SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • [ART] Pierwszy rok treningów

    Post
    Trening dla początkujących

    siema zaczelem od 3 tygodni chodzic na silownie ale mam maly problem nie wiem jak cwiczyc . Z mojego poktu widzenia nie mam techniki i wiedzy na temat silowni chce zebys mi pomogl Jak mam pomoc ? Jesli chcesz to zapraszam na trening osobisty (lubelszczyzna).Online tez sie da, aczkolwiek wymaga to troche wiecej czasu.

    Odpowiedzi: 3468 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/5/2015 9:34:03 AM Liczba szacunów: 0
  • [ART] Pierwszy rok treningów

    Post
    Trening dla początkujących

    To w sumie plan miałem podobny ale bałem się go zrealizować. Białko staram się trzymać na 2-2.5x waga własna kg, to jeszcze węgle w dół. Dziękuję za pomoc coś takiego miałem wczorajszego dnia - dostarczono 2 794,3 kcal b: 202,5 g (29,0%) w: 217,7 g (31,2%) t: 123,7 g (39,9%) - tu przez ten chleb probio podskoczył tłuszcz :/ Zmieniony przez - [...]

    Odpowiedzi: 3468 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/4/2016 11:58:58 AM Liczba szacunów: 0
  • [ART] Pierwszy rok treningów

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzięki za pomoc.Pierwszy trening za mną jestem zadowolony ze zmiany .Pzdr

    Odpowiedzi: 3468 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/14/2016 7:15:40 PM Liczba szacunów: 0
  • [ART] Pierwszy rok treningów

    Post
    Trening dla początkujących

    I tyle w temacie, własnie to chciałem przeczytać. Myśle ze split będzie lepszym rozwiązaniem więc biore sie za wyszukanie jakiegos godnego planu. A gdybyś miał ronie220 jakiś konkretny plan w archiwum odpowiedni do sytuacji to będę wdzięczny. Tak czy tak dzięki za pomoc i szacun za artykuł!

    Odpowiedzi: 3468 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/25/2016 12:05:26 PM Liczba szacunów: 0
  • [ART] Pierwszy rok treningów

    Post
    Trening dla początkujących

    Ronnie, podziwiam Cię za to ile pracy wkładasz w to, aby pomóc innym. Zacząłem kilka dni temu stosować Twój plan i mam kilka pytań. 1. Podczas wyciskania sztangi naszła mnie myśl, otóż czy jest bardzo duża różnica czy dotknę gryfem klatki czy też nie? 2. Czy jak robię 1 i 2 serię po 10 powtórzen a 3 i 4 już tylko po max 8 to znaczy, że biorę za [...]

    Odpowiedzi: 3468 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/29/2016 1:32:14 AM Liczba szacunów: 0
  • [ART] Pierwszy rok treningów

    Post
    Trening dla początkujących

    I tyle w temacie, własnie to chciałem przeczytać. Myśle ze split będzie lepszym rozwiązaniem więc biore sie za wyszukanie jakiegos godnego planu. A gdybyś miał ronie220 jakiś konkretny plan w archiwum odpowiedni do sytuacji to będę wdzięczny. Tak czy tak dzięki za pomoc i szacun za artykuł! Zawsze możesz podrzucić do sprawdzenia.

    Odpowiedzi: 3468 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/2/2016 5:51:23 PM Liczba szacunów: 0
  • [ART] Pierwszy rok treningów

    Post
    Trening dla początkujących

    Ronnie, podziwiam Cię za to ile pracy wkładasz w to, aby pomóc innym. Zacząłem kilka dni temu stosować Twój plan i mam kilka pytań. 1. Podczas wyciskania sztangi naszła mnie myśl, otóż czy jest bardzo duża różnica czy dotknę gryfem klatki czy też nie? 2. Czy jak robię 1 i 2 serię po 10 powtórzen a 3 i 4 już tylko po max 8 to znaczy, że biorę za [...]

    Odpowiedzi: 3468 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/2/2016 6:06:07 PM Liczba szacunów: 0
  • [ART] Pierwszy rok treningów

    Post
    Trening dla początkujących

    Cześć, Przez ostatnie pół roku ćwiczyłem wg FBW 3 razy w tygodniu wg poniższego schematu. Początkowo trzymałem się jednego ciężaru, później zacząłem w większości ćwiczeń stosować progresję obciążenia. 1) Przysiady ze sztangą na plecach 4 x 10 2) Wykroki 4 serie 3) Przyciąganie drążka do klatki 4x 10 4) Wiosłowanie 4x 10 5) Wyciskanie sztangi na [...]

    Odpowiedzi: 3468 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/18/2016 12:59:49 AM Liczba szacunów: 0
  • [ART] Pierwszy rok treningów

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok, dzięki za pomoc ! Rozumiem, że progresja liniowa będzie jak najbardziej w porządku ?

    Odpowiedzi: 3468 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/9/2016 2:33:44 PM Liczba szacunów: 0
  • [ART] Pierwszy rok treningów

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok, dzięki za pomoc ! Rozumiem, że progresja liniowa będzie jak najbardziej w porządku ? Tak, każdy początkujący powinien ją wprowadzac do swoich programów.

    Odpowiedzi: 3468 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/9/2016 5:48:23 PM Liczba szacunów: 0
  • [ART] Pierwszy rok treningów

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] ulozyc 3 dniowy plan treningowy i nie chodzic na treningi obwodowe (naprawde pod koniec wymiekam), czy w poniedzialek obwodowy, a sroda, piatek trening ktory mi doradzicie? Prace mam siedzaca, tyle co do toalety czy drukarki. Bardzo prosze o pomoc, za wszelkie odpowiedzi dziekuje, na wasze bardziej szczegolowe pytania odpowiem. Pozdrawiam. :)

    Odpowiedzi: 3468 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/24/2016 9:57:01 PM Liczba szacunów: 0
  • [ART] Pierwszy rok treningów

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzięki za pomoc :) Zmieniony przez - gregorson w dniu 2017-01-01 19:31:28

    Odpowiedzi: 3468 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/1/2017 7:30:35 PM Liczba szacunów: 0
  • [ART] Pierwszy rok treningów

    Post
    Trening dla początkujących

    Od jutra lecę z tym FBW! jestem ciekaw jak będzie mi szła nauka jutro martwego ciągu (cos czuje ze slabo, postaram sie spytac trenera o pomoc)

    Odpowiedzi: 3468 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/8/2017 10:19:17 PM Liczba szacunów: 0
  • [ART] Pierwszy rok treningów

    Post
    Trening dla początkujących

    Zacytowałeś nie te wypowiedź, co trzeba %-) Rozumiem i pisałem pół żartem, pół serio. Każdy z nas ma czasami takie okresy. Ale na przyszłośc zachęcam do planowania i szukania sposobu, by jednak ruszać się w miarę regularnie. Szkoda zaprzepaszczać efektów. A współpracuję z różnymi ludźmi i niektórzy prowadzą swoje firmy plus maja rodziny na [...]

    Odpowiedzi: 3468 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/15/2017 10:41:06 AM Liczba szacunów: 0
  • [ART] Pierwszy rok treningów

    Post
    Trening dla początkujących

    Dobra, dzięki za pomoc . Edit: w tym etapie 2 robiłem piramidkę kg z serii na serię, zostawić tak, czy robić stałym ciężarem? Zmieniony przez - Koksu58 w dniu 2017-02-06 15:07:18

    Odpowiedzi: 3468 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/6/2017 10:38:54 AM Liczba szacunów: 0
  • [ART] Pierwszy rok treningów

    Post
    Trening dla początkujących

    Dobra, dzięki za pomoc . Edit: w tym etapie 2 robiłem piramidkę kg z serii na serię, zostawić tak, czy robić stałym ciężarem? Zmieniony przez - Koksu58 w dniu 2017-02-06 15:07:18 W przypadku początkujących lepiej sprawdza się stały ciężar, gdyż szybciej adaptujesz się do danego obciążenia i przyswajasz poprawne wzorce ruchowe.

    Odpowiedzi: 3468 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/7/2017 12:01:07 PM Liczba szacunów: 1
  • [ART] Pierwszy rok treningów

    Post
    Trening dla początkujących

    dobra. Dzięki wielkie za pomoc. Dużo się dowiedziałem i zastosuje to w swoim treningu

    Odpowiedzi: 3468 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/20/2017 9:14:45 PM Liczba szacunów: 0
  • [ART] Pierwszy rok treningów

    Post
    Trening dla początkujących

    dobra. Dzięki wielkie za pomoc. Dużo się dowiedziałem i zastosuje to w swoim treningu Cieszy mnie to. Życzę powodzenia i wytrwałości !

    Odpowiedzi: 3468 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/21/2017 12:27:39 PM Liczba szacunów: 0
  • [ART] Pierwszy rok treningów

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] w miejscu, a po dzisiejszym treningu zauważyłem wręcz regres. Czy jest możliwość że treningi są zbyt wyczerpujące i klatka nie ma czasu się zregenerować? Ćwiczę 3x w tygodniu. Ostatnią serie w każdym ćwiczeniu robię na maxa. Proszę o pomoc, bo wiecie, to jest trochę demotywujące.. :) a co do mnie, 23 lata 85 kg (około 3kg poszło w góre) 188cm.

    Odpowiedzi: 3468 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/15/2017 9:29:24 PM Liczba szacunów: 0
  • [ART] Pierwszy rok treningów

    Post
    Trening dla początkujących

    Ćwiczyłem już wcześniej kilka lat temu na takiej nazwijmy to ,,domowej siłowni" do tego jeszcze były pompki i brzuszki po dwa razy w tygodniu odkąd pamiętam więc dobrych kilka lat :) Oczywiście przed tym jak zacząłem ,,zabawę" z ciężarami..... Dzięki za pomoc lsiwy1 na pewno dostosuję się do twoich rad.

    Odpowiedzi: 3468 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/18/2017 4:39:53 PM Liczba szacunów: 0