SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • prosze o pomoc...

    Temat
    Odżywki i suplementy

    ogolnie chcialem zaczac od tego ze duzo juz sie naczytalem na temat diet,suplementow,odzywek,treningu i kulturystyce i nie zakladam nowych tematow bezsensownie aczkolwiek nie moglem w wyszukiwarce znalezc za duzo o glukozaminie o ktorej producenci firm pisza ze sprzyja regeneracji.czy ktos moze podzielic sie swoim doswiadczeniem??czy mu to [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 940 Data: 9/7/2006 6:54:46 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Prosze o POMOC!!(czy to dobry zestaw??)

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam !! Mam zamiar sobie zrobic (jakby to nazwać) Kuracje przygotowujaca moj organizm do XP HP .Mam zamiar przybrac jakies 5/7kg i +2/3cm w bicu narazie mam mało 34cm w bicu waga 71 kuracja która ma spełnić te małe marzenia to Kre-Alkalyn w proszku 200g MassXXL3kg Ostrowia No chociaż do tych 36 w bicu dobić na tym hmmm sweet...A teraz [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1135 Data: 10/16/2007 5:31:05 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Która ławeczka lepsza, prosze o pomoc

    Temat
    Po siłowni, o siłowni

    Witam, zastanawiam się nad kupnem którejś z tych ławeczek.. Chciałbym poznac Wasze opinie na temat tych dwóch ławeczek. Jeżeli to ważne: mam 192 cm wzrostu. http://www.sklep-presto.pl/product-pol-12281-Zestaw-Heavy-Spartan-II-Kelton.html vs http://allegro.pl/magnus-rf40kg-laweczka-kulturystyczna-stojaki-i1297799842.html Mam możliwosć zakupu heavy [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 980 Data: 11/13/2010 2:22:13 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • [...] mam 177cm wzrostu i waze 67kg i pytam sie czy moge zaczac od takiej odzywki ??? http://www.sfd.pl/sklep/Olimp_Profi_Mass-opis26089.html jestem na diecie ktora znalazlem na tym forum jest to dieta 1000 kalori mam taka poniewaz chcialem zrzucic warstwe tluszczu ktora wszystko zakrywala i prosze o pomoc jak zbudowac teraz mase miesniowa.....

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 760 Data: 12/29/2012 11:16:48 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Proszę o pomoc w doborze ćwiczeń

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam. Potrzebuje pomocy w doborze ćwiczeń. Mam 21 lat 179 cm wzrostu, waga 82 kg. Ćwiczę około roku z przerwami. Właśnie kupiłem sobie ławeczkę gryf prosty, łamany, hantle, drążek do podciągania i 90 kg obciążenia, a już wkrótce będzie wyciąg i chciałem od nowa zacząć ćwiczyć tylko nie wiem od czego zacząć. Prosił bym o poradę czy zacząć ćwiczyć [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 580 Data: 9/10/2013 3:44:48 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Prosze o pomoc...

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    [...] o plan jakiegoś treningu kiedyś na starym koncie miałem taki fajny 1 trening dopasowany do "sprzętu" który posiadam (sztanga ławeczka 2 hantle +40 kg obciążenia, drążek do podciągania 0 dostępu do prawdziwej siłowni) poporsił bym jakiś trening Moim celem jest aby schudnąć..... waże 100kg prezy 182 cm wzrostu typowy grubasek:D Prosze o pomoc!!!

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1517 Data: 12/5/2006 6:52:19 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • WiTam ! Proszę o pomoc co na szybkie przybranie masy ? :) Cwiczę od 6 miesięcy ... Oto moje wymiary: wzrost - 183cm waga - 64kg ? co na przyrost masy ? ;/ biceps ok 30cm wycisk klata - 62 kg Mysle o takim zestawie : Profi Whey Mass OLIMP + OLIMP Creatine powder + odpowiednia dieta Co o tym sądzicie. Pozdrawiam ! Może ktos ma jakas dobra [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1629 Data: 1/31/2008 3:33:30 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Proszę o fachową pomoc! Trening i dieta na masę+redukcja brzucha.

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Witam, zaczynam swoją przygodę z siłownią, więc mam pytanie. A mianowicie, ułożyłem rozpiskę na masę mięśniową, zabieram się za układanie diety 'na masę' a jednocześnie co mam robić, aby spalać brzuch? Rowerek, bieżnia starczy mając rozpiskę+dietę na masę mięśniową? Bardzo proszę o pomoc. Zmieniony przez - Mamed Kalibob w dniu 2013-11-25 20:49:14

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1452 Data: 11/25/2013 8:48:43 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • witam proszę o pomoc

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    Mam 21lat. Ważę 98kilo i mam 192cm wzrostu.Nie mam doświadczenia w treningach. Chciałbym spytać jak muszę trenować i ile kcal przyjmować by przebiec 1km w 3minuty i podciągnąć się 30 razy. Pracuje, ale mogę ćwiczyć codziennie, to jest biegać ok godziny rano(Nie wiem czy lepiej na czczo, czy też po posiłku) po pracy około 17 mam dostęp do siłowni w [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 509 Data: 2/5/2015 1:37:25 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Pomoc w doborze planu treningu

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Witam. Mam 14 lat, ważę 55kg i prosiłbym o pomoc w planie treningu na mięśnie. Aktualnie robię brzuszki + pompki codziennie. Najlepiej byłoby jak dostałbym taki plan: Poniedziałek - Wtorek - Środa - Czwartek - Piątek - Sobota - Niedziela - Jakaś dieta czy coś? Nie znam się zbyt na tych tematach, dopiero zaczynam. Z góry dziękuję, jak coś to [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1338 Data: 10/30/2015 3:09:43 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Czesc. Jestem około 5 miesięcy na teściu,za tydzień dodaje NPP na 3 miesiące - po trzech miesiącach sam teść aż do bfu który spełni moje oczekiwania. Prosiłbym o pomoc. Aktualnie leci 250 mg enana co 4 dzień. Mogę dorzucić NPP w dawkach 100 mg e2d? Jestem zaopatrzony w symex(który biorę) i ogarnę tez cabaser. Dużo czytałem analizowałem NPP. Ale [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 536 Data: 9/22/2021 4:18:22 PM Szacuny postu: 3 (cały temat: 0)
  • Deca IP pomoc

    Temat
    Doping

    witam wszystkich i przepraszam że zakładam ten post (było ich 100-1000) hi no ale przejdzmy do żeczy prosze was o opisanie smaku DEKI IP (hm.. mam co do niej podejrzenia smak oleju hii chyba silnikowego nie wiem ale olej jak nic szczypac nie szczypie zapakowana była dobrze hii chyba te ip to naprawde g**** (no koledzy piszcie co i jak bo sie [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1049 Data: 5/18/2004 11:33:36 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • nowy plan, prosze o pomoc

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    [...] pon klata+tric srod bary+bic piat plecy+przedramiona nog nie cwicze, poniewaz uwazam ze sa wystarczajaco duze chcialbym ciwczyc 4 razy w tygodni najlepiej w dniach od poniedzialku do piatku. cwicze okolo 2 lat z przerwami wakacyjnymi. jesli moglibyscie napiscie co robic na dana partie z uwzglednienem mojego sprzetu. dzieki bardzo za pomoc

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 995 Data: 12/6/2006 1:21:42 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • pomoc w treningu

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] z ułożeniem treningu ..a bardziej z ułożeniem konkretnych ćwiczeń w konkretne dni. Mianowicie mam ćwiczyć - biceps - triceps - klatkę - plecy - barki - łydki - uda ale nie iwem jak to połączyć w pary i podzielić na dni .. i tu włąśnie prośba o pomoc bo sam nie mam pojęcia jak i co javascript: test(''); javascript: test('');

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 714 Data: 3/21/2008 12:36:03 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Proszę doświadczonych o pomoc

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Siema mam pewien problem. Gdy zacząłem trening przez 2 miechy bic urósł mi 3 cm. Jednak jego rozmiary na luzie się aż tak nie zwiększyły. Teraz bic przestał rosnąć i czy możliwe jest że z początku też nie rósł tylko się wydłużał przez co zwiększał się jego obwód ale głownie przy zgięciu ? Przez 2 miechy jechałem splitem, teraz by coś zmienić jadę [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 719 Data: 12/20/2008 10:14:30 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Witam wszystkich.. Mam pytania co do cyklu na metanabolu.. Czy na pierwszy cykl styknie mi 70 tabsów ? brałbym 4 tyg. po 1-2-3-4 tabsy Czy po takiej ilości jestem narażony na większy trądzik i zarost ? oczywiście witaminy i odblok po cyklu musiałby być ...

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2540 Data: 3/2/2009 5:07:03 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Pilna Pomoc SOG problemy żoładkowe

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Szukam pozywienia co zoobojetnia kwasy zoładkowe szczegolnie zaleryz mi aby zalegalo w zoladku 8 godzin, a przez ten caly czas mial zobojetniale kwasy bo rano to co przezywam od 2 dni nazywa sie masakra Madre sensowane wypowiedzi beda nagradzane sogiem

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1998 Data: 3/13/2009 3:46:31 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Wzrost siły-pomoc

    Temat
    Trening dla początkujących

    Zwracam sie do was z takim pytaniem: Od pewnego czasu (4 miesiacy) cwicze hantlami po 10 kg (jestem ektomorfikiem) i spokojnie podczas serii robie np 15 powtórzen to jesli zprerzucam sie na 13 kg to ledwo jestem wstanie zrobic połowe i chciałbym sie zapytac jak przebic ta bariere. Może to tez byc spowodowane zmecZeniem miesni po kilku seriach 10 [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 680 Data: 6/10/2009 6:59:55 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Masa - posilki a godziny... prosze o pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jako, ze wreszcie korzystam z wakacji pelna para i w zwiazku z tym wstaje pozno mam pytanko : Czy godziny w jakich jemy posilki maja znaczenie podczas diety na mase ? Wsteje ok 12 wiec sniadanie jem pozno. ( 12) Potem o 4 obiad ok 6 trzeci posilek (przedtreningowy) 8-9 kolejny (potreningowy) 11-12 kolacja Nie licze tu roznych owocow itp ( tzw [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1120 Data: 8/6/2009 10:20:01 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Dieta na spalenie tłuszczu,proszę o pomoc :/

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] mi ktoś pomoże. A więc tak,mam 19 lat,183cm wzrostu i ok 92kg wagi,chciałbym schudnąć ale nie wiem co jeść.. Najbardziej chodzi mi o brzuch.. Chęci mam ale nie bardzo wiem co i jak,przypakować też bym troche chciał ale obu rzeczy na raz to chyba się nie da. Proszę was o pomoc,co jeść żeby schudnąć,jak ćwiczyć i wgl,z góry dzięki za odpowiedzi :)

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 804 Data: 1/22/2014 1:19:58 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)