SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • aha no to wszysko git Poskładałem już 2 cykle i od 5 stycznia na siłke:-] A jeszcze mam ogólne pytanko do tych co już są w 4 cyklu, ile póki co schudliście??? Kulturystyka to niekącząca walka z sobą, ale nagroda jest wielka Chcesz mi pomóc Kliknij: http://sisco.pl/cgi-bin/ref/ref.pl?ID=482639 SFD FIGHT CLUB Profesional Sport Club

    Odpowiedzi: 407 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/25/2003 8:36:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Jeśli mogę to odrazu się opiszę po krutce: 1.trenuję już 2-3 lata z większymi kidys przerwami , ale teraz staram się systematycznie. Ostatnio mialem przerwę 3 miesiące bo się ożenilem i trochę mnie przybylo i żona mnie goni na silkę! Ostatni okres treningu mialem 9 miesiecy. 2.trenowalem 4-5 razy w tygodniu pon,czw - klatka i [...]

    Odpowiedzi: 407 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/22/2004 8:35:10 AM Liczba szacunów: 0
  • Bardzo proszę o wszelką pomoc , jak się mogę wbić w trening grupy VI !!! Z góry BARDZO DZIĘKUJĘ !!! Pozdro dla wszystkich chemików , kurczaów i innych MISIÓW ! ! !

    Odpowiedzi: 407 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/22/2004 8:52:56 AM Liczba szacunów: 0
  • Plan Treningowy do sprawdzenia.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dzięki, dzięki WIELKIE za pomoc i rady ;)) Spróbować zawsze można - kiedy przyznając się, że trenowałem prawie 3 lata na jednym systemie treningowy, zmieniając tylko rodzaj ćwiczenia..

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/16/2009 9:33:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan na mase do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    mlody1000 dzieki! messsi zmieniłem FBW ponieważ pod koniec takze i tutaj stanąłem w miejscu, a slyszalem że na stagnacje dobry jest nowy bodziec, wiec znajomi z siłowni zalecili mi przejscie na SPLITA. Zastanawiam się nad powrotem do FBW, jeżeli do końca stycznia nic się nie poprawi, wrócę, tylko nie wiem, czy wykonywać 3 zestawy FBW (A,B,C), czy [...]

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2057 Data: 1/9/2012 1:09:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan na mase do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Tomasz1405 i jak ? Jak na razie zdecydowałem się na plan Pana Słodkiewicza, ale obiecałeś jeszcze pomóc, to czekam :)

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2057 Data: 1/10/2012 5:24:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta do sprawdzenia , czekam na porady

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] B-91% T-96% WW-63% kcal-79% po tygodniu waga sie zmienila z 78 wskoczyla mi na 79,5 nie wiem jakim cudem, jedzac te posilki caly czas czuje sie syty, staralem sie jesc rowniez bialko na rzecz WW nie wiem czy dobrze robilem... prosze o pomoc bo nie wtrybie jak tak dalej bedzie szlo... Zmieniony przez - majsterid w dniu 2010-01-18 14:45:04

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1546 Data: 1/18/2010 2:44:28 PM Liczba szacunów: 0
  • kre alkalyn - pytania

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] niego dodac aby polebszyl swoje efekty o to moje propozycje -MEGABOL GAINER 737 3,0 kg ?? -Super Hard Gainer - 2 kg -Albo jakies bialko nie wiem :P chcialem cos z tego dokupic do KA czekam na pomoc ps.zalezy mi na szybkim przyroscie masy oraz rzezbie no i cos z sila tez sie przyda czyli zestaw pozdro (czy testosteron tez moge do tego uzywac ??)

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/14/2007 10:25:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta Redukcyjna

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    zobaczymy co na to eksperci bo liczę na ich pomoc;)

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1835 Data: 2/17/2009 9:56:54 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] publikacjach dokonywanych przez Trec Nutrition Sp. z o.o." - Podeśij proszę: - dane do wysyłki, - nr telefonu, - adres email - rozmiar koszulki Sportowo pozdrawiamy, Trec Team At I moje pytanie tyczy tego czy teraz mam im wyslac nr telefonu rozmiar koszulki itp? Czy razem ze zdjeciami wszystko umiescic w jednym mailu? Moglby ktos pomoc :)?

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/17/2012 2:30:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Wiedzma... zebysmy mogli Ci w pelni pomoc wypelnij profil klubowy... "Wierzę głęboko, że w życiu każdego mężczyzny największym i najcenniejszym osiągnięciem jest chwila, gdy poświęci się jakiejś sprawie i leży wyczerpany na polu bitwy... zwycięski..." Vince Lombardi (1913 - 1970)

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 11640 Data: 1/5/2004 12:30:55 AM Liczba szacunów: 2
  • Ciekawostki^^^^

    Post
    Iron Horse Series

    Odświeżę temat z przed jakiegoś roku bo tutaj się nadaje:-D Witam! Zainspirowany wczorajszą rozmową z moją kobietą (Tu pozdrawiam Anie) postanowiłem napomknąć i poszukać o tym niesamowitym zjawisku. A mianowicie czy słyszał ktoś o diecie pod nazwą "Dieta Tasiemcowa" ??? wyjaśniam: (To ze strony internetowej Fitness i zdrowie adres nieistotny) Ta [...]

    Odpowiedzi: 101 Ilość wyświetleń: 16369 Data: 11/19/2012 12:27:40 PM Liczba szacunów: 0
  • SUPER PLAN DO OCENY

    Post
    Trening dla początkujących

    1 przysiad tylni wyciskanie skos dodatni czachołamacze 2 mc wiosło wyć na barki połowiczne coś na biceps 3 przysiad fronty podciąganie się na drążku dociskanie prostowanie do dołu Ten plan co napisałeś jest dla mnie wogóle niezrozumiały. To nawet nie wygląda na plan. Jak chcesz komuś pomóc to napisz tak żeby to było zrozumiałe. Po to chyba jest [...]

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 2322 Data: 4/23/2009 8:29:50 PM Liczba szacunów: 0
  • AAKG Extreme

    Post
    Odżywki i suplementy

    monohydrat w capsach + bcaa+ carbo a do tego jeszcze aakg to dobre połączenie przy sportach walki...aakg może pomóc w urośnieciu??? w wieku 17lat

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/24/2008 3:03:31 PM Liczba szacunów: 0
  • AAKG Extreme

    Post
    Odżywki i suplementy

    ...jeżeli połączysz z powyższym- patrz wypowiedź wyzej, to może sie okazać, ze pomoże. aakg może pomóc w urośnieciu??? -tylko tu się zastanawiam co dokladnie mialeś na mysli?

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/24/2008 5:42:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Waga stanęła co dalej?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    wrzuć dietę w formie zrzutu z PT i pokażd ten trening, a postaramy się pomóc: http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_Z_POTRENINGU__INFO_JAK_TO_ZROBI%C4%86.-t922822.html

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1478 Data: 5/7/2013 1:00:01 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] czasu na jakies treningi... moze tu:http://kravmagalodz.pl/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1 najgorzej to z tym czasem...ciagle tylko praca i praca. dzieki za pomoc p.s.niestety ale teraz i za kolkiem nie mozna sie czuc bezpiecznie, po za tym nigdy nie wiadomo kto siedzi za kolkiem. jakis miesiac temu w lodzi bylo glosno o tym jak [...]

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 6688 Data: 6/21/2008 10:53:10 PM Liczba szacunów: 0
  • W necie nie ma nic niestety prawie.Na forum SFD jest mały fragment.Ale to jakieś dwie minuty z ok.40 minutowego filmu.Znajdź temat "Trenujący Combat 56 i ich doświadczenia" w tym dziale Combat/Samoobrona.Wejdź na stronę 110,tam masz stary filmik z czasów kiedy tworzył się system Combat 56 i jak się nie zanudzisz oglądaniem technik [...]

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 6688 Data: 6/22/2008 12:08:33 AM Liczba szacunów: 0
  • dizkeuje wam za pomoc. slaby dziki za linki... poczytam troche i moze zaczne cos trenowac, bo nie lubi czuc sie zagrozonym. coolkill, rozumiem ze slowem pisanym nie da sie opisac tej sytuacji... ale powiem ci tak jak temu czlowiekowi, nie czuje sie bardziej winny od niego! wyprzedzanie przed zakrętem - tak zgadza sie, najmocniej [...]

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 6688 Data: 6/22/2008 7:25:20 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] aucie".Przy efektywnej technice to gość będzie oparty na masce,lub na niej leżał,wtedy jeśli jest sam,możemy kontrolując jego zachowanie wyciągnąć telefon i zadzwonić pomoc w różnej postaci.Napiszę,że kluczyk od auta,lub jeśli jest w pęku kilku kluczy może być także wykorzystany jako nasza broń na zewnątrz auta,ale za dużo pisania jak ich [...]

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 6688 Data: 6/23/2008 10:32:07 AM Liczba szacunów: 0