SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • XPAND JUZ W SPRZEDAZY !!!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    ma sens, jedna porcja dziennie a gdy trenujesz mogą być dwie, powinno ci pomóc a raczej napewno pomoże... dobra i też dość uniwersalna rzecz która wpływa na ogólne wzmocnienie to zma -również z kilkoma dodatkami.

    Odpowiedzi: 482 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/12/2005 9:48:45 PM Liczba szacunów: 0
  • AAKG 7500 Extreme Shot !!!

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    w takim razie pamietaj prosze ze jak mozmey pomoc - pomozemy w dziale

    Odpowiedzi: 185 Ilość wyświetleń: 16972 Data: 7/29/2010 10:58:01 AM Liczba szacunów: 0
  • Split z priorytetem na klatę (2xw tyg.) do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    takie rozwiazanie chyba najlepsze dzięki za pomoc

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2491 Data: 12/28/2006 9:00:10 PM Liczba szacunów: 0
  • trening HIIT i wolna zmiana tetna

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] wlaczac zeby nie zasnac ;) W kazdym razie wiem jak cwiczyc poki co - jak nie umre to sie jeszcze odezwe na forum. Moze podziele sie moja dieta - jak mi pomogla to moze ktos jeszcze skorzysta ;) Tylko nie wiem czy wszystkim ona bedzie dobrze wspolgrac z treningami. Dzieki wielkie za pomoc. Chyba musze rozszerzyc konto zeby Ci soga oddac :) Lukasz

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1519 Data: 7/30/2008 1:08:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny, poprawy / redukcja, antykatabolizm

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] I przykład w dzień treningowy: 1. 250 ml mleka + 60 g płatki owsiane/ 60g musli 2. serek wiejski + 3 kromki pieczywa wasa z masłem orzechowym 3. 250 gram piersi z kurczaka + 200 g warzyw 4. ( serwatka białkowa 30g, płatki owsiane 40g, banan, jogurt naturalny 150ml) Trening A 5. Tuńczyk + właśnie z czym to połączyć? dzięki za pomoc ;)

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1882 Data: 2/4/2010 1:08:39 AM Liczba szacunów: 0
  • Problem z barkiem

    Post
    Zdrowie i Uroda

    jeszcze raz bardzo Panu dziękuję oczywiście sog za pomoc pozdrawiam serdecznie

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 9284 Data: 7/26/2009 4:49:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan masa!!

    Post
    Trening dla początkujących

    I będziesz się teraz ze mną kłócił morzę i się ciesze bo nie wiem czy udo - 50cm to dużo czy mało nie znam się conie nie jestem takim ekspertem jak ty dlatego się pytam co i jak jak chcesz pomóc to mi pomóż jak nie to nie

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1479 Data: 8/7/2009 9:43:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan masa!!

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok leci Sog dzięki za pomoc xD

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1479 Data: 8/7/2009 10:12:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan masa!!

    Post
    Trening dla początkujących

    Spoko dzięki za pomoc

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1479 Data: 8/7/2009 10:47:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Kika9004 i jej walka z przerażającym ją tłuszczem :)

    Post
    Ladies SFD

    Dla tych osób o mocnych nerwach :) Jeżeli ma pomóc to proszę bardzo: Proszę o pomocne rady jak mam się tego pozbyć

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2647 Data: 12/11/2010 8:35:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Białka z mleka lepsze niż sojowe

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    na mase czemu nie, szkodzic nie szkodzi, zawsze pomoc moze, jak kto lubi z tym tekstem dla dzieci mialem konkretne wlasciwosci na mysli, u dzieci pijacych mleko mozna zauwazyc duzo wiekszy wyrzut IGF-1 niz u tych ktore jego nie pija

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 8697 Data: 4/23/2007 4:22:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Carb cycling - pytanie do speców

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dwa lata temu byłem na ckd i sprawdziła się świetnie, teraz biore leki psychotropowe których skutkiem ubocznym jest spowolnienie metabolizmu i przyrost wagi co nie sprzyja redukcji. Mase robiło się wyśmienicie. Myśle że carb cycling rozkręci mi metabolizm, będe wdzięczny za pomoc.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 511 Data: 8/22/2012 7:39:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Nadmierne pocenie dłoni :((((((

    Post
    Zdrowie i Uroda

    czasami tez potliwosc rak zwiazana jest z niedoczynnoscia albo nadczynnoscia tarczycy. dlatego tez czasami warto sie wybrac do lekarza, bo nie zawsze sam krem moze pomoc

    Odpowiedzi: 92 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/1/2008 5:10:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Nadmierne pocenie dłoni :((((((

    Post
    Zdrowie i Uroda

    To już było wprawdzie pisane, ale to prawda. Mi ten krem przypisał w swoim czasie właśnie lekarz dermatolog. Inna sprawa, że czasami trudno trafić na lekarza, którego nasz problem przejmie. Z reguły lekarze mają swoich pacjentów w nosie niestety Ja miałem szczęście i trafiłem na gościa, który naprawdę chciał mi pomóc

    Odpowiedzi: 92 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/9/2008 4:36:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening. Przyda się Twoja opinia :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    panowie szczerze ? tylko to co wymieniliscie wam sie wydaje "nie tak" w tym treningu ? bo jak dla mnie to caly trening jest jak z kosmosu... na jakiej podstawie go ukladales ??? troche sie zgubilem bo w profilu masz napisane, ze masz 2 lata stazu i na klate ladujesz 95kg.. biorac pod uwage do tego Twoja mase ciala i tkanke tluszczowa, to znaczy, [...]

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 2200 Data: 3/1/2012 8:24:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    czytalem juz to i cwiczylem przez pol roku wlasnie wedlug tego , staralem sie trzymac diete, progress byl ale ostatnio nawet ze zwiekszaniem obciazenia efekty marne , wiec prosze o jakas pomoc :)

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 664 Data: 6/10/2015 9:08:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Mięśnie nie chcą rosnąć

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] wąsko 3x(6-8) Szrugsy 3x(8-12) PULL: Jakieś ćwiczenie na nogi 4x(8-12) Martwy ciąg klasyczny 4x(3-5) Ściąganie drążka do klatki 4x(8-12) Wiosłowanie hantlom w opadzie 4x(8-12) Uginanie ramion ze sztangą łamaną 3x(10-12) Uginanie młotkowe 3x(10-12) Coś do zmiany? Za dużo czegoś za mało? Proszę o pomoc (łydki i przysiady na razie odpadają)

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 844 Data: 6/24/2019 8:46:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Mięśnie nie chcą rosnąć

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] wąsko 3x(6-8) Szrugsy 3x(8-12) PULL: Jakieś ćwiczenie na nogi 4x(8-12) Martwy ciąg klasyczny 4x(3-5) Ściąganie drążka do klatki 4x(8-12) Wiosłowanie hantlom w opadzie 4x(8-12) Uginanie ramion ze sztangą łamaną 3x(10-12) Uginanie młotkowe 3x(10-12) Coś do zmiany? Za dużo czegoś za mało? Proszę o pomoc (łydki i przysiady na razie odpadają)

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 844 Data: 6/24/2019 8:46:51 PM Liczba szacunów: 0
  • CREATINE MEGA CAPS-Nowość!

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    a moze dociagne kreatyne do niedzieli w takiej dawce jak teraz biore, a pozniej przezuce sie na magnum 5000. co o tym sadzisz?? jutro zaloze temat z moim planem, wielkie dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 80 Ilość wyświetleń: 11867 Data: 3/9/2005 9:02:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Plany do oceny FBW + dieta

    Post
    Trening dla początkujących

    Ponawiam pytanie dotyczące ilości serii i powtórzeń? Mogę prosić o pomoc kogoś doświadczonego? Zmieniony przez - slavek18 w dniu 2015-01-10 21:21:32

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1036 Data: 1/10/2015 9:21:06 PM Liczba szacunów: 0