SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Dawkowanie HMBolon

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Dziekuje wam chlopaki za pomoc :) Zaiste zaastosuje sei do niej Pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 333 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/21/2007 1:28:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Dawkowanie HMBolon

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Witam mam pytanie jak dobrze połączyć Hmbolon, Nitroprogen i (Kreatyna Tauryna Dekstroza) , jak dawkować i w jakich porach i czy z rana na czczo. Dodam ze mam 180cm i ważę 83kg Z góry dzięki za odpowiedz i pomoc

    Odpowiedzi: 333 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/1/2007 1:43:13 AM Liczba szacunów: 0
  • Dawkowanie HMBolon

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Witam mam pytanie jak dobrze połączyć Hmbolon, Nitroprogen i (Kreatyna Tauryna Dekstroza) , jak dawkować i w jakich porach i czy z rana na czczo. Dodam ze mam 180cm i ważę 83kg na siłownię chodzę mniej więcej o 12 Z góry dzięki za odpowiedz i pomoc

    Odpowiedzi: 333 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/1/2007 1:45:17 AM Liczba szacunów: 0
  • Dawkowanie HMBolon

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    [...] na pól roku i teraz miesiąc). Pisali również, że daje dobry efekt POMPY i wytrzymałość, dlatego sam nie wiem ale spróbuje jeżeli piszesz, że będzie dobry dla mnie. Diety jeszcze nie rozpisałem, dzisiaj się za to wezmę. Co myślisz o treningu? Jak rozpisać suple? Napisz jeszcze o tej regresji biorąc pod uwagę mój starz Z Góry dzięki za pomoc!!!

    Odpowiedzi: 333 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/6/2008 7:23:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Dawkowanie HMBolon

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    ok dzieki za pomoc jak cos to napisze jak nie to dopiero po cyklu hmbolonie i tse i napisze czy cos mi dalo dzieki dzieki wielkie

    Odpowiedzi: 333 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/8/2008 11:51:26 AM Liczba szacunów: 0
  • Dawkowanie HMBolon

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    wtaj Biniu:) mam pytanko ... czy HMBolon jest dobry na zgubienie tluszczu ale dla piłkarza??? z tym ze codziennie mam treningi i po za tym sam troszke cwicze w domu . jesli tak to jak brac po ile kapsułek bo doradzono mi ze 6 dziennie ? z gory dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 333 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/3/2008 11:03:34 AM Liczba szacunów: 0
  • Dawkowanie HMBolon

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    acha to fajnie i dzieki za pomoc ;) a moze byc tak ze 2 przed 2 po treningu ?? czy lepiej w ciagu calego dnia 3 przed treningiem i 3 po treningu ?? tyle ze biorac pod uwage to ze a jestem bramkarzem wiec duzo nie biegam ale i tak wysilek mam spory no i sam dodatkowo pompki i brzuszki robie dzieki wielkie Panowie

    Odpowiedzi: 333 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/3/2008 9:29:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Dawkowanie HMBolon

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    [...] dextrozie rano w DT - 30 min przed treningiem 5g i 5g po w DNT rano 5g i w godz wieczornych 5g a co z HMBOLONEM brac to tak samo jak kretke ? po 4 kapsy ? a białko bede chyba łykał tylko na noc po 40g DOdam ze jest to moj pierwszy cykl na kretce wczesniej brałem hmb Cwicze niestety wieczorami praca ok 19-20 godz :/ z góry dzieki za pomoc PZDR

    Odpowiedzi: 333 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/14/2008 10:54:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Dawkowanie HMBolon

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Ostrawia WPC - 80 Białkio, HMBOLON - kapsułki, BCAA - kapsułki, to są odżywki ktore stosuję. Trenuję w poniedz., środę, piątek nie trenuje we wtorek, czwartek, sobotę i niedzielę. Jak powinienem brać te odżywki i czy mogę je mieszać ze sobą ? Z góry dziekuję za pomoc....pozdrawiam

    Odpowiedzi: 333 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/10/2008 5:39:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Dawkowanie HMBolon

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    witam- mam mam pare pytan a mianowicie jak dawkowac hmbolon w połaczeniu z creatyna i bcaa cwiczac na mase ? i czy jest to dobre połaczenie ? prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 333 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/1/2009 11:07:16 AM Liczba szacunów: 0
  • Dawkowanie HMBolon

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Dzięki Biniu SoG za pomoc jak nic :) Pozdrawiam !

    Odpowiedzi: 333 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/12/2009 9:35:41 AM Liczba szacunów: 0
  • Dawkowanie HMBolon

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    zapraszam gdy znow bedzie potrzeba pomoc :D

    Odpowiedzi: 333 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/12/2009 7:20:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Dawkowanie HMBolon

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    a no i jeszcze jedno samo 5 g mono starczy do tego nie?? planuje zakup vitalmaxa albo olimpu mono. takze 300g albo 500g na 8 tyg.zalezy czy to 5 starczy. oczywiscie sog za pomoc.

    Odpowiedzi: 333 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/8/2010 11:28:29 AM Liczba szacunów: 0
  • Dawkowanie HMBolon

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    nom.mozliwe.mozliwe. aczkolwiek dreczy mnie jeszcze jedno pytanie ale juz nie bede o tym tutaj pisal.anyway dzieki za pomoc.Zdr.

    Odpowiedzi: 333 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/10/2010 1:02:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Dawkowanie HMBolon

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    ok, dzięki za pomoc

    Odpowiedzi: 333 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/17/2010 11:44:02 AM Liczba szacunów: 0
  • Dawkowanie HMBolon

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    witam, ważę około 83 kg czy 8 kapsułek dziennie hmbolonu mi wystarczy? tj. w dni treningowe 2 rano, 4 przed treningiem,2 po ? w dni nietreningowe 2 rano,2 przed obiadem,dwie po i dwie przed snem ? prosilbym o pomoc w tej sprawie,pozdrawiam

    Odpowiedzi: 333 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/30/2010 10:14:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Do schudnięcia 30+

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] seriami. Czy jest to odpowiednia metoda?. W miesiąc o 15kg więcej podnosze niż kiedy zaczołem czyli widzę efekty w sile ale boję się żeby czasami jakiś wielki się niezrobić z mnóstwem mięśni pod fatem heh :) Jeszcze raz dziękuje wszystkim za pomoc. Z informacji tutaj, ułoże sobie ładny plan i będę próbował go przestrzegać :). Pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2085 Data: 5/18/2011 10:40:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Do schudnięcia 30+

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dzieki wszystkim za pomoc. No właśnie o tą motywacje się najbardziej boję bo wiadomo każdy ma swoje lepsze i gorsze dni heh :) Jutro pewnie z rana na siłownie pójdę bo trzeba coś zacząć pracować chociaż po wolutku. Hmmm rozumiem Regenat nieraz próbowałem głodówek no np 1000kcal i mnie i niepowiem nawet z 15kg schudłem w 2 miesiące albo i lepiej [...]

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2085 Data: 5/20/2011 5:22:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Post stary ale odpowiadam - to jest typowe schorzenie przy dużej ilości skoków i przyśpieszeń - na to generalnie nie pomaga nic - trzeba sie przyzwyczaic do bólu. Co do rozgrzewania! - to nie mięsień Cię boli - nie rozgrzewaj tego bo pogorszysz sprawe - wieczorem pod przysznicem chlodz to naprzemian z gorącym natryskiem - po treningach przykladaj [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 19531 Data: 7/18/2007 3:03:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Może zamiast się stawiać poczytaj ten regulamin, artykuły o odchudzaniu i jedzeniu. Przychodzisz prosić o pomoc, a zachowujesz się jak by Cię coś w tyłek ugryzło. To jest forum z prostymi ale ważnymi zasadami - nie masz czasu to twój problem. Nie masz chęci - to też twój problem. Nikt nie będzie Cię do niczego zmuszał ani namawiał, a tym bardziej [...]

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1768 Data: 8/23/2012 6:57:54 PM Liczba szacunów: 0