SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Pojedyncze pytania NA TEMAT TRENINGU część 8

    Post
    Trening dla początkujących

    No to jak masz fbw to sprawa wygląda inaczej, niż jakbyś miał split. W wersji A rób podchwytem na szerokości ramion, w wersji B nachwyt najszerzej jak możesz. Tylko ja mam 1 zestaw ćwiczen, ten sam 3x w tygodniu, to będę po prostu na zmiane robił, dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/1/2014 10:34:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania NA TEMAT TRENINGU część 8

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] to za długi ruch. Wersja I - ciało ustawione prostopadle, ruch krótki tylko na wyprostowanie rąk - jakoś dziwnie, za krótki ten ruch Wersja II - jw. z tą różnicą, że właśnie puszczam na końcu barki, ciało lekko idzie do przodu, czuć rozciągnięcie i z tej pozycji powrót - to jednak chyba lepsza wersja. Dzięki za pomoc (po raz kolejny :-) )

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/30/2014 9:12:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania NA TEMAT TRENINGU część 8

    Post
    Trening dla początkujących

    Mój brat ma problem z dipsami, tzn nie jest w stanie ani 1 wykonac, jakie cwiczenia moga pomoc zeby byl w stanie chociaz 1 zrobic?

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/2/2015 2:40:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania NA TEMAT TRENINGU część 8

    Post
    Trening dla początkujących

    Mój brat ma problem z dipsami, tzn nie jest w stanie ani 1 wykonac, jakie cwiczenia moga pomoc zeby byl w stanie chociaz 1 zrobic? dodatkowo negatywy poręczy lub pompki na poręczach z pomocą gum oporowych

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/2/2015 5:54:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania NA TEMAT TRENINGU część 8

    Post
    Trening dla początkujących

    Może źle napisałem, zdarza się, że brakuje mi czasu na przygotowanie posiłku i właśnie wtedy wjeżdżałby gainer. Zresztą, nie pytałem o dietę, tylko o pomoc w wyborze planu treningowego. @@-) Zmieniony przez - fifek32 w dniu 2015-01-10 18:30:17

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/10/2015 6:27:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Saib u Ciebie moze pomoc zainstalowanie directx-a jeszcze raz, a jak to nie pomoze to moze taki adresik sie przyda - http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?d3d9

    Odpowiedzi: 191 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/16/2006 9:54:23 AM Liczba szacunów: 0
  • Ja jak wybieram options -> Configure controls to nic się nie dzieje. Nie moge tego włączyć bo nie moge ustawić klawiszy Może mi ktoś pomóc

    Odpowiedzi: 191 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/17/2006 11:17:29 AM Liczba szacunów: 0
  • 130 x 5

    Post
    Po 35 roku życia

    U mnie progres jest tak co ok. 5-6 m-cy :P Tylko ciężary mamy inne :) Idź na siłownię, znajdź dobrego (istotne słowo w tym zadaniu ) spottera i rób aktywne opuszczanie. Może pomóc, ja nie mam możliwości, bo nawet jak pójdę na publiczną, to po tych kilku moich pobytach tam mam wielkie wątpliwości co do tego, że ktoś taki w ogóle jest w Jeleniej :)

    Odpowiedzi: 925 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/26/2017 11:11:49 PM Liczba szacunów: 0
  • 130 x 5

    Post
    Po 35 roku życia

    ... jeszcze skakanke musze gdzies wcisnac :)) Uważaj, od skakanki już tylko krok do ZARAZY ;-D Ajazy, myślę że zróżnicowanie podejmowanych aktywności mogłoby pomóc z biodrem. Nie żebyś od razu biegać zaczął, ale nie widziałem w Twoich treningach wykroków przysiadów bułgarskich, wykroków bocznych itp itd. Może takie pierdoły nie mają za dużego [...]

    Odpowiedzi: 925 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/31/2017 2:52:08 PM Liczba szacunów: 0
  • 130 x 5

    Post
    Po 35 roku życia

    ... jeszcze skakanke musze gdzies wcisnac :)) Uważaj, od skakanki już tylko krok do ZARAZY ;-D Ajazy, myślę że zróżnicowanie podejmowanych aktywności mogłoby pomóc z biodrem. Nie żebyś od razu biegać zaczął, ale nie widziałem w Twoich treningach wykroków przysiadów bułgarskich, wykroków bocznych itp itd. Może takie pierdoły nie mają za dużego [...]

    Odpowiedzi: 925 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/31/2017 3:31:08 PM Liczba szacunów: 0
  • widzisz chłopak potrafi odwzajemniać pomoc forumowiczów. chętna ręka pomocy od Beryego rozwaliła mnie

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/17/2008 11:06:23 PM Liczba szacunów: 0
  • - interaesuje mnie ten kolo tylko, że bez czapki, gdzieś mi uciekł (nie wiem co było przyczyną) prosze pomóżcie mi go znależć. gdy ostatni raz go widziałem wyglądał jak ten ziomek co wskazałem wyżej, jeszcze raz zaznacze tylko,że bez czapki. KAŻDA POMOC MILE WIDZIANA!!!

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/17/2008 11:22:30 PM Liczba szacunów: 0
  • no sie nazywa przyjazn i bezinteresowna pomoc bierzcie przyklad z adzika

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/25/2008 10:54:57 AM Liczba szacunów: 0
  • wiesz wstawil swoja fotke nie widze roznicy miedzy jego fotka a ta ktora wstawil jako pierwsza wiec uznalem ze moja pomoc zbedna ps. nie chcialo mi sie nawet komentowac

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/7/2008 8:02:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Chciałem pomóc w dziale, a tu wszędzie odpisane... ;]

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/11/2008 3:45:52 PM Liczba szacunów: 0
  • wioslowalam bo aero kazalas I stracha mialam ze jak nie zrobie to kara bedzie :) to wioslowanie to taka wolnizna byla jak dla niecwiczacych emerytow. Teraz juz mnie boli wszystko ale endorfiny byly na koniec:) Dzieki Obi za pomoc

    Odpowiedzi: 89 Ilość wyświetleń: 6707 Data: 2/2/2014 8:50:56 PM Liczba szacunów: 0
  • WIOSENNA REDUKCJA, SPAM-POST-DESTRUKCJA!

    Post
    Trening dla początkujących

    Ja sie waze co tydzien i zapisuje wszystko ładnie w zeszyciuku tylko po to zeby miec w przyszłosci mozliwosc wgladu w te cyferki co moze mi mniej-wiecej pomoc w okresleniu do jakiej wagi dojde na masie i na jakiej skoncze wycinke. na redu leciałem rowne 0,6kg tygodniowo i konczac osiagnałem wage ktora sobie wyznaczyłem cztery miesiace wczesniej [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/13/2012 9:01:43 PM Liczba szacunów: 0
  • WIOSENNA REDUKCJA, SPAM-POST-DESTRUKCJA!

    Post
    Trening dla początkujących

    najwazniejsze ze chcial pomoc %-)

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/18/2012 10:07:06 PM Liczba szacunów: 0
  • WIOSENNA REDUKCJA, SPAM-POST-DESTRUKCJA!

    Post
    Trening dla początkujących

    tylko żeby chłopaki tu chętni byli pomóc...

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/30/2012 8:39:42 PM Liczba szacunów: 0
  • WIOSENNA REDUKCJA, SPAM-POST-DESTRUKCJA!

    Post
    Trening dla początkujących

    Obiecalam pomoc, to nie zawiode;-)

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/30/2012 9:13:27 PM Liczba szacunów: 0