91ffb4c359e60e54e7aa0fd5d.jpg /SFD/2016/9/5/5ca2d23b726c4210aad9c012e7fb40fe.jpg /SFD/2016/9/5/121d2235045348deb031a70b910ad1ed.jpg [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 638 Data: 9/5/2016 1:22:09 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Ból w rękach,pomocy

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    [...] 2 tygodnie utrzymuje mi sie bol w rekach.Od samych barkow w dol,nie jest to mrowienie,nie umiem okreslic tego bolu.Z poczatku byly to obie rece,teraz tylko prawa.Mam wrazenie jakbym mial bezwladna reke.Co to moze byc?To staje sie uciazliwe.Moze to brak magnezu.Ostatnio nie moglem nawet pomoc koledze,bo normalnie mialem bezwladne lapy.Pomocy.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 3746 Data: 10/4/2004 12:47:11 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Co polecacie?

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Mam 192cm wzrotu waze 74kg, cwicze od 2-3 miesiecy 3razy w tygodniu + biegam 2 razy w tygodniu. Mozecie pomoc mi w doborze suplementow? czytalem troche postow i z tego co zrozumialem najlepiej jak bede bral: Kreatyne, Gainer, Bialko Bylbym bardzo wdzieczny o nazwy konkretnych produktow i dobranie ich w jakis sensowny zestaw, bo ilosc firm w [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1746 Data: 7/7/2005 12:36:29 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • trójbój siłowy

    Temat
    Aktualności - Sporty Siłowe

    [...] planu. mysle ze chyba moglbym zaczac od planu dla sredno zaawansowanych. szukam na forum juz dluzszy czas jakiegos planu ale wszystko mi sie pomieszało i prosze was o pomoc o jakis plan. o to moje wyniki wl 120 mc 140 p 160. jesli mozna to prosze o cw bez maszyn bo cwicze na silowni w garazu mam wszystko do dyspozycji oprocz maszyn. z gory [...]

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2116 Data: 3/29/2008 2:07:30 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • [...] te dla grupy I omijajac te na nogi ale nie wiem ile serii po ile powtórzeń i z jakim obciazeniem mam wykonywać cwiczenia. głównie obchodzi minie to obciazenie. Dodam ze na biceps biore max 20kg. Nigdy nie cwiczyłem i nie wiem jakie dobrac obciazenie aby trening mial najlepsze efekty. A moze ktos by mi ułozył plan treningowy. Z góry thx za pomoc.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1500 Data: 4/26/2004 10:58:23 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Prosze o rade z góry dzięki

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] 4miesiące rególarnie waże 72kg na klatkie biore 78kg.Mam do dyspozycji ławeczke ze skosami dwa wyciągi górny i dolny Hankle składane 2 dwódziestki dwa gryfy długi 182cm i krótki 100cm do tego 90kg obciążenia czy może mi ktoś rozpisać jakiś plan treningu żebym przybrał troche.Mam 100 tab bion. ale chyba nie będe tego brał.Z góry dzięki za pomoc!

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2690 Data: 12/15/2004 5:23:36 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • kontuzja ?

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    [...] noga , na nastepny znow w noge i od tych kilku dni zaczalem odczuwac bol w okolicach pasa , przy podnoszeniu nog , wstawaniu , podczas chodzenia ,biegania bol jest taki sam jak leze czy siedze , boli mnie to w tym miejscu gdzies kiedys mialem operacja na przepuchline (9lat temu) Co to moze byc ? Cos z brzuchem czy cos gorszego , prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1905 Data: 5/14/2006 8:17:23 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Serce? czy co?

    Temat
    Doping

    [...] e3d moze za duze dawki ? juz 5tyg jestem na tym cyklu, i teraz mi sie zrobilo tak ze jak sie zmecze to zaczyna mi tak pare razy serce kolatac i przestaje znow... zastanawiam sie co zrobic? przerwac cykl czy dalej trwac w nim i cos dokupic jakies witaminy? Ale jak juz to jakie.. jem cale zestawy witamin i lipka Za pomoc Sogacze :) pozdrawiam

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 3166 Data: 1/16/2007 9:29:18 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Witam wszystkich zapalonych rowerzystów :) Potrzebuje materiałów na prace magisterską nt. "Turystyki rowerowej na Jurze Krakowsko-Częstochowskiej". Materiały mogą być różnego rodzaju np.: tytuły książek, zeskanowane książki, strony internetowe, artykuły prasowe, zdjęciai i inne. Z góry dziękuje za pomoc mój adres mailowy: [email protected]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 3351 Data: 4/11/2007 3:57:06 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Dieta masa

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] tak ze jem z rana musli 50g + 300 ml mleka + 2 kanapki w skzole 5 kanapek z sopocka po szkole obiad nie zalezy odemnie przed treningiem ryz z rodzynkami i jogurtem naturlanym po treningu ryz + piers z kurczaka i potem cos przekosze a waze zaletie 79 kg przy zworscie 184 cm co robic do dodac co zmienic Dzieki za pomoc STAZ Troche ponad rok

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1255 Data: 12/2/2007 11:26:56 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Witam, chcialbym prosic o pomoc w wyborze srodka dopingowego na pierwszy cykl, tylko i wylacznie poprzez iniekcje, ale rowniez biorac pod uwage seksualnosc jesli jest taka opcja, poprostu nie chce zeby cos sie stalo z narzadami w sensie, czlonek po cyklu albo w czasie mi nie stawal, albo sie zmniejszal..chcialbym zostawic seksualnosc na takim [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1511 Data: 7/15/2008 12:44:00 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • [...] 6 posiłków/dziennie, jedynie śniadanie,obiad po szkole, kolacja póżnym wieczorem. Czy przy zwykłych ćwiczeniach w domu tzn. brzuszki, przysiady oraz ten mass builder pozwola przybrac mi na wadze i ukształtować jakoś brzuch? Proszę o poradę/pomoc. Pozdrawiam. Ważne! Liczy się każdy KG Zmieniony przez - oowwnneedd w dniu 2011-02-02 18:53:26

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 570 Data: 2/2/2011 6:49:46 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Witajcie Otóż 17 marca jadę na zawody mistrzostw polski południowej w Kyokushin Karate .Pech chciał że przeziębiłem się .Trening mogę zacząć dopiero w następną niedziele .Moglibyście mi pomóc jak przygotować się do tych zawodów ?

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 4775 Data: 2/12/2012 4:30:59 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Czy zacząć trening?

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] takim brzuchu mam zacząć robić a6w czy jeszcze zrzucić trochę i wtedy zacząć? I jeżeli mam zacząć a6w to jaką dietę dobrze by było stosować? Bo nie wiem czy przy takim brzuchu będą dobre efekty :D, z góry dzięki za pomoc. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/4315a773a8df43b8a045c50082f4ec62.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/7a39ba1f89c3458ba16f239f8091525a.jpg

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 3045 Data: 4/18/2013 4:42:41 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Dieta na masę do oceny, 68kg

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] brzuszki itp). Moim celem jest budowa masy mięśniowej, mam ustalony dobry plan treningowy, teraz potrzebuję diety. Chciałbym żeby były to prostsze posiłki, na śniadanie nie będę nic specjalnego jadł oprócz kanapek czy musli. Od kilku dni biorę białko Whey Protein od Allnutrition. Mam raczej niski poziom BF. Proszę o pomoc, z góry dzięki ;-)

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1130 Data: 8/31/2017 2:57:47 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)