SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • wielkie dzięki za pomoc :) jestem nowy na forum więc nie znam tutejszych zwyczajów, mogę się jakoś odwdzięczyć?

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1107 Data: 3/18/2013 1:18:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Skolioza

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Podrażnić oczywiście można gdzie objawy się zaostrzy ale równie dobrze może pomóc kwestia przede wszystkim badania fizykalnego , miejsca oraz sposobu wykonania , pisze że zwyczajnie można tak robić przy przepuklinie a nie że akurat w Twoim przypadku to było wskazane czy wykonane prawidłowo :-)

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 9211 Data: 5/21/2019 12:40:52 AM Liczba szacunów: 0
  • własnie mysli ze przyjdzie na siłownie i jest tam panem bo sie mety nazarł. jesli chodzi o mnie to przydaje mi sie pomoc innych na siłowni wiec i ja staram sie im pomodz albo doradzic. własnie o to chodzi SZACUENK LUDZI SIŁOWNI Zmieniony przez - Artek90 w dniu 2007-10-13 18:40:22

    Odpowiedzi: 104 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/13/2007 6:40:05 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] po wizycie u fizjoterapeuty, strwierdzil lekkie uwypuklenie dysku, oraz naciagniecie wiazadel mowil jakich ale nie pamietam, srwierdzil ze nie ma przesuniecia kreglow, przerwa od silki oraz cwiczenia ktore mi polecil wykonywac powinny pomoc.Co do RTG jego zdaniem na tym etapie nie konieczne. Zmieniony przez - marcellll w dniu 2010-03-24 18:40:22

    Odpowiedzi: 1334 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/24/2010 6:39:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziekuje za plan oraz pomoc przy diecie, dzis bedzie pierwsze podejscie, wiele cwiczen jest dla mnie nowych, ale mysle ze da sie rade Zmieniony przez - marcellll w dniu 2010-04-19 13:56:18

    Odpowiedzi: 1334 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/19/2010 1:56:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Oczywiste jest to że dieta to podstawa, ale skoro w jakiś dodatkowy sposób można sobie pomóc oczywiście nie kosztem zdrowia to dla czego nie Znów wyjazd Jedzenie, piwo może coś więcej , gorące kobiety (oczywiście te dwie moje) Dziś ostatni dzień szaleństw od poniedziałku powrót do normalności mam nadzieje Zmieniony przez - marcellll w dniu [...]

    Odpowiedzi: 1334 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/13/2010 2:49:59 PM Liczba szacunów: 0
  • marcellll przeszedłem przez to samo i doskonale cię rozumiem, i też jak redukowałem to z takim zaparciem że popaliłem wszystko (tłuszcz i mięśnie), no ale teraz ta sama determinacja musi pomoc nam w uzyskaniu celu , pozdro

    Odpowiedzi: 1334 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/28/2010 6:55:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc przy ułożeniu diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam Ja niechcę aby ktoś za mnie ułożył dietę. Chcę uzyskać pomoc przy jej ułożeniu. W tym momencie chodzi mi o czas/porę w jakim powinienem spożywać posiłki. Czy np. jak wrócę z pracy o 6 rano to powinienem zjeść przed snem posiłek białkowy? Czy nic niejeść? Wstaje i ide na trening. Przed treningiem duży czy mały posiłek? Pewnie bogaty w węgle? [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 549 Data: 5/11/2014 4:52:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan na masę - proszę o ocenę

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzięki za pomoc:) Plan poprawiłem, szrugsy dodałem do pleców, a co do trica to zostawiłem 2 ćwiczenia po 4 serie.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 557 Data: 4/7/2011 11:15:43 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomóżcie proszę-płaski brzuch!!!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ja tez sie zgłaszam o pomoc co do płaskiego brzuch no fak tez mam 13 lat ale wyglądam jak... co mam robic dużo ruchu tak i tylko to?macie jakies adresy klubów dla grubasów? prosze pomużcie!!:(((( seniorita

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/17/2002 8:48:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomóżcie proszę-płaski brzuch!!!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    no no widze ze mozna na was liczyc spróbujemy waszych rad i cwiczen efekty napiszemy w maju :)) z góry dziekuje za pomoc :)) pozdrawiam wszystkich a zwlaszcza karolcie :) :* seniorita

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/8/2003 8:27:54 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] 1 łyżki oliwy z oliwek do potraw ;) ^^ , a co do moich wymiarow .. nie ma rewelacji bo mialem kontuzje barku , spadlem , nie cwicze ponad poltora miecha ... do tego bylem caly czas w pracy, dlatego spadki z masy i sily, chcialbym przeciw temu dzialac teraz.. ale widze ze zostane wysmiany , jak wiekszosc ludzi ktorzy zwracaja sie o pomoc

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1389 Data: 8/19/2007 10:45:05 PM Liczba szacunów: 0
  • 89 g białka to jakby 2 kostki twarogu, zjadasz 2 kostki i szlus, jesteś nasycony> Białko jak białko, wpc w zupełności wystarczy, te różnice w makro między wpc i wpi są moim zdaniem dobre dla prosów a nie dla zwykłych człowieczków. Moim zdaniem poczytaj o low carb: posiłki smaczne, sycące, proste w przygotowaniu i szybkie w zjedzeniu, dodatkowo [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 389 Data: 8/3/2019 6:18:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Krav Maga

    Post
    Sztuki Walki

    [...] naokraglo sekcje np Boksu czy Judo. 22 i 23 marca 2002 odbylo sie w Poznaniu szkolenie KM dla mundurowych. Tak wiec jesli ktos byl na 2 dniowym szkoleniu KM to znaczy ze je cwiczy czy nie ? A zreszta jakbym tam pracowal, mogl pocwiczyc za darmo i jeszcze mialoby mi to pomoc w wykonywaniu obowiazkow to tez cwiczylbym wszystko. pozd WiRAHA

    Odpowiedzi: 706 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/6/2002 11:04:52 AM Liczba szacunów: 0
  • Plan do ocenki:) help :-)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] musze sobie troche poczytać o tym bo nigdy tego nie robiłem a nie chce sobie krzywdy zrobić:/ druga twoja uwaga to klatka...mówisz że troche za dużo i wybrać jeden skos lepie, masz na myśli zastosować w tym dniu tylko płaską ławke a skos wrzucić w inny dzień czy wyrzucić jedno ćwicznie ze skosu? Dzięki jeszcze raz za pomoc. Czekam na odp. pzdr.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 915 Data: 3/5/2007 8:58:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Proszę o ocenę diety redukcyjunej

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dzięki za pomoc. Pociągnę jeszcze temat żeby uzupełnić braki w wiedzy :D Piszesz żeby mleka na noc nie pić, dlaczego? W ogóle za bardzo nie rozumiem dlaczego się tyje od tłuszczu. Przy ww sprawa jest jasna- ww proste są szybko trawione, cukier trafia do krwi i jak nie jest spalony w wysiłku to jest magazynowany jako tkanka tłuszczowa. A jak [...]

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 2638 Data: 1/7/2012 10:31:11 AM Liczba szacunów: 0
  • rogowacenie mieszkowe

    Post
    Zdrowie i Uroda

    [...] drogi sprzet.Polecam przede wszystkim masci Xerial 30, Xerial 50-najlepsze chyba masci dostepne na rogowacenie (ta firma robi tez specjalne zele i mydla ktore moga ci w tym pomoc ale tak jak mowilem-za***iscie drogie).Z tymi wszystkimi kremami najwaznijesze jest to zeby je stosowac REGULARNIE!!!!!!2-3 razy dziennie. No i trzecia sprawa ale [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/14/2006 10:34:35 PM Liczba szacunów: 0
  • rogowacenie mieszkowe

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Przeszczep skóry może pomóc

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/24/2006 6:45:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening + Dieta na masę (po redukcji)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Z rozłożeniem treningów nie widzę przeszkód. Dzięki za pomoc i korektę odnośnie ułożenia samego planu jak i ćwiczeń :) Co do jedzenia, to ok, rozumiem. Jeśli chodzi o mleko to i tak jest rozcieńczane wodą do samego gotowania (około 1:2) więc w misce, w której jem (400ml) czystego mleka jest ~ 250ml czy rozcieńczyć mocniej (1:1)? Z miodem też nie [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1600 Data: 11/10/2014 10:06:27 AM Liczba szacunów: 0
  • Trening + Dieta na masę (po redukcji)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Ok, ok dzięki wielkie za odpowiedzi i wszelką pomoc. Startuję z tym treningiem od czwartku już w takim razie i obym przeżył czwartkowe nogi :) EOT. w temacie chyba praktycznie.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1600 Data: 11/10/2014 5:38:17 PM Liczba szacunów: 0