SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Pomoc w zgubieniu wagi

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    [...] , aktualnie to ~96 To TERAZ PYTANIA. 1. Czy samo bieganie 2-3x w tygodniu da jakąś zauważalną zmianę? 2. Czy dres a'la sauna faktycznie coś pomaga 3. Czy godzina biegania ma jakieś znaczenie 4. Jak i kiedy stosować odżywki Z góry dzięki, pozdrawiam Zobacz całość: http://www.******/mała-pomoc-przy-zrzucaniu-288016.html/#ixzz34AQy4seQ

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 655 Data: 6/9/2014 8:24:43 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • [...] sie za siebie spowrotem) to zaczynam od podstaw czyli j.w. Mety niechce bo mi nie sluzy,mam wrazliwa watrobe ,zoladek i jelita,i dlatego postawilem na propka .Prosze o pomoc w kwestii odbloku i ogolnie ulozenia cyklu bo juz dawno nie koksowalem mam zakupione 30ml propka SHREE ,clomid,oraz hcg dla wszystkiego mam tez opakowanie nolvy.Jeśli [...]

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2010 Data: 9/12/2014 2:58:38 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Biceps!!!!!!! Prosze pomoc.

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Siema co śądziecie o tym treningu na biceps? -unoszenie sztangi podchwytem 8,6,4,2 -unoszenie hantli naprzemiad siedząc 8-6p 3 s -unoszenie hantli stojąc (chwyt młotkowy) 8-6p 3s Pragne zaznaczyc , że w kazdym podstawowym cwiczeniu na daną grupe miesniową robie progresje 8,6,4,2, czyli unoszenie sztangi podchwytem (biceps) , franciskie [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1208 Data: 1/24/2007 4:35:01 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Pomoc w rozpisaniu planu treningowego

    Temat
    Plany treningowe

    Witam potrzebuję pomocy w rozpisaniu planu treningowego typu push/pull na 4 dni treningowe. Mężczyzna lat 18, staż 2 lata

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 11034 Data: 7/28/2021 3:10:46 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Pierwsza dieta na mase prośba o pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ankieta Płeć : mężczyzna Wiek : 22 Waga : 82 Wzrost : 198 Obwód klatki : 97.0 Obwód ramienia : 28.0 Obwód talii : Obwód uda : 54.0 Obwód łydki : 39.0 Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : nie mam pojęcia max. 20% Aktywność w ciągu dnia : studia Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia - FBW, i 3 x bieganie [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1481 Data: 12/11/2016 11:40:25 PM Szacuny postu: 1 (cały temat: 0)
  • Dieta ma masę do sprawdzeia, proszę o pomoc.

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] porcja białka 1.Kolacja ( posiłek po treningowy nie wiem czy stosowac go od razu po siłce, ponieważ mam jeszcze AW po trenigu a tam bedzie pocja białka. nie mam pomysłu na ten posiłek, licze na waszą pomoc:) ) 2 Kolacja Ser biały 125g + warzywka Na noc porcja białka Dieta nie jest specjalnie wymyślna, chodziło mi o jakies proste posiłki.:P

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1334 Data: 9/28/2008 11:30:09 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Dieta redukcyjna , proszę o pomoc

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Witam skomponowałem wlasną dietę redukcyjną , ale nie jestem pewny czy jest ona taka jak powinna być , proszę o poprawki i wszelkie sugestie :) ANKIETA Zdjęcie sylwetki (mile widziane): Wiek : 17 Waga : 103 Wzrost : 182 Staż treningowy: 5 miesiecy Obwód pasa :100 Obwód klaty: 119 Obwód uda: 69 Uprawiany sport lub inne formy [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1375 Data: 9/8/2013 10:17:21 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • 1. WIEK:22 2. WAGA:109 3. WZROST:181 4. WYMIARY: -biceps:46/47 -klatka:nie wiem -udo:68 -talia:nie wiem 5. STAŻ NA SIŁOWNI: około 6lat 6. DIETA: -białko:2-3 -węglowodany:3 -tłuszcz: 1-2 7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE:3 8. TRENING: 9. CEL CYKLU:masa w miare sucha 10. ODSTĘP CZASOWY PO OSTATNIM CYKLU:6miesiecy 11. POZIOM BF%: [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 586 Data: 5/9/2010 3:24:34 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Witam, wiec proszę o pomoc w dobraniu środków które pomogą mi osiągnąć ładna sylwetkę ćwiczę na siłowni od kilku lat zawsze na sucho i stwierdziłem ze chce sobie pomoc testosteronem jako iż próbowałem go stosować przez 3 miesiące bardzo mi sie podobała terapia i chcialbym go stosować a nawet połączyć z innymi środkami które pomogą mi osiągnąć [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 480 Data: 12/29/2019 5:54:26 PM Szacuny postu: 2 (cały temat: 0)
  • Dieta na mase 75 kg. Proszę o pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam. Ważę 75 kg . Mój staż to 1,5 roku. Przez ten cały czas nie miałem diety i nabrałem troche zbędnego tłuszczu. Proszę was o ocenę mojej diety. Czy przy niej mam szanse na mase miesniowa bez zbędnego tłuszczu? Z góry dzięki. 1.8:00 100g płatki owsiane 11,9/7,2/70/390 3 jajka 22,5/19,5/3/270 100g jogurta naturalnego 4,2/0/6,2/42 1 jabłko [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2694 Data: 6/24/2010 6:50:41 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Witam Mam problem ze zrzuceniem DOLNEJ PARTII BRZUCHA Od 2 mcy jestem na diecie, zaczynałem od 20% fat i 89kg Dieta nie dieta, nie jem słodyczy, nie pije kolorowych, obiady na zasadzie gotowanego kurczaka itp., nie opycham się na noc. Ok 2000kcal na dobę. Po każdym treningu białko na mleku w formie odżywki. Aktualnie 17% i 84kg, ale opona jak była [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 3043 Data: 8/9/2018 2:24:50 PM Szacuny postu: 1 (cały temat: 0)
  • Pomoc dla początkującego!!!!!

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] na wadze a dokładniej zamienić zbędny tłuszcz na masę mięsniową i teraz mam takie pytanie czy powienienem stosowac jakies odżywski i jaką diete.... Z góry dziekuje za pomoc Płeć: Mężczyzna Wiek: 18 Waga: 70 Wzrost: 172 Cel treningowy: zgubienie tłuszczu iz amiana na mase mięśniową Staż treningowy na słowni: 0 Uprawiane inne [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 677 Data: 3/20/2009 3:04:22 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • dieta - pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] troj zmianowo tj nocka rano popo i tu pytanie kiedy juz zaczne diete to czy powinienem po nocce tj 6 rano jesc normalne snadanie przed pojsciem spac? i czy na nocce powinienem ograniczyc zarlo czy jesc noramlnie nawet jesli robilbym mase? ogolnie Rano i popoludnie mi nie koliduje z poprawnym odzywianiem jedynie nocka ... prodsze o pomoc :P

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 577 Data: 4/17/2015 12:48:33 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • pomoc przy ustalaniu proporcji

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    siemanko. chcialem sie dowiedziec ile powinienem jesc bialka wegli i tluszczow na 1kg masy ciala przy redukcji. diete mam ulozona wystarczy tylko ilosc pokarmu wprowadzic. Płeć: Mężczyzna Wiek: 17 Waga: xx Wzrost: xx Obwód klatki: xx Obwód ramienia: xx Obwód talii: xx Obwód uda: xx Obwód łydki: xx Szacunkowy poziom tkanki [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1130 Data: 1/31/2008 6:47:58 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • pomoc w odbolu

    Temat
    Doping

    siemanko wlasnie koncze taki cykl i potrzebuje pomocy w odbloku 1-4meta 30mg ed 1-10 susta 250mg week 8-14 prolo 100mg e5d Płeć: Mężczyzna Wiek: 28 Waga: 90 Wzrost: 180 Obwód klatki: - Obwód ramienia: 43 Obwód talii: 80 Obwód uda: - Obwód łydki: 40 Staż na siłowni: 4 Ilość spożywanego białka: 3 Ilość spożywanych [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 549 Data: 6/12/2011 1:54:38 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • [...] jej jakieś ćwiczenia typu planki, pompki, brzuszki, przysiady ze względu na to, że nie ma ona żadnego sprzętu ani też czasu na siłownie. Dlatego stąd wynika moje pytanie o pomoc drodzy forumowicze i forumowiczki! Czy macie może jakiś konkretny plan w podobnym stylu na treningi w domu dla kobiet? Chodzi o to, że o ile ćwiczenia znam, o tyle mam [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1120 Data: 4/5/2016 9:31:07 AM Szacuny postu: 3 (cały temat: 0)
  • Pomoc w powrocie do formy

    Temat
    Trening w domu

    Tak jak w temacie, potrzebuję pomocy w powrocie do formy. Wiek: 25 lat Wzrost : 82 cm Waga 193 kg Cóż jakiś czas temu ok. 5 miesięcy temu robiłem treningi HST i efekty były świetne spadek wagi o ok.12 kg i poprawa sylwetki. Niestety w październiku zostałem dość mocno pobity ( za brak kasy na piwo dla 3 gości... ) i wsadzony w gips prawie na 2 [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2618 Data: 1/15/2013 8:47:14 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • dieta ketoniczna - ratunku, prosze o pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] mnie dieta ketoniczna, ale totalnie wie wiem od czego zaczac - czy gdzies znajde rozpiske co jesc, kiedy i w jakiej ilosci? nie lubie duzo jesc, prawde mowiac aktualnie chudne bo wlansie jem malo i raczej nie czuje sie glodna. bardzo prosze o pomoc, nie chce zeby moje miesnie zamienily sie w tluszcz z powodu oszczednosciowych dzialan organizmu;(

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 5982 Data: 12/2/2004 10:40:32 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Prosze o pomoc :))

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] latach siedzenia przed kompem postanowilem sie wziac za siebie i zapisalem sie na silownie, ale po 1 razie mialem tydzien bardzo mocne zakwasy. Takze jesli ktos moglby mi pomoc jakas rozgrzewke zapisac, oraz plan treningowy na silowni. Nie chce byc jakims pakerem wystarczy aby moje miesnie byly zawsze gotowe i silne no i brzuszek moglby sie [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 625 Data: 6/23/2009 1:23:52 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • pomoc w cwiczeniach

    Temat
    Ladies SFD

    Cześć mam 17lat, i mierze 169 cm aktualna moja waga to 63,6 kg Moim problemem jest to że nie wiem co robić a chce bardzo schudnąć a raczej zbić brzuch i uda i przede wszystkim boczki, z figury ani gruba, ani chuda nie jestem, mam po prostu troche więcej tu i ówdzie. Odłożyłam słodycze, zaczełam ćwiczyć ale boję się że teraz jem za mało np [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 792 Data: 10/28/2014 10:19:10 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)