SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Pon : klatka + lekko plecy Wt:barki Sr:wolne Czw plecy + lekko klata pt : bic tric +przedramie sob: nogi Jakby to dobrze rozpisac : priorytet na klate i plecy . Prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/15/2012 8:46:51 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] jedno z ćwiczeń w treningu klatki mój trening wygląda tak WL Rampa 8 30 40 50 60 cieżar początkowy:70kg. Aktualny III tydz. treningu 77,5kg. Końcowy: 90kg VIII tydz. i tutaj dodać 5cm docisku sztangi na 110kg jedną serie Wyc. sztangielek skos regres 8-12-16 Mds rozpietki 2s P/S/P 8/8/8p Czy dać sobie spokój z tym?? Z góry dziekuje za pomoc:)

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/18/2012 10:07:35 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] i tutaj dodać 5cm docisku sztangi na 110kg jedną serie Wyc. sztangielek skos regres 8-12-16 Mds rozpietki 2s P/S/P 8/8/8p Czy dać sobie spokój z tym?? Z góry dziekuje za pomoc:) Dociski to ćwiczenia akcesoryjne,walczące z naszym najsłabszym ogniwem w wyciskaniu.Szerze mówiąc przy twoich wynikach obejdzie się bez wsparcia. Zmieniony przez - [...]

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/20/2012 11:47:29 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] intensywności no i 3 i kolejne już normalnie wysoka intensywność. Wyglądałoby to tak ,że pierwszy tydzień trenowałbym z 50% obciążeń tych co skończyłem teraz ćwiczyć, średni 75% obciążeń a wysoki to 100% i progresja z treningu na trening. Czy taki plan jest dobry czy lepiej zrobić to inaczej?? Jeśli inaczej to jak?? Z góry dzięki za pomoc :-)

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/20/2012 6:50:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam mam pytanko jak wyeliminować prace pośladków podczas robienia przysiadów tzn. wiem ze całkowicie sie nie da ale przynajmniej ją ograniczyć wykonuje wersje ze sztanga za pleców, bede wdzięczny za pomoc:).

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/12/2013 10:46:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam, po 4miesiacach cwiczenia ponizszym planem czuje sie znuzony i chciałbym teraz wprowadzic 5x5. Jakie cwiczenia zmienic na inne ? Prosze o pomoc ! Push Wyciskanie sztangi na ławce 4 6-8 Pompki na poręczach 3 8-12 Wyciskanie sztangi sprzed głowy stojąc 3 serie po 10 powtorzeń Wyciskanie francuskie 3 serie po 10-12 powtórzeń Przedramie 3s [...]

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/18/2013 5:46:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam, po 4miesiacach cwiczenia ponizszym planem czuje sie znuzony i chciałbym teraz wprowadzic 5x5. Jakie cwiczenia zmienic na inne ? Prosze o pomoc ! Zmieniony przez - Bryxon w dniu 2013-03-18 17:50:53 ...no, zmianę napewno trzeba by przeprowadzić, lecz czemu akurat 5*5 ?

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/18/2013 7:49:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzieki wielkie Ci za pomoc:) jutro pierwszy trening zobacze jak to wyjdzie.

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/21/2013 8:23:23 PM Liczba szacunów: 0
  • ale jak robić te ćwiczenia wie ktoś jak to wygląda , proszę o pomoc

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/1/2013 8:23:23 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] należaloby też zapewne zwrócić baczną uwagę na technikę wykonania i doboru najwąłściwszej formy podciągania. można też starać się poprawiać wyniki w inny sposób- np. stosując trening bardzej zbliżony do kulturystycznego stosować pomoc no i sparaw wagi ciała- jesli w duzym stopniu to także tk. tłuszczowa to warto by pomyśleć nad jej gubieniem.

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/26/2013 7:50:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Apokalipsa- odnosnie podciagania. Wykorzystywalem wczesniej pomoc w postaci krzeselka lecz czulem wieksza prace bicepsow. Z kolei jak jestem w normalnym zwisie bez zadnych dodatkowych pomocy i zaczynam sie podciagac to czuje prace miesni grzbietu. Obecnie mam 4s po max p ,wiec dodam jeszcze 2s a co do powtorzen to jak pisales 4-5 i bede obserwował.

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/27/2013 9:36:36 AM Liczba szacunów: 0
  • Apokalipsa- odnosnie podciagania. Wykorzystywalem wczesniej pomoc w postaci krzeselka lecz czulem wieksza prace bicepsow. Z kolei jak jestem w normalnym zwisie bez zadnych dodatkowych pomocy i zaczynam sie podciagac to czuje prace miesni grzbietu. Obecnie mam 4s po max p ,wiec dodam jeszcze 2s a co do powtorzen to jak pisales 4-5 i bede [...]

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/27/2013 8:02:05 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] pełne ruchy, niepełne), a teraz została mi chyba ostatnia deska ratunku- hantle ale oddzielnie każdy mięsień, przez co rozumiem każdą rękę oddzielnie. Ktoś kiedyś próbował? pomogło? macie jakieś własne pomysły jak niwelować różnice? dodatkowo zacząłem stosować fst7 na oporne partię i pompa pomaga niwelować trochę różnicę. z góry dzięki za pomoc.

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/24/2013 8:35:37 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] która opcja wygląda korzystniej? nr.1 Wyc. sztangi - góra 5x10-8 Wyc. hantli - pozioma 4x10 Wyc. sztangi - dół 4x10 Wyc. ściskający 3x12 nr.2 Wyc. hantli - góra 5x10-8 Wyc. sztangi - pozioma(szerszy dużo chwyt) 4x10 Wyc. hantli - dół 4x10 Rozpiętki - pozioma 3x12 Dzięki za pomoc! Zmieniony przez - Piter_1988 w dniu 2013-08-02 22:49:13

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/2/2013 10:28:01 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] - dół 4x10 Wyc. ściskający 3x12 nr.2 Wyc. hantli - góra 5x10-8 Wyc. sztangi - pozioma(szerszy dużo chwyt) 4x10 Wyc. hantli - dół 4x10 Rozpiętki - pozioma 3x12 Dzięki za pomoc! Zmieniony przez - Piter_1988 w dniu 2013-08-02 22:49:13 właściwie w owych kompleksach chodzi o to aby ciężar nie był na żadne ćwiczenia zbyt lekki ani zbyt ciężki, [...]

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/4/2013 7:55:06 PM Liczba szacunów: 0
  • POTRZEBNA POMOC DLA DZIECKA!

    Post
    Zdrowie i Uroda

    również postaram się pomóc.

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/19/2008 1:25:00 AM Liczba szacunów: 0
  • POTRZEBNA POMOC DLA DZIECKA!

    Post
    Zdrowie i Uroda

    wazne zeby duzo osob sie zaangazowało w pomoc

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/30/2008 6:06:34 PM Liczba szacunów: 0
  • POTRZEBNA POMOC DLA DZIECKA!

    Post
    Zdrowie i Uroda

    trzeba pomóc...sliczny maluch...na nie jednym z was góra mięsni ale pod tymi miesiniami chyba serce jest wiec pomózcie....ja tez pomoge

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/15/2008 11:02:15 PM Liczba szacunów: 0
  • POTRZEBNA POMOC DLA DZIECKA!

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Kuźwa z tymi chorobami,dobry judoka Wiłkomirski,każdego może spotkać takie coś,trzeba pomóc kto może.

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/4/2008 1:18:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta, trening, suplementacja - poczatkujacy - kilka pytań

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    witam serdecznie w naszym dziale. na poczatek wrzuc diete tutaj a tutaj pomoc w skomponowaniu posilkow http://potreningu.pl/kalkulatory/kalorie latwiej bedzie skorygowac i sprawdzic. Cel : Rozbudowa masy miesniowej, przy delikatnym spalaniu tluszczyku z brzucha oraz bioder (bo tylko tam jest widoczny). troche za trudny cel sobie postawiles, osoby [...]

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 2578 Data: 1/22/2013 10:55:41 AM Liczba szacunów: 0