SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • dzieki za pomoc mysle ze sie uda

    Odpowiedzi: 375 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/18/2008 2:00:18 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] Wtedy odpowiednie dokumenty i zaświadczenia trzeba zanieść co najmniej na 1 dzien przed datą stawienia się określoną w karcie powołania. I teraz ważne. Tu potrzebna by była pomoc prawnika siedzącego w temacie,bo...składając takie wniosek jak ten drugi(o ważnych sprawach rodzinnych) teoretycznie i tak się powinno zgłosić w danym terminie do [...]

    Odpowiedzi: 375 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/3/2008 11:39:21 AM Liczba szacunów: 0
  • WIDZE ZE QUEBLO MNIE WYPRZEDZIL.....Z TEGO CO WIEM FIRMA NIC NIE PORADZI NA TO.....(A JESTES PO WYZSZYCH STUDIACH WOJUNIE??) PEWIEN KOMENDANT W NASZYM WKU ZGIERSKIM FACETOWI KTORY BYL PREZD NAMI NA ODCHODNE POWIEDZIAL: NAJWYRAZNIEJ POBOROWY T.....FIRMA UPADNIE NIECH PAN NIE KOMBINUJE TYLKO SZUKA ZAUFANEGO CZLOWIEKA TO ZAJECIA SIE PANA FIRMA!!! [...]

    Odpowiedzi: 375 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/14/2008 9:00:45 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] raczej wszystkie moje oficjalne podania do wku i do wszw zostana w tej sytuacji odrzucone. zaluje teraz ze nie trafilem na to forum wczesniej :( pozdrawiam , dziekuje za pomoc, zostawie wiadomosc jak sie to wszystko potoczylo, ku przestrodze tych ktorych beda jeszcze chcieli przez te 1,5 miesiaca sciagnac. Zmieniony przez - wojunie w dniu [...]

    Odpowiedzi: 375 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/15/2008 2:41:59 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] nie, bede mial papier z uczelni i co wiecej duzo doswiadczenia jak z nimi postepowac ;) Chcialbym podziekowac Queblo i maduli za wszystkie rady i wskazowki - byly bardzo pomocne. Pare rad odemnie na koniec (oczywiscie sa to moje subiektywne opinie) - nie odbierajcie poleconych z wku - przynajmniej tych pierwszych (poleza 2 tyg na poczcie, [...]

    Odpowiedzi: 375 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/24/2008 3:26:16 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] badania. wiem pobor jest zniesiony ale ze wzgledu na "trudna sytuacje rodzinna" musialem zrezygnowac ze szkoly i isc do pracy z tym ze nie mam papierow na to ze pracuje gdyz pomagam znajomemu w jego interesie! czy WKU wysle mnie do woja ?? (choc tego podobno chwilowo nie robi) Queblo Ty tu widze masz największą wiedzę proszę o pomoc !

    Odpowiedzi: 375 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/13/2009 2:59:03 AM Liczba szacunów: 0
  • OLD SCHOOL : STAWY REANIMOWANE

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witam, sorry ze odswiezam ten post ale inaczej nie da rady. Bardzo prosilbym o pomoc, gdyz sam juz nie wiem co i jak mam zrobic by bylo lepiej. Mianowicie chodzi mi o moj prawy bark. Wlasnie wracam do "gry" (tzn wracam do cwiczen po polrocznej przerwie). Mmoj trening to FBW ktory ulozyl Georgu. Wszystko cacy i super ale odzywa sie moj [...]

    Odpowiedzi: 191 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/28/2007 1:19:34 AM Liczba szacunów: 0
  • ok sog za pomoc, a czemu mam wywalić banany z diety? Są one tylko rano i po treningu, wytłumacz mi to i jeśli naprawdę mam je wywalić powiedz czym moge je zastąpić. Warzywami?

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/3/2008 10:28:26 AM Liczba szacunów: 0
  • TRENING CYKLICZNY-GRUPA II str.124 CYKL VI

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] musial troszke zmniejszyc obciazenie o pare kg... ale tylko w cwiczeniach na klate bo w innych nie mam tego problemu...bo wczorajjak robilem na klate...to w 4 seri musil mi pomoc z 2 pow... a w ost. wlasciwie wszystkie..czyli 4 bo wziolem taki ciezar ktorym moge zrobic 1 pow...(moze wiecej ale to na poczatku treningu) mój błąd... bo robilem [...]

    Odpowiedzi: 2478 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/13/2004 3:59:08 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] przestałem ćwiczyc na siłowni. Teraz pruszczy juz nie ma zostały tylko przebarwienia, czy nie ma zadnych przeciwskazań zebym znów zaczął ćwiczyć. Ogółnie czuje sie dobrze skutki uboczne brania leku są dość małe(głównie to suchośc skóry, zadne bóle nie wystepują a jak juz to małe). jezeli wiecie cos na ten temat to prosze o pomoc z góry dzięki

    Odpowiedzi: 108 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/11/2007 10:07:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Ooo... :* Dziękuje za pomoc, wybiorę któryś z tych produktów: Johnson & Johnson Holiday Skin, Body Lotion 250 ml, ok. 12 zł Garnier Nawilżajace mleczko do ciała, Skóra muśnięta słońcem 250 ml, ok. 19 zł Dr Irena Eris Lirene Dermoprogram, Brązująco-ujędrniający balsam do ciała 19 zł / 220 ml Który polecasz? Moja skóra jest wyschnięta, sucha. [...]

    Odpowiedzi: 108 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/12/2007 2:05:33 PM Liczba szacunów: 1
  • Dziękuje za pomoc. Mam nadzieje, że nabiorę troszkę ładnego brązowego koloru :) Przeglądam sobie ulotkę i takie o to skutki uboczne za obserwowałem: - Suchość i świąd skóry, zwiększona podatność na urazy, złuszczanie naskórka (uważać na zadrapania i inne uszkodzenia skóry, długo wszystko się goi) - Suche, pękające usta - Podrażnienie spojówek, [...]

    Odpowiedzi: 108 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/12/2007 5:13:10 PM Liczba szacunów: 1
  • PORWANIA, A OCHRONA OSOBISTA

    Post
    Sztuki Walki

    Potrzebna mi pomoc . pisze przce licencjacką o temacie Terroryzm w XXI wieku i walka z nim w doktrynie i działaniach praktycznych USA . Przosze o jakieś wiadomości , nazwy książek gdzie bum mógł coś znaleźć . A manjepiej coś o : - zamach na obiekty państwowe - strzelaniny w szkołach 2 Stosunek do terroryzmu arabskiego/islamskiego - Al-Kaida [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 8426 Data: 11/26/2008 7:00:48 PM Liczba szacunów: 0
  • CKD - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    leniuszki :D qazar :D zawsze gdy moge pomoc - postaram sie pomoc :D

    Odpowiedzi: 4026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/7/2004 8:25:31 PM Liczba szacunów: 0
  • CKD - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Qazar wielkie dzięki za pomoc w ułożeniu diety !!! No i ogulnie wielkie dzięki za pomoc!!! W końcu zaczynam widzieć radość życia!!! Wielko sogacz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PS: zapomniałem dopisać że jem dużo tłustych rybek- najczęściej makrele, ale też śledziki i tuńczuka z oliwą z oliwek!!!

    Odpowiedzi: 4026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/11/2004 3:14:42 PM Liczba szacunów: 0
  • CKD - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] Oliwa z oliwek - 30 Pomidor - 50 Brokuły - 50 IV. Makrela wędzona - 100 Oliwa z oliwek -10 Szynka z indyka - 50 V. Whey pro isoalte - 40 i tu proszę was o pomoc, nie znam się na tych suplementach wybrałem taki bo widziałem na forum u innych. Mam jeszcze takie pytanie czy muszę się uzupełniać dodatkowo w jakies witaminy?? lub [...]

    Odpowiedzi: 4026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/19/2005 7:41:55 AM Liczba szacunów: 0
  • CKD - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] wyjątek;) Przeczytałam tekst z pierwszej strony, właściwosci diety mi odpowiadaja, tylko problem w tym, że nie umiem jej ułożyć dla siebie. I własnie dlatego prosze o pomoc. Mam 25 lat, ternuje czwarty rok 3 razy w tygodniu. Oprócz tego, że schudłam nie wygladam wcale tak jak bym chciała. A chciałabym mieć mniej tłuszczu i odsłonić te [...]

    Odpowiedzi: 4026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/5/2005 4:14:06 PM Liczba szacunów: 0
  • CKD - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] dlaczego akurat 30g)!!!!!! Tłuszcze: 2938-896-120= 1922 kcal z tłuszczu, co daje około 213g Proszę o odpowiedzi, czemu tyle akurat węglowodanów nie 100 czy więcej Bardzo trudno jest ustalić dietę z 30 g węglowodanów w całym dniu. ??????????? Bardzo dziękuje za pomoc Pozdrawiam Endriu77 Zmieniony przez - Endriu77 w dniu 2005-12-31 02:14:41

    Odpowiedzi: 4026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/31/2005 2:09:35 AM Liczba szacunów: 0
  • jak pit ma bloga to juz na samym początku wiadomo że mi net nie pociągnie za długo ilość fotek miażdży dieta zayebista,dla ludzi - widać że Tadeusz maczał swoje palce good luck to all Zmieniony przez - solaros w dniu 2014-02-04 01:28:17 No dokladnie, nie jest to dieta typu kurak z ryżem i brokułem x6 %-) Dzięki Sol za pomoc z banerami ;)

    Odpowiedzi: 902 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/4/2014 10:39:49 AM Liczba szacunów: 0
  • Witam, właśnie czekam na drugi lekki posiłek przed treningiem nóg. Dziś jak zwykle planuje zrobić mega mocny trening. Obolałość mięsniową na nogach jeszcze trochę czuje od zeszłego tygodnia :-D. Trening zacznę około godziny 15:00. Relacja dzisiaj wieczorem. Mam nadzieje że będzie ktoś kto mógłby mi pomóc nakręcić jakiś materiał.

    Odpowiedzi: 902 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/16/2014 12:58:47 PM Liczba szacunów: 0