SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • proszę o pomoc, jestem za chudy ;\

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam mam 16 lat i już skończyłem rosnąc wię myslę ze fajnie by było wziac i popracowac nad sylwetką. tylko problem mam w tym ze mam prawie 1,80 wzrostu przy wadze... 53 kilo to straszne, jak anorektyk wypuszczony z obozu... więc jako 1 chciałem przytyć, ale nie wychodzi. Stosowałem się do różnych porad min: jem 5 posiłków, równo w ciągu dnia [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 567 Data: 2/7/2015 1:15:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc przy misce

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Prosiłbym o jakiś fachowy komentarz, bo po przeczytaniu tych wszystkich porad mam szum we łbie Ważę 93kg, wzrost 176, wiek 30. Poziom fatu: nie wiem, ale grzejnik widać :D W łapie 41 Poza treningiem praktycznie się nie ruszam Cel: dobrej jakości masa. 1) 07:00 Płatki owsiane(50-100g) + mleko 1.5(ok 150ml) + odżywka białkowa serwatkowa(ok [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 976 Data: 7/8/2010 4:29:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam serdecznie ! Ulozylem z pomoca kolegi dietke dla mnie ale jakos nie wiem czy bedzie ona dobra aby szybko zgubic zbedny tluszczyk na brzuchu a troszke go jest . Kolega mowi ze ta opcja bedzie dobra , mi natomist wydaje sie ze moze low carbo szybciej u mnie by sie sprawdzilo . Jakie macie opinie ??? i pozdrawiam Rozpis makroskładników [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1249 Data: 3/28/2016 1:25:25 PM Liczba szacunów: 0
  • CLOMID - POMOC

    Temat
    Doping

    Witam. Wiek 33 lata, od jakiegoś czasu (2 Lata) mam niski poziom testosteronu, badam co 3-4 miesiące i zawsze jest ten sam wynik: 2,34 2,70 2,50 itp..... Postanowiłem odwiedzić Endokrynologa androloga Pani prof.Jolanta Słowikowska-Hilczer zleciła badania morfologi, insuliny, glukozy i FSH i LH wszystkie wyniki wzorowe poza jednym. LH= 0.90 a [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 358 Data: 1/19/2021 5:39:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Zagubiony - proszę o pomoc.

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] PODCIĄGANIE SZTANGI W OPADZIE 3s UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI STOJĄC PODCHWYTEM 2s Wyciskanie francuskie 2s 3 razy w tygodniu wykonując taki plan będzie dobrze? Tzn chodzi mi o to, że nie wiem np. ile powtórzeń wykonywać, i czy siła nie przeszkodzi mi w sw. Bardzo proszę o pomoc. Aktualnie robię plan SPLIT który jest złym planem.. pzdr.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 482 Data: 7/28/2011 6:28:50 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc w wyliczeniu mikroskładników

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    witam chciałbym się was zapytać czy dobrze wliczyłem dzienne zapotrzebowanie kaloryczne liczyłem tym wzorem Mężczyźni BMR= (9.99 X waga (kg)) + (6.25 X wzrost (cm)) - (4.92 X wiek) + 5 wyszło mi zapotrzebowanie 2794 kcal przy wzroscie 178 i wadzę 83 kg teraz chciałbym wyliczyć mikroskładniki ale tutaj mam problem białko raczej dobrze [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1841 Data: 6/29/2012 1:42:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Gino na cyklu pomoc

    Temat
    Doping

    [...] !! i w 7 tygodniu po 14 dniach walki 7 dni nolva + 7 dni aromasin zrobilem badania na estro wynik 280 w skali 40-110 . co robic teraz zeby poprawic samopoczucie libido i zlikwidowac to gino .pod reka juz wszystko aromasin femara arimidex i dostinex dzieki za pomoc Zmieniony przez - pejkiZks w dniu 2013-11-01 00:51:17

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1367 Data: 11/1/2013 12:46:42 AM Liczba szacunów: 0
  • DIETA NA MASE DO SPRAWDZENIA-O POMOC PROSBA

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    JESTEM HARDGAINEREM -WAZE 60 KG,MAM 182CM WZROSTU PROSBA O POMOC W ZMODYFIKOWANIU DIETKI LUB UZUPELNIENIU JEJ- Z GÓRY DZIEKI!! wedlug kolejnosci po wstaniu 1. Cztery bułki grahamki =D Jajecznica z 3jajek Białko : 24g / Tłuszcze : 19g / Węglowodany : 130g / 840kcal 3. Twaróg chudy (75g) Bułka grahamka 75g. ryżu 5g. Oliwy z oliwek Białko : 21g / [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1085 Data: 10/16/2005 11:50:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Specyficzny przypadek potrzebna pomoc

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Witam. Z racji trybu zycia jaki prowadze , praca w systemie nocnym jest mi potrzebna Wasza pomoc. Tydzien koncze w piatek ano po czym klade sie spac i wstaje po poludniu. W niedziele zaczynam kolejna nocke. Dodatkowo luzniejszy dzien w tygodniu kiedy moge wykonac jakis trening to sroda wiec wychodzi na to ze do dyspozycji mam piatek sobote i srode [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 814 Data: 11/11/2008 7:27:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w sprawie planu treningowego

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Witam.Odrazu przechodze do sedna sprawy:od wtorku zacząłem ćwiczyć i przyjmować soople:kreatyne(+tauryna i dextroza) i hmb.Zaplanowałem ćwiczyć 3 razy w tygodniu no i dopiero raz robiłem "normalny" trening (gdyż póżniej byłem nad jeziorem więc wiecej popływałem wpław i na desce i uznałem to jako trening:P).Mój trening wyglądał troche chaotycznie i [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 808 Data: 9/3/2005 11:04:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam... Przez wakacje nabrałem trochę brzucha... Nie tyle co tkanki tłuszczowej (jest lekka, ale tylko w dolnej części) lecz twardego wypukłego brzucha - pewnie od piwa... :-/ Aktualnie robie trening na mase, ponieważ jestem ektomorfikiem, mam ułożoną dietę, plan treningowy itp. Trening na brzuch robie następujący: [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1748 Data: 10/6/2008 7:40:31 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] juz od dlugiego czasu, trening na mase, wszystko po 12 ruchow. Sylwetka stala sie muskularna (o to chodzilo zreszta) ale brak rzeźby. Prosilbym kogos, kto bylby w stanie pomoc dobrac odpowiedni trening (za dużo ich w dziale treningu i zbyt duzo niewiadomych i eksperymentow roznych ludzi). Jak połączyc wszystkie partie miesniowe z treningiem [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 653 Data: 5/2/2009 4:07:07 PM Liczba szacunów: 0
  • plan na mase z HIIT i bcaa-pomoc

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam! Wiosna sie powoli zbliża, a po zimowej masie troche nabrałem tluszczyku na brzuchu ( niewiele). Zaczynałem będąc typowym patykiem, przyszlo mi ok 8kg przez zime na siłowni, no i ten brzuszek troche mi sie zaslonił. Chciałbym znaleźć złoty srodek na robienie jednoczesnie masy i rzeźnbieniu tego brzucha. Cwiczę 3x w tygodniu ( klatka biceps, [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1013 Data: 2/16/2011 6:12:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc odnosnie treningu.

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] na pusty żołądek w dni treningowe lkarnityna 1000 activlab(2 tab), i pierwszym posiłkiem w dni treningowe jest makaron albo ryż. Nie wiem czy mogą być całe jajka? Proszę o pomoc, czy takie zestawienie ma sens, czy jestem w stanie zgubić brzuch i zalegający tłuszcz? Mam 22 lata, mężczyzna, 182 cm wzrostu i 84 kg wagi. Z góry dziękuje za [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 523 Data: 3/5/2013 4:23:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na rzeźbę+ 2-4kg - POMOC

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam, jestem początkującym użytkownikiem tego forum. Moim celem jest wyrzeźbić mięśnie. Jestem dość szeroką w barach osobą z jakimiś już zarysami mięśni. Mam 16 lat, zauważyłem, że zaczyna mi się odkładać tłuszcz na brzuchu więc należy już coś z tym zrobić. Ważę 79kg (chciałbym ważyć tak do 85kg max) Obwód w pasie (powyżej pępka mierzyłem) [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 698 Data: 4/7/2013 10:05:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna + dieta. Potrzebna pomoc

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Wiem ze niektorzy mnie zjada po tym poscie, inni odesla do przeczytanie innych tamatow lub FAQ, ale mimo to... A wiec od poczatku cwiczylem najpierw jakies 7 miesiecy, pozniej ponad rok przerwy i od ponad miesiaca znowu cwicze. Oprucz tego kupilem magnum 5000 i Creatin mega cups 1250. Czlowiek ktory mi to polecil i sporzedal za rozsadna cene jest [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 992 Data: 3/11/2005 10:51:12 AM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc przy doborze odżywek

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam Panowie, j.w chciałbym prosić Was o pomoc przy doborze odżywek które pomoga mi w domowych ćwiczeniach nabrać trochę masy mięśniowej lub tłuszczowej - w moim wypadku cieszył sie będę z każdej ponieważ waże tylko 68kg przy wzroście 180cm a mam już 21 lat. Dodam jeszcze że w domu nie posiadam żadnych przyrządów do ćwiczeń, robię pompki, [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1352 Data: 2/22/2009 7:09:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc z dietą

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Witam.. jestem nowy na forum i w kulturystyce również .. Zdjęcie sylwetki:... Wiek :15 Waga :ok.68kg Wzrost :ok.178cm Staż treningowy:2 miesiące Obwód pasa:74 Obwód klaty:91 Obwód uda:48 Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często):w szkole wf 4x w tygodniu Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : raczej nic Stan zdrowia:... [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 512 Data: 2/12/2013 3:09:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny - pomoc

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Siema, narazie wrzuce tylko jakie partie ciała w jakie dni chce ćwiczyć. jak bedzie ok to wrzuce rozpiski. Dodam że mam w domu tylko drążek a gryf i cięzary są w drodze bo wczoraj kupiłem. Także trening domatora. Wtorek, czawrtek, sobota: - tric i troche rzeźbienie klatki na popmkach - przedramie - rozpiętki Niediela, środa, piątek: - brzuch - [...]

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 4185 Data: 11/26/2006 12:19:03 PM Liczba szacunów: 0
  • mam za duze uda:/ prosze o pomoc!!!!!

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    witam! mam 22 lata i trenowałem kiedyś lekkatletyke(skok wzwyż)mam 183 cm wzrostu i 70kg wagi. Górną część ciała mam dość dobrze umieśnioną a w każdym razie tak jak bym chcial. Mój problem polega na tym że gdy trenowałem robiłem bardzo dużo ćwiczeń na uda(przysiady z obciazeniem nawet 120kg). Wiem to był błąd bo ucierpiał na tym również mój [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 3883 Data: 4/14/2005 8:55:36 PM Liczba szacunów: 0