SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 5

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] nie raz widziałem trenerów, "zawodników" na siłowni co własnie popełniają taki błąd... A myślałem, iż nie jest to naganna technika wzorując się na trenerach... Co do "kociego ogona" - czy wykonuję ten błąd tutaj ten oto gal anonim? http://www.youtube.com/watch?v=dQWWt6WNwbI Dziękuję za pomoc Zmieniony przez - oskar1994 w dniu 2012-06-19 20:27:33

    Odpowiedzi: 2997 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/19/2012 8:23:47 PM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 5

    Post
    Trening dla początkujących

    Chruscik15 DOBRZE SIE CZUJESZ!? przeczytaj pare tematow w dziale i zobacz,jak powinna wygladac prosba o pomoc. na redukcje,to jest DIETA! a nie plan cwiczen silowych.

    Odpowiedzi: 2997 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/20/2012 5:04:48 PM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 5

    Post
    Trening dla początkujących

    Czyli zostaje przy wznosach kolan do klatki, mysle, iż jest to jedno z lepszych ćwiczeń. Dotąd wykonywalem wnosy + dodatkowo spiecia brzucha. Tak, wiem, iż brzuch odgrywa ogromna rolę przy moich bazach, tj. np MC. Myślałem, iż 2 ćwiczenia przy takim treningu sa normą, ale niestety sie myliłem. Dziękuję za pomoc.

    Odpowiedzi: 2997 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/22/2012 7:24:49 PM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 5

    Post
    Trening dla początkujących

    Zadbaj o magnez, powinno pomóc

    Odpowiedzi: 2997 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/23/2012 12:45:28 PM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 5

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam. Jeśli jest możliwość to prosiłbym o korektę następujących ćwiczeń Dziękuję za pomoc http://www.youtube.com/watch?v=29l8Hc-WAeM

    Odpowiedzi: 2997 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/28/2012 11:49:07 PM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 5

    Post
    Trening dla początkujących

    wszystko wiem, Wy jesteście na tym forum i wszystko będziecie oeniać negatywnie co nie jest od Was ;] wielkie dz za taką pomoc

    Odpowiedzi: 2997 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/30/2012 11:46:08 PM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 5

    Post
    Trening dla początkujących

    Postracales ostatnie zmysly kolego? Zastanow sie jeszcze raz co napisales i wtedy sie wypowiedz, polecam. Na jakiego ciula zadajesz pytanie skoro sam sobie na nie odpowiadasz - co wiecej, ignorujesz pomoc innych Nikt Ciebie tutaj nie trzyma, uwierz. Nie bedziemy za Toba plakac :) Zmieniony przez - oskar1994 w dniu 2012-07-01 00:27:12

    Odpowiedzi: 2997 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/1/2012 12:24:40 AM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 5

    Post
    Trening dla początkujących

    szukałem nowego planu dla dziewczyny, ćwiczy już kilka miesięcy. znalazłem w dziale ladies coś takiego: TRENING nr 8 by 4nn Trening A. A. Przysiad ze sztanga na plecach B. RDL C. wyciskanie sztangi skos góra D. wiosło sztangą E. wznosy z opadu F. plank Trening B. A. przysiad przedni B. MC C. WL D. Push Press E. wypady F. pompki 1 seria na [...]

    Odpowiedzi: 2997 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/4/2012 2:08:02 PM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 5

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzięki za kolejną fachową i szybką pomoc :)

    Odpowiedzi: 2997 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/5/2012 1:12:39 AM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 5

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam mam 18 lat wzrost: 178 waga: 64kg biceps: 30cm . Chciałbym przez wakacje zwiększyć masę i wyrzeźbić ciało. Siłownie mam dostępną 3 razy w tygodniu poniedziałek, środa, piątek. To są dopiero moje początki nigdy wcześniej na siłownie nie chodziłem. Czy mógłby ktoś mi pomóc ułożyć dobrą dietę i plan treningowy? Głównie chodzi mi o wyrzeźbienie [...]

    Odpowiedzi: 2997 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/7/2012 1:54:10 AM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 5

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] po niej poćwiczyłem tydzień i było mi ciężko z tymi zaniżonymi ciężarami, i potem znowu przerwa. Chcę wrócić do tego treningu i ćwiczyć nim do końca wakacji, tylko nie wiem jakie ustawić sobie obciążenia w poszczególnych seriach na początek i jak później zmieniać. Będę wdzięczny za pomoc . Zmieniony przez - słaby w dniu 2012-07-12 11:24:19

    Odpowiedzi: 2997 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/12/2012 11:01:33 AM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 5

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] dumny, chciałbym trochę poćwiczyć nad kondycją, ale nie mam pojęcia jak się do tego zabrać nie wiem? jakaś dieta, treningi?, jbc. ćwiczył bym w środowisku domowym, mam udostępnione hantle, więc zawsze coś do tego jest. Więc prosiłbym o pomoc, co mogę zrobić, aby tą kondycję swoją poprawić. Zmieniony przez - Lemonek w dniu 2012-07-21 17:30:03

    Odpowiedzi: 2997 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/21/2012 5:29:28 PM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 5

    Post
    Trening dla początkujących

    Temat może wydać się trochę śmieszny ale wynikać będzie to zapewne tylko z mojej niewiedzy. Mianowicie. Chodzi mi o dłoń oraz okolice nadgarstka ... (nie wiem czy te okolice zaliczają się do przedramienia czy nie) .. mam strasznie kościste pomimo że mało nie ważę. Czy istnieją możliwość "rozbudowania" tych okolic? Czytałem że może w tym pomóc [...]

    Odpowiedzi: 2997 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/23/2012 6:51:39 PM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 5

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok sorry :P dzięki za pomoc :) będzie tylko problem z podciąganiem, bo dam radę się podciągnąć sam może z 5 razy :P

    Odpowiedzi: 2997 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/27/2012 3:01:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak tu chlopaki z hemoglobiną 19 latają a ja mam 17 to jeszcze troche na cyklu bede i pozniej odblok bo upustu nie zrobie przy izoteku. wszystko sprawa indywidualna. Jak nie czujesz problemow z sercem czy oddychaniem to nie ma presji. Ale jak podnosi ci cisnienie czy puls to juz jest sygnal ze organizm broni sie i wola o pomoc

    Odpowiedzi: 1549 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/8/2021 1:49:35 PM Liczba szacunów: 1
  • [...] indywidualna. Jak nie czujesz problemow z sercem czy oddychaniem to nie ma presji. Ale jak podnosi ci cisnienie czy puls to juz jest sygnal ze organizm broni sie i wola o pomoc Dzieki za info dobrze wiedziec.Narazie cisnienie wyzej ale myslalem ze to przez izotek bo jeszcze pare miesiecy temu cisnienie bylo nisko.Norma 17.5 hemo wiece i tak [...]

    Odpowiedzi: 1549 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/9/2021 4:18:07 AM Liczba szacunów: 1
  • [...] indywidualna. Jak nie czujesz problemow z sercem czy oddychaniem to nie ma presji. Ale jak podnosi ci cisnienie czy puls to juz jest sygnal ze organizm broni sie i wola o pomoc Dzieki za info dobrze wiedziec.Narazie cisnienie wyzej ale myslalem ze to przez izotek bo jeszcze pare miesiecy temu cisnienie bylo nisko.Norma 17.5 hemo wiece i tak [...]

    Odpowiedzi: 1549 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/9/2021 7:48:51 AM Liczba szacunów: 2
  • Panowie pytanko. Kupiłem jakiś sprzęt i pytam czy będzie okey. Igla motylkowa 1.2 jakiś wężyk do tego plus jezeli by słabo szło to strzykawka 100ml. Najbardziej ta igła. Czy 1.2 nie będzie za mała? Będzie samo leciało czy potrzebna będzie pomoc syrzykawki? Żyła łokciowa czy dłoń?

    Odpowiedzi: 1549 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/30/2021 1:47:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Dugi, na hemoglobine ip6 powinno pomóc ale na htc to nie wiem... Kiedyś pani doktor mówiła mi , ze htc można zbić jakimiś lekami na nowotwory, które zbijaja czerwone krwinki ale tylko tyle wiem, nie znam nazw...

    Odpowiedzi: 1549 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/13/2021 5:55:32 AM Liczba szacunów: 0
  • Ogolnie to w wiekszych miastach idzie znalezc pomoc i tanio bardzo A w w.y.p.i.z.dowach to ciezko. Jedyna droga w wy.p.i.zd.owie to hematolog i skierowanie na upust na oddziale hematologii(trwa to tygodniami zeby sie dostac) W Wawie podobno 30zl i zrobione od kopa. Wchodzisz i za pol h wychodzisz. Znam taki kontakt. Natomiast teraz jestem w swoim [...]

    Odpowiedzi: 1549 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/12/2021 12:58:36 AM Liczba szacunów: 4