SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Alkohol - jak zmniejszyć skutki przedawkowania

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Nie jestem jeszcze obeznany w tych profesjonalnych okresleniach :) ale zrozumiałem ze powinienem odpuścić sobie trening tego dnia. Dzieki za pomoc.

    Odpowiedzi: 144 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/26/2007 1:00:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Bardzo prosze o pomoc !!!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    A czy byla by mozliwosc aby ktos mi napisal wstepny zarys diety? I wkomponowal w to jakias creatynke, carbo itp? Pozdrawiam i bede wielce wdzieczny za pomoc, tych reningow i diet jest naprawde sporo i przydala by sie konkretna pomoc

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 709 Data: 3/21/2009 2:49:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Ocena Planu Treningowego

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie rozumiem jaki sens ma sprawdzanie mojego FBW skoro proszę o pomoc w ocenie powyższego treningu i byłbym wdzięczny byśmy wrócili do tego tematu z Góry Dziękuje za pomoc osobą które w tym pomogą a nie będą czepiać się rzeczy które nie są tematem tego postu.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 699 Data: 1/7/2014 4:58:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Piłka ręczna?

    Post
    Inne dyscypliny

    witam mam problem musze napisac prace okolo 1-2 strony a4 na temat "metodyka nauczania zwodu prostego w lewo", lecz niestety nigdzie nie moge znalezc informacji na ten temat, dlatego bardzo prosze o pomoc wszystkich ktorzy moga mi pomoc. pozdrawiam

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 11131 Data: 7/19/2010 11:30:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Zmiany w przepisach w wyciskaniu.

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    [...] zapis : "Zawodnicy niepełnosprawni mogą rywalizować z pełnosprawnymi, jeśli spełniają przepisy IPF dla zawodników pełnosprawnych, tzn. mogą dojść do ławeczki bez żadnej pomocy." w wersji z 16 marca br. zmieniono na: "Zawodnicy niepełnosprawni mogą rywalizować z pełnosprawnymi, jeśli spełniają przepisy IPF dla zawodników [...]

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 6989 Data: 9/17/2003 1:22:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Problem z seksem

    Post
    Doping

    [...] nie drRzezio codziennie łykam C 500mg podbije do 1g co do piwa to może lepszym rozwiązaniem było by wino wieczorem do kolacji tak na poprawę nastroju dzięki jeszcze raz za pomoc jak są jeszcze jakieś rady pytania to pisać dodam jeszcze ze nawet w mroźne dni po przejściu kawałka trasy jest mi gorąco a nawet się pocę to ciśnienie może być albo [...]

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 6387 Data: 12/22/2010 10:30:44 AM Liczba szacunów: 0
  • Dół klatki i pyt do Was...

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] , to ze chce zeby moja klata inaczej sie kształtowała nie znaczy ze dorazu moja technika zawodzi ... ja mysle ze ty za duzo razy dajesz innym te same rady... wilkie thx za pomoc ale trzba było oodrazu takie rady pisać a nie nie wymąndrzac... "Moj kumpel nigdy nie robil skosu w dol a ma niezle podkreslona klatke. Wynika to z jego techniki [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1993 Data: 2/10/2006 1:08:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc przy cyklu.

    Post
    Doping

    znam swoją posturę wiem jak wyglądam, dlatego zdecydowałem się na jakiś cykl. Dietę mam, trzymam się jej ostro od miesięcy a waga stoi w miejscu. Ja proszę Was tylko o pomoc w rozpisaniu cyklu i odblokowaniu się, nic więcej.. tak ciężko pomóc ?

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 1588 Data: 8/9/2016 7:04:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Potrzebuje skutecznego planu ...

    Post
    Trening dla początkujących

    ha uwielbiam jajecznicę :) a co do progresji to wiem już wcześniej o niej czytałem dzięki za pomoc za 8 tg się zgłoszę po pomoc po raz kolejny P.S. nie wiem co daje Ci "SOG" ale w innych tematach dają je za ciężką pracę więc 2 masz już ode mnie :) 3maj sie

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1085 Data: 1/3/2009 1:27:07 AM Liczba szacunów: 0
  • po całej lekturze, po czytaniu o diagnozach, badaniach, tylko i wyłącznie towarzyszyło mi jedno co uważałem od początku - głowa. Ta teoria trochę się nadszrpnęła jak pisałeś o tym, że chodziłeś do psychiatrów, ale wydaje mi się, że powienienś zacząć chodzić do psychologa, bo masz problem z niedowartościowaniem siebie i strach, że cokolwiek nie [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 713 Data: 10/21/2019 8:20:15 AM Liczba szacunów: 1
  • [...] od przeszlo tygodnia i jak narazie tez 0 roznicy. Tak sobie mysle ze jak funkcjonowalem wczesniej bez tych antydepresantow, to to mi w sumie niepotrzebne... Ja juz po prostu jestem mega zdesperowany zeby sobie jakos pomoc... Zmieniony przez - mlodydziad w dniu 2019-10-22 00:00:51 Zmieniony przez - mlodydziad w dniu 2019-10-22 00:52:35

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 713 Data: 10/21/2019 11:58:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Proszę o Porady

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Ale tutaj nie wiem jak mamy Ci pomoc... Diety by sie przydala- twierdzisz, ze sie nie da... Plan treningowy wybrales, wiec pozostalo Ci go ulozyc... Regeneracja by sie przydala- mowisz, ze sie nie da... Jak mamy Ci pomoc? Nie zmienimy za Ciebie przeciez twojego zycia "na lepsze" :-P

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 390 Data: 2/27/2015 9:50:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Wszystko czego potrzebujesz masz w linkach zawartych w regulaminie - od treningu po miskę - w czym więc problem zacząć robić a nie stękać, ze nikt nie chce pomóc i zakładać co chwila nowy temat.

    Odpowiedzi: 69 Ilość wyświetleń: 11568 Data: 5/28/2013 4:28:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Nie wiem jak Ci pomóc w rozwiązaniu tego problemu. Możesz.

    Odpowiedzi: 69 Ilość wyświetleń: 11568 Data: 6/10/2013 4:09:03 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] na maxa! Byłam bardzo skrępowana i ogólnie obawiałam się tego spotkania. Nigdzie oprócz mojego Męża nie spotkałam się z takimi ludźmi otwartymi, szczerymi, z taką pomocą i zaangażowaniem. Co do odwagi to może przez skrępowanie no i tą sytuację, która wynikła na forum... Mam nadzieję, że już będzie ok. Dziękuję Rudej za podpowiedź do [...]

    Odpowiedzi: 69 Ilość wyświetleń: 11568 Data: 6/20/2013 10:17:19 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] powrót wrzesień / październik. Październik na pewno ponieważ rozpoczyna mi się semestr na studiach... Będę jeść czysto, z treningami nie wiem jak tam będzie, ale w jakiś sposób aktywna na pewno będę. Dziękuje Ruda za pomoc, mam nadzieję, że jak wrócę to dokończymy to co zaczęłyśmy :) Zmieniony przez - kobieteria w dniu 2013-07-10 12:25:49

    Odpowiedzi: 69 Ilość wyświetleń: 11568 Data: 7/10/2013 12:24:57 PM Liczba szacunów: 0
  • jak możesz to nagraj ten mc - z filmem będzie łatwiej pomóc.

    Odpowiedzi: 129 Ilość wyświetleń: 4998 Data: 1/7/2020 8:55:46 AM Liczba szacunów: 0
  • A w tych przysiadach jak masz najcięższa serię to wyobrażaj sobie ze kolana dajesz na maksa na zewnątrz. I pamiętaj żeby też pchać plecami żeby Sobie pomoc. :)

    Odpowiedzi: 129 Ilość wyświetleń: 4998 Data: 3/2/2020 8:17:42 PM Liczba szacunów: 0
  • No dobra, to pora wrócić z małym podsumowaniem. Przez ostatnie dwa tygodnie nie ćwiczyłam z powodu dość ciężkiej grypy, w ostatnim tygodniu trzymałam kalorykę 1700. Z wielkim bólem pupy i serca postanowiłam skończyć wyzwanie przed czasem. Powody są jasne – przerwa spowodowana chorobą i brak możliwości kontynuowania ćwiczeń z powodu braku dostępu [...]

    Odpowiedzi: 129 Ilość wyświetleń: 4998 Data: 3/20/2020 1:18:45 PM Liczba szacunów: 2
  • [...] zrozumieniem? Jaki rzecznik? Piszesz językiem chyba tylko dla Ciebie "humorystyczno-sarkastycznym" Jak dobrze zauważyłeś ( znasz ustawy) wiesz kto może liczyć na pomoc państwa /samorządów? Kluby zrzeszone w związku - rozumiesz? może podrzucisz parę pomysłów jak pozyskać "kasę"?? a może czas wystartować, wygrać i poprowadzić [...]

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 4796 Data: 3/9/2011 10:18:18 AM Liczba szacunów: 0