SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Poczatki odchudzania niezbyt młodej mamy :)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Oczywiście bardzo dziękuję za chęć pomocy i samą pomoc, jednak ten typ ćwiczeń zwyczajnie nie jest dla mnie :) Mam nadzieję, że nie uraziłam swoja wypowiedzią nikogo.

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 6847 Data: 2/11/2007 3:32:07 PM Liczba szacunów: 0
  • DIETA DO POPRAWY NA MASE

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    moglbysmi pomoc w poprawie tej diety bo wyczytalem dzis zeby nieliczyc bialka roslinnego i juz zglupialem

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 762 Data: 2/28/2012 8:58:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Ulalala... Szaleństwa treningowe, włączając w to biegi to wielkie nu-nu-nu tak wcześnie (przecież dopiero co z połogu wyszłaś) Poczytaj sobie dziennik żyrafki, która- niestety- boleśnie się o tym przekonała na własnej skórze. Rozstępy? Ja miałam 120cm w obwodzie brzucha, a nie mam ani jednego. Jedyne, co może jakoś ci pomóc, to maści na blizny np [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1692 Data: 8/26/2011 12:10:16 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] jak aparat już będę miała, bo telefonem jest bardzo zła jakość. Źle się ze sobą czuję i muszę to zmienić, żeby nie oszaleć. Martucca widziałam twoje zdjęcia w temacie o początkach redukcji. Jesteś moim guru, bo dzięki temu widzę, że się da, tylko trzeba chcieć i ciężko pracować. Dziewczyny liczę na waszą pomoc i wsparcie. Musi mi się udać.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1692 Data: 9/16/2011 2:06:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzień 8 (95) Trening 1. przysiad 6x8/8/6/6/4/4 40/50/50/60/60/70kg 40/40/50/50/60/60kg 2. suwnica nogi neutralnie 4x10/8/6/6 120/120/120/120kg 90/100/110/120kg 3. goblet 3x 6-8 30/30/30kg 25/30/30kg 4. wykroki 3x 6 na nogę 12,5/12,5/12,5kg 10/12,5/12,5kg +brzuch 3 obwody *serratus crunch z hantlą 9kg x20 *skłony boczne z kettle 12kg 15x na [...]

    Odpowiedzi: 177 Ilość wyświetleń: 8692 Data: 2/16/2015 6:38:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Fuuun/dziennik/Power, speed and mma.

    Post
    Trening dla początkujących

    elo;) w diecie nie ma zdrowych tłuszczy;) i wiesz że 300g białek to naaaaaprawde sporo tych jajek będziesz musiał zjeść:P? fajne suple;) dzieki za pomoc;)

    Odpowiedzi: 265 Ilość wyświetleń: 17593 Data: 3/31/2011 11:15:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Co właśnie wcinasz %-) VOL 6

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    przed treningiem ryz,pomidor,mięso z kurczaka po 1 banan 6 orzechów laskowych Wątróbka kurczaka 200g,cebula 100g chleb żytni pełnoziarnisty 150g zaraz twaróg chudy i mam do was pytanie zamieściłem już pod adresem http://www.sfd.pl/POJEDYNCZE_PYTANIA_vol._8-t712232-s297.html z góry dzięki za pomoc

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/2/2011 8:00:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Co właśnie wcinasz %-) VOL 6

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Owsiane z musem jabłkowym i jajecznica z kieczupem Regenat, z tego co pamiętam pisałeś ze na razie nie jesteś na żadnej diecie więc po co się przejmujesz wliczaniem w bilans? jedz i obserwuj organizm w odpowiednich odstępach czasu. Lustro powinno Ci pomóc w zdecydowaniu czy jesz za dużo czy za mało.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/10/2012 8:42:10 AM Liczba szacunów: 0
  • Szajba - In Comfort Zone

    Post
    Strength & Endurance

    [...] się strułeś, tym się lecz". Zafundowałem sobie trzy godziny kuracji. Właściwie godzina by wystarczyła, na więcej i tak sił nie stało. Wpadła więc godzinka mocno, kolejna słabiej i w trakcie ostatniej trzeciej godzinki biłem się z myślami czy aby pod byle pozorem po pomoc nie zadzwonić. /SFD/2019/10/25/107ada9c529a498ba999346cfe552918.jpg

    Odpowiedzi: 2426 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/25/2019 7:06:51 PM Liczba szacunów: 2
  • Szajba - In Comfort Zone

    Post
    Strength & Endurance

    Od początku. Widzę że chcesz pomóc więc nie będę ściemniał ;-) Zaczęło się w ubiegłym roku. Ból w okolicy pośladkowego średniego i gruszkowatego. Objawy jak przy rwie tzw "portfelowej". Ze strony odcinka lędźwiowego symptomy niewielkie stąd też nie biorę pod uwagę typowej rwy spowodowanej przepukliną. Od czasu do czasu, w okolicy lędźwi czuję [...]

    Odpowiedzi: 2426 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/30/2020 8:06:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Szajba - In Comfort Zone

    Post
    Strength & Endurance

    [...] i wylądowałem na "zdrowej". Pech chciał że pod wodą na krańcu kałuży była jakaś nierówność. Szarpnęło, zegarek po raz kolejny w ciągu ostatnich siedmiu dni zaczął wzywać pomoc a ja całkowicie zrezygnowany poczłapałem do domu. Do końca września odwieszam treningi na kołek. Pozostaną spacery, rower MTB (bez pomiaru mocy) i stopniowe wdrażanie [...]

    Odpowiedzi: 2426 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/30/2020 12:00:47 PM Liczba szacunów: 3
  • Szajba - In Comfort Zone

    Post
    Strength & Endurance

    w bieg-trening z poziomu zegarka można wybrać Test progu mleczanowego z pomocą mnie bardziej ciekawi ta pomoc %-), zegarek dyktował kiedy przyspieszać czy jak to wygląda?

    Odpowiedzi: 2426 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/8/2020 8:41:28 AM Liczba szacunów: 1
  • Szajba - In Comfort Zone

    Post
    Strength & Endurance

    Sorry, wyszedłem z założenia, że tu każdy wytrzymałościowo trenuje :-D To jeśli chodzi o sylwetkę, pogłębianie deficytu i wprowadzanie organizmu w jeszcze większy stres, na sylwetce pozytywnie raczej się nie odbije. To już prędzej może pomóc zwiększenie kalorii na "chwilę".

    Odpowiedzi: 2426 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/10/2021 11:55:26 AM Liczba szacunów: 1
  • Szajba - In Comfort Zone

    Post
    Strength & Endurance

    Znaczy sie u Ciebie to 80 to dla body komfortowe - u mnie 62kg. I mnie już niestety do węgli ciągnie...i tak podziwiam jak Ty fizycznie robić masz siłę/ochotę bez ww. Tego deficytu masz więcej niz 500kcal dziennie? Własciwie na siłkę mogłabym nie chodzić jak ww nie jem - bo mimo ze chęć do treningu jest to czuję jakbym żadnej siły nie miała. Ale [...]

    Odpowiedzi: 2426 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/10/2021 2:32:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Wnc rozpisał to bardzo fachowo, reszta zależy tylko od Ciebie jeżeli na propie bedzie dalej coś nie tak to znaczy że coś jest źle. Może po prostu masz jakaś traume czy coś to musisz to wyrzucić z siebie inaczej się chyba nie da pomóc. Hormony w Twoim wieku sa na pewno na super poziomie

    Odpowiedzi: 84 Ilość wyświetleń: 9087 Data: 6/7/2015 8:47:28 PM Liczba szacunów: 0
  • yo coś mało spamujecie, musze wam pomóc chyba

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/7/2008 9:45:16 PM Liczba szacunów: 0
  • dajcie jonnemu spama zalozyc Fajne sa takie dupcie smakowite ach nie chce mi sie rozwijac moich mysli bo sie podjaram i polece w miasto Chudzinka zapraszam na bajerke bedzie mi milo jak bede mogl pomoc

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/8/2008 11:16:20 PM Liczba szacunów: 0
  • NOWY POMYSŁ: Testy - rywalizacja

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] i nie popadanie w wyscig szczurow. A wiadome jest, ze "presja" podwojnego testu powoduje wieksze przykladanie sie do zarcia, treningu, nie olewanie i czesto moze pomoc w krytycznych chwilach- zmeczenie, brak checi do treningu, zyganie na sam widok zarcia, etc. To co moim zdaniem powinno sie wziac jeszcze pod uwage, to genetyka, bo z [...]

    Odpowiedzi: 79 Ilość wyświetleń: 9056 Data: 8/1/2007 11:24:47 PM Liczba szacunów: 0
  • NOWY POMYSŁ: Testy - rywalizacja

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] LUB TEŻ 1 user to doradca/mod/inna wartosciowa osoba + 1 'zwykły' user; ta pierwsza byłaby wybierana przez grono osób i byłaby to forma nagrody ,za np. dużą aktywność/pomoc w danym dziale - to sa juz drobne szczególy, do ustalenia ewentualnie pozniej)" Jaka szanse na zwyciestwo w tescie ma "zwykly user" w rywalizacji z [...]

    Odpowiedzi: 79 Ilość wyświetleń: 9056 Data: 8/12/2007 11:47:35 PM Liczba szacunów: 0
  • :D sogi za pomoc, nie spamuje.

    Odpowiedzi: 756 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/28/2010 12:14:15 PM Liczba szacunów: 0