SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Szpagat ostrzezenie

    Post
    Inne dyscypliny

    Osoby otyłe mają więcej mięsa do rozciągania, niż chude. Rozumie się samo przez sie Nie jest to jednak żadna tam przeszkoda. Znam chłopaka, który prawie o głowę niższy ode mnie i o 30 kg cięższy macha szpagaty jak ta lala Trening nie powinien być codziennie. jeśli jest się dobrze rozciągniętym, to jest mniejszo ryzyki kontuzji podczas gry w [...]

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 14375 Data: 5/15/2005 3:13:23 PM Liczba szacunów: 0
  • dobra dzieki za pomoc napisze efekt po cyklu:) albo na bierzaco bedzie uzupelniane songi leca za pomoc

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 899 Data: 4/2/2013 10:42:22 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] praktycznie każdy trening - poprawnie wykonywany, no i przy trzymanej diecie - przyniesie skutek. Potem robi się trudniej bo zmiany są coraz bardziej kosmetyczne, no i też pomoc jest potrzebna większa. U mnie po pierwszych 3 miechach na FBW były spore zmiany dupne, także się przykładaj, czytaj, oglądaj filmiki z ćwiczeniami i będzie dopsz ;-)

    Odpowiedzi: 208 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/19/2013 2:04:35 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] chciałabym obrać jakiś cel w związku z moją sylwetką, bo póki co to tak po omacku działam. Wiem, że na "opiekę" Szefowych muszę zapracować, ale kilka wskazówek byłoby pomocnych, bo tylko się niepotrzebnie frustrowałam ostatnio. Dlatego gdybym mogła prosić o pomoc co dalej, to byłabym niezmiernie wdzięczna. :-)) Mam najświeższe zdjęcia z [...]

    Odpowiedzi: 208 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/2/2013 9:26:29 PM Liczba szacunów: 0
  • PROSZĘ O POMOC

    Post
    Zdrowie i Uroda

    [...] się - przeciez zaznaczylem ze to cytat - podalem go w calosci by przyblizyc dzialanie - wiem ze " rewelacja " to tylko chwyt reklamowy - ja proszę wylącznie o pomoc w znalezieniu czegos o podobnym skladzie (niekoniecznie identycznym) a wlasciwosci tych aminokwasów w organizmie (dzialanie)dla wielu z was jest znane powtórze ze teraz [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1267 Data: 7/13/2006 2:07:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w diecie na redukcję

    Post
    Dietetyka sportowa

    Po treningu wrzucił bym coś szybko wchłanialnego,nasz organizm potrzebuje jak najszybciej uzupełnić straty spowodowane treningiem co pomoże uniknąć działania katabolicznego a idąc tą drogą nie powinien to być ostatni posiłek,problem jeżeli idziesz na siłownię(bieganie) np od 18 do 20 wtedy jest trochę cięższa sprawa.Twarożek na noc jak najbardziej [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 910 Data: 1/23/2011 6:13:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Jakie odżywki?

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] to też napisałem prośbę o to w odpowiednim dziale. Na dodatek znajomy ma mi z tym pomóc, wiec jak będę miał ustaloną, to wrócę po dalsze wskazówki co do odżywek. A o wodzie pamiętam, podczas gry jest to bardzo ważne i nie zapominam o odpowiednim nawadnianiu organizmu :) Dzięki za pomoc :) Zmieniony przez - Karol_KKK w dniu 2012-01-11 00:26:09

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 725 Data: 1/11/2012 12:23:42 AM Liczba szacunów: 0
  • przepraszam ale nie robie zadnego spamu tylko prosze o pomoc.myslalam ze sa tu ludzie normalni ktorzy prosza o pomoc i POMAGAJA!!!!!!!!!!!!!!

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 3888 Data: 9/12/2008 1:06:25 PM Liczba szacunów: 0
  • plan do oceny i poprawy:P

    Post
    Trening dla początkujących

    odswiezam , bardzo prosze o pomoc i ocene , i co ewentrualnie jest żle. duzo osob robi triceps z klatka , ale ja po treningu klaty nie mam siły juz zrobic wyciskania wąsko... wiec prosze o jakas pomoc czy tak moze zostac

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 477 Data: 11/13/2010 11:36:17 AM Liczba szacunów: 0
  • Kurs doradcy dietetycznego.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    a na jego podstawię mogę zaoferować komuś odpłatną pomoc dotyczącą ułożenia diety, lub pomoc w doborze suplementacji?

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2466 Data: 8/11/2014 3:39:10 PM Liczba szacunów: 0
  • /SFD/Images/2015/12/31/03a1ffa3a9064ae5819cf35e79e785b3.png 1.wyciskanie suwnica rampa 10 27/37/40/42/45 2.podciąganie hantli rampa 10 13/15/18/18 3a.unoszenie przodem 3x8x13kg 3b.unoszenie bokiem 3x8x13kg 3c.unoszenie opad 3x8x13kg 4a.pompki na poręczach rampa 10 cc/5/10/15 4b.uginanie ze sztanga rampa 8 27/30/33/35 5a.francuz lezac rampa 10 [...]

    Odpowiedzi: 263 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/10/2012 11:54:58 AM Liczba szacunów: 0
  • EPHEDREXIN czy GET FN AMP'D

    Post
    Odżywki i suplementy

    nie rozumiem i co w ciagu 2 tygodni (tyle zajmie zjedzenie wszystkich kapsulek) ma mi pomoc. troche malo chyba,nawet przy intensywnym treningu zrzuce roche ale czy na tyle duzo? poza tym czemu tylko jedno opakowanie? jakies przeciw wskazania sa?

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 11325 Data: 12/2/2009 2:56:54 PM Liczba szacunów: 0
  • DIETA DO OCENY/SOGI :-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wielkie dzięki za pomoc. Już się biorę za układanie porządnej diety. Sorki za tą, ale wziąłem ją z książki, którą kupiłem na allegro ale dla pewności chciałem sprawdzić czy jest w porządku. Jak ułożę nową to ją wkleję. Sarev sog dla ciebie za pomoc i wyrozumiałość. Zmieniony przez - Pampuch91 w dniu 2007-12-27 18:55:26

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1981 Data: 12/27/2007 6:54:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy - stagnacja

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] co Wam nie odpowiada. Czy ktoś jest w stanie coś doradzić? Będę wdzięczny. Może zamiast splita, standardowy FBW będzie dobrym rozwiązaniem? Na siłownie mogę obecnie chodzić do 3 razy w tygodniu. Odpada więc chyba P&P oraz góra/dół. Może ktoś miał podobne problemy i poradził sobie ze stagnacją. Przyda się cokolwiek. Z góry dzięki za pomoc.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 731 Data: 7/31/2015 9:13:53 AM Liczba szacunów: 0
  • Przed Eurobasketem 2009

    Post
    Inne dyscypliny

    Z jednodniowym opóźnieniem, bez bagaży i po kilkunastu godzinach lotu naturalizowany David Logan dołączył do reprezentacji Polski na zgrupowaniu w Spale. Logan miał być w Polsce już w czwartek, ale miał ogromne problemy na z przelotem do Chicago, skąd miał odlecieć do Warszawy. Samolot z Indianapolis miał opóźnienie, przez co Logan musiał [...]

    Odpowiedzi: 107 Ilość wyświetleń: 5919 Data: 7/24/2009 11:00:32 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] że to kwestia kilkunastu kilkudziesięciu miesięcy... i zdjae sobię z prawe że trzeba ciężko tyrać, w letnim sezonie mamy drażek na podwórzu takk ze chodzę z qmplami i za pomocą kolegi trzyma nogi z tyłu "pomoc" podciągamy się kiedy już nie można:) takie pytanko czy Ty preferujesz podciągać się technicznie? (wolne ruchy) czy [...]

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 2857 Data: 12/15/2010 2:44:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Chcę coś ze soba zrobić:) Pomóżcie

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] sie jesc ostatni posilek? i co to powinno być? zdawało mi sie ze najlepiej tak godzine przed snem i cos bialkowego, ale nie wiem czy na redukcji to dobry pomysl.. A drugie to.... co z owocami? bo naczytalam sie tylu wypowiedzi ze jzu sama nie wiem:/ Ps. Jakbym ktos chcial pomoc to możecie sie na gadu odezwac bede bardzo wdzieczna za kazda pomoc.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1267 Data: 4/24/2006 3:34:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Skrzywienie , trening

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] , byłem u kardiologa wykrył łagodną niedomykalność zastawki pnia płocnego , co robić pytałem cwiczyć więc jak widać ryzyka nie ma:D dziś byłem poćwiczyc , ale bez waszej pomocy odnośnie planu jaki stosować ćwiczyłem byle jak , dlatego prosze o pomoc. Mam troche tłuszczu i tu problem niewiem jaki plan. Kupiłem aminokwasy , i nitrobolon jem. [...]

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 2862 Data: 9/13/2011 8:47:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Skrzywienie , trening

    Post
    Trening dla początkujących

    Dobra , niechce nikt mi pomoc ok. Poradze sobie sam jakos... Dzięki , za wspaniała pomoc. Wkoncu SFD. NAJlepszy portal sportowy

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 2862 Data: 9/22/2011 8:00:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Skrzywienie , trening

    Post
    Trening dla początkujących

    Czuję , się jak ***** pisać sam ze sobą , bo teraz to nikt już nie jest wstanie mi pomoc. Na siłce byłem juz 6 razy , zauważyłem efekty - 5 kg wiecej biore wiec nie jest zle ;d I pytanie , jak jestem zalany troche to robic mase , czy jechać rzezbe ? Bo , czytałem ze rzezba tez spala tłuszcz , ale za to miesnie nie rosna. Prosze , o pomoc.

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 2862 Data: 9/28/2011 3:47:43 PM Liczba szacunów: 0