SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Goral1001 walczy z leniem/dziennik

    Post
    Trening w domu

    Pany proszę o pomoc. Robię FBW ale słabo z podciąganiem podchwytem, mam zamiar zastosować smarowanie gwintowanie ale nie wiem czy wtedy wykluczyć podciąganie w treningu czy normalnie go zostawić??

    Odpowiedzi: 83 Ilość wyświetleń: 4267 Data: 10/11/2012 8:00:02 AM Liczba szacunów: 0
  • Goral1001 walczy z leniem/dziennik

    Post
    Trening w domu

    łokej, jutro zrobię trening w takiej kolejności jak podałeś. Na triceps robię dipsy na poręczach a na klatkę tak jak piszesz, pompki z nogami wyżej a ręce na poręczach do pompek:) dzięki za pomoc;)

    Odpowiedzi: 83 Ilość wyświetleń: 4267 Data: 10/11/2012 8:09:06 PM Liczba szacunów: 0
  • oceńcie dietę

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Dzięki za pomoc, teraz już wszystko wiem ;)

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1062 Data: 11/1/2012 4:19:16 PM Liczba szacunów: 0
  • JAKA JEST NAJLEPSZA DIETA NA RZEŹBĘ??????????

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    TYLKO CZY MOJA DIETA JEST ODPOWIEDNIA???? OTO JEST PRZYKLAD MOJEJ DIETY NA PONIEDZIALEK MOZECIE MI POWIEDZIEC CZY TA DIETA BEDZIE DOBRA ZEBY PRZY JEJ STSOWANIU I CWICZENIACH NP 6 WEIDERA UZYSKAC KALORYFER????????????? PONIEDZIAŁEK: ŚNIADANIE 7:15: HMB, płatki śniadaniowe z mlekiem 0,5% ŚNIADANIE 9.30: 2 jajka, chleb z wędliną i serem, sałata, [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/2/2005 6:25:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Moja Siłka

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Witam Mam już Fotki aktualne siłowni ale nie mam abonamentu... czy mogłby ktoś sie odezwać ?? i pomóc w wrzuceniu ich ? 2948503 bym był wdzięczny

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/9/2007 9:39:32 AM Liczba szacunów: 0
  • Intendent w szkole

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    No raczej tak... kiedy w ubieglym roku ,pracowalem jako pomoc kuchenna i dietetyk to bylo nieco inaczej,mielismy wiecej srodkow wiec OBOSTRZENIA dotyczace rozporzadzenia z roku 2015 (wrzesien) łatwiej bylo przestrzegać. Desery robilo sie za pomocą ksylitolu m.in. dzis jest troche luzniej bo jak sie okazalo znowu we wrzesniu 2016 weszla korekta [...]

    Odpowiedzi: 93 Ilość wyświetleń: 14295 Data: 8/18/2017 5:18:04 PM Liczba szacunów: 3
  • Plan Treningowy (ocena)

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] klatę z tricem to: 1.Skocze ćwiczenie np. wyciskanie na ławce i od razu wyciskanie francuskie i przerwa 2min i nzowu wyciskanie i francuskie otd? 2.Skończę wszystkie ćwiczenia na klatę i dopiero tric ? 3.Czy na zmianę ćwiczenia robić klata tric itd? Z góry wielkie dzięki za pomoc!! pozdro Zmieniony przez - panda92 w dniu 2009-03-21 01:51:34

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1059 Data: 3/20/2009 11:20:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Quiz w ogólnorozwojówce ;]

    Post
    Inne dyscypliny

    ależ andromedo droga - wcale nieprzeszkadzasz dołącz do nas kto odpowie prawidłowo na pytanie , wtedy on może zadawać ostatni ja zadałem pytanie ( te cyferki ) odrobina sprytu i pomoc wyszukiwarki i bedzie dobrze powodzenia

    Odpowiedzi: 300 Ilość wyświetleń: 12409 Data: 9/19/2005 11:45:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening masa jakościowa

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    nie widze nigdzie ankiety działu tak wiec napisze z głowy raczej tam będzie wszystko: 90kg waga ciala 41cm biceps 118 klata 88 pas klatka płasko rekord 125kg x 1 do samej klatki w przysiadzie 180kg dieta nisko ww, wysokobialkowa b/ww/tł = 220/380/140 prosze o pomoc, chociaż pleców na szybko bo jutro trenuje je

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 2084 Data: 8/16/2011 12:24:13 AM Liczba szacunów: 0
  • dieta na mase do oceny

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Dzieki za pomoc. troche jeszcze poeksperymentuje w niej z iloscia wegli od prawie 5miesiecy stosuje ja i waga znaczaco wzrosla obwody tez.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 978 Data: 4/6/2012 8:41:08 AM Liczba szacunów: 0
  • 2800 Kcl - nie daje rady tyle zjeść. Dlaczego?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    No to zmniejszam na jakieś 3-5 dni, proporcjonalnie ze wszystkiego B/WW/T w kazdym posiłku, w sumie o jakieś 300Kcl na cały dzień i zobaczę co dalej. Dzieki za pomoc i pozdrawiam. Zmieniony przez - elkos w dniu 2009-02-11 22:10:17

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 3795 Data: 2/11/2009 10:07:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak urozmaicić ten plan ?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    dzięki Czawaj za pomoc. równy z ciebie gość. czytałem twój wiersz - podoba mi sie. udało ci sie stworzyc w nim klimat. w sam raz na tą pore roku :) pozdro.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 819 Data: 11/30/2007 11:56:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Yawara - jako ciekawa sztuka samoobrony? co o tym sądzicie?

    Post
    Sztuki Walki

    [...] nieoporującego człowieka.Jak Pablooo się zastanawiam,czy pan wie co robić jak ktoś nie chce "wrócić" po jego technice,bo widzę,że ocucanie oponentów i pierwsza pomoc nie jest jego dobrą stroną.Skrzywdzić kogoś podczas treningu i uszkodzić można łatwo,jak mówi mój instruktor ,ale radzi nam myśleć przed działaniem o [...]

    Odpowiedzi: 67 Ilość wyświetleń: 5813 Data: 1/5/2010 11:26:52 PM Liczba szacunów: 0
  • redukcja tkanki tłuszczowej

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] cwiczenia nieregularnie najczesciej to tylko klata i biceps najwazniejsze jest dla mnie ulozenie dobrego treningu a poniewaz nie mam w tym doswiadczenia to prosze was o pomoc w ulozaniu dla mnie dobrego treningu na redukcje tkanki,,,mniej wiecej za 2 tygodnie zaczynam biegac i kupuje rowerek treningowy ,,, prosze o wklejenie dobrego dla mnie [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1987 Data: 2/10/2008 1:26:27 PM Liczba szacunów: 0
  • redukcja tkanki tłuszczowej

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] ale nie wiem czy akurat ta dieta bedzie dla mnie dobra prosze o skorygowanie jej jak najlepiej tam juz ona jest poprawiona ale nie wiem czy byla by dla mnie dobra. nie mam doswiadczenia w tych sprawach i prosze o pomoc specjalistow w dobraniu dobrej diety redukcyjnej powiazanej z cwiczeniami na silownii...

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1987 Data: 2/10/2008 4:52:03 PM Liczba szacunów: 0
  • redukcja tkanki tłuszczowej

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    jaka odżywka mogla by mi pomoc w straceniu tkanki tluszczowej wspomanajac treningiem na silownii

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1987 Data: 2/10/2008 8:20:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Jaka wybrac deske snowboardowa?

    Post
    Inne dyscypliny

    cześć, nie cialem dodawac nowego tematu bo pewno nikt by tam nei zajrzal:D, dlatego postanowilem napisac tutaj. Mam 180cm wzrostu i waze 62kg, w wyniku tego ze nie jestem dziany szukam jakiejs okazyjnej deski i znalazlem 2 moim zdaniem atrakcyjne oferty. http://www.allegro.pl/show_item.php?item=10062130 [...]

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 17926 Data: 1/27/2003 8:28:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Kosmetyczne pogaduchy i nie tylko :)

    Post
    Ladies SFD

    Cząstka, toniki też dobrze działają. Trzeba czekać trochę dłużej na efekty ale też obrażenia mniejsze. No i mozesz zwiększać stężenie z czasem.:-)) właśnie tak kombinuje, a tak wogóle to poczytałam o retinoidach i poluje na retin A ale wszędzzie chcą recepte :)) może któras z Was może mi pomóc ?:->

    Odpowiedzi: 283 Ilość wyświetleń: 16851 Data: 3/2/2012 11:08:51 AM Liczba szacunów: 0
  • Kosmetyczne pogaduchy i nie tylko :)

    Post
    Ladies SFD

    Dobry dermatolog/kosmetyczka (ale polecalabym derma bo moga robic TCA - to juz taka wyzsza szkola jazdy ;-)) Zabiegi kwasowe nie tylko powinny pomoc za tradzikiem, ale tez splycic blizny. Ja robilam na buzie bo jestem czlowiek wypadek i mam rozne dziwne pamiatki z dziecinstwa tu i tam - zniknac nie zniknely (trudno 'zniknac' po szyciu ;-) ale sa [...]

    Odpowiedzi: 283 Ilość wyświetleń: 16851 Data: 3/4/2012 10:34:30 AM Liczba szacunów: 0
  • Problem z propionatem genamed

    Post
    Doping

    [...] to na pół litra co 8 godzin i łykać razem z metka 3x dziennie %-)? Do apteki mam z 5 km, moim tempem to zanim dojdę to juz ja zamkną %-) a tak juz całkiem serio to dzieki za pomoc. Chciałbym zapytać jak mocno układ pokarmowy dostanie po dupie, i czy warto wymienić na próbka testovis. Miałem go jakieś 5 lat temu i wtedy był bezkonkurencyjny. pS [...]

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 6041 Data: 7/30/2014 12:41:00 PM Liczba szacunów: 0