SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • KOMU ZALEŻY NA ROZWOJU SFD

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    Dudek: mowisz ze ludzie sie pchaja do pomagania ale nie wszyscy chca moda czy zaraz jakiegos doradce czy cos ja wczesniej powiedzialem ze moge pomoc ale nigdy w zyciu nie chcial bym moda czy doradcy bo sie nie znam nawet dobrze moze i mam jakas wiedze ale to zostawie dla siebie IboK: taaa spam staram sie nie spamowac wiec wiesz i nie mów bo sam [...]

    Odpowiedzi: 763 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/14/2007 1:41:11 PM Liczba szacunów: 0
  • KOMU ZALEŻY NA ROZWOJU SFD

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    j/ RynkowskiD ja tez nie napisałem że chce byc modem tylko że moge pomóc! a Z tym BOK-iem to był JOKE!!

    Odpowiedzi: 763 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/14/2007 2:07:08 PM Liczba szacunów: 0
  • KOMU ZALEŻY NA ROZWOJU SFD

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    [...] wybieac ludzi ktorzy beda decydowali o obliczu dzialow.Moze nalezy wyzerowac stan sogow kazdego uzytkownika,wprowadzic okres przejsciowy w ktorym kazdy chetny udzielalby pomocy i dostawalby sogi.Pozniej moze admin i osoby ze starej elity,oczywiscie jezeli by chcialy ostatni raz pomoc,przyjrzalyby sie tresci merytorycznej udzielanych [...]

    Odpowiedzi: 763 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/14/2007 6:05:05 PM Liczba szacunów: 0
  • KOMU ZALEŻY NA ROZWOJU SFD

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    [...] probnego przyjrza sie poziomowi udzielonych rad(wartosci merytorycznej,kulturze,kontaktowosci)Sogi maja posluzyc tylko selekcji bo mam nadzieje ze osoby ktore dostana pomoc nagrodza udzielajacego sogiem.To ulatwi prace komisji ktora wybierze powiedzmy grupe 5 osob z najwyzsza iloscia sogow.To taki moj pomysl na szybkiego oczywiscie jezeli [...]

    Odpowiedzi: 763 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/14/2007 6:46:23 PM Liczba szacunów: 0
  • KOMU ZALEŻY NA ROZWOJU SFD

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    Nie brynczcie juz tyle. W kolko to samo. A Mateo nawet nie odpisuje, ciekawe czy to czyta. Osob ktore chca cos pomoc jest wiele i zawsze bylo. imo ban dla masa24 neisluszny

    Odpowiedzi: 763 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/14/2007 8:47:54 PM Liczba szacunów: 0
  • KOMU ZALEŻY NA ROZWOJU SFD

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    Witam. Ja również deklaruję pomóc. Powiem szczerze, że mnie osobiście, raża te masakryczne błędy ortograficzne. Nie wiem, jescze, jak ale jeżeli coś to na pewno pomogę czekam na jakieś propozycje itp.

    Odpowiedzi: 763 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/16/2007 12:53:26 AM Liczba szacunów: 0
  • KOMU ZALEŻY NA ROZWOJU SFD

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    generalnie to moge pomoc jesli bede w stanie Zmieniony przez - Center88 w dniu 2007-04-18 15:23:38

    Odpowiedzi: 763 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/18/2007 3:23:32 PM Liczba szacunów: 0
  • KOMU ZALEŻY NA ROZWOJU SFD

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    no i co cie to boli mnie to ***ie kto będzie modem /byle był uczciwy pada pytanie kto chce pomóc i ludzie się zgłaszają.

    Odpowiedzi: 763 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/21/2007 11:00:14 PM Liczba szacunów: 0
  • KOMU ZALEŻY NA ROZWOJU SFD

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    mm90 do mnie to było? jesli tak to powiedz mi jaką to pomoca jest "zgłoszenie sie" żadną jak chce pomóc i ma wiedze to idzie do działu w którym chce pomagać a nei pedalkie zgłaszanie sie zreszta ******li mnie to <śruba>

    Odpowiedzi: 763 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/22/2007 1:21:36 AM Liczba szacunów: 0
  • KOMU ZALEŻY NA ROZWOJU SFD

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    [...] pomagając innym nigdy mnie niezgnojono za błędy więc myśle że wiedze mam.Trenije przesżło 3 lata a suplami zajmuje się od przeszło 2 lat. Najważniejsze dla mnie jest pomoc nowym uzytkownikom jak i uzyskiwanie wiedzy od innych na podstawie BadaŃ jakie wrzucacie do artów za to wam sogi , kilka osób widze że przechodzi na inne fora jedna [...]

    Odpowiedzi: 763 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/1/2007 3:58:27 PM Liczba szacunów: 0
  • KOMU ZALEŻY NA ROZWOJU SFD

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    nie wiem czemu taka jazda jest to forum bjest i bedzie istnialo... Jesli bede mogl jakos pomoc to zawsze pomoge gdyz nieraz sam potrzebowalem pomocy i tu ja znalazlem. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 763 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/9/2007 1:17:20 AM Liczba szacunów: 0
  • Cykl z głową?

    Post
    Doping

    [...] juz chyba najgorsze co mozna zrobic - przyznaje sie do niewiedzy i szukam porady u lepszych i zostaje za to pojechany? jaki z tego wniosek -> że lepiej nie pytać? Luk122 nie znam odpowiedzi na ostatnie pytanie - co robic jak mnie zalewa na koksie. Prosze o pomoc i informacje w konkretnym zakresie, nie o nauki z dziedziny moralno-etycznej...;/

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1795 Data: 1/18/2009 3:45:18 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Dario-redukcja do lata

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    I posłuchałabym Hidana na Twoim miejscu. I tak redukowałeś. Teraz minimasa może pomóc. Poza tym jesteś na początku przygody z siłownią wiec warto żebys wykorzystał potencjał nowicjusza - teraz masz najwyższy potencjał na budowę masy mięśniowej czy tam rekomp.

    Odpowiedzi: 169 Ilość wyświetleń: 15166 Data: 7/23/2018 1:19:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Praca w hotelu , zmywak , obsluga , magazynier UK

    Post
    Polacy za granicą

    Hej poszukuje pracy za granica jest ktos kto moze mi pomoc:) jest nam ciezko moja 2 połówka pracuje tak dlugo jak tylko moze ale nie jest nas wstanie wyzywic a jeszce nie dawno urodzila nam sie coreczka czekam na wsze odpowiedzii

    Odpowiedzi: 158 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/18/2009 12:05:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Praca w hotelu , zmywak , obsluga , magazynier UK

    Post
    Polacy za granicą

    [...] ok (napiwki) drudzy dra mordy o glupoty.Jak czasem widze ich miny kiedy mowia mi ze chca rozmawiac z managerem to troche mi sie odechciewa...Jak mozesz to pisz czy tez musiales swoje przejsc,zeby osiagnac ta pozycje w pracy czy poszlo gladko?Popisz o jakis doswiadczeniach,cos moze co mnie podniesie na duchu.Z gory dzieki za pomoc .Pozdro

    Odpowiedzi: 158 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/8/2009 7:25:12 AM Liczba szacunów: 0
  • Tanie i Smaczne Białko: VitaFit

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] modów wspólnym dziełem jest podszyte ideą nie jest produktem dla wszystkich i nie będzie go w każdym sklepie nie o to tu chodzi a już z pewnością by kogoś naciągać, wprowadzać w błąd czy oszukać nie znam odpowiedzi na niektóre pytania i nie będę dociekał mozesz poprosić o pomoc sanepid czy wydac kasę sam to wolny kraj i możliwości są spore

    Odpowiedzi: 510 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/23/2009 6:17:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Praca w hotelu , zmywak , obsluga , magazynier UK

    Post
    Polacy za granicą

    To wszystko zalezy od tego gdzie sie jedzie ile kasy zabierze ze soba, pomoc obcych ludzi tez by sie przydala ale jest ryzyko ze ktos cie wy*****, bardzo czesto tak sie zdarza

    Odpowiedzi: 158 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/6/2010 11:50:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Praca w hotelu , zmywak , obsluga , magazynier UK

    Post
    Polacy za granicą

    A może ktoś z was może pomóc w zdobyciu pracy sezonowej (okres wakacyjny 2010)?? Ja i moja partnerka jesteśmy studentami i szukamy ofert pracy w hotelu za granicą a widzę że Panowie tutaj nawet na managerskich stanowiskach. Doświadczenia w zawodzie nie posiadamy. Za to język na dobrym poziomie, aparycja itp też w porządku. Jeżeli ktoś z was miał [...]

    Odpowiedzi: 158 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/4/2010 4:10:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Praca w hotelu , zmywak , obsluga , magazynier UK

    Post
    Polacy za granicą

    ALBO ze słabą znajomością angielskiego,za wszelką pomoc z góry dziękuje

    Odpowiedzi: 158 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/25/2012 1:48:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Totalny początek. Proszę o pomoc. (redukcja)

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzięki wielkie za pomoc. No to..wiem już co ćwiczyć, jak ćwiczyć...dieta się robi..chyba można ruszać :) Pozdro :)

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1065 Data: 6/11/2009 2:26:43 PM Liczba szacunów: 0