SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Kręgosłup, dyskopatia, rwa kulszowa, skolioza, plecy, szyja, ...

    Post
    Zdrowie i Uroda

    [...] Lekarz rodzinny zapisal mi Nimesil i Mydocalm Forte. Leki troche pomogły jednak teraz ból tak sie nasilił że niewiele mi one dawają. Dzisiaj odebralem wyniki RTG i opis brzmi tak: Zwężenie przestrzeni międzykręgowych L4L5 i L5-S1. Rotacja kręgosłupa wzdłuż osi długiej. Presakralizacja L5. Będę wdzięczny za pomoc oraz rozszyfrowanie tej diagnozy.

    Odpowiedzi: 400 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/7/2008 4:50:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Kręgosłup, dyskopatia, rwa kulszowa, skolioza, plecy, szyja, ...

    Post
    Zdrowie i Uroda

    [...] od L3 do L5. poza tym struktura kostna trzonó kręgów prawidłowa. czy ktos rozumie o co chodzi? i jak sie z tego wyleczyc? jakies masaze? cwiczenia? z gory dziekuje za pomoc pozdrawiam zalozylem ten temat kilka dni temu w dziale zdrowie. oprocz Saidy(za co jestem jej bardzo wdzieczny) nikt sie nie wypowiedzial wiec moze w tym temacie ktos [...]

    Odpowiedzi: 400 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/11/2008 11:42:50 AM Liczba szacunów: 0
  • Kręgosłup, dyskopatia, rwa kulszowa, skolioza, plecy, szyja, ...

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Kradam ja jadę na KSW nileciki już kupiłem to tak na twoje zapytanie, druga sprawa to powiedziałeś że w moim przypadku żadnej tragedii nie ma. Z tym fizjoterapeutą u mnie w mieście to może być problem bo mam kolegę który pracuje na fizyko i fizjo i mówił że nikt się w mieście typowo kręgosłupem nie specjalizuje, Czy możesz mi dać jakiegoś linka [...]

    Odpowiedzi: 400 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/9/2008 7:32:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc w doborze odpowiednich suplementów

    Post
    Odżywki i suplementy

    Przepraszam ale jestem nowym uzytkownikiem tego forum. jezeli bylaby taka mozliwosc to nadal prosze o pomoc :)

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 549 Data: 2/28/2010 10:40:38 AM Liczba szacunów: 0
  • boldenone

    Post
    Doping

    [...] nie wazne. Juz czekam na enana250 z Unigenu (widze, ze same dobre opinie o tym producencie, zadnych zastrzezen jak narazie...) A co do tego bolda, to sam juz nie wiem...chyba zamowie drugiego (z unigenu-oczywiscie Jak juz rusze z cyklem, to bede pisal co i jak na bierzaco. Dzieki wszystkim za pomoc, oczywiscie sogi leca:) NO PAIN-NO GAIN! Pozdro.

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2354 Data: 2/28/2011 10:55:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Moim celem jest masa! Uda mi się z tym zestawem ćwiczeń?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Hmmm... Od tego jest to forum, aby takie niedociagniecia wyszczegolnic i zlikwidowac! :) Dlatego prosze o pomoc w tej sprawie! :D Wiec tak: PONIEDZIAŁEK Klatka 1. Wyciskanie sztangą na ławce poziomej 12/10/8/8 2. Wyciskanie hantlami na ławce skośnej 10/10/10 3. Rozpiętki na ławce skośnej 12/12/12/12 Przedramię 1. Uginanie nadgarstków ze [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1413 Data: 4/21/2009 6:47:11 PM Liczba szacunów: 0
  • MEGA PORADNIK KULTURYSTY!!!!!!!!!!!!!!

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    no kurde sogacza bym Ci za pomoc zasponsorowala, ale juz jednego tu dostales... Mimo wszystko, dzieki i rosnij Pudzian

    Odpowiedzi: 561 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/7/2007 10:54:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Split Do Oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Czym się kierowałem...? Hmmm, niczym... Właśnie chodzi o to, ze chciałbym miec dobry plan treningowy dlatego prosze o skorygowanie, lub ułożenie nowego... Bardzo prosze o pomoc...

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 527 Data: 11/8/2008 5:23:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Bóle Kręgoslupa

    Post
    Zdrowie i Uroda

    ja nawet nie mysle o jakiejs operacji wiem ze na kregoslupi i jego schorzenia najlepsza jest rechabilitacja a w tym wypatku najlepiej to robi plywanie i jesli to mialo by pomoc to moglbym chodzic codziennie ale jeszcze nie wiem co nawala.Sluchajcie a moze byc tak ze bedzie tylko do nastawienia kreg jakis?choc w ledzwiowej okolicy to nie wiem jak [...]

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 15521 Data: 4/8/2006 1:01:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Masa zalewa mnie tłuszczem;)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    No zamiast tego trzeciego ryzu wzuce najwyzej 3 kromki razowca :) a tłuszczy tylko uzywam przy smazeniu na oliwie sobie smaze ;) czyli zmniejsze ww dzieki za pomoc ;)

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 11471 Data: 1/13/2012 1:13:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak osiągnąć ponad 50 cm w bicepsie i proporcjonalnie większe partie pozostałe.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Podkręcaj stopniowo:) Jak na tyle lat wyniki- ok. Jak najbardziej. Pytasz o suplementy. One później. Na chwilę obecną masz świetny progres na zerze. Tzn. poza treningiem w sumie nie robisz nic by temu pomóc. Kolejność jest taka: dieta- potem odżywki. Jak zachodzi stagnacja na diecie przy dobrym treningu dorzuca się odżywki i bardziej wymagający [...]

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 14510 Data: 4/17/2010 10:29:12 AM Liczba szacunów: 0
  • Jak osiągnąć ponad 50 cm w bicepsie i proporcjonalnie większe partie pozostałe.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Podałem 15 ruchów bo tak mi się o uszy obiło . Ja osobiście więcej jak 10 ruchów nigdy nie robiłem a co do martwego ciągu to fakt trochę szkoda że nie mogę robić bo jest to korzystne ćwiczenie . Przestawienie się z martwego nie wynika ze specjalizacji lecz z tej kontuzji kręgosłupa którą prawdopodobnie nabyłem właśnie przy martwym i przysiadach co [...]

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 14510 Data: 4/17/2010 7:25:49 PM Liczba szacunów: 0
  • SPORT A CHOROBY SERCA

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Pracuję w Zabrzu, może będę mogła ci w jakiś sposób pomóc.

    Odpowiedzi: 188 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/2/2005 9:00:57 PM Liczba szacunów: 0
  • ### FAQ : WYCISKANIE LEZAC ###

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] poprostu ja nie doczytalem). Podobno skos w dol dobrze wplywa na sile klatki, ale nie wiem wlasnie czy na ta ogolna- czy wyciskanie na skosie w dol moze w jakis sposob pomoc w poprawieniu wynikow w wyciskaniu plasko? Chodzi mi o to, czy robiac skos w dol mozemy spodziewac sie szybszych przyrostow(sily) w wyciskaniu plasko niz gdybysmy tego [...]

    Odpowiedzi: 200 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/14/2006 10:23:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Problem.

    Post
    Trening dla początkujących

    ponawiam moją prośbę o pomoc w problemie.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1024 Data: 2/9/2010 8:02:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Problem.

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] czy to jest duży minus? A trening jest intensywny. 3. Z ławką skośną jest taki problem, że to jest jedyny problem na mojej siłowni - nie ma jej... staram się przebudować moją ławeczkę, ale słabo mi to idzie... jakiś zamiennik? wyciskanie i rozpiętki starczą? 4.Kolejność jak w poście bembna12? 5.Czemu makaron i ryż odpuścić? dzięki za pomoc :)

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1024 Data: 2/11/2010 8:46:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan na mase do poprawy i brak przyrostów

    Post
    Trening dla początkujących

    ok rozumiem.. Jednak FBW jest dla całkowicie początkujących albo tych co znów zaczynają Ćwiczyć przeważnie.. Więc wole dobrym splitem jednak ćwiczyć ;x (sorra za orta ale pisałem to jakby jednym okiem :>) Ale mógłbym liczyć na pomoc w poprawieniu planu? Bo nie chcę znów go zj...ć .. Chciałbym jeszcze dołożyć przedramie ;>

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 2108 Data: 10/5/2011 5:39:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Straż Pożarna Pomocy!!!!!

    Post
    Inne dyscypliny

    Prawde mówiąc troszke sie zmartwiłem czytając wypowiedzi vlad'a... Nie mam pewności na ile są wiarygodene, wiem za to że choć mam szerokie plecy mogą mi one pomóc jedynie w teście na podciąganie :P, ale ciesze sie że trafiłem na ten art. bo wiem że musze robić więcej niż robiłem do tej pory... pozdrawiam

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 17991 Data: 6/22/2006 7:32:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening - ocena + ew. jakieś poprawki.

    Post
    Trening dla początkujących

    Już czytałem i oglądałem filmiki z prawidłowo wykonanymi ćwiczeniami oraz założyłem dokładny dziennik więc myślę że dam sobie radę, od poniedziałku zaczynam. Dzięki wielkie za pomoc i cierpliwość. Temat do zamknięcia?<nie wiem czy tutaj zamyka się tematy>.

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1335 Data: 2/28/2009 12:15:45 AM Liczba szacunów: 0
  • przyblokowal anavar - potrzebne PCT

    Post
    Doping

    [...] jako sam w sobie clom dziala bo sypie mnie syfami mocno. towaru nie biore juz miesiac i 3 dni. nie wiem co mam robic, ale wiem jedno nigdy oral solo kuracji, a na chwile obecna to sie wystraszylem mocno jezeli chodzi o doping, nie chce panikowac wiec prosilbym o rady i jakas pomoc pozdrawiam Zmieniony przez - LJEND w dniu 2016-06-19 10:24:31

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 5585 Data: 6/19/2016 10:19:38 AM Liczba szacunów: 0