SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • pomoc z dietą!!

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    witam otoz od jakis 2 miesiecy zaczolem tak jakby byc na diecie na masie tzn jem rano platki owsiane przed treningiem i po ryz na noc twarog itp itd od teraz chce aby ta dieta byla dobra alez otoz cos mi sie ostato stalo z zoladkiem ( ogolnie z brzuchem chyba ) i jak malo zjem to juz jestem najedzony. wg przeliczenia: BMR= (9.99 X waga (kg)) + [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1265 Data: 10/24/2009 8:16:30 PM Liczba szacunów: 0
  • prosze o pomoc w sprawie palnu na mase...

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    [...] w planie powtarzam poniewaz zalezy mi na tych misniach i che je cwiczyć 2 razy w tygodniu. jesli macie jakies sugestie to piszcie moze tez jakies propozycje licze na wasza pomoc dzieki... poniedziałek: klatka+triceps+barki wtorek:grzbiet+biceps+brzuch sroda:nogi+brzuch+nadgarstki(tzn. miesnie od nadgarstków do łokcia) [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 989 Data: 4/4/2004 5:30:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Moja nowa dieta do oceny + wasza pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] fasoli 22:00 - pół litra mleka albo 40g mleka + jogurt 80g Tak to mniej więcej wygląda..teraz mam jeden problem..w trakcie wakacji treningi mogę mieć tylko rano, dokładnie od 9:00 do około 11:00 tak więc rano normalnie jem płatki a później nawet nie mam kiedy zjeść drugiego śniadania nie wiem też kiedy mogę spożywać Omege-3..proszę o pomoc.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 953 Data: 7/31/2008 11:16:34 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc dot. planu treningowego

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam, ćwiczę już 6tygodni na tym planie, co o nim sądzicie, nadaję się? Co byście zmienili ? I.Plecy+bicepsy+czworoboczne 1.Martwy ciąg(chwyt szerzej,niż szerokość barków) 6/5/5 2.Wiosłowanie sztangielką w opadzie tułowia 12/10/10/8 3.Wiosłowanie sztangą podchwytem 16/14/12 1.Uginanie ramion ze sztanga łamaną/prostą* 8/6 2.Uginanie [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 553 Data: 7/22/2014 11:09:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam. Chciałbym prosić i pomoc w interpretacji wyników. Głównie chodzi mi o progesteron , pierwszy raz mam tak wysoko , zawsze mialem sporo ponizej normy a teraz jest grubo powyzej. Jest sie czym martwic ? Tez pytanie czy moge miec przez to zmniejszone libido ? I druga sprawa czym porządnie zbije estro , bo symexu jem tabletke dziennie i jest [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2133 Data: 8/26/2017 10:14:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Nasza asystenka pocieszy Cię tym zestawem -> http://www.ecentrum.kelton.pl/produkt.php/1/1/288

    Odpowiedzi: 95 Ilość wyświetleń: 9311 Data: 3/19/2009 12:14:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc Mile Widziana.

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] Chodzi mi o to aby przyprac jak najwiecej w klacie oraz rekach, lecz pozostac zwinnym oraz szybkim jak do tej pory, aby dalej moc cwiczyc sztuki walki. Bardzo prosze o pomoc. Z gory dziekuje. Płeć: Mężczyzna Wiek: 16 Waga: 50kg Wzrost: 165 Cel treningowy: Klata i Rece Staż treningowy na słowni: 1 miesiac Uprawiane inne sporty: [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 642 Data: 9/12/2009 1:15:34 AM Liczba szacunów: 0
  • 15 latek, ocenka i pomoc ;)

    Temat
    Po siłowni, o siłowni

    Post załozony z powodu pewnego problemu w kwestii cwiczen :/ trenuje prawie 9 mies, od początku staram rozwijac sie wszystkie partie ciała, ale jedna cześć wszystko psuje :/ chodzi o triceps, przy cwiczeniach wysiada najszybciej i poprostu niemozliwe jest dalsze cwiczenie :/ na poczatku wiem ze robiłem za duzo hantelkami, ale ograniczyłem i [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 5466 Data: 3/22/2014 9:05:00 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc w monotoni

    Temat
    Trening w domu

    witam mam problem mianowicie straszna monotonnia jestem poza sezonem wiec miche trzymac niemusze az tak sztywno ale przykładowo ryż z piersia z kuraka juz mnie męczy nielubie sosów i tu nasówa sie pytanie co dodajecie do posiłków żeby wam sie nieprzejadły a jadło sie ze smakiem przykładowa dieta w dzien pracy 1.5całych jaj +płatki owsiane + [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 671 Data: 9/3/2010 11:08:59 AM Liczba szacunów: 0
  • KICK BOXING SOSNOWIEC- pomoc^^

    Temat
    Baza klubów Sztuk Walki

    Witam Chcialbym uzyskac kilka porad i OPINII na temat tej sztuki walki, która juz wybralem (chyba) kwestia rozchodzi sie o to ze szukam SW ktora bedzie opierala sie na stojce plus nogi.... jak patrze na akcje w parterze itp. to mnie lekko odpycha(MT,KK itp)... az tak hmm kontaktowej walki nie szukam... Ale jesli ktos zna cos jeszcze to z checia [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1640 Data: 4/10/2010 4:35:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Krzywy "kark?" pomoc mile widziana

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Witam, Aby lepiej zailustrowac o co mi chodzi, znalazłem w internecie zdjęcie i zaznaczyłęm na nim o co mi chodzi. Link do zdjęcia: http://img407.imageshack.us/my.php?image=profile7bf.jpg chodzi oczywiście o fragment zaznaczony na czerwono. Mam mniej więcej coś podobnego, chociaż napewno w mniejszym stopniu natężenia. Chciałbym, aby ta część karku [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 3483 Data: 12/7/2005 4:52:42 PM Liczba szacunów: 0
  • witam! Dawno nie brałem suplementow wiec nie wiem co teraz jest na topie. Jaka wybrac kreatyne zawsze bralem ULTIMATE, jak dawkowac? Jaki gainer? Ja to sobie widze tak: 6.30 Mono Kreatyna + 40g glukozy 7.00 Śniadanie węgle/białko/vitaminy 10.00 Śniadanie w pracy węgle/białko 12.00 GAINER 40g 14.00 GAINER 40g 16.30 Węgle/białko/vitaminy 18.00 [...]

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 2272 Data: 8/12/2006 3:57:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w doborze treningu

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam, Od 2 miesięcy chodzę na siłownię 1 raz w tygodniu ale bez większego planu. Chcę robić to nieco profesjonalniej i wybrałem sobie taki plan 3 dniowy wyszukany w internecie: plan 3 dniowy. Chodzi głównie o to aby sobie nie zaszkodzić. Dietę mam ułożoną to znaczy racjonalne odżywianie i odżywek, suplementów nie biorę i nie chcę. Moje [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 440 Data: 7/22/2019 12:30:33 PM Liczba szacunów: 0
  • EPI + PROP POMOC

    Temat
    Doping

    Siemka mam zamiar w niedługim czasie wskoczyć na mały cykl z propa i EPI i provironu mam kilka pytań co do tego cyklu ale najpierw ankieta 1. WIEK: 20 2. WAGA: 82 3. WZROST: 177 4. WYMIARY: -biceps: 40 -klatka: 114 -udo: -talia: 83 5. STAŻ NA SIŁOWNI: 4lata 6. DIETA: -białko: 2,0 -węglowodany: 150g -tłuszcz: 1,5 7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 670 Data: 5/5/2013 6:30:34 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc w ulozeniu plan HST

    Temat
    Trening w domu

    [...] to jeszcze sie zastanawiam Nogi Przysiad ze sztanga 1x15 czy ile? bicek uginanie ramion z hantlami 1x ile powtorzen? uginanie ramion gryfem lamanym 1 x ile powtorzen? triceps moge tu dac zrobic 2 cwiczenia? lydki wspiecia na palcach ze sztanga 1x15 ?? moze byc? prosze o pomoc wszystkich ale najlepiej to jakiegos specjaliste od tego Pozdro

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1009 Data: 1/11/2006 10:55:46 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] przed linią 100m zeby zatrzymac ten stoper. Ktos tam pisal ze na fotokomórce ma czas jakis tam. Czy to sie da gdzies kupic ? Czy moge dzieki temu mierzyc sobie czasy bez pomocy drgiej osoby ? Ja rozumiem, ze bedziecie pisac zebym sobie wzial kolege czy cos ale ja chodze biegac tak kolo 5-6 rano i nikomu sie nie bedzie chcialo wstawac a [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 2784 Data: 8/17/2008 11:08:29 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc brzuch

    Temat
    Po siłowni, o siłowni

    Mój brzuch jest tragiczny, robiłem już prawie wszystko: ćwiczenia z a6w, codziennie po 150 brzuszków i tak przez 2 miechy i efekty słabe, praktycznie wogóle :( Weźcie doradzcie mi jakieś dobre ćwiczenia na brzuch, żeby szybko wyrzeźbić kostki.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 8178 Data: 4/17/2009 6:57:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc 85 kg

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Płeć : mężczyzna Wiek : 20 Waga : 87,5 Wzrost : 182 Obwód klatki : 108 Obwód ramienia : 38,5 Obwód talii : 88 Obwód uda : 59 Obwód łydki : 42 Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 15% Aktywność w ciągu dnia : szkoła Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 6 razy w tygodniu siłowni, 4 razy w tygodniu boks, 2 razy biegam po 5 km i raz 10 km. [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 644 Data: 2/19/2015 1:22:21 AM Liczba szacunów: 0
  • Chciałbym jakiś "idealny" plan dla mnie ;P Jakoś tutaj wszystko co czytałem nie odpowiedziało mi. W jednym nie mam wszystkiego, w drugim jakiś inny problem itp. Proszę o pomoc. ;) Oto moje dane: Płeć: Mężczyzna Wiek: 13 Waga: 47 Wzrost: 160cm Cel treningowy: Najbardziej mi zależy mi na mięśniach brzucha, rzeźby klatki piersiowej, bicepsy, plecy ;) [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 973 Data: 11/16/2009 5:18:31 PM Liczba szacunów: 0
  • POMOC dla 20 latka

    Temat
    Trening dla początkujących

    Siema Od października zamierzam wrócić na siłownię (jeśli tak to można nazwać). Moje zaangażowanie w siłownię było różne z powodów zdrowotnych i finansowych, siłowo trenowałem od jakiś 2 lat jednak bez diety i z przerwami. Obecnie trenuję Muay Thai, które z powodu wyjazdu za granicę do pracy będę musiał zaprzestać trenować na 2 - 3 miesiące. Moja [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 866 Data: 7/3/2010 1:12:07 PM Liczba szacunów: 0