SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Fadis / MMA i domowa siłownia

    Post
    Trening dla początkujących

    26 MARCA 2011r (sobota) Trening robiony troche na odp**dol, jakoś po prostu nie chciało mi się robić. Muszę sobie obciążenie dokupić bo już mi nie starcza na przysiady :( Potem poszedłem do kumpla pomóc mu przygotowywać się do walki, to posparowałem z nim 5rund po 3 minuty. a Pospałem dziś, po 23 położyłem się spać a o 11 wstałem :D Co do diety [...]

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 2749 Data: 3/26/2011 11:02:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Oczywiście miało być 100mgslownik mi automatycznie poprawia.jeszcze raz dzięki za wszystkie odpowiedzi i pomoc

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 193 Data: 3/17/2021 8:42:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Badania idę robić na weekend.pytanki ponawiam pomoże ktoś rozpisać kiedy dorzucić HCG kiedy coś na estrogen i prolaktynę.prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 193 Data: 3/18/2021 2:41:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan Operacyjny

    Post
    Sztuki Walki

    wiam. mogli byscie podeslac jeszcze jakis paln operacyjny. teraz mam zaliczenie z taktki operacyjnej i musze plaan oddac. a nie mam pomyslu jak go napisac:( prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 5723 Data: 1/11/2010 1:48:15 PM Liczba szacunów: 1
  • niestety brzuch:/

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] schudnę z ramion, piersi, bądź będzie widać żebra a dolna część brzucha zostanie. Wiem, że potrzeba do tego dużo czasu i pracy. Do tego chciałabym schudnąć zdrowo :) Dlatego poprosiłam o pomoc, zależało mi na przykładach ćwiczeń, ich seriach, teraz chciałabym również wiedzieć jak wygląda dieta redukcyjna. Zupełnie się na tym nie znam:/

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1772 Data: 12/27/2008 7:36:25 PM Liczba szacunów: 0
  • prop meta deca wino

    Post
    Doping

    dlatego prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 4332 Data: 11/12/2015 5:55:42 PM Liczba szacunów: 0
  • prop meta deca wino

    Post
    Doping

    a jutro umierasz? To ostatni twój cykl w życiu? Albo meta albo wino, choć ja przy Twoim pasie bym sobie darował metę, z naciskiem na darował. Czemu jesteś taki uparty? Chcę ci pomóc, a robisz wszystko żeby mi to utrudnić.

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 4332 Data: 11/12/2015 10:41:24 PM Liczba szacunów: 0
  • trening domatora na mase. do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ile kg te hantelki? bedize mi latwiej pomoc, jak cos wiecej powiesz o sprzecie

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1347 Data: 1/22/2007 7:08:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Potrzebna Krew..Pomocy !

    Post
    Scena MMA i K-1

    Niestety tez nie moge pomoc, a rh- w dodatku astma czyli nie moge sie dzielic krwia, a bardzo bym chcial

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 3271 Data: 6/24/2006 1:55:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Potrzebna Krew..Pomocy !

    Post
    Scena MMA i K-1

    Szkoda chłopaka - niestety mam inną grupe krwi i niemoge pomóc , ale napewno wszystko będzie WPORZĄDKU !!!

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 3271 Data: 6/24/2006 3:10:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Potrzebna Krew..Pomocy !

    Post
    Scena MMA i K-1

    taka pomoc to nie ma sensu, bo ile jeszcze czasu on zamierza brać krew, a wiadomo że są poważne braki krwi szczególnie w wakacje? . W US Army używa się już krwi syntetycznej i nie ma żadnego problemu.

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 3271 Data: 6/24/2006 4:32:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Potrzebna Krew..Pomocy !

    Post
    Scena MMA i K-1

    A1 rh- niestety nie mogę pomóc...

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 3271 Data: 6/24/2006 7:44:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Alari

    Post
    Odżywki i suplementy

    ok, dziekoweczka za pomoc. pozdro dla Wszystkich!

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2620 Data: 4/7/2009 1:49:49 PM Liczba szacunów: 0
  • SPLIT do korekty + 2 pytania

    Post
    Trening dla początkujących

    OK dzieki za pomoc :)

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 670 Data: 10/3/2010 9:46:18 PM Liczba szacunów: 0
  • TRENING NA MASE OCENIC

    Post
    Trening dla początkujących

    Viren a mogl bys mi pomoc z tym FBW ? jak ulozyc ?? chodzi o to ze chce cykl z kreatyna zaczac na nowym planie pocwiczyc jeden tydzien i zaczac brac

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 570 Data: 2/1/2011 5:40:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Z Góry dziekuje za wszystkie odpowiedzi, i za pomoc udzieloną zielonemu w tym temacie, co do podciągania, wiedziałem jak to sie robi, ale zawsze moge zerknąć jak robią to "zawodowcy", a co do Brzucha, w tamtym temacie wszystko ładnie jest opisane, ale na taki trening potrzeba dużo czasu, nakazane tam jest trenować 2x w tygodniu, 3x to juz [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1195 Data: 7/6/2013 11:08:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Zacznij od mniejszej ilość węgli i stopniowo zwiększaj obserwujesz pas. Również dodanie areobów może pomóc z tym

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 995 Data: 8/11/2014 9:47:34 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    2. Sztangielkami nie wiem czemu ale lepiej mi sie robi, bardziej czuję zmeczenie. Jak robie sztangielkami to czuje tez wewnetrzna strone klatki. Ale nic zrobie jak napisałeś, najwyzej po kilku tygodniach zmienie. Dzięki wielkie za pomoc ;)

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 949 Data: 10/6/2011 4:00:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzięki za pomoc. Szukałem w archiwalnych tematach ale akurat nic z tym zwiazanego nieznalazłem. Jeszcze raz dzięki.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 9357 Data: 3/1/2006 5:39:53 PM Liczba szacunów: 0
  • kurde bo slyszalem ze jednak brzytwy sa dokladniejsze tak w ogole to moim marzeniem jest golic sie codziennie albo co 2 dni a przy moich podraznieniach moge jedynie max 2x w tyg :( taki wydatek rzedu 300-400zl to nie przelewki ;) a jesli mialoby nie pomoc rozwiazac sprawy to wole sie dopytac

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 9357 Data: 3/6/2006 9:26:02 PM Liczba szacunów: 0