SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • czy dobry trening????

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Czyli calosc wyglada tak: Pon: Nogi Wt: wolny Śr: kick Czw: klatke + biceps, triceps Pt: kick Sb: barki+ grzbiet Dzieki za pomoc pozdrawiam! "I`d better die like a man, than live like a coward..."

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 3573 Data: 4/18/2002 2:37:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Klatka piersiowa

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wiem jak to wyglada. Ziomek schudl tez sporo, i ma cycki jak murzynka. Niby smieszne ale nic smiesznego.. Hmm, trudne zadanie przed toba, poza tym skora moze nie wrocic do swojej normalnej formy.. Najpierw schudni, potem zobaczysz sam. Wydaje mi sie, ze bedzie potrzebna pomoc lekarza.. powodzenia i pozdrawiam!

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 11188 Data: 2/8/2007 12:30:13 AM Liczba szacunów: 0
  • Klatka piersiowa

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ale na czym ma polegac pomoc lekarza ? operacja ? ... ale sam tluszcz spale ? bo jezeli uda mi sie spalic tluszcz a zostanie sama skura nacignieta to juz namneijszy problem cos z tym zrobie najwazniejsze zeby wytopic z pod spodu ten tluszcz i zeby tec cycki Murzynki jak to nazwales sie zmienjszyly ... hehe swoja drogą dobre porownanie

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 11188 Data: 2/8/2007 1:09:48 AM Liczba szacunów: 0
  • Klatka piersiowa

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ok dzieki wielkie za pomoc :) od dzisiaj zaczynam biegac minimum godzine dziennie i minimum godzine cwiczen dziennie w domu :)

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 11188 Data: 2/13/2007 11:52:53 AM Liczba szacunów: 0
  • PROBLEM Z BICEPSEM!!!DO ZNAWCOW

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ok MICHAIL dzieki za pomoc. zaczynam ACT!!!postaram sie wrzucic moje fotki nie dlugo bo sesja juz byla.POZDRAWIAM jak boli to rosnie

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1837 Data: 4/21/2003 1:24:50 PM Liczba szacunów: 0
  • opinie co do mass xxl

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dziekuje za pomoc

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/8/2005 9:35:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Proviron

    Post
    Doping

    5 wrzesnia zaczynam cykl 1-9 prolo 200mg e5d 1-8 deka 200mg e7d 1-5 meta 15mg ed na odlbok mam 20 clomidu 30 nolvy i 3 hcg po 5000jm chcialem jeszcze kupic proviron dla polepszenia samopoczucia na odbloku ale niewiem ile go mam kupic i w jakich dawkach go brac. prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/27/2005 4:05:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Jestem zielony

    Post
    Trening dla początkujących

    Dobra widze że nikt nie kipi do nie wiedzą, mam tylko jedno pytanie i proszę tutaj o pomoc, jakie odżywki brać na masę? Moje parametry są opisane wyżej, prosze tylko o dobrą radę, trener radzi mi protein system z olipmu + carbo też olimp, dobre to bedzie ? Dużo czytałem o gainerach i sam już nie wiem.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 800 Data: 2/18/2010 10:16:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Jestem zielony

    Post
    Trening dla początkujących

    Jestem ektomorfikiem, mam zbyt szybka przemiane materii zeby przybrac na masie, oczywiscie diete sobie ulozylem prawidlowa a odżywki chce brać jako dodatek i pomoc w przybraniu na masie Zmieniony przez - Patryk126 w dniu 2010-02-18 22:32:16

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 800 Data: 2/18/2010 10:30:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja do ocenienia :)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    żadnych głupich uwag nie zastosowałem, negowanie każdej mojej wypowiedzi nie uważam za pomoc, chyba że jej taki charakter :/ jak tak to sorki... powołanie się na punkt 4 w ogóle jest bezpodstawne, ponieważ nie tyczy się w żadnym stopniu mojej wypowiedzi, ale wiem, moderator jak i admin ma zawsze rację. Już się zapoznałem z działami pogrubionymi, [...]

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1997 Data: 8/24/2009 3:44:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Filmy o tematyce SW

    Post
    Sztuki Walki

    Witam, czy posiada ktoś napisy do Unrivaled i Death Warrior? Niestety nigdzie nie mogę ich znaleźć. Z góry dzięki za pomoc.

    Odpowiedzi: 157 Ilość wyświetleń: 18017 Data: 4/11/2010 2:51:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Ok. Wielkie dzięki za pomoc. Zbadam się i dam znać co i jak

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 741 Data: 12/23/2015 3:55:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja ze 100kg, początki,

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ok, profesjonalna pomoc, jakies treningi psychologiczne, jesli ktoś potrzebuje, to tak. Ale to ze ja anonimowo na forum napiszę komuś "nie pij piwa", to chyba kiepskie wsparcie. I prowadzi do tego, ze wspierany pozornie nie ponosi odpowiedzialności za swoje wybory, w tym przypadku żywieniowe. Zmieniony przez - deja vu w dniu 2016-05-26 10:36:11

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1421 Data: 5/26/2016 10:35:22 AM Liczba szacunów: 1
  • Wyzwanie

    Post
    Trening dla początkujących

    bardzo dziekuje za podpowiedzi i pomoc

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 934 Data: 5/10/2010 3:52:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Koniec przyrostów?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] g w niektórych posiłkach. A wracając do mojej diety to jedyne co mnie irytuje to to, że mój brzuch jest tak jakby napompowany no i chyba jednak troszeczke tłuszczyku też weszło, bo zarysy mięśni nie są już aż tak widoczne.I teraz ponawiam moje pytanie do kolegów obeznanych w temacie jak i kiedy trenować mięśnie brzucha? Z góry dziękuję za pomoc.

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1743 Data: 12/6/2011 5:14:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Postanowienie noworoczne :) Masa 70kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ok dzięki wam bardzo za pomoc. Sogi ida

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 733 Data: 1/6/2012 9:16:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy - swoj czy jakis inny...

    Post
    Trening dla początkujących

    co do FBW to masz ten na mysli: http://www.sfd.pl/%5Bart%5D_Full_Body_Workout_5x5-t395867.html tak? i jakie te aeroby oraz ten hiit?? bo nie znam sie na tym i w ogole... moglby mi ktos pomoc ulozyc taki dobry porzadny i wlasciwy plan??

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1032 Data: 9/27/2008 9:48:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc z planem treningowym.

    Post
    Trening dla początkujących

    Dziękuję za pomoc! W takim razie za jakiś czas się odezwę zapytać co dalej

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 567 Data: 11/14/2016 12:01:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Gazy Pieprzowe i Paralizujace

    Post
    Sztuki Walki

    [...] luske z pistoletu gazowego, CS ma na kryzie napisane CS i ma zolta przebitke, CN ma napisane CN i niebieska przebitke. Jak nie mozecie otworzuc oczu, poporscie kogos o pomoc, a jesli gaz byl w postaci aerozolu albo zelu to wystarczy spytac grzecznie napastnika czym nas potraktowal i jak sie tego pozbyc, prawda ze zadna filozofia? Zmieniony [...]

    Odpowiedzi: 85 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/9/2004 8:37:10 PM Liczba szacunów: 0
  • 0ceń mnie

    Post
    Galeria Zdjęć

    a robiłem się taki śpiący ,aż przypadkiem trafiłem na ten artykuł o pierwszym chłopaku cierpiącym na anoreksje , jeżeli trzeba wysłać jakiegoś sms'a aby mu pomóc to czekam na numer

    Odpowiedzi: 229 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/23/2005 3:54:39 AM Liczba szacunów: 0