SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • [...] 6kg 12+5x 6kg 10x 8kg 8x 8kg 6x 8kg +brzuch +spacer WL – no kurde prawie}:-(. Pierwsza seria leciutko, pierwsze powtórzenie w ostatniej też lekkie i ładne, w ostatnim pomoc bo trzeba było mnie naprostować, sztanga niebezpiecznie w kierunku twarzy mi się zbliżała. Na 47,5kg śmiesznie, 10 powt. lekko i bez problemu a kolejne odcięcie. [...]

    Odpowiedzi: 1182 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/24/2016 12:10:39 AM Liczba szacunów: 1
  • Trening na górne partie ciała.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Ozzy jak teraz wstałem i patrzyłem na ten trening to kilku ćwiczeń nie dam rady zrobić, możesz pomóc mi je zastąpić innymi (hantle,sztanga,ławka,wyciąg do nóg)? Mowa o: Pompki na poręczach podciąganie na drążku prostowanie ramion na wyciągu Jeśli ktokolwiek to przeczyta to proszę o pomoc jak najszybciej gdyż chcę przed południem zrobić trening ;D

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 2134 Data: 9/14/2013 8:14:14 AM Liczba szacunów: 0
  • hmm moze i tak ale wesz to chyba cos z tba jest nie tak skoro piszesz w ten sposob zamiast jakos pomoc jak sie pytam grzecznie co mozna zrobic a nie jechac odrazu tak ;p a po dreugie to wiesz co ja mam na to ??? no /:)

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/8/2009 6:20:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Siwa chcialem pomoc i bylem grzeczny jak co bemben pokoj Rzeszow

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/8/2009 6:22:35 PM Liczba szacunów: 0
  • 12, sog za pomoc

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/9/2009 9:25:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Wyłącz gg i już jeden problem z głowy. Ew. niewidok Ty też jesteś człowiekiem i nie musisz być otwarty na pomoc 24/7. Nikt by się nie obraził Zmieniony przez - Cinool w dniu 2009-11-11 13:44:05

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/11/2009 1:39:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzięki za odpowiedzi. Nigdy nie używałem odżywek, ani innych suplementów, ale słyszałem, że mogło by mi teraz pomóc użycie węglowodanów w trakcie treningu. Jestem w tym zupełnie zielony więc liczę na waszą pomoc bo z ulotek reklamowych wiele się nie dowiem. Dodam, że cały trening jest bardzo intensywny i zależy mi żeby z niego korzystać.

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 3977 Data: 9/3/2009 10:44:04 AM Liczba szacunów: 0
  • Czyli banan i łyżka stołowa miodu + ewentualnie jakaś gruszka albo kiwi po treningu i do tego WPC z mlekiem będzie ok czy raczej robić przerwę - najpierw węglowodany a później (20 - 30min) dopiero WPC? Czy kolejność w tym wypadku ma jakieś znaczenie? To chyba tyle na dzisiaj. Wielkie dzięki za pomoc i SOG oczywiście poleciał. Pozdro.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2676 Data: 11/2/2009 11:17:05 PM Liczba szacunów: 1
  • Doping

    Post
    Doping

    Dzięki Aleks za pomoc :). Mam tylko jeszcze jedno pytanko. Mój kolega, który szykuje się do trójboju siłowego chce zacząć cykl oxe solo. Moje pytanko jaką dawkę i przez jaki czas byś proponował. Po oxie solo trzeba się odblokowywać czy ona nie blokuje. W mojej kwestii dziękuję za pomoc. Pozdro :).

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 300 Data: 6/29/2020 4:16:01 PM Liczba szacunów: 0
  • moje problemy/ muay thai

    Post
    Sztuki Walki

    W postach podwieszonych jest gdzies link do art. nt zamykania oczu... A co do innych oytan to popros trenera o pomoc... on chyba njelepiej bedzie umial Ci pomoc. pozdr

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2668 Data: 12/15/2005 5:14:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Wuchta34-blog(TS)-242,5kgx3powt-157str.

    Post
    Trening dla początkujących

    Everr i King89 - dzięki za pomoc. Teraz faktycznie o niebo lepiej. meraviglia - dieta coraz bardziej rygorystyczna tzn zamiana chleba na makaron razowy. Powoli staram się eliminować chleb pełnoziarnisty na makaron i ryż. Czas pokaże jakie przyniesie efekty. Stosuję chrom naturella w dawce 2 tabletki z rana i muszę powiedzieć , ż ena słodycze [...]

    Odpowiedzi: 1590 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/22/2008 8:43:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Wuchta34-blog(TS)-242,5kgx3powt-157str.

    Post
    Trening dla początkujących

    groobas87 - KLOCEK (Mirek) to jego ksywka, bardzo sympatyczny, i zarazem mocny. Sylwetka również do pozazdroszczenia.... Michał29 - jak jak byłem w klubie to startowe miałem opłacane ale dojazd z własnej kieszeni. Co do klubu z Kielc nie wiem jak jest z tymi sprawami u nich. Spróbuj napisać do nich to może odpiszą. Niestety nie mam tel aby Tobie [...]

    Odpowiedzi: 1590 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/12/2008 1:18:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Wuchta34-blog(TS)-242,5kgx3powt-157str.

    Post
    Trening dla początkujących

    King - pierwsze odczuci jak najbardziej pozytywne tzn, szybki trening skracam przerwy między seriami do minimum, bardzo treściwy trening. Cuś innego zaskakującego dla mięśni. Czuję zakwasy także dla mnie to jest nowość (mimo iż jest BCAA i glutamina - w dużej dawce). Wiem , że miałem zredukować ale obawiam się , że mięśnie będą się paliły dlatego [...]

    Odpowiedzi: 1590 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/2/2008 1:47:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Wuchta34-blog(TS)-242,5kgx3powt-157str.

    Post
    Trening dla początkujących

    dokładnie jego praca w dziale jest nieoceniona. ja sugerowałbym, żeby w miesiącu maj za włożoną pracę nagrodę otrzymał wiadomo kto dzięki za pomoc mailową!

    Odpowiedzi: 1590 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/5/2008 2:29:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Wuchta34-blog(TS)-242,5kgx3powt-157str.

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzięki BUBY za pomoc. Rozwiałeś moje obawy co do SYNTRAXA. Glutaminkę super wspominam (przy 15gram po treningu nie było zakwasów, obecnie jem olimpa i wróciły) dlatego widzę różnicę w oddziaływaniu. Skoro piszesz, że MATRIX jest ok to następny zakup właśnie tego. Nigdy więcej universala... Jakość to jakość. Lepiej ciut więcej zapłacić ale za coś [...]

    Odpowiedzi: 1590 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/13/2008 6:56:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Wuchta34-blog(TS)-242,5kgx3powt-157str.

    Post
    Trening dla początkujących

    Madu - dziękuję za informację ponieważ nie lubię słodkich odżywek białkowych. Skoro mówisz , że jest za słodka to raczej z niej nie skorzystam. Zobaczymy. Z tymi sogami żartowałem. Nie ważne ile mam sogów najważniejsze, że komuś mogę służyć radą oraz korzysta z mojego doświadczenia. Cieszę się , że mogę pomóc innym mniej doświadczonym..... [...]

    Odpowiedzi: 1590 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/14/2008 2:58:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Wuchta34-blog(TS)-242,5kgx3powt-157str.

    Post
    Trening dla początkujących

    spoko cieszę się, że dotarła i mogłem pomóc jak możesz to sprawdź @ a moze spróbuj brać wiecej Decka Stac? wpadnij do mnie i zobacz ostatnia wypiskę Zmieniony przez - Russell 88 w dniu 2008-04-23 21:31:01

    Odpowiedzi: 1590 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/23/2008 9:29:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Wuchta34-blog(TS)-242,5kgx3powt-157str.

    Post
    Trening dla początkujących

    Na redukcji ciężko zachować siłę a jeszcze trudniej coś dołożyć do sztangi.Stacki powinny w tym pomóc. A co to jest w tych małych pudełkach bo nie widać za bardzo?I co tam obok na stoliku leży co wygląda jak plastry?

    Odpowiedzi: 1590 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/29/2008 7:43:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Wuchta34-blog(TS)-242,5kgx3powt-157str.

    Post
    Trening dla początkujących

    Dziękuję Wam wszystkim za gratulacje i ocenę obecnej jakże jeszcze kiepskiej formy. Nasz sport charakteryzuje to , że zawsze jest coś do zrobienia i do poprawienia. Walczę z boczkami ale walka jest ciężka. Od rana walczę z pie***nym kontem na you tube i googlach i nie mogę wkleić filmików z treningu a szkoda bo są ciekawe i nawet fajnie wyszły. [...]

    Odpowiedzi: 1590 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/31/2008 4:28:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Wuchta34-blog(TS)-242,5kgx3powt-157str.

    Post
    Trening dla początkujących

    Helssing - dzięki świetna robota. Czy w przyszłości mogę liczyć na pomoc? Polaco - również dojdziesz do takich ciężarów, systematycznie do przodu...

    Odpowiedzi: 1590 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/1/2008 3:48:02 PM Liczba szacunów: 0