SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • kaczorex - foty do oceny

    Post
    Galeria Zdjęć

    [...] mam strasznie duzy spadek sily. poszlo mi 20 kg w seriach. konczylem lawe 140 kg 6 razy, a teraz ledwo 120 kg 6 razy. mialem 2 tyg przerwy na wakacjach od treningu, no i wiadomo jak na wakacjach luzik, przez te 2 tyg codziennie piwko, plaza, 4 kg masy poszlo, ale dlaczego az tyle poszlo sily na klacie, cos musi byc nie tak, prosze o pomoc:)

    Odpowiedzi: 119 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/17/2010 10:05:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Ropiejące oczy, proszę o pomoc.

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Przepraszam, że odkopię ale mam ten sam problem od ponad roku, badania tsh,cukru,alergiczne nic nie wykazały, krąże od okulisty do okulisty - żaden nie jest w stanie mi pomóc, czy osobom wypowiadającym się w wątku udało zwalczyć to schorzenie?

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 10919 Data: 2/2/2014 4:32:02 PM Liczba szacunów: 0
  • plan HST do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    to ja źle zrozumiałem co do tego dodawania kg, bo myślałem że to tak trzeba właśnie dużymi skokami a co do wagi obciążenia do moja sztanga waży 8kg i dlatego takie niepełne kg są. ale dzięki za pomoc czyli nie zaczynać od tak małych ciążarów tak? Zmieniony przez - MlynarzII w dniu 2010-01-28 15:19:07

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 723 Data: 1/28/2010 3:13:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening masa (cp +mono) - poprawcie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] Martwy ciąg 3x 10 5. Uginanie sztangi stojąc prog 12 10 8 8 6. sztangielka modlitewnik 3 x 10 7. Młotkowe 3 x 12 8. Uginanie nadgarstków nachwyt 3 x 20 9. uginanie nadgarstkow podchwyt 3x 20 myslalem ze 9 serii na barki styknie teraz dalem 11 serii dorzucilem 1 w progresji i 1 w unoszeniach Dzieki wielkie za pomoc! rozumiem ze juz dobry planik??

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1222 Data: 3/20/2006 7:17:49 PM Liczba szacunów: 0
  • trening wyskoku ze sztanga

    Post
    Inne dyscypliny

    [...] sie poprawnie je wykonywac Czytalem, ze samo robienie sily znowu tak duzo nie da, trzeba to wszystko wybiegac, ciwczenia lekkoatletyczne itd. i znowu dobrze czytałeś swoją drogą ja tak od zawsze twierdziłem Takze jak ktos czuje sie kompetenty to bardzo bede wdzieczny za pomoc moze kompetentny to ja nie jestem , ale zawsze radą służe pozdro

    Odpowiedzi: 80 Ilość wyświetleń: 9742 Data: 12/11/2005 11:07:16 PM Liczba szacunów: 0
  • trening wyskoku ze sztanga

    Post
    Inne dyscypliny

    hans ja w sprawie tej rozpiski to nogi moge trenowac w wtorki i piatki (sadzisz czy dobrze ?) i urzadzenia to suwnica pochyla prosta ,sztanga, maszyna do lydek siedzac stojac,takie urzadzenie do zjazdu na dol z ciezarem na plecach,z gory dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 80 Ilość wyświetleń: 9742 Data: 1/4/2006 12:16:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o wskazowki

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ok to tak zrobie a moge sie dowiedziec jeszcze co to za skroty sa i od czego :d dzieki wielkie za pomoc aha no i czy pomozesz mi rozpisac fbw bo tam to wogole niewiem ocb a no i czy dobrze sie zamierzam za to wziasc robic po 1 serri kazdego cwiczenia ? z 12 powtorzen ? i tak ze 3 rundki dookola ? Zmieniony przez - luqq w dniu 2007-04-30 01:41:48 [...]

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2506 Data: 4/30/2007 1:40:46 AM Liczba szacunów: 0
  • ElboW... Po pierwsze pomogłeś.... Masz SOG'a :) Sztangę bede mial od września więc wtedy konkret bedzie. Pewnie masz rację z tym FBW ale wiesz jak to mówią...jak nie spróbujesz to sie nie przekonasz, więc pewnie we wrzesniu dam do sprawdzenia ten FBW + sztanga :P Dzieki za pomoc Pzdr

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1106 Data: 7/15/2009 7:13:49 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] jest na poziomie zakładam około~0 :) Na trenera aktualnie moze nie tyle co nie stac, ale musiałbym się pewnie tez wybrac na silownie i tam podpytać, ewentualnie poprosić o pomoc brata, bo on ćwiczy juz jakiś czas wiec podstawowe pojęcie powinien mieć. Tylko zastanawiam się w sumie i nie wiem czy jest do końca sens w tym wieku już zaczynać, niz [...]

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 1796 Data: 5/12/2016 3:11:44 PM Liczba szacunów: 0
  • ok, dziękuję bardzo za pomoc :) Naprawde doceniam. Co do diety, postepow etc. To pewnie jeszcze się odezwe, ale narazie to by było na tyle Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 1796 Data: 5/15/2016 11:21:17 PM Liczba szacunów: 0
  • WYBORY MODERATORA DOPINGU

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    lucek...a jakie to ma dla Ciebie znaczenie czy dział będzie nudny czy nie?:))))))))) czy jak czytasz żółte strony Rzeczypospolitej to piszczysz z radosci...o jejku, jakie to ciekawe!, heheheh:))))))))) Venom proponuje dział dla specjalistów..jasne ,że mógłby porozmawiać na priva w gronie specjalistów (i zapewniam ,że robi to), ale on proponuje coś [...]

    Odpowiedzi: 356 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/21/2003 11:41:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Skolioza

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Najpierw to idź do lekarza, skolioza to nie żarty może się pogłębiać, a wtedy bieda... Jeśli jest ona skutkiem dystonii mięśniowej, to najpierw musisz te mięśnie rozciągnąć, zanim zaczniesz je wzmacniać - polecam zwis na drążku i skłony tułowia siedząc, stojąć przy okazji urośniesz ze 2 cm...przez parę tygodni - powinno pomóc. among the blind a [...]

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/26/2002 2:39:01 AM Liczba szacunów: 0
  • Skolioza

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Mi pomogla silownia i sensowny trener, kregarz nie wyprostuje kregoslupa, moze pomoc utrzymac kregi w prawidlowej pozycji ale trzeba je zabudowac, stosowac profilaktyke i cwiczenia wspomagajace, ale nie silowe - mam na mysli zwisy na drazku po kilka minut w dwoch, trzech sesjach trzy razy w tygodniu. obecnie mam kregoslup prosty jak struna i [...]

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/12/2002 1:35:08 PM Liczba szacunów: 1
  • co zrobic z tym fatem??

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] o redukjcje 10 najlepiej 15kg w dol rzezba cialka jakie do tego odzywki? glutamine jakies aminokwasy do tego jakis spalacz thermo fat burner?? clenburexin bedzie dobry pomocy zblizaja sie wakacje jak tu dobrze wygladac z tym smalcem i jeszcze 7 czerwca Global gathering w poznaniu !!! szczerze to teraz chodzi mi o dobry wyglad na wakacje [...]

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2039 Data: 3/27/2008 12:58:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Ile ludzi tyle opini. Co wybrać?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dzięki wielkie za pomoc! :-) Zmieniony przez - Dante737 w dniu 2014-11-06 12:49:58

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 829 Data: 11/6/2014 12:49:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Kontuzja kolana.

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Jak wyżej, jedynie wizyta u lekarza może Ci pomóc, nawet jesli ktoś z nas mógł mieć podobne objawy to nie musi być ten sam uraz. Idź do lekarza i to jak najszybciej, pozdro ;]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1193 Data: 6/22/2012 7:21:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Wiem, dlatego wolę kupić w miarę solidną ławkę, tym bardziej, że ćwiczę sam przeważnie i nie miałby kto mi pomóc w razie "złożenia" się tej ławki. Tylko zależy mi, żeby była składana/zajmowała jak najmniej miejsca, bo mam bardzo mało miejsca. Tylko czy ławki z tych firm są składane?

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2852 Data: 10/28/2015 8:01:56 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] + akurat jest promocja na ławkę i stojaki. Właśnie w tym mam problem, że jak wywalę jedną szafkę to razem z biurkiem i drugą szafką (bo połaczony zestaw). Piwnicy brak, garaż o tej porze odpada. Ale dogadałem się i jak w razie nie zmieści się u mnie w pokoju, to będę mógł przenosić ławkę lub stojaki do pokoju rodziców. Dzięki za pomoc chłopaki :D

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2852 Data: 10/31/2015 6:07:31 PM Liczba szacunów: 0
  • problemy z psychą

    Post
    Doping

    nowa seria suplementów Jelfy powinna wam pomóc.. Kreanervon Działanie: rozluźniające, uspokajające, problemy ze snem Skład: Pavu..

    Odpowiedzi: 168 Ilość wyświetleń: 15605 Data: 11/12/2006 4:08:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Instruktor - Anglia

    Post
    Polacy za granicą

    Dzięki za pomoc. Na dzień dzisiejszy sądzę, że raczej pójdę na ekonomię i po studiach, jak nie będzie mi odpowiadać praca w zawodzie, zrobię kurs na instruktora. Jednak szkoda by wtedy było tych paru lat nauki...

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 16184 Data: 12/21/2007 8:22:29 PM Liczba szacunów: 0