SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • AAKG mega hardcore zepsute czy dobre?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Nie pomogło dalej sklejone, możliwe ze przez tą temperature ale dzięki za pomoc, chodziło mi o to czy mi nic nie będzie, konsystencja nie jest ważna bo są kapsułki a w żołądku wszystko się rozejdzie ważne zeby działało i nic mi nie było z tego powodu, dzieki za pomoc Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 824 Data: 8/30/2015 6:46:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Wuchta&Tata - Wielka rywalizacja z Koniem str.119

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] cwiczenia diametralnie rozne sorry,że tak pytam,ale jak pojawia się jakieś ćwiczenie,którego nie znam,a wzbudza moje zainteresowanie to naprawdę robię się ciekawska klekajobok ławki a nie za nia ruchy barkow przod-tył maja pomoc w przebrnieciu martwych punktow ruchu ruch w przod przed poderwaniem sztangielki ruchy w tyl w czasie podnoszenia

    Odpowiedzi: 1266 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/26/2009 10:55:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Wuchta&Tata - Wielka rywalizacja z Koniem str.119

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dzieki wieeeelkie Wuchta za pomoc :]

    Odpowiedzi: 1266 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/1/2009 9:03:39 AM Liczba szacunów: 0
  • Wuchta&Tata - Wielka rywalizacja z Koniem str.119

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    WODYN: Dziękuję za plan i pomoc w osiągnięciu dobrego startu w zawodach. Dzięki Tobie udało się zaliczyć udany start, przełamać granicę 200kg i do tego zbić wagę, estetyczniej wyglądać. Po stokroć dzięki. Teraz odpoczywam ale standardowo mam pytanko? Jak rozpocząć trening od soboty 14.11 czy dopiero od poniedziałku 16.11? Teraz jeśli znajdziesz [...]

    Odpowiedzi: 1266 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/9/2009 8:48:33 AM Liczba szacunów: 0
  • Wuchta&Tata - Wielka rywalizacja z Koniem str.119

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    trochę spóźnione,ale zawsze gratuluję znakomitego występu na zawodach,czytałem że jakby ta chwilowa niedyspozycja mogłoby być lepiej,ale i tak świetny wynik powodzenia też w osiągnięciu nowego celu - 220kg nie zaglądałem wcześniej do innych dzienników zbytnio bo ciągle jestem zawalony robotą.. ze względu na Twoje duże dośw w wl miałbym małą [...]

    Odpowiedzi: 1266 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/12/2009 11:06:14 AM Liczba szacunów: 0
  • Wuchta&Tata - Wielka rywalizacja z Koniem str.119

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Wuchta34 zapraszam do mnie do dziennika ,twoja pomoc mile widziana:)

    Odpowiedzi: 1266 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/13/2009 7:49:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Wuchta&Tata - Wielka rywalizacja z Koniem str.119

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    nie ma jak wrócić na siłkę wiadomo wycisk wąsko robię prowadząc łokcie wzdłuż tułowia na samym pocz. treningu ramion nie wiem czy widziałeś w moim dzienniku,ale dzien po klacie zrobiłem trening pleców i na samym początku pożegnalny trening wl,poszło 160,165 już z oderwaniem tyłka..w każdym razie dzięki za pomoc,pozdro

    Odpowiedzi: 1266 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/14/2009 5:14:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Wuchta&Tata - Wielka rywalizacja z Koniem str.119

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Na zawodach zaopiekujemy sie Borasem,aby jego debiut w ts wypadł jak najlepiej my z Milenką też możemy pomóc i się zaopiekować jakby co bo my takie uczynne dziewoszki Zmieniony przez - vena84 w dniu 2009-12-08 00:00:12

    Odpowiedzi: 1266 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/7/2009 11:59:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Wuchta&Tata - Wielka rywalizacja z Koniem str.119

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Vena - również mam nadzieję, że wykuruje się do soboty zwierzolud - niestety trening w sprzęcie daje w kość. Przerwa jak najbardziej zasłużona. Ładnie zaopiekuj się Borasem bo ja za dużo nie będę mógł pomóc Rado - zapomniałem nowego pasa z ironmanii (któy już jest za luźny - wuchta schudł w pasie ) i robiłem w starym ale on nic nie daje Do 60kg [...]

    Odpowiedzi: 1266 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/8/2009 7:48:07 AM Liczba szacunów: 0
  • Wuchta&Tata - Wielka rywalizacja z Koniem str.119

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    B10 80% z B5 by Wodyn 1.WL - 130x8 2.MC - 185x10 3.Wyc. siedząc - 87,5kgx10 4.Podciąganie wzdłuż - 72kgx10 5a.Poręcze półtoraki - 7+7x4 5b.uginanie nachwyt+podchwyt - 55kg 6.Hack przysiad - 122x10 7.przedramię, brzuch, łydka Wrażenia 8/10: 4 dni przerwy w treningu dało o sobie znać ale tragedii nie było: 1.WL - tu zapas i to znaczny 2. [...]

    Odpowiedzi: 1266 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/14/2009 11:43:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Wuchta&Tata - Wielka rywalizacja z Koniem str.119

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] a mnie za sogi łajarz ? Staraj się staraj a kto wie jak trochę wody w Warcie upłynie... W dziennikach dla zawansowanych i początkujących są Ci sami modzi wspierani przez Moralesa, Bolka, Sene także ma kto czuwać ale każda pomoc mile widziana. Udzielaj mądrych rad początkującym a wiesz... Zmieniony przez - Wuchta34 w dniu 2009-12-17 01:31:08

    Odpowiedzi: 1266 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/17/2009 1:23:08 AM Liczba szacunów: 0
  • Wuchta&Tata - Wielka rywalizacja z Koniem str.119

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Bolek - Wodyn robi ze 150kg także mam kogo gonić Radosław - dojdziesz do moich ciężarów systematycznym treningiem Pavel - wydawało mi się, że idzie ciężko. Filmik pokazuje , że szło całkiem , całkiem. Demolub - we wcześniejszych seriach staram się bardziej bokiem robić ale w osta******* już wiadomo siła !!! W wyciskaniu stojąc nic nie było [...]

    Odpowiedzi: 1266 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/17/2009 10:15:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Wuchta&Tata - Wielka rywalizacja z Koniem str.119

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dzisiaj próbowałem opuszczać barki na ławkę i powiem , że jest różnica. Polega na tym, że sztanga uciekała mi na szyję ale po korekcie ruch faktycznie ciut krótszy. Nie były to porażające ciężary bo 67 - 90 - 110kg ale na 15powtrz. Każde powtrz próbowałem zaczynać z dobrze ułożonych barków. NA początku trochę się motałem ale z każdym kolejnym [...]

    Odpowiedzi: 1266 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/19/2009 1:11:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Wuchta&Tata - Wielka rywalizacja z Koniem str.119

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] zmniejszyć bf. JAkie wrażenia? Po kilku dniach jestem stałym klientam warzywniaka i już małe rabaty wpadają oraz koleś już wie po co przyszedłem. Nie jest łatwo ale staram się ciąć węgle do zera w dzień bez treningu. Nie jem pieczywa , kolejny udany krok. Więcej warzyw, zdrowych tłuszczy. Podziękowania dla Wodyna za pomoc w konsultacji diety.

    Odpowiedzi: 1266 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/3/2010 4:04:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Wuchta&Tata - Wielka rywalizacja z Koniem str.119

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Radzio - jajka mam z prywatnego gospodarstwa wiejskiego. Różnią się od tych z marketów konzystencją. Wiejskie mają białko w związanej konzystencji a z marketów to sama woda. Sevrond - racja. JA mam 40gr za sztukę ale dzisiaj będę negocjował bo jednorazowo na tydzień biorę 150sztuk (5palet) i rabat musi być. Zwłaszcza, że miesięcznie wychodzi [...]

    Odpowiedzi: 1266 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/9/2010 8:45:22 AM Liczba szacunów: 0
  • Wuchta&Tata - Wielka rywalizacja z Koniem str.119

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] co zrobić gdy za nic nie da się wziaźć na klatę większego cieżaru? regresja cieżaru była, dłuższy odpoczynek był, samo opuszczanie i ciśnięcie na maxa wielkim ciężarem z pomocą był,... za każdym razem gorzej niż lepiej zmieniłem na krótki czas wyciskanie na rozpiętki ale nie widziałem rezultatów i bojać się straconego czasu zaprzestalem tego, [...]

    Odpowiedzi: 1266 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/9/2010 9:37:05 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] przeprowadzenia testu jak najlepiej potrafie i zdawania ciekawych relacji . Jestem w okresię budowania masy mięśniowej a jesień nie jest moją ulubioną porą roku tak więc mała pomoc w postaci przedtreningówek na pewno się przyda. ANKIETA: http://www.sfd.pl/%5D%5D%5D_ANKIETY__TUTAJ_sk%C5%82adamy_podania_do_weryfikacji%21_%5B%5B%5B-t323656-s80.html

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 10908 Data: 9/30/2013 6:53:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Spoko, ciesze sie ze moge pomoc Redukcja fatu pomoze niewiele lub wogole, pozatym nawet jak sie wytniesz i tak tego nie utrzymasz, organizm bedzie chcial wrocic na set point i bedziesz sie meczyl z dieta i chodzil podkvrwiony. jak raz pożądnie człowiek się wytnie smalec tak łatwo już nie wraca, jak się smalcu zostawi z 20% jak by nie masował i [...]

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 4067 Data: 5/3/2015 3:18:55 AM Liczba szacunów: 0
  • POMOC!

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Nie potrzebuję wirtualnych kolegów przez kabel, a wiesiek to zadna obraza.Tak,jest ich setki a moze tysiace i trzeba im pomóc, bo czasami rodzice nie sa w stanie pokryc leczenia lub operacji, a znieczulica w PL,az kluje w oczy.Mam tylko nadzieje,ze tematy nie zostana usunięte i ktos bd w stanie pomoc,pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1052 Data: 5/28/2014 3:56:18 PM Liczba szacunów: 0
  • POMOC!

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Flex, temat powstal zeby pomoc dziecku.Jezeli ktos moze pomoc to po prostu to robi,a jesli chodzi o wczesniejszy post to ten gosc jest wszedzie i zawsze musi nabic posta.Dzieki za zostawienie tematu i jeli mozesz to usun komentarze i je zablokuj.5

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1052 Data: 5/28/2014 4:35:02 PM Liczba szacunów: 0