SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Oniżone libido problemy z potencją

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    [...] libido i sprawności seksualnych, jednakże po dłuższym czasie stosowania obniżenie libido i problem z erekcją mogą wystąpić. Ja biorę ten środek jakiś miesiąc czasu. Czy to moze mieć wpływ? A moze problem leży gdzieś indziej, np. stres, praca, krótki sen, brak odpowiedniego wypcozynku? Prosze o pomoc i rozwianie moich wątpliwości. Dziękuję

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 2279 Data: 1/13/2012 10:06:47 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • SUPERSERIE ROZPISKA - PROSZĘ O OCENĘ.

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam. Podaję plan tyogdniowych treningów superserii tylko mam dylemat Poniedziałek - Biceps + Triceps Wtorek - Wolne Środa - Klatka + Plecy Czwartek - wolne Piątek - Biceps + Triceps Sobota - Barki Niedziela - Wolne I tu moje pytanie, moim piorytetem jest zarówno klatka jak i ramiona. Lepiej jest zrobić taki trening i dorzucić klatkę do Barków [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 2699 Data: 1/27/2012 7:27:05 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Dieta + Suple Pomocy

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Witam wszystkich szukam pomocy z waszej strony jestem nowy na forum przeczytałem dużo tematów od razu mówię i nie znalazłem niczego akurat dla mnie pasującego . Wiec tak napisze swoje suple które kupiłem bez namysłu większego i teraz nie wiem jak mam to razem wszystko brać. Firmy Trec: -HMB Beta-HydroxyBeta Methylbutyrate(440caps/800mg) | [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 914 Data: 5/3/2012 11:59:15 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Ocena diety ektomorfika

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] przed snem 22:00 Pieczywo razowe 90g Serek wiejski 200g Pragnę dodać, że jestem totalnym amatorem.Jestem ektomorfikiem 186cm wzrostu i ważę 72 kg. Czy ta dieta będzie dobra na zebranie masy ? Czy codzienne ćwiczenie klatki 5 razy w tygodniu tymi ćwiczeniami ma sens : https://www.youtube.com/watch?v=jWc8gHlAkoM. Z góry dziękuję za pomoc .

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 784 Data: 3/2/2014 11:14:10 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Dieta IF i okno żywieniowe

    Temat
    Odchudzanie i forma po męsku

    [...] którą miałem już styczność wcześniej ale tym razem zawęziłem swoje okno żywieniowe do 4 godzin. Ponieważ od godziny 8 do 15 jestem w szkole a od 15 do 16 na siłowni moje okno jest otwarte w godzinach 16-20. Zastanawia mnie tylko czy odżywianie o tak późnej porze jak 19-20 wpływa jakoś na moją wagę i tkankę tłuszczową ? Z góry dzięki za pomoc :D

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 4053 Data: 10/27/2015 12:34:12 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • jaki trening do tych supli?

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    [...] bedzie lepiej sobie ulozyc jakis wogole inny plan (tak aby np trenowac biceps raz na 3 dni a klatke np raz na 5 dni) bo w przypadku pierwszego treningu klatka moze sie nie do konca regenerowac(cwicze ja we wtorek i w piatek-dzien A) a z kolei w drugim treningu kazdy miesien jest trenowany co 6 dni(a to chyba za malo).Prosze o pomoc i pozdrawiam

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1367 Data: 12/5/2003 10:01:37 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Nadwyrężony triceps?

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    [...] triceps jakoś dziwnie mi się ćwiczyło to tak mi spuchły ze jak nigdy ;/ po kilku godzinach tak mnie bolała i nadal od czasu do czasu boli 3 głowa tricepsa od zewnątrz blisko łokcia. jak napinam i na co dzień nie boli mnie, ale jak próbuje podciągnąć się na dróżko, czy jakiś ciężar dźwignąć to zaczyna napierd... proszę o pomoc co to może być??

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 3362 Data: 12/5/2010 12:36:51 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Trningi dla poczatkujacych silownia

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    [...] jakies 50kg razem z gryfem gdy sprobowalem to podniesc nie mialem zadnego problemu ,wiec nie wiem czy zakupic jeszcze jakies dodatkowe obciazenie moge wyslac na maila zdjecia laweczki jak by ktos chcial pomoc co bylo by latwiej ocenic jakie cwiczenia moge stosowac z tym sprzetem??prosze niech mi ktos pomoze moj mail to [email protected]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1092 Data: 12/17/2010 12:24:04 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Dobre polączenie??

    Temat
    Odżywki i suplementy

    [...] mam to wziac razem z kretka z rana? A potem przed posilkiem treningowym? 4. OLIMP TAURINE MEGA CAPS - rano do sniadania jedna i po posilku przedtreningowym 2 kapsulki. 5. Omega-3 - 2x dziennie - to moze byc rano po sniadaniu i wieczorem po kolacji? --------------------------------------------------------------------------- Proszę o pomoc!! :((

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1246 Data: 6/16/2007 11:45:20 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Depliator elektryczny vs wosk

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    [...] A moze wystarczy taki 2. BRAUN 3270 170PLN http://allegro.pl/item376505815_depilator_braun_3270_nasadka_golaca_softlift.html A moze ten tanszy wystarczy ? Czy lepiej kupic drozszy ? Jak wyglada bol przy depilacji elektryka ? A co najwazniejsze czy depilatory sa rownie dokladne jak wosk ? Dzieki za pomoc :) Ewentualnie jaki inny model polecacie?

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 3581 Data: 6/7/2008 10:26:57 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • [...] z celem) w kazdym badz razie pytam sie madre glowy z SFD? trening oczywiscie na maxa z progresja ciezaru, split. podczas pct(czy tauryna pomoze mi je przetrwac?) lzejszy trening(moze FBW) na ostatni tydzien CYKLU wlaczam kreatyne + NOKO dokupic bcaa jako antykatabolik czy dobrze przypilnowana micha i kreatyna starczy? to tyle. dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1371 Data: 11/16/2009 2:11:09 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • *** 3ech muszkieterów ***

    Temat
    Galeria Zdjęć

    Jou! w związku z zażaleniami i niezadowoleniem m.in. http://www.sfd.pl/Przepraszam%2C_czy_leci_z_nami_pilot_-t580861.html wszechogarniającym buredelem panującym w ostatnim czasie w dziale podjeliśmy stosowne kroki, przedyskutowane w gronie moderatorskim pomoc zadeklarowali DUDA_ Wuchta34 lodzianin1 dziękuję, dobranoc koniec imprezy

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 6221 Data: 3/26/2010 1:15:12 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Dieta na redukcje - prosze o ocene

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] 15.00-16.00 (przed treningowy) zwykle to jest tak: 1-2 talerze zupy + 2 kotlety np schabowe i z pół talerza ziemniaków + warzywo/surówka 4 posiłek - (po treningu) - 18.30-19 1-2 owoce np. banan, jabłko 5 posiłek - (na noc) - 19.30-20.30 ok. 200g serka wiejskiego/twarogu półtłustego + garść orzechów arachidowych Proszę o pomoc :) Z góry dziekuje

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 821 Data: 4/21/2012 8:41:35 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Problem Dieta i nabranie masy.

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    [...] piłkę nożna wiec po prostu czasami nie mam siły ani czasu na siłownie teraz dużo treningów mi odpada wiec biorę się za siłkę tak na poważnie. Pomógł bym mi ktoś dobrać jakieś suple bo chyba bez nich nie utrzymam diety,plan treningowy no i dietę na miarę możliwości ? Z góry dzięki za pomoc. Zmieniony przez - mateusz3233 w dniu 2013-01-05 20:58:46

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 641 Data: 1/5/2013 8:53:23 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • [...] - Sklep internetowy o wartości 1200 zł - Tematyczną domenę - Wzory planów treningowych i diet - Listę stron i portali na których możesz promować swoje usługi - Wszelką pomoc i porady z mojej strony - Fanpage o tematyce treningowej 1800 fanów - idealna baza klientów Portal na licytacji na allegro. 100% bezpieczeństwa - transakcja przez [...]

    Odpowiedzi: 0 Ilość wyświetleń: 596 Data: 9/7/2014 1:52:03 PM Szacuny postu: 5 (cały temat: 0)
  • Treningi wspomagajace Muay Thai

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] 40 minut srednim tempem. Wykonuje również kiedy mam tylko czas w domu cwiczenia typu pompki brzuszki i przysiady.Ale wszystko to jest ulozone chaotycznie. Wiec prosze was o pomoc w ułozeniu jakiegoś racjonalnego planu . A oto plan mojego tygodnia treningowego: Poniedzialek - Trening MT + Rozciaganie Wtorek - 30-45 minut wolnego biegu Sroda [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 820 Data: 7/24/2011 7:13:28 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Masa, aeroby/interwały, praca fizyczna

    Temat
    Trening dla początkujących

    Cześć, jestem ciekawy waszych opinii temat aerobów i innych treningów mających pomóc spalić lub ograniczyć przyrost tłuszczu na masie. 1. Jest sens robić kontynuować aero/interwały na masie, kiedy ważę bardzo mało(staruję dopiero z reverse diet po redukcji) i pracuję fiyzcznie(załadnunki, więc ruszam się prawie ciągle) 6 dni w tygodniu po 8h ? Mam [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 820 Data: 8/23/2014 6:15:07 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Przetrenowanie jak je zwalczyć.

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    [...] Macie jakies porady jak sie wygrzebac z tego gowna pozdrawiam. aha co najsmieszniejsze biore kreatyne i bialko (serwatke i izolat) i nie moge mimo checi dokanczyc treingu nie wyrabiam raraz na stajaco zasypiam. Dac sobie na wstrzymanie ale brac kreatyne czy zostawic tych 10 porcji tabletek ?? (1 porcja 5 tapsów). Bardzo prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 2844 Data: 10/27/2004 9:32:49 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • jak mam robic

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] mieciaca i nic zadnych efektow cwicze swoimim sposobami wiecie jak umiem .nawet nie mam pojecia na jakie partie. Cwicze 5/7 po okolo 1 do 1.5 godz. Mam tylko laweczke ze sztangą i dwa chankielki i taleze no. No to eszystko , bardzo i to bardzo prosze was o pomoc bo chcem juz zaczac wkoncu cwicyc jak nalezy. No to dzieki z gory i nara. Pozdro!!!

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 3144 Data: 3/30/2005 6:17:07 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Witam.Jak widze to jednak barki zawsze są najcieższe do rozbudowania ale bardzo bym potrzebował zestaw ćwiczeń aby dobrze je rozwinąć.Jak narazie to jest mój cel.Prosze o pomoc.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 8364 Data: 6/3/2006 5:44:54 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)