SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • WŁOSY - wątek ogólny

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Z ta odzywka moze sprobuje. Jesli chodzi o wlosy to mem ze 4cm. Dluzszych nie chce miec bo jak wczesniej wspomnialem mam strasznie geste, mam pozniej z nimi problemy. A spac klade sie w sumie w suchych wlosach, biore rysznic gdzies tak 2h przed snem a wiec zdaza przeschnac. Moze odzywka bedzie dobrym rozwiazaniem. Dzieki za pomoc Macie po sogu.

    Odpowiedzi: 341 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/22/2010 1:49:16 PM Liczba szacunów: 0
  • WŁOSY - wątek ogólny

    Post
    Zdrowie i Uroda

    [...] Moj brat zaczyna borykac sie z tym problemem, a ma dopiero 22 lata. Pierwsze oznaki pojawily sie juz jak mial lat 18. Owszem, uwazam, ze w jakims stopniu mozna troche sobie pomoc: - masaz skory glowy, nie tylko przy problemach z zakolami, ogolnie na porost wlosow, pobudzenie cebulek - tzw wcierki np na bazie pokrzywy lub skrzypu polnego +masaz, [...]

    Odpowiedzi: 341 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/10/2013 12:40:42 PM Liczba szacunów: 0
  • DT Narcyz na siłowni

    Post
    Dzienniki Juniorów

    [...] wrzucać miski. {:-( Dzisiaj wracam na właściwą drogę, pokażę Wam dzisiejsze posiłki. ZA ŚRODĘ 21.10.2015 Trening: W planach mam spróbować ten trening i tutaj zwracam się o pomoc do Was. Przysiad ze sztangą 3 serie Wiosłowanie sztangą 3 serie Wyciskanie sztangi leżąc 3 serie Wyciskanie na barki 2-3 serie Podciąganie na drążku podchwytem 3-5 [...]

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 7721 Data: 10/21/2015 11:06:13 AM Liczba szacunów: 0
  • Dythican / Dziennik / ku 100cm - jump

    Post
    Trening dla początkujących

    Okres regeneracji Tydzień: 1 Dzień: 2 Środa ====== Biceps: -Uginanie ramion ze sztangą stojąc chwytem młotkowym 10/10/10 27/27/29kg -Uginanie ramion ze sztangą stojąc chwytem młotkowym modlitewnik 10/10/10 24/26/26kg -Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc (z supinacją nadgarstka) 10/10/10 9/9/11kg na zmianę z Triceps: -Wyciskanie francuskie [...]

    Odpowiedzi: 430 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/23/2009 1:26:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Dythican / Dziennik / ku 100cm - jump

    Post
    Trening dla początkujących

    Ooo byłbym bardzo wdzięczny Każda pomoc mile widziana Jak masz gg to prosiłbym od wiadomość Zmieniony przez - Dythican w dniu 2010-02-21 16:23:35

    Odpowiedzi: 430 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/21/2010 4:21:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Zostaw na ww z soku trochę miejsca w misce - powiedzmy pi razy oko 5ww na szklankę Ile pijesz w ciągu dnia? Możesz pomóc sobie naparami z pokrzywy czy mniszka lekarskiego. Coś jeszcze miałam... a kurkuma... całkiem niezły suplement:-)) Ja osobiście nie lubię kurkumy w potrawach ale tak rano na dzien dobry na małą łyżeczkę i dopaszczowo przechodzi [...]

    Odpowiedzi: 375 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/12/2015 10:15:34 AM Liczba szacunów: 0
  • no cos tam nawet sie porusza w pomiarach :-) wykrokito nei takie proste cwiczenie jakby sie moglo wydawac, ale psokojnei wszytsko ograniesz. Pros kogos o pomoc na islowni, jak nie jestes pewna cwiczen lub nagrywaj filmiki.

    Odpowiedzi: 375 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/8/2015 2:19:17 PM Liczba szacunów: 0
  • no cos tam nawet sie porusza w pomiarach :-) wykrokito nei takie proste cwiczenie jakby sie moglo wydawac, ale psokojnei wszytsko ograniesz. Pros kogos o pomoc na islowni, jak nie jestes pewna cwiczen lub nagrywaj filmiki. No sama się zdziwiłam, ale nie przywiązuje sie do tych pomiarów, bo to pewnie nie tluszcz :P Nad wykrokami popracuje.. jak [...]

    Odpowiedzi: 375 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/9/2015 11:19:29 AM Liczba szacunów: 0
  • Zaczne moze od zrodla treningu:) Dostalam go od mkroza. wiem ze powinnam napisac o pomoc w doborze formy wysilku na forum ale tym przez przypadek zrobilam ten trening straszniemi sie spodobal. i tak minelo 12tyg:)

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 3349 Data: 4/24/2012 8:59:02 PM Liczba szacunów: 0
  • >>>Kontuzje stawów <<<

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] Jak mialem problemy na sparingach z kostka to jeszcze nie wiedzialem o istnieniu kolagenu czy glukozaminy ale lekarz zalecil mi galaretki. Wiec musle ze glukozamina powinna pomoc, w koncu przyspiesza regeneracje tkanek lacznych. Pozdrawiam, Mawashi Bulterier wymięka kondycyjnie przy pitbullu, a ja jestem jak pitbull i lecę z frajerami do końca [...]

    Odpowiedzi: 144 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/27/2003 10:32:49 AM Liczba szacunów: 0
  • >>>Kontuzje stawów <<<

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    czy kolagen lub glukozaminia mogą pomóc przy bardzo intensywnym (że nie moge sie ruszyc na drugi dzien rozciąganiu (do szpagatu)???? Nie biegnij, kiedy możesz iść; nie chodz, kiedy możesz stać; nie stój kiedy możesz siedzieć; nie siedz, kiedy możesz leżeć, a kiedy leżysz, to najlepiej jest spać.

    Odpowiedzi: 144 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/31/2003 3:35:08 PM Liczba szacunów: 0
  • >>>Kontuzje stawów <<<

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Niedawno zalapalem kontuzje barku. Mianowicie przy roznego rodzaju ruchach przeskakuje mi on. Zadna masc mi nie pomaga. Na wizyte lekarza czekalem 4tyg a co najlepsze powiedzial mi ze za pozno sie do niego zglosilem i bede tą kontuzje mial do konca zycia heheh. Prze....ny koles. Co moze mi pomóc. Dzieki

    Odpowiedzi: 144 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/30/2004 3:21:41 PM Liczba szacunów: 0
  • >>>Kontuzje stawów <<<

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    od niedawna zaczely mnie bolec plecy powyzej kosci ogonowej "w krzyzu" bardzo mozliwe ze to kontuzja bo robilem martwy ciag i na drugi dzien zaczelo mnie bolec. teraz po kazdym w f czy bieganiu nap*****la mnie to bol jest mocny prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 144 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/22/2004 3:19:24 PM Liczba szacunów: 0
  • >>>Kontuzje stawów <<<

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] , nic mi nie trzaska..ale już np. kolejnego dnia gdy wyprostowuję plecy do tyłu i ściągam ręce do tyłu to mi coś strzela. Jednak przy robieniu wyciskania francuskiego łokcie strasznie strzelają .. podobnie jest już teraz z wyciskaniem na płaskiej.. gdy już sztanga leci w dół to czuję jakby mi łokieć przeskakiwał.. proszę o pomoc&#8230;

    Odpowiedzi: 144 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/11/2009 9:10:37 PM Liczba szacunów: 0
  • maupi blog / tniemy

    Post
    Trening dla początkujących

    Do Wawy troszkę daleko mam, no ale w ostateczności będę musiał Dzieki za pomoc Btw jeśli możesz napisz do mnie na GG odnośnie tego lekarza Będę bardzo wdzięczny Zmieniony przez - Wojtashc w dniu 2009-06-05 16:39:36

    Odpowiedzi: 441 Ilość wyświetleń: 18713 Data: 6/5/2009 4:33:41 PM Liczba szacunów: 0
  • ciesze sie ze moglem z czyms pomoc , caly czas obserwuje ;] , pozdr

    Odpowiedzi: 279 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/15/2007 7:13:33 PM Liczba szacunów: 0
  • a czy jezeli trenuje sztuki walki tzn kick boxing i muai thai od dobrych 2 lat moge liczyć na jakies ulgi z przyjeciem a podoficera jeśli chodzi Ci o szkołe podoficerską to nie. Ale mogą Ci te treningi pomóc przejśc test sprawnosciowy.

    Odpowiedzi: 707 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/25/2008 11:03:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam wszystkich, jestem pierwszy raz na tym forum mam kilka pytań i będę wdzięczny za jakiekolwiek informacje i pomoc. Czy jest jakiś limit wiekowy aby zdawać do szkoły podoficerskiej, jak wygląda egzamin sprawnościowy chodzi mi tutaj o oceny i limity czasowe. Mam wykształcenie wyższe kierunek ekonomia i administracja, specjalność ochrona granic [...]

    Odpowiedzi: 707 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/30/2009 4:36:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzięki wielkie za pomoc. Będę próbował w przyszłym roku walczyć o założenie bordowego beretu, a może się dostane :) Listę czytałem i nie znalazłem konkretnie tego co ja mam. Pytam o komisje, ponieważ niby mam coś z kręgosłupem (jakąś przepuklinę między kręgami) co powoduje ucisk na nerwy i ból. Tylko, że w moim przypadku jest tak, że ja normalnie [...]

    Odpowiedzi: 707 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/3/2010 3:41:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Mam pytanie. Wychodząc z wojska dostałem przydział do rezerwy jako strzelec regulującej (bądź strzelec regulujący- dokładnie już nie pamiętam) Jeśli mógłby mi ktoś pomóc i powiedzieć na czym to stanowisko polega, czym taki żołnierz się zajmuje?

    Odpowiedzi: 707 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/24/2010 12:59:51 PM Liczba szacunów: 0