SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Opuchnięte sutki

    Post
    Doping

    Kadett i stało się. Sam widzisz robi Ci się już gyno, a Ty dalej ładujesz i to teścia. Jeżeli Cię sutek zaczyna boleć i wyczuwasz pod nim twarda tkanke to robi się ginekomastia. Jeżeli jesteś na cyklu i zjesz Nolvadex to może on trochę pomóc. Sutki powinny trochę jakby wyschnąć. Może jednak nolva nic nie pomóc jak zresztą jest w większości [...]

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 13763 Data: 3/9/2003 7:55:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Wazne ! Prosze o pomoc przy FBW...

    Post
    Trening dla początkujących

    OD dłuższego czasu siedze i staram sie pomoc i zazwyczaj słysze niechce FBW bo cwiczyłem i nic nie daje, jak prosze żeby ktos wkleił to FBW to okazuje sie że to nie jest FBW tylko jakis dzieciency eksperyment. (istnieje też taka metoda sie nazywa prób i bledów) jezeli chcesz skorzystac dojdziesz do pewnych spraw za kilka lat lub kilkanascie. ale [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 658 Data: 6/29/2011 2:39:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Kontrola diety na redukcję.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jeżeli mogę tu jeszcze zająć czas kilku osobom to mam kolejne pytania. Mianowicie przy takim rozkładzie jak wyżej miałbym 156g białka, 76g tłuszczy i 302g węgli (przy zapotrzebowaniu 2500 kcal). Przy rozpisce 30%-20%-50% byłoby podobnie tylko mniej tłuszczy a więcej białka. (1. pytanie, które rozwiązanie bardziej sensowne przy redukcji?) [...]

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2441 Data: 7/20/2016 10:34:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Ocena FBW na mase

    Post
    Trening dla początkujących

    widze, ze co do planu to nikt nie chce mi pomoc w takim razie moze ktos mi doradzi w takiej sprawie: otoz normalnie cwicze sobie WTOREK - CZWARTEK - SOBOTA sa to dni, w ktore mam najwiecej czasu i nie chcialbym zmieniac tego ukladu. Lecz mam jeszcze silownie w poniedzialki i wtorki. I niby dobrze, tylko tak to wyglada, ze na tej silowni nie ma [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1450 Data: 10/11/2011 8:59:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Zmiana planu treningowego

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] jak to było. Ale naprawdę dobrze mi się ćwiczy tym planem i są efekty i kilka osób mi mówiło, że dobry plan. Za niedługo będę musiał zmienić plan. Dlatego proszę Was o pomoc. Jak widać mój staż na siłce wynosi prawie 2 miesiące ale najgorsze już za mną, nauczyłem się techniki w tych ćwiczeniach w tym planie itp. Więc proszę o pomoc w [...]

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 2999 Data: 4/2/2009 1:14:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Końcowa faza redukcji

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] jak będzie ok., to nie jemy już nic tylko cykamy foty, jak będzie plasko, to ladujemy dalej smieciowe zarcie, pizza, czeko, batoniki itd., Male ilości alkoholu mogą być pomocne by rozszerzyc naczynia krwionośne, ale niewskazane. woda: malutkie ilości trening brak Inne: sol może pomoc jak będzie problem z wypelnieniem miesni, wiec trzeba być [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 498 Data: 2/27/2022 8:18:38 AM Liczba szacunów: 0
  • Końcowa faza redukcji

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] jak będzie ok., to nie jemy już nic tylko cykamy foty, jak będzie plasko, to ladujemy dalej smieciowe zarcie, pizza, czeko, batoniki itd., Male ilości alkoholu mogą być pomocne by rozszerzyc naczynia krwionośne, ale niewskazane. woda: malutkie ilości trening brak Inne: sol może pomoc jak będzie problem z wypelnieniem miesni, wiec trzeba być [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 498 Data: 2/27/2022 8:18:52 AM Liczba szacunów: 0
  • Nareszcie FBW. Trening do sprawdzenia.

    Post
    Trening dla początkujących

    Siema mam takie pytanie i prośbę o pomoc w ocenie mojego planu. Ćwiczę w domu,posiadam tylko hantle ,a na tym planie przejechałem już 3-miesiące. Jak sadzicie należy go całkowicie zmienić czy poprawić? Pomoc mile widziana :) Harmonogram Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela B regeneracja A regeneracja B regeneracja [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1862 Data: 1/12/2018 5:16:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Zamuliłem wczoraj a wiec Szama /SFD/2017/2/14/e461a3fa99eb40c39ed43395dc0970bb.jpg /SFD/2017/2/14/4694be2fd27148849225ebad4b2f7c3c.jpg /SFD/2017/2/14/32efef0440db47f08bda9dd6f50f940e.jpg Tłuszczy raczej jest mniej niz na makro , kłade usmazony filet na koncu na serwetkach zeby nie byly tluste jak smok Caly tydzien bedzie to samo chyba ze padne [...]

    Odpowiedzi: 112 Ilość wyświetleń: 9965 Data: 2/14/2017 10:01:43 AM Liczba szacunów: 0
  • Panowie ; dzięki za pomoc ; do _knife_ ; człowiek nie rodzi się wszystkowiedzący , każdy z nas jest ułomny i zawsze popełnia błędy na początku. Po to ma mózg i internet aby błędy możliwie najszybciej i najlepiej skorygować . Oby proces samonauki poprawić i przyspieszyć - wymyślono specjalistyczne fora. nie potrafię bezkrytycznie przyjmować prawd [...]

    Odpowiedzi: 89 Ilość wyświetleń: 7812 Data: 4/3/2012 11:33:35 AM Liczba szacunów: 0
  • Ile trwa efekt bioenergoterapii?

    Post
    Zdrowie i Uroda

    myślę, że taka pomoc bioenergoterapeuty to nie jest efekt placebo, weźmy na przykład uzdrowiciela Zbigniewa Jana Popko - no gdyby takie spotkania w Warszawie albo w Rusinowicach nic nie dawały, to przecież takich spotkań by nie było, najlepiej więc przekonać się samemu o tym, czy taka pomoc coś daje, czy nie, kontakt jest dostępny tu [...]

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 10711 Data: 11/20/2014 9:06:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Ok, dzieki za pomoc. W takim razie tylko dokoncze aktualny cykl treningowy zeby mi sie z silownia te dni nie pomieszaly i za ok 2-3 tygodnie zaczynam sam boks. Wielkie dzieki za pomoc.

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2311 Data: 3/21/2016 11:31:24 AM Liczba szacunów: 1
  • wyciskanie na klate - maszyna a sztanga

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] miałeś - każdy kiedyś zaczynał i nie ma nic nadzwyczajnego w tym że zgniotło Cie np 50kg ( choc na początek to wcale nie tak mało - niektórzy nie byli w stanie wycisnąc 20-30kg). Ten koks podnoszący to jedną ręką tez kiedyś zaczynał i prawdopodobnie też prosił o pomoc silniejszych . Tak więc nie ma co wstydzić sie proszenia o pomoc pozdro

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 14678 Data: 2/12/2007 2:13:54 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] ściąganie linek na bramie 12,10,8 biceps: uginanie z supinacja 10,9,8 9/11/11kg odwrotny modlitewnik hantla 10,8,8 5/7/9kg uginanie na bramie na szczyty bicepsów 15,12,10 *pomoc partnera **plus waga suwnicy ok.30kg Wrażenia: ból bicepsa troche utrudniał w treningu ale jakos poszło,klatka elegancko weszła pompa na bicepsach po 3serich ludzi mało [...]

    Odpowiedzi: 152 Ilość wyświetleń: 19925 Data: 3/28/2011 8:55:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy Cykl- Metanabol

    Post
    Trening dla początkujących

    A czy mogłbym prosić kogoś o pomoc przy układaniu diety czy w tym forum niema takiej możliwości i muszę sam szperać w internecie, oczywiście wiem że za szybko z tymi sterydami, ale boję się że jak zacznę jakąś dietę która ma i powinna mi pomóc to skończy się jak zwykle na kilogramie w górę i żadnego pożytku z tego nie będzie. A co do wagi to [...]

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 3338 Data: 4/19/2016 9:30:10 AM Liczba szacunów: 0
  • Aerobiczna "szóstka" Weidera =>wejdz<=

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    zgadzam się z Tobą eska, ale wiesz, jak już wspomniałem, ten trening ma mi pomóc w walce z oponką, która u wielu 'masowców' się pojawia (wiecie, dodatni bilans kaloryczny i te sprawy ). Poza tym jak dobrze pójdzie od nast. tygodnia wznowie treningi bjj, więc masa i tak pójdzie w odstawkę i przestawię się na trening na siłę dwa razy w tygodniu. A6W [...]

    Odpowiedzi: 5787 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/31/2004 9:55:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Aerobiczna "szóstka" Weidera =>wejdz<=

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] plecy mogly odejsc ponad ziemie. prubuje i nic ale i tak czuje napiecie miesni brzucha. Ostatnie tez jest dosc trudne zeby skoordynowac ten ruch calego ciala (rece leza na ziemi tak). Ale jest fajny. (jak tym umial to bym dal soga ale nistety moze sie kiedys naucze). Pozdrawiam i czekam na pomoc i na zdjecia moze ktos zrobi z przebiegu cwiczen.

    Odpowiedzi: 5787 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/22/2004 7:18:52 AM Liczba szacunów: 0
  • Aerobiczna "szóstka" Weidera =>wejdz<=

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    dzieki za pomoc . postaram sie nie robic zadnych przerw

    Odpowiedzi: 5787 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/26/2004 1:07:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Aerobiczna "szóstka" Weidera =>wejdz<=

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] klasie ważyłem 80 kg przy wzroscie 159 cm !! teraz tesh mam 80 kg lecz przy wzroscie 180 cm . Fajnie mnie wyciągłe troche w tym sobie pomogłem lecz na nogach pozostała mi cała masa. Czy ma ktoś jakieśczwiczonka żeby nogi troche wyszczuplały to prosze o pomoc Aha teraz jestem w 5 klasie technikum Zmieniony przez - Wodny w dniu 2004-08-31 09:23:51

    Odpowiedzi: 5787 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/31/2004 9:18:07 AM Liczba szacunów: 0
  • Aerobiczna "szóstka" Weidera =>wejdz<=

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] na ten poscik i sama osobiscie tez chyba zaczne taki trening Tylko mam pare pytanek co do tych cwiczen..np w 2 cwiczeniu moge miec caly czas nogi w gorze pod katem prostym czy musze przechodzic do lezenia poczatkowego tak jak w cwiczeniu 1 ?? I to samo pytanko mam do cwiczenia 4 ?? Nie wiem czy dobrze robie te cwiczonka wiec prosze o pomoc..

    Odpowiedzi: 5787 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/10/2004 2:16:55 PM Liczba szacunów: 0