SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Mam jednak pytanie odnośnie tego jak ma się dieta w przypadku spadku z wagi tak jak u mnie w granicach 10kg czy nawet 5kg, jak zmniejszać kcal względem białka,ww,tłuszczy, i czy w ogóle zmniejszać? Teraz miałam w granicach 1600kcal, 120g białka, 60g tłuszczy, 150g ww. Za wszelką pomoc będę wdzięczna. Pozdrawiam. :) Odświeżam powyższe pytanie. :)

    Odpowiedzi: 140 Ilość wyświetleń: 16186 Data: 8/12/2012 9:17:35 AM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 18

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dzięki za pomoc ;] sog poleciał

    Odpowiedzi: 3989 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/27/2015 9:55:58 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 18

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] kaloryczność 3) schodzic z węglami w kierunku niskich wartości podobnie jak na CKD.. jeżeli ucinać kaloryczność to do jakiego momentu ? jaka jest ta graniczna kaloryczność? cos o mnie: 24lata. 183 cm, 88 kg BF ~14,4% czyli ok. 12,7 kg. startowałem z 93kg i 18,2% BF. Z góry dzięki za pomoc. Zmieniony przez - Matt133 w dniu 2015-05-31 16:41:58

    Odpowiedzi: 3989 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/31/2015 4:32:11 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 18

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] to do jakiego momentu ? jaka jest ta graniczna kaloryczność? cos o mnie: 24lata. 183 cm, 88 kg BF ~14,4% czyli ok. 12,7 kg. startowałem z 93kg i 18,2% BF. Z góry dzięki za pomoc. Zmieniony przez - Matt133 w dniu 2015-05-31 16:41:58 po dzisiejszym pomiarze waga od dwóch tygodni bez zmian. co proponujecie? iśc w kierunku CKD do 50g węgli i [...]

    Odpowiedzi: 3989 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/1/2015 12:51:56 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 18

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] czas, tzw. codziennie czy nie za bardzo? I co mozna byloby jesc na kolacje gotowane, niestety nie mam piekarnika. I jak wyklada sytacja z mikrofalami? Mozna czy nie? Jeszcze jedno, ser, niby ma duzo bialka, ale jest tlusty, mozna jesc? Czy szukac takiego ktory ma jak najmniej tluszczu? Przepraszam ze bez polskich znakow. Z gory dzieki za pomoc:)

    Odpowiedzi: 3989 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/2/2015 7:56:38 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 18

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Napisz najpierw co mniej więcej jesz w ciągu dnia, bo przyczyn może być wiele Pierś z kurczaka, Gotowe mieszanki warzyw (np. d'aucy), Pieczywo żytnie pełnoziarniste, Makarony pełnoziarniste, rzadziej ryż naturalny, Twaróg, Jogurt naturalny (głównie do rozrabiania odżywki białkowej), czasami wafle ryżowe. Przyczyn, tak jak pisałem może być wiele. [...]

    Odpowiedzi: 3989 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/2/2015 9:20:18 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 18

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] węglowodanami? Np shake z białka i owoców? Chcę pozbyć się tłuszczyku i wyeksponować ładnie mięśnie, póki co niestety tłuszcz jest widoczny... Jak na razie z dwóch różnych źródeł dowiedziałam się: - samo białko po treningu żeby organizm spalił tłuszcz - białko+węglowodany żeby mięśnie odbudowały glikogen Dziękuję bardzo za pomoc :) i pozdrawiam

    Odpowiedzi: 3989 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/23/2015 5:06:29 AM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 18

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    witam obliczylem sobie moje zapotrzebowanie i ze wzoru i z internetu i byly on w przedziale 2800-3200 poprosilem jednak trenera personalnego o ulozenie diety, ulozyl ją na 4000kcal i nie wiem czy to nie za duzo bo dzieli kalkulatory i go 1000 kcal, komu wierzyc? dzięki za pomoc :)

    Odpowiedzi: 3989 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/9/2015 9:33:16 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 18

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] chodzi zeby robił cos na sile, z drugiej jednak strony nie mozn dac wejść sobie na głowę, to Ty dla klienta jestes autorytetem w kwesti odżywiania, zawrócił sie do Ciebie o pomoc wiec musi liczyć sie z Twoim zdaniem... Porozmawiasz z nim co i jak, dlaczego tak a nie inaczej...dajesz swoją propozycje i dogadujecie szczegóły.. Nie pracuje w tej [...]

    Odpowiedzi: 3989 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/12/2015 9:43:08 AM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 18

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ok, pokombinuję coś może z carb cyclingiem. Dzięki za pomoc.

    Odpowiedzi: 3989 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/6/2015 9:23:41 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 18

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam, mam pytanie odnośnie diety- wyliczyłam sobie 1500 kcal w tym 135 gr białko, 32 gr tłuszcz oraz 170 węgle. Trening- crossfit około 5x/tydz i 3x interwały. Chodzi mi o redukcję. Czy przy takim wysiłku dobrze wszystko ogarnęłam?:P pozdrawiam i proszę o pomoc i ocenę moich kombinacji:D

    Odpowiedzi: 3989 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/15/2015 12:36:00 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 18

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] diety- wyliczyłam sobie 1500 kcal w tym 135 gr białko, 32 gr tłuszcz oraz 170 węgle. Trening- crossfit około 5x/tydz i 3x interwały. Chodzi mi o redukcję. Czy przy takim wysiłku dobrze wszystko ogarnęłam?:P pozdrawiam i proszę o pomoc i ocenę moich kombinacji:D Na pewno zdecydowanie za mało tłuszczów. Jak na taką aktywność również za mało kcal.

    Odpowiedzi: 3989 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/15/2015 12:39:38 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 18

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wiec zapewne jesteś bardzo suchy, wiec tym bardziej nie masz czym sie martwić. Dodaj 20g fatu. Niestety jest to taki "sport", ze nie ma idealnej recepty i musisz na sobie testować jak poszczególne manewry zadziałają. Dzięki za pomoc ;-)

    Odpowiedzi: 3989 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/20/2015 10:34:59 AM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 18

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Gitara, dziekuje za pomoc. Kolejne pytanie. Facet 29l, 180cm, 79kg. Od tygodnia mam diete redukcyjną. Wg zapotrzebowania wyliczonego powinienem codziennie wciągać 2300cal, systematycznie uzupełniam dziennik i wychodzi mi zazwyczaj dziennie mniej, ok. 1900-200cal. To dobrze/źle/przy redukcji lepiej? Do tego mam ostatnio jakiś brak apetytu. To w [...]

    Odpowiedzi: 3989 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/14/2015 8:40:40 AM Liczba szacunów: 1
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 18

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] coś tłuszcze. (te 50g wegli z warzyw tylko zielonych ) Co sądzisz? :-) Najpierw będę dodawał czas do cardio, interwału, w razie pauz wagi itd, przycinanie kaloryki na samym końcu. Troszkę się rozpisałem, ale chciałem jasno całość napisać i liczę na pomoc bo od pon chce ruszyć :-) Zmieniony przez - Sierpowy55 w dniu 2015-10-30 17:19:26

    Odpowiedzi: 3989 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/30/2015 4:46:01 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 18

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] :-) Najpierw będę dodawał czas do cardio, interwału, w razie pauz wagi itd, przycinanie kaloryki na samym końcu. Troszkę się rozpisałem, ale chciałem jasno całość napisać i liczę na pomoc bo od pon chce ruszyć :-) Zmieniony przez - Sierpowy55 w dniu 2015-10-30 17:19:26 w zasadzie to jedyne co mnie tu zastanawia to to, na co Ci tyle białka?

    Odpowiedzi: 3989 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/30/2015 8:26:43 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 18

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] rozłożyć Najbardziej skłaniam się ku opcji CBL i może do tego zrobić CC (jak ćwiczyłem tak jem - zależnie od intensywności, ciężkości treningu różny poziom węgli) Czy może normalny rozkład podczas dnia + CC. Sugestie itd mile widziane, dzięki za pomoc ! :-) Zgłupiałem całkiem, dylemat.%-) Zmieniony przez - Sierpowy55 w dniu 2015-10-31 00:22:26

    Odpowiedzi: 3989 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/30/2015 10:24:09 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 18

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dzieki, za pomoc, teraz powinienem znalezc :).

    Odpowiedzi: 3989 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/9/2015 9:52:05 AM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 18

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam układam diete na redukcjie i mam pytanie czy jesc cos po treningu ? dlatego pytam poniewaz trening zaczynam fbw 18:00 o 19:00 ide biegac 20 min czyli koncze o 19:20. Niewiem kiedy jesc i jaki miałby to być posiłek. Mógłby mi ktoś pomoc.

    Odpowiedzi: 3989 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/9/2015 3:19:19 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 18

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    witam czy ktoś posiada może jakiś link do sensownie przedstawionej diety low carb. dzięki za pomoc

    Odpowiedzi: 3989 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/15/2015 1:15:14 PM Liczba szacunów: 0