SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Aha ok dzięki za pomoc.

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/24/2009 10:03:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Zerwane ścięgno (prostownik) palca ręki

    Post
    Szybkie pytania bez logowania
    PRO

    Po dwóch tygodniach żona była u ortopedy. Powiedział żeby zdjąć gips i zamiast tego nosić aparat Stacka. Lekarz na pogotowiu stanowczo podkreślał, żeby nie używać tego aparatu, tylko gips. Teraz sam już nie wiem, co lepsze. Jeżeli ktoś ma jaliś doświadczenia w temacie, proszę o pomoc.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/10/2010 9:30:17 PM Liczba szacunów: 4
  • bieganie a spalanie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    [...] Chcialbym sobie jednak kondycje wyrobic. Jak proponujecie? Bo ja myslalem, zeby np. na początku biec 15 sekund, 15 sekund marszu, potem znow 15 sekund itd. Potem zwiekszyc ilosc sekund np do 20, a marszu do 10 i tak do tego az bede mogl przebiec wieksze odleglosci? Co o tym myslicie? Chyba ze znacie jakies inne sposoby? Bede wdzieczny za pomoc.

    Odpowiedzi: 145 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/15/2006 9:51:12 PM Liczba szacunów: 0
  • tłuszcz pod pachami

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    dobra, dzieki za pomoc Panowie :*

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/9/2011 8:50:57 PM Liczba szacunów: 0
  • tłuszcz pod pachami

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    ... i nogi masz szczupłe, a ręce? Parę lekcji pływania i z górki. Powiedz tylko instruktorowi że chcesz pływać 'z rąk', dobierze ci odp. 'pomoc naukową'

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/13/2011 4:16:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Wino a siłownia

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    imo nie warto. raz na tydzien na pewno nie zaszkodzi i nawet powinno pomóc ale tak codziennie to niee Zmieniony przez - Lager90 w dniu 2009-02-10 06:10:43

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/10/2009 6:10:25 AM Liczba szacunów: 0
  • Firma Ostrovit

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    Dzięki wielkie za pomoc :D Biore bez wachania w tym momencie :P

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 19547 Data: 7/31/2015 10:48:06 AM Liczba szacunów: 1
  • Firma Ostrovit

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    [...] na klej uniwersalny (nie da się odkleić trzeba było zrobić dziurę aby się dostać). Ogólnie na samym gwincie też było podsypane proszkiem. Prawdopodobnie zostałem oszukany i ktoś mi tam wsypał jakieś carbo które jest dużo tańsze. Czy ktoś Was próbował ich cytruliny? Czy też tak ciężko się odklejało tę folię? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 19547 Data: 3/2/2019 4:39:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Bataty (słodkie ziemniaki) - indeks glikemiczny.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Wielkie dzięki za pomoc

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/9/2010 2:18:02 PM Liczba szacunów: 0
  • TAD 600

    Post
    Doping - zdjęcia
    PRO

    Fajny srodek jezeli chodzi pomoc organizmowi w oczyszczaniu z toksyn,mozna zauważyc rozwnież poprawe w odpornosci.

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/29/2011 11:03:00 PM Liczba szacunów: 0
  • w czym my możemy ci pomóc idź człowieku do lekarza ale jeśli nic ci się jeszcze nie stało to chyba się już nie stanie

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/14/2001 11:32:54 PM Liczba szacunów: 6
  • Czyli tak średnio może na liczyć około 11-12 km. No troszku.... Dzięki za pomoc :D :D :D :D

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/1/2006 9:55:51 AM Liczba szacunów: 0
  • Jean-Claude Van Damme

    Post
    Po siłowni, o siłowni
    PRO

    może ktoś mi podpowie co to znaczy 'edytuj posty' byłbym wdzięczny za pomoc

    Odpowiedzi: 279 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/1/2009 3:07:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Wrzody żołądka

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    spoko ! dzięki za pomoc !!

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/12/2004 11:40:47 PM Liczba szacunów: 0
  • crossfit a robienie masy

    Post
    Strength & Endurance
    PRO

    już uzyskałem odpowiedzi na wszystkie moje pytania + dzięki bardzo za pomoc

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 19094 Data: 4/7/2013 5:20:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Spalanie tłuszczu - zebrane informacje.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Błagam o pomoc!!! To jest pytanie z testu na zaliczenia , własnie poszukuje odpowiedzi,ale pytania są tak skonstruowane ze ciezko mi odpowiedziec, moze ktos wie ktora odpowiedz bedzie prawidłowa i dlaczego?? Czy odczucie zmęczenia jest skutkiem: a) blokowania przewodnictwa miesniowo-nerwowego b)wyczerpania zasobów karnityny c)obie są poprawne

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/30/2008 3:57:19 PM Liczba szacunów: 0
  • JOD-CZY DZIAŁA????

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Chciałam Ci tylko powiedziec, że łykanie jodu z całą pewnością nie pomoże Ci w chudnięciu ,ponieważ jeśli masz zdrową tarczyce, to i tak będzie ona racjonowała jod etc. Jod może pomóc w zrzuceniu paru kilo tylko osobom z niedoczynnością tarczycy i to w połączeniu z innymi lekami hormonalnymi. Jod nie odpowiada za metabolizm , ale hormony tarczycy [...]

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/19/2002 4:26:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Co sie znajduje po lewej stronie brzucha?

    Post
    Szybkie pytania bez logowania
    PRO

    Bóle brzucha po lewej stronie mogą być spowodowane wieloma przyczynami. Bardzo często przyczyny bólu mogą być błahe i nie należy się nimi nadmiernie przejmować. Jednakże należy mieć na uwadze, że bóle mogą również świadczyć o poważnych schorzeniach. Jeśli ból utrzymuje się przez kilka dni, towarzyszą mu dodatkowe objawy takie jak nudności, [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/26/2016 1:05:38 PM Liczba szacunów: 5
  • Galaretki, żelki (żelatyna) a stawy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Nasz organizm to bardzo skomplikowana jednostka zbudowana z wielu narządów i układów. Większość osób dbających o zdrowie i urodę czy trenujących, główną uwagę skupia na funkcjonowaniu i zdrowiu mięśni, skóry, włosów oraz tego, co składa się na estetyczny wygląd i gdy coś jest z organizmem nie tak, daje widoczne znaki. Stosując takie podejście [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/30/2017 11:58:42 PM Liczba szacunów: 0
  • zastrzyk w udo-jak gleboko?

    Post
    Doping
    PRO

    Witam chciałam zapytać was i poprosić o pomoc. Chodzi o to ze musze 2razy dziennie robić zastrzyki przeciw alergiczne najgorsze jest to ze zrobilam sobie w bok uda i nie woem co soe stalo AE po wstrzyknieciu zastrzyku zrobił sie guzek ogromny wyczuwalny czy orientuje soe ktoś dla czego moze byc taka przyczyna Co to jest za substancja? Olej czy [...]

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/18/2018 12:18:06 PM Liczba szacunów: 0