SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Jezoo - road to double 40

    Post
    Po 35 roku życia

    no to pięknie, ja też nie narzekam bo mam wsparcie i zrozumienie, a także często pomoc więc jesteśmy szczęśliwcami :-) };-)

    Odpowiedzi: 1479 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/9/2018 5:29:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Jezoo - road to double 40

    Post
    Po 35 roku życia

    Tak, jak przeczuwałem dzisiaj DOMSy aż nie miło %-) Nabicie mięśni pleców takie, że aż miło w lustro popatrzeć :-D Do tego jeszcze znajomy poprosił mnie o pomoc przy wynoszeniu starych mebli i urządzeń z nowego mieszkania. Mimo bólu nie mogłem odmówić ale nagroda była zacna - mięsko i jego przetwory w dużych ilościach. Odpuściłem sobie interwały, [...]

    Odpowiedzi: 1479 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/13/2018 8:25:36 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] Mam: *odwagę, żeby zgłosić się do konkursu :-)) *dostęp do siłowni 3-4x w tygodniu, w razie problemów są osoby, które mogę poprosić o pomoc, będzie też kto miał mi nagrać filmik, żebym mogła go wrzucić do konsultacji *czas na dodatkowe aktywności w domu/na dworze znajdzie się zawsze. W domu do dyspozycji [...]

    Odpowiedzi: 67 Ilość wyświetleń: 8819 Data: 10/19/2014 3:47:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta Trening Suple -> do konsultacji

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] typu "...proszę o ułożenie diety..." bo wystarczy odpowiedzieć "...poszukaj w podwieszonych..." lub " ... zbyt dużo białka..." Tylko że tak to i ja potrafię ;o))) Bardzo proszę osoby, którym się chce przeczytać to co napisałem i znają sie na temacie, o pomoc. Na lato chce wreszcie dobrze wyglądąć, a czas za88888ala

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1405 Data: 1/7/2006 5:42:27 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] małe obciązenia bo to siłe bardziej zwiększa no troche przeładowany to jak mam go zrobić? ćwiczyć 3 razy w tyg wszystkie partie mięsni czy 4 razy w tyg to rozłożyć proszę o pomoc a i nie chodzę na wuefy bo jest to mniej istotne niż nauka a w szkole wszyscy wiedza żę ja to sportowiec i nie trzeba mi wuefuf no trudno nic nie zrobie i tak bym sie [...]

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 3797 Data: 1/19/2011 5:52:46 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]dziii/No Excuses ^^, - Dziennik Pytonga xD!!!

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    efekty dobre teraz tylko przymasowac z głową i będzie git no właśnie chciałbym, mógłbyś mi pomóc jak się za to zabrać ? z drugiej strony myślałem żeby redukować dalej i wtedy wystartować z massą ;/

    Odpowiedzi: 195 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/2/2013 3:01:50 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]dziii/No Excuses ^^, - Dziennik Pytonga xD!!!

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Resztki jak resztki jeszcze sporo Fatu na brzuchu, ile kg w sumie poleciało ? i jaki czas całkowity na deficycie ?. leci już 6 miesiąc poszło ok. 15/16 kg nogi + klatka = estrogen.....niestety próbowałeś brać jakiś booster teścia z inhibitorem aromatazy? albo nawet sam IA? jeśli chodzi o boki,jeśli nie mamy cukrzycy to problemy z insulina da się [...]

    Odpowiedzi: 195 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/9/2013 3:25:53 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]dziii/No Excuses ^^, - Dziennik Pytonga xD!!!

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Jeśli jesteśmy na etapie Badań to mogę zrobić wszystkie tylko napiszcie mi jakie mam dokładnie wykonać ? Dziś po pewnych przemyśleniach chciałbym uzyskać pomoc od Was, z tego względu, iż moja redukcja stanęła i nie chce iśc dalej gdzie szukać przyczyn co robię źle ? dane na dzien dzisiejszy : Makro b/t/w - 30/30/40% kaloryczność ok. 2000/2100 [...]

    Odpowiedzi: 195 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/9/2013 7:39:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Ogolnie porazka, cos ze mnie bedzie?

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] mi, ze to jest zle odzywianie sie. Nie jem zadnych slodyczy, pije duze ilosci wody mineralnej niegazowanej. Nie odbieraj tego jako ataku bo wkoncu odpowiedziales i chcesz pomoc, ale mysle, ze odnosnie jedzenia to cos tam wiem. 3. Bez gainera nie poszedl mi ani kilogram przez 2 miesiace, jem tak samo od kilku miesiecy, cwicze, wiecej jesc w [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1819 Data: 3/12/2008 11:08:28 AM Liczba szacunów: 0
  • Plan dla staruszka :-)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    stekat Wyobrazam sobie jak on sie cuzje jak mowisz do nieog krotka srednia rampa... :D Czasem zeby pomoc trzeba mowic po innemu:D

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 2979 Data: 2/23/2010 11:42:12 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] z oliwek ocet balsamiczny, banan dom: zupa ogórkowa %-) & wątróbka z jabłkiem, coś zielonego smoothie albo coś ...nie mam jeszcze pomysłu aktywności: obiecałam koleżance pomoc w przeprowadzce więc będą "wejścia na podwyższenie" ;-) ---------------------------------- i melduję posłusznie że od wtorku do soboty włącznie będę na banicji [...]

    Odpowiedzi: 151 Ilość wyświetleń: 14243 Data: 2/28/2014 7:22:37 AM Liczba szacunów: 0
  • Nikt nic mi nie kazał, wszystko opieram na tym, co przeczytam na forum. Naprawdę nie rozumiem dlaczego z każdej strony mnie tak atakujesz. Napisałam tutaj, bo nie wiem jak mam ogarnąć dietę, aby nie robiła mi krzywdy. A skoro nie wiem, to liczyłam na jakąś pomoc. Ale mój temat chyba dość skutecznie się zgubił w tłumie...

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2110 Data: 2/8/2013 9:36:31 AM Liczba szacunów: 0
  • Czytałaś? http://www.sfd.pl/Koncepcja_i_regulamin_dzia%C5%82u-t666947.html Całe? i wklejone w nim linki? poczytał dokładnie, sporo się wyjaśni. A Marta chce pomóc, nie atakuje. Po protu na tym forum nie ma głaskania po główce i przytulasków ;)

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2110 Data: 2/8/2013 1:18:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Wielka Masa Bez Wielkiej Kasy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Kapitanie teraz jak to wszytko kupic jak przecietny nastolatek ma kieszonkowe 40-50 zl ?tydzien diety i znów za 3 tygodnie powtarzamy cykl ? hm powiedzmy szczerze jesli przecietny nastolatek chcialbym trzymac diete to potzrebna jest pomoc rodziców

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 7686 Data: 2/6/2007 6:09:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Wielka Masa Bez Wielkiej Kasy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    hm powiedzmy szczerze jesli przecietny nastolatek chcialbym trzymac diete to potzrebna jest pomoc rodziców Ja to postrzegam nieco inaczej. Bo przeciez, jesli nie masz diety jesz normalnie to chyba za darmo to sie w domu nie znalazlo hę? Nie majac diety jemy mnostwo innych reczy jak batoniki,chipsy oraz rozne przysmaki, ktore czesto tanie nie sa. [...]

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 7686 Data: 2/6/2007 7:30:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Wielka Masa Bez Wielkiej Kasy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    a czy ja pisze że pomoc rodziców jest niepotrzebna??? po prostu szukamy dla ludzi którzy mają mniej kasy tańszych rozwiązań bo nie każdy ma przecież dużo pieniędzy

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 7686 Data: 2/6/2007 7:49:27 PM Liczba szacunów: 0
  • MARTWY CIĄG ZE SZTANGĄ - BŁĘDY I UWAGI

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] zrozumiales ... wyrazilem poprostu swoje zdanie , a poza tym nie rozumiem czemu sie tak do Michaila rzucacie to jest jedyny moderator w tym dziale ktory sie udziela chce wam pomoc i stara sie zeby był tu porzadek a wy wszyscy wjezdzacie na niego bez sensu przeciez w tym dziale zrobil sie taki burdel od jakiegos czasu ze szkoda gadac, zupelnie [...]

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 12421 Data: 2/14/2006 2:46:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Unkovvn, wypełniłam na początku ankietę. Zdjęcia na razie sobie daruję, aż mnie boli jakie dziewczyny (chude!) piszą tu z prośbą o pomoc.. Jak trochę schudnę i będę wyglądać trochę lepiej to może się odważę. Unplugged, dzięki ;) za rozwianie wątpliwości. Pewnie nie raz jeszcze jakieś będę miała. Spokojnie, już interweniuję. Wiesz sobota sobotą, [...]

    Odpowiedzi: 242 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/12/2011 2:08:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Przeczytaj JESZCZE RAZ na spokojnie artykuł Co jedzą Lejdis, bo tam masz większość odpowiedzi na swoje pytania jedzeniowe. http://www.sfd.pl/%5Bart%5D_Co_jedz%C4%85_Ladies_SFD_-t752315.html Jeżeli natłok informacji Cię przytłacza, to daj sobie dzień - dwa na doczytania na spokojnie, poczytanie dzienników osób początkujących. To Ci powinno [...]

    Odpowiedzi: 242 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/12/2011 2:19:27 PM Liczba szacunów: 0
  • aż mnie boli jakie dziewczyny (chude!) piszą tu z prośbą o pomoc.. nie zawsze i nie tylko ;-) przyszłam tu dwa tygodnie temu z wagą 113 kg oglądaj, czytaj dzienniki innych dziewczyn, wyciągaj wnioski, ale nie porównuj się - że ten szybciej chudnie, ten ćwiczy więcej, wszystko z czasem przyjdzie :) ja na razie ćwiczę aeroby, dziś zaczynam trening [...]

    Odpowiedzi: 242 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/12/2011 2:44:30 PM Liczba szacunów: 0