SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Dyskusje o żarciu, treningu i innych czynnikach przełamujących stagnację

    Post
    Doping

    Dzięki chłopaki za pomoc! Miłego weekendu!

    Odpowiedzi: 28992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/28/2017 8:33:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Dyskusje o żarciu, treningu i innych czynnikach przełamujących stagnację

    Post
    Doping

    Jak dawkować Ketotifen żeby oczyścić receptory? odpuść sobie ten środek Z jakiego powodu? a w czym ma on pomóc??

    Odpowiedzi: 28992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/5/2017 7:20:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Dyskusje o żarciu, treningu i innych czynnikach przełamujących stagnację

    Post
    Doping

    [...] i okres zazwyczaj był tak w przybliżeniu 1-2 dni różnicy. Jak jest już 3 dni po spodziewanym czasie miesiączki możecie spróbować zrobić test. Założę się o 1 ml testa, że jak wyjdzie negatywny, stres się skończy i okres się pojawi Wygrałbyś 1ml testa :D zrobiła dwa testy, obydwa negatywne, stres minął i dostała okresu. Dzięki za pomoc Panowie.

    Odpowiedzi: 28992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/22/2017 6:42:14 PM Liczba szacunów: 1
  • Dyskusje o żarciu, treningu i innych czynnikach przełamujących stagnację

    Post
    Doping

    widzę,że nie ma sensu tutaj się produkować,chcesz pomóc to zostaniesz zbesztany ale spoko,róbcie dalej po swojemu i tylko nie zapomnijcie za jakiś czas udokumentować postępów :-D

    Odpowiedzi: 28992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/24/2017 2:17:13 PM Liczba szacunów: 4
  • Dyskusje o żarciu, treningu i innych czynnikach przełamujących stagnację

    Post
    Doping

    No to Ty tez silny jak tur:-) Lubię stojąc zza głowy bo właśnie w tym momencie gdy zabraknie mocy to można sobie umiejętnie z kolan pomóc i takie dwa dodatkowe wymuszone powtórzenia zrobić. Francuza leżąc czasami robię na ławce głową w dół też pięknie wchodzi :-D Zmieniony przez - Natan33 w dniu 28/09/2017 17:52:12

    Odpowiedzi: 28992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/28/2017 5:49:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Dyskusje o żarciu, treningu i innych czynnikach przełamujących stagnację

    Post
    Doping

    Na trenie na libido nikt sie skarzy bo nie ma prawa spasc no chyba ze e2 sie do tego przyczyni. Wyzej ktos juz wyjasnil ze tylko kuśka moze nie bryknąć ale libido ja przykładowo mam caly czas bardzo wysoko. U mnie problem wlasnie w stronę kuski ;) Jak prolka oki to progesteron bym przebadal bo e2 u nas na naszych meszynach Ci wyjdzie wynik [...]

    Odpowiedzi: 28992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/4/2017 1:33:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Dyskusje o żarciu, treningu i innych czynnikach przełamujących stagnację

    Post
    Doping

    lodzian jemioly nie lubie bo na alko jest i słabo działa polece potas czosnek sok z buraka i podymam i powinno pomóc

    Odpowiedzi: 28992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/5/2017 7:01:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Dyskusje o żarciu, treningu i innych czynnikach przełamujących stagnację

    Post
    Doping

    [...] wybrac sie do doktora specjalisty. Jednak majac niedoczynnosc tarczycy to chyba powinna caly czas przyjmowac hormony tarczycowe? Raczej nikt sie nie zdobedzie zeby tobie podpowiedziec poniewaz mozna bardziej zaszkodzic jak pomoc. Jak cos moze takie rzeczy jak salbutamol, anavar, clen, helios. GH tez ryzykowne i trzeba bylo by pilnowac tarczycy.

    Odpowiedzi: 28992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/6/2017 5:17:32 PM Liczba szacunów: 3
  • Dyskusje o żarciu, treningu i innych czynnikach przełamujących stagnację

    Post
    Doping

    Euthyrox 100 czy to sie nada panowie ? bo patrze I nie widze jaki jest sklad w 1 tab. Potrzebuje 50mcg t3 jak ktos wie ile czego jest w srodku to prosze o pomoc pozdro nie , nic z tym nie uzyskasz

    Odpowiedzi: 28992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/10/2017 9:51:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Dyskusje o żarciu, treningu i innych czynnikach przełamujących stagnację

    Post
    Doping

    Jedną "gwiazdę porno" też u siebie raz widziałem. Była tak ubrana a raczej rozebrana, że nie szło się skupić. Dobrze, że przyszła kiedy szedłem się rozciągać bo inni zapomnieli z wrażenia robić swoich treningów - każdy chciał jej pomóc a ona latała po całej siłce...

    Odpowiedzi: 28992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/20/2017 6:16:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Dyskusje o żarciu, treningu i innych czynnikach przełamujących stagnację

    Post
    Doping

    [...] po cos te lustra w koncu sa. Szkoda ze te cymbaly nie potrafia dobrze zrobic fotki nawet. A jak wyglada asekuracja przez obca osobe? Ja prosze zeby stanal za mna, uprzedzam „pomagasz jak powiem” a d****e od poczatku do konca trzymaja sztange... pomijajac fakt ze kiedys jeden nie byl w stanie mi pomoc i dusilem sie dopoki kolegi nie zawolal%-)

    Odpowiedzi: 28992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/21/2017 1:15:31 AM Liczba szacunów: 0
  • Dyskusje o żarciu, treningu i innych czynnikach przełamujących stagnację

    Post
    Doping

    [...] wysoki estradiol potrafi wybić prolaktynę a wysoka prolaktyna progesteron Ok tak więc zrobię, dziękuję... jeżeli coś będę miał ponad normę (wkleję badania) mogę prosić o pomoc co później robić by jak wiadomo było wszystko w jak najlepszym porządku? jakieś tabsy przy zbyt wysokim estro czy prolce? ale to dopiero w następnym tygodniu lecę na [...]

    Odpowiedzi: 28992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/24/2017 1:21:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Dyskusje o żarciu, treningu i innych czynnikach przełamujących stagnację

    Post
    Doping

    Ziomuś nie kombinuj z tymi dniami, bo przekombinujesz Jest dobrze to leć tak jak lecisz. Ok, to polecę tak jak leciałem dotychczas e3d. Dzięki jak zawsze za pomoc! Można na was zawsze liczyć!

    Odpowiedzi: 28992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/25/2017 4:24:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Dyskusje o żarciu, treningu i innych czynnikach przełamujących stagnację

    Post
    Doping

    Ja bym dal tez jakies enzymy na trawienie i powinno pomoc.

    Odpowiedzi: 28992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/23/2017 10:15:54 PM Liczba szacunów: 2
  • Dyskusje o żarciu, treningu i innych czynnikach przełamujących stagnację

    Post
    Doping

    Dalem 2tab do kazdego posilku i super efekt. Dziekuje wszystkim za fachowe porady, jak zwykle mozna liczyc na fachowa pomoc;-)

    Odpowiedzi: 28992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/30/2017 9:08:37 AM Liczba szacunów: 1
  • Dyskusje o żarciu, treningu i innych czynnikach przełamujących stagnację

    Post
    Doping

    cynarex moze teoretycznie troche pomoc bo jest na rozne niestrawnosci i problemy z wydzielaniem zolci, lykalem i jako tako cos sie dzialo ale bardziej szedlbym w strone profilaktyki i ochrony bebechow.. Ja mam z Focused Nutrition, cena dobra, 230zl wystarczyło mi na sdrola i antka i jeszcze zostało, jedna kapsulka 250mg mi wystarczala w obu [...]

    Odpowiedzi: 28992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/3/2017 6:44:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Dyskusje o żarciu, treningu i innych czynnikach przełamujących stagnację

    Post
    Doping

    [...] u mężczyzn, niech da pół tab cabaseru, no i jak ta deca tak sobie będzie lecial to co 2tyg pol caba wystarczy w zupelnosci, cabaser trybi tak z 3 dni więc niech się uzbroi w cierpliwość Zmieniony przez - Arkus P w dniu 2017-12-05 21:37:42 Ok łyknął pół tab.. co tydzień będzie wcinał pół tab i robił badania co 3-4tyg... Dzięki chłopy za pomoc :-)

    Odpowiedzi: 28992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/5/2017 9:42:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Dyskusje o żarciu, treningu i innych czynnikach przełamujących stagnację

    Post
    Doping

    co pomoc skoro nie wiadomo o co Ci chodzi?jak brac?temat z ankiete bo jesli o cos innego to forum nie jest od tego Zmieniony przez - krzykacz w dniu 12/18/2017 7:06:02 PM

    Odpowiedzi: 28992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/18/2017 2:13:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Dyskusje o żarciu, treningu i innych czynnikach przełamujących stagnację

    Post
    Doping

    [...] na branie izo do bomby? Ciezko powiedziec moze byc spokoj moze jednak dalej mocno sypac Ile masz lat?? 20 lat - takze jak pisalem mam 20 lat ale niewiem czy to cos zmienia.Moze byc tak ze juz sie organizm uodporni na te androgeny i nie bedzie tak sypac?przyznam ze nie trzymalem estro jak wiekszosc pakerow ale watpie aby to mialo cos pomoc

    Odpowiedzi: 28992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/20/2017 1:08:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Dyskusje o żarciu, treningu i innych czynnikach przełamujących stagnację

    Post
    Doping

    Wyrzuć tą metę i już nic więcej nie bierz. Jak chcesz podnieść estradiol to kup 5 litrów mleka sojowego i pij po jednym dziennie powinno pomóc

    Odpowiedzi: 28992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/29/2017 5:54:03 PM Liczba szacunów: 1