SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Profi Mass !!!!!

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    W między czasie wpadłem na pomysł sprawdzenia Nie potrzebnie pytania zadaje Ale dzięki za pomoc. Skończę małą puchę UYM i polecę z PM bo dzisiaj dotarł. Dzięki za pomoc, pozdrawiam

    Odpowiedzi: 175 Ilość wyświetleń: 14482 Data: 7/14/2011 6:01:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Liga SFD 2016-2017

    Post
    Piłka Nożna

    POMOC Michiel Kramer (Feyenoord) OUT Federico Bernardeschi (Fiorentina) IN OBRONA G. Rodriguez (AFC Fiorentina) OUT Fabinho (Monaco) IN

    Odpowiedzi: 303 Ilość wyświetleń: 13627 Data: 1/8/2017 2:45:36 PM Liczba szacunów: 0
  • BLOG increase your power with Trec by remik podsumowanie str.73

    Post
    Trec

    [...] I jak na filmie >> zatrzymanie 3s +wycisk na komende 100x1 >> jak szmate 105x1 >> j.w 110x1 >> nawet 115x1 >> juz pod górke 120x1 >> z pomocą Wyciskanie hantli na plaskiej (kg - waga hantla) 30kg x 12 34kg x 10 38kg x 10 41kg x 8 <<film Czacholamacze 30x12 35x10 40x8 45x6 Prostowanie ramion na wyciagu [...]

    Odpowiedzi: 742 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/4/2009 6:42:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Amidoman redukcja + czysta masa zarazem

    Post
    Po 35 roku życia

    Nie chcę kolejny raz edytować, bo napiszę się znowu i wszystko zniknie jak wczoraj, więc osobny post. Jeszcze raz dziękuję za wsparcie, pomoc i porady. Być może skorzystam z pomocy dietetyka jeśli kolejny miesiąc pójdzie jak szło do tej pory. Ogółem jestem zadowolony ze wzrostu siły i wytrzymałości, bo chociaż nie jest ogromny to zauważalny. [...]

    Odpowiedzi: 1374 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/8/2013 1:37:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Amidoman redukcja + czysta masa zarazem

    Post
    Po 35 roku życia

    [...] mnie to co napisaliście razem i każdy z osobna. Po prostu nie widzę celu w takiej nagonce. I nawet tłumaczenie że mam najgorsze efekty jest nie na miejscu. Pomoc to pomoc, nawet w krytyce. Ale dop*****lanie komuś ot tak to inna sprawa. Nie, nie frustruje mnie. Nje stesuję się tym i może nie potrzebnie odpowiadam.nawet... Dzis dzień [...]

    Odpowiedzi: 1374 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/24/2014 4:13:12 PM Liczba szacunów: 0
  • janusz121 - dziennik 2012 (kickboxing + siła + wydolność)

    Post
    Trening dla początkujących

    Właśnie najwazniejsze by dobrze był prowadzony i jak ktoś może pomóc to niech doradzi niezależnie od szarpanych kg :D Pozdro

    Odpowiedzi: 304 Ilość wyświetleń: 14475 Data: 1/24/2012 1:43:59 PM Liczba szacunów: 0
  • janusz121 - dziennik 2012 (kickboxing + siła + wydolność)

    Post
    Trening dla początkujących

    Cały ten trening ciężko byłoby wprowadzić:) wejścia po linie powinny pomóc w podciąganiu, gdybym miał jak to też bym to robił. Ćwicz ćwicz i dawaj znać jak idzie;)

    Odpowiedzi: 304 Ilość wyświetleń: 14475 Data: 3/14/2012 12:00:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Prolaktyna a kortyzol- libido

    Post
    Doping

    Jestem pod stałym nadzorem endokrynologa, świetny lekarz ale nikt nie potrafi mi pomóc. Problemy z układem krążenia odpadają, to stało siętotalnie z dnia na dzień ok 6 lat temu, badania wykazują podwyższoną prolaktynę , biorę bromergon i mimo że jest zerowa nic się nie zmienia , kiedyś wacek stał po kilka razy dziennie samoistne teraz tylko [...]

    Odpowiedzi: 128 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/18/2014 6:12:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Kontuzje...profilaktyka i leczenie

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    W tym momencie nie chodzi mi o ból plecow itp . - Prosze o pomoc. Odliczylam 21 dni odkad czuje ból. Czuje go "nad pieta". Bylam u zwyklego lekarza, ktory kazal mi smarowac zelem. Nie wiem co mi jest. Panicznie sie boje czegokolwiek. Tydzien temu bylam u lekarza , takze od wizyty smarowalam noge i mylam ja w szrym mydle. Moglby mi ktos [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 7096 Data: 5/15/2009 2:20:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Godzilla kontra klatka piersiowa :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    pyzaaaa: WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE Poziomej 4x12 WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE SKOŚNEJ-GŁOWĄ W GÓRĘ 3x12 ROZPIĘTKI ZE SZTANGIELKAMI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ 4x12 PRZENOSZENIE SZTANGIELKI W LEŻENIU W POPRZEK ŁAWKI POZIOMEJ 4x12 Jeśli szukasz odmiany to zacznij n.p. od skosu górnego, a drugie ćwiczenie zrób sztangielkami. [...]

    Odpowiedzi: 820 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/13/2006 1:38:18 AM Liczba szacunów: 0
  • Godzilla kontra klatka piersiowa :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] 2.wycisk płasko sztanga/hantle 3.przenoszenie hantla/rozpiętki Podczas treningu robie 4 cwiczenia po 4 serie (3 wyciskania i rozpietki/przenoszenie), staram sie by co tydzien trening sie różnił od poprzedniego (zmieniam kolejność, ćwiczenia itp) Nie wiem czy czasem nie robie za dużó cwiczen i nie chce sie przetrenować. Prosze o pomoc.

    Odpowiedzi: 820 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/19/2006 12:23:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Godzilla kontra klatka piersiowa :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Kurczę, pojęcia nie mam co zrobić z tym abonamentem , spróbuję jakoś pomóc A teraz do rzeczy: "-czy uwazasz ze wyciskanie lezac angazuje klatke slabiej niz barki i tricepsy? Jesli tak to skad duze ciezary, wieksze niz w wyc zza karku? Dla mnie oczywiste jest ze czym wieksza masa miesniowa zaangazowana w ruch tym na wiekszy ciezar/liczbe [...]

    Odpowiedzi: 820 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/16/2006 7:50:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Godzilla kontra klatka piersiowa :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    dobra dziekuje serdecznie za pomoc a i Wodyn proponujesz robic prog. i regresje w jednym cwiczeniu-znaczy jedno po drugim kurde nawet nie myslałem o tym ale tez jestes za zastosowaniem chwytu przedstawionego wyzej w tych cwiczeniach?

    Odpowiedzi: 820 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/27/2006 6:26:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Godzilla kontra klatka piersiowa :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    pozniej przejdziesz pozniej, tj kiedy? masz na mysli staz, cwiczenia czy kolejne tygodnie? wracajac - czy wyciskanie w waskim chwycie na plaskiej (badz niewielkim skosie gornym) moze mi cos pomoc na dol klatki? wrzuce sobie do treningu jeszcze porecze, ale nie mam skosu dolnego. Zmieniony przez - tolol w dniu 2007-02-17 00:25:13

    Odpowiedzi: 820 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/17/2007 12:15:49 AM Liczba szacunów: 0
  • Godzilla kontra klatka piersiowa :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    krzych666 chciał bym cie poprosic (i skorzystc z twojejego dosiwadczenia :) o pomoc przy tej klatce (troche o mnie 25lat,167cm 84kg staz 4lata- aktualnie wziolem sie za gubienie brzuszka i poprawienie wydolnosci (2-3 razy wolny bieg 40-60min , 2-3 razy rower - loncznie ma byc 5) .ogolnie klatka slabo mi sie roazwija (wczesniej 2 lata mialem [...]

    Odpowiedzi: 820 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/12/2007 2:18:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Godzilla kontra klatka piersiowa :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    apokalipsa. dzieki za pomoc, wprowadzam w zycie (powiem ci za dwa miesiace jak wyszlo). dopytam sie jeszcze o podciaganie - chwyt naturalny - znaczy dlonie rownolegle do siebie? u mnie na silce drazek wygloda tak z boku /------ a z dolu ---I--I--- miedzy tymi dwoma uchwytami do trzymania rąk rownolegle jest jakies 40cm odstepu .trzymajac rece [...]

    Odpowiedzi: 820 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/23/2007 7:45:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Godzilla kontra klatka piersiowa :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] chyba juz z przyzwyczajenia.. teraz zaczynam sie pilnowac i zwraca szczegolna uwage by przy kazdej czynnosci nie spinac tych miesni... pozwolic dzialac innym... dzieki za pomoc:) bede kombinowal dalej:P moze w koncu sie powiedzie moja misja.. he he he... jak macie jeszcze jakies wskazowki to chetnie wyslucham :) lepiej pytac niz bladzic :) [...]

    Odpowiedzi: 820 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/26/2007 1:32:49 AM Liczba szacunów: 0
  • Godzilla kontra klatka piersiowa :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    probuj wyciskan hantelkami/najpewniej neutralnym chwytem/- zakres ruchu zmniejsz do górnej tylko polowy- powinno wiele pomóc

    Odpowiedzi: 820 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/8/2008 5:16:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Godzilla kontra klatka piersiowa :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Granathar -chyba problem w tym, ze zbt długo ćwiczysz jedno i to samo, już sama kolejnośc wykonywania ćwiczen może niexle pomóc, jak i zmaiana ilości powt. itp.

    Odpowiedzi: 820 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/5/2008 5:02:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Godzilla kontra klatka piersiowa :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] 4 serie 3)Pompki na poreczach 3 serie ( a w zasadzie na krzeslach bo sprzetu brak ) 4)Rozpietki plaska / skos 3 serie ( nie wiem co bedzie lepsze) Łącznie mam 14 serii, niby troche za duzo, ale robie klatke tylko 1 raz w tygodniu....hmmmm..... :> W sumie moglbym wyrzucic jedna serie z drugiego i ostatniego cwiczenia Prosze o ocene i pomoc

    Odpowiedzi: 820 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/8/2008 3:57:24 PM Liczba szacunów: 0