SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Mam pytanie moze ktos się z was kiedys styknoł z takim zestawem pytan/testów po kturych odpowiedzeniu mozemy dowiedziec się jaki dla nas najlepszy jest zawód w przyszłośći. Bo funfle takei cos miał w szkole opowiadał kiedys i Ciekawi mnie to jak to wygląda na jakiej zasadzie działa .Prosze (a wręcz wymagam) o pomoc.

    Odpowiedzi: 3054 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/21/2006 10:42:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomocy ziomeczki

    Post
    Doping

    Ok. Wielkie dzięki za pomoc. Pozdro

    Odpowiedzi: 1833 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/14/2018 10:41:05 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomocy ziomeczki

    Post
    Doping

    Ok. Dzięki za pomoc. Pozdro

    Odpowiedzi: 1833 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/26/2019 1:28:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomocy ziomeczki

    Post
    Doping

    P.S stan przed lustrem i sam sobie zadaj te pytania ;-) Widać nie podchodzisz poważnie do tematu wiec już i wołanie o pomoc odbija się echem

    Odpowiedzi: 1833 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/25/2019 6:25:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomocy ziomeczki

    Post
    Doping

    Moja dieta ostatecznie będzie mnie więcej wyglądać tak dodam białka do 220g i tłuszczy mniej. Dzięki za pomoc wam. Poczytam jeszcze trochę w odżywianiu. Pozdro /SFD/2019/6/27/5775c16f44e145bb9a4f33a6ce999024.jpg

    Odpowiedzi: 1833 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/27/2019 5:47:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomocy ziomeczki

    Post
    Doping

    Dzięki wam za pomoc. Pozdro

    Odpowiedzi: 1833 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/28/2019 1:37:40 AM Liczba szacunów: 2
  • Pomocy ziomeczki

    Post
    Doping

    No ok, to na czasie kupię coś mocniejszego jak ma to pomóc.

    Odpowiedzi: 1833 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/7/2019 1:59:42 PM Liczba szacunów: 1
  • Pomocy ziomeczki

    Post
    Doping

    Wtiam, prosze pomoc. zrobilem badania i pokazuje ze mam problem z FSH. Ja mam 1.4, a norma od 1.5. Ostatnio bylem na cyklie TURANABOL solo. (po i przed cyklem nie robilem badan) Czy musze z tym isc do lekarza? Czy wszystko jest w normie i moge wejsc na nowy cykl? Dziekuje

    Odpowiedzi: 1833 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/11/2019 4:47:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomocy ziomeczki

    Post
    Doping

    Dla mnie nie, ale ja cement oj**ie jak ma mi pomóc ;] jak dobrze doprawisz jest git,rapki się szybko psują więc kupujesz i robisz od razu.Warzywa świeże z targu ,nie z biedry ;) Dawid Czechowicz o tym mówił u siebie na kanale , ale to stary patent jest,za czasów kiedy flexów jeszcze nie było.

    Odpowiedzi: 1833 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/5/2019 10:12:00 PM Liczba szacunów: 2
  • Pomocy ziomeczki

    Post
    Doping

    No ok, pomyślę nad tym jak ma pomóc. Muszę się zorientować co i gdzie.

    Odpowiedzi: 1833 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/6/2019 7:47:19 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomocy ziomeczki

    Post
    Doping

    No ok. Czyli jednak fizjoterapeuta. Przejdę się jak ma pomóc. Dzięki, pozdro

    Odpowiedzi: 1833 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/6/2019 3:13:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomocy ziomeczki

    Post
    Doping

    [...] pozniej dodawac w zaleznosci czy masa bedzie szla czy nie po +200kcal? I druga sprawa ja teraz krecilem po 40-45min cardio x4 w tyg po kazdym treningu to teraz na masie starczy 2-3x po 20 min? Bo rozumiem ze cardio nie odpuszczac tylko zmniejszyc tak? Jak byscie mogli pomoc to bede wdzieczny.. /SFD/2020/6/22/ed0f190e53a54ecc927beba5e3128ae3.jpg

    Odpowiedzi: 1833 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/22/2020 3:20:19 PM Liczba szacunów: 1
  • Pomocy ziomeczki

    Post
    Doping

    Ok. Sprobuje to zrobic z glowa,powoli zeby nie bylo tak jak mowisz. Poczytam jeszcze troche i moze jakos sie uda.. dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 1833 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/23/2020 5:14:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomocy ziomeczki

    Post
    Doping

    A ile tej nattokinazy dać jak byś mógł jeszcze powiedzieć? Lipidów nie zbadałem. Zrobię to na dniach ale gw powinno coś pomoc na to Natto dam 300mg dziennie to bedzie ok? Zmieniony przez - tey w dniu 2020-07-23 20:40:23

    Odpowiedzi: 1833 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/23/2020 7:20:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Strongzonk - droga do 45 cm w ramieniu

    Post
    Trening dla początkujących

    Prowokujesz żeby Ci napisać coś o tym boczku i maśle ,coli ale się powstrzymam Tak z ciekawosci spytam czemu nie dajesz sobie pomoc, i jak ludzie ci piszą to ty swoje?

    Odpowiedzi: 161 Ilość wyświetleń: 15566 Data: 4/3/2012 11:06:51 PM Liczba szacunów: 0
  • I need medic

    Post
    Zdrowie i Uroda

    [...] tak :) moje rady, obecnie zauwaza sie tendencje do powstawania opornosci bakterii na duomox (amoksycyline). Obecnie czesc laryngologow zaleca odrazu podawanie cefadroksylu, ktory jest silniejszy. jesli nie przejdzie za kilka dni, zglos sie do lekarza. mozesz pomoc sobie pedzlowaniem gardla plynem lugola, plukaniem gardla rozpuszczona aspiryna.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 910 Data: 12/11/2010 10:40:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Ocena i pomoc w diecie

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Nie ma węgli oliwe daj gdzie indziej A jak tu dorzucę tego banana lub pomarańczę, a oliwę z twarogiem na wieczór? W szkole go jesz ?? Tak jest Daj twaróg Z jakimiś warzywami na noc będzie git? Dziękuję za pomoc wam obu :) Zmieniony przez - Manuf w dniu 2012-01-25 22:27:38

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1012 Data: 1/25/2012 10:26:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzik - upór

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    trening 16.05.2012 (siłownia) klatka+triceps+brzuch 1.wl 20kg-15p 40kg-12p 50kg-10p 60kg-8p 70kg-6p 80kg-5p 90kg-7p - dwa ostatnie pomoc 2.wyciskanie skos dodatni 40kg-10p 50kg-10p 60kg-8p 70kg-7p 3.rozpiętki 18kg 3x8p 15kg-10p 9kg-10p 4.pompki na poręczach 15-12-10-10 triceps 1.wyciskanie łamanej do czoła chwyt wąski 27kg-7-7-6p 2.sciąganie [...]

    Odpowiedzi: 697 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/16/2012 8:35:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzik - upór

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    niestety foty robila siostra , nie wie jakie momenty łapac ;) ale zdecydowanie wyglądam najlepiej od 3 lat. Piotrek dziękuje za pomoc,nie wiem jak Ci się odwdzięcze za to wszystko co dla mnie robisz.

    Odpowiedzi: 697 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/19/2012 12:49:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzik - upór

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] przedramion ze sztanga łamana 30kg-10p 35kg-7p (zj**awszy too heavy) 30kg-8p 2.młotki siedząc 15kg jeden hantel 10,10,9p 3.modlitewnik hantel 12kg 3x10p (w dwoch ostatnich o 6,7p pomoc druga reka) brzuch: łwka skosnia 3x15p unoszenie na atlaie 3x15p Uwagi: wiosłem sam byłem zaskoczony. A jednak...oliwa sprawiedliwa. (pije łyżkami )

    Odpowiedzi: 697 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/24/2012 10:01:24 PM Liczba szacunów: 0